Jump to content

АУДИ до 8000 лв. - първа кола


Recommended Posts

Колега, най-смисленото предложение ти го даде GSI90, посъбери още малко парички, а и може и да ти стигнат тези,които имаш. Според мен в момента ТТ-то е една от най-изгодните оферти за млад човек, защото за смешни пари получваш много неща, използвай момента, поразгледай пазара и действай. Не се занимавай с временни решения. Относно разхода, не знам какви са тия градски легенди дето се носят. Реално имаш 12-13 на 100 градско и 8-9 извънградско което е смешен разход за 225 коня, 180-те кончета ще горят по-малко. Гледам няколко колеги вече се възползваха от ниските цени. Аз съм един от тях и да ти кажа,всеки километър с тази кола е чисто удоволствие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако това е първата ти кола, по-добре не си вземай Ауди или най-добре да бъде А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 като начало е идеален вариант. Точно като за твоя бюджет. Даже ще ти останат пари и за резерва. Един пример за бързо Ауди на добра цена http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=84131 Стига само да ти се кара А3 де

Редактирано от Milcho_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свалиш надолу годината наистина можеш да се метнеш на някое хубаво А6 Ц4.....както е споменато по-горе....няма да сбъркаш :)

При АУДИ в пълна сила важи правилото, годината не кара колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 като начало е идеален вариант. Точно като за твоя бюджет. Даже ще ти останат пари и за резерва. Един пример за бързо Ауди на добра цена http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=84131 Стига само да ти се кара А3 де

Един глас за това Ауди А3 на колегата Dorian! Мисля, че като за първа кола и опознаване на марката Ауди това ще ти върши перфектна работа, а цената е далеч под 8 000 бона и ще останат да почерпиш! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на автора на темата само мога да кажа - хващай се и чети в този форум наред, ще научиш супер много за колите в българия, какво да търсиш и какво да не взимаш

иначе мисля че А6 за първа кола е лош избор, А4 по-става, а А3 си е най-на-далавера може би

и наистина ако и без това мислиш да я сменяш до година-две - не гледай годините, а вземи кола която да не ти прави проблеми и да те кефи да я караш

толкоз от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Поредната тема, която не се размина, някой дори при бюджет 8000лв , да не препоръча В4.... :bia:

Обичам го тоя форум ! :)

Е да на тоя мотор само обслужването ще му е 1500++ лв.

Поредния, който е чел глупостите из форума и не прави разлика между петцилиндров и шестцилиндров дизел. Макар, че и на втория обслужването вече е далеч под 1000лв...

Ако това е първата ти кола, по-добре не си вземай Ауди или най-добре да бъде А3.

Най-добре А3 или ако намери читаво А6 С4 , но последното ще е много трудно, а и млад човек имашщ идея за ТТ едва ли ще го грабне подобен автомобил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас за А3 - за първа кола е супер - малка, маневрена, икономична и евтина за поддръжка. Като се научи момчето ще вземе после каквото му харесва.

А и бюджета е точно за такава - ако е преди фейслифта ще може да си избере всякакъв мотор и да го обслужи с тези пари. Ако е 2001+ тогава ще стигнат най-много за читав 1.6 102 :steinigung:

А6 е кораб който не мисля че е подходящ за първа кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мисля че човек който не е карал, трябва да започне от малка кола. Почва се от шлеп, свикваш да управляваш, да маневрираш и да паркираш голяма кола, после с малките нямаш грижи. Щото иначе обратното става зле - свикваш с въшка, която минава навсякъде и като след време се качиш на пълноразмерна кола (а това е неизбежно) става "А-леле-мале, къв е тия рейс къде карам?!" Също така точно пък Голф (А3) да е идеална за "запознаване" с марката АУДИ е смехотворно - нито поддръжката е на АУДИ, нито окачването (държането на пътя) е като на АУДИ. Свикваш с VW, не с АУДИ. Аз ако съм, веднага зимам Ц4. Сега карам Б5, 1999г, демек дето пича търси, и съм доволен. Да, хвърлят се пари по поддръжката, ама не може хем хуя докрая, хум душата в рая :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас за А3 - за първа кола е супер - малка, маневрена, икономична и евтина за поддръжка. Като се научи момчето ще вземе после каквото му харесва.

А и бюджета е точно за такава - ако е преди фейслифта ще може да си избере всякакъв мотор и да го обслужи с тези пари. Ако е 2001+ тогава ще стигнат най-много за читав 1.6 102 :hilezh:

А6 е кораб който не мисля че е подходящ за първа кола...

Идеална си е за първа кола - "лимона" го каза другото :hilezh: Аз само да добавя , че ако си вземе кола за добиване - Голф3 или Б4 , ще свикне и да кара и поддържа като за добиване , а като не свикнеш в началото да вардиш траповете , така ще си останеш . Разбира се всичко е въпрос на акъл и манталитет .

Като идея обаче - да купиш една кола и да я смениш след година е тъпо . Каквато и кола да е , ще глътне пари за консумативи и ремонти , които ще я поддържат доста повече от година , а ти продавайки я след толкова , няма да можеш да се възползваш от нещата , за които си хвърлил пари + че стари коли , трудно се продават .

Изчакай още малко и направо си вземи колата която искаш . Лично за мен ТТ е спортно купе и не е добър избор за евридейка, но всеки си преценява .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мисля че човек който не е карал, трябва да започне от малка кола. Почва се от шлеп, свикваш да управляваш, да маневрираш и да паркираш голяма кола, после с малките нямаш грижи. Щото иначе обратното става зле - свикваш с въшка, която минава навсякъде и като след време се качиш на пълноразмерна кола (а това е неизбежно) става "А-леле-мале, къв е тия рейс къде карам?!" Също така точно пък Голф (А3) да е идеална за "запознаване" с марката АУДИ е смехотворно - нито поддръжката е на АУДИ, нито окачването (държането на пътя) е като на АУДИ. Свикваш с VW, не с АУДИ. Аз ако съм, веднага зимам Ц4. Сега карам Б5, 1999г, демек дето пича търси, и съм доволен. Да, хвърлят се пари по поддръжката, ама не може хем хуя докрая, хум душата в рая :flipoff:

Има резон в думите ти колега, но от друга страна си мисля, че той добре ще се учи на А6-цата, ама ми се струва, че докато свикне на този тролей ще я изподраска, изпомачка при паркиране и т.н. Някъде оставят много малко място и само опитен водач може да прецени дали ще може да се "натъпче" и така най-често от лоша преценка стават инцидентите - познат се оплака наскоро, че го натиснали на паркинга. Така след година доста трудно ще продаде кораба особено, ако е закачен тук там...

Иначе и аз смятам като Ачо, че да се вземе кола за година-година и половина не е никак рентабилно - тъкмо обслужиш и пооправиш разни дреболийки и трябва да я продаваш, при това със загуба :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дадох мнение за голям кораб , като първа кола , защото и аз бях така - Ц5цата ми е първата кола , като преди това почти не съм карал ... абе направо не можех да си карам , че и с десен волан си взех - до сега трябваше да е на хармоника , а не е . Единствено имам натиснат калник , защото дадох на приятел да кара , не го виня ... изтеглих си каско и сега си чака реда ламарината .

Парктроници - предни и задни има за по доста малко пари вече , че даже и камери за 200ина лева . Другото вече си го преценяваш само - по-плахо и предпазливо и така . Както казах и каско са измислили хората , че в София няма как - на ден стават по 50-150 леки ПТПта - няма измъкване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4 първа кола за младеж на 20 години :bia: Поостарял модел, трудна за паркиране в градски трафик, ненужно голяма ако не се ползва за работа или за семеен човек.

Аз виждам 2 варианта- или закупуване на по- непретенциозен автомобил, без да товари родителите си с големи разходи, или нещо по- лачено от рода на ТТ или каквото му допада на човека на външен вид. Според мен няма нищо срамно в първия вариант, все пак не всички са масони като acho да скачат в висок клас премиум за първа кола :)

П.П. Според мен първата кола трябва да е нещо по- изродско, което доставя кеф, а време за кораби и комбита има достатъчно натам.

Редактирано от _koko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак не всички са масони като acho да скачат в висок клас премиум за първа кола flehan.gif

рано или късно всеки си купува КОЛА - колкото по-рано , толкова по-кеф :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 80 б3.Идеална е за първа кола и е идиотоустойчива.След това вече давай А4-ки и А6-ци.

А3 е по-идеална...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Според мен първата кола трябва да е нещо по- изродско, което доставя кеф, а време за кораби и комбита има достатъчно натам.

Къде е кефа да седиш в малка коруба, която по неравностите ти разбива камъните в бъбреците, отбива сама на всяка бензиностанция, гъза едва ти се събира в "спортната" седалка, и като решиш да тръгнеш някъде с приятели (я хижа, я море) и неможеш само твойто сакче да сложиш вътре, мани па на путката дето водиш с тебе (а всички знаем колко багаж взимат жените само за 1-2дни някъде) :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кола може и да е по-голяма, но с малък мотор.. Хем ще я поддържаш евтино, хем докато свикнеш със скорости и т.н. ще е стабилна и няма къде да бяга :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кола може и да е по-голяма, но с малък мотор.. Хем ще я поддържаш евтино, хем докато свикнеш със скорости и т.н. ще е стабилна и няма къде да бяга <_<

Голям кола с малък мотор - висок разход и обилно количество пот при изпреварване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само при изпреварване. И при включване в кръгови, и при излизане от малки улички, и при изкачване на баири и т.н. Малкия мотор в голяма кола е предпоставка за ПТП, поради липса на пъргавина. Грешка е че младите шофьори са опасни само с мощни коли. Един човек ако е неграмотен и опасен, той си е такъв и с S65 AMG, и с Yaris 1.0i.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, отказахте го от марката човека, за 8к да си вземел Б4 - няма такива сектанти даже и при талибаните. Колега, ако си търсиш здрава и евтина кола, ауди не е точната марка. Огледай се за другите марки в концерна. Иначе за млад човек не ти трябват параходи, а3 или най много а4, ако си фен на дизела 1.9тди, а на бензин -1.8 тръц - това са двигателите. Квадрото си е екстра и много се свиква с нея, като се кача на служебна кола, не мога да тръгна от въртене на гуми :)

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 8000 лв. варианти всякакви....Но е много важно да не се стресираш от колата.....може би нещо непритенциозно наистина като Б4 за 2500 лв. или айде А4 за около 4000 лв. Щото е малко тъпо, ако някой ти надере или удари колата или ти сам си го причиниш, да виеш като линейка после :)

Не се хвърляй на големите двигатели, на този етап е безсмислено.....това за изпреварването зависи от теб, как ще я държиш в обороти. Щом преди време с 90 коня Б3 правих по улиците смешни стари S- класи и БМВ 5-ци, значи не е само до ядене :)

После зависи колко време ще я караш колата. Ако е 1-2 год. по-евтината кола носи по- малко загуби от обезценяване спрямо по- скъпата за същия период. Например сега кола за 2500 лв. след 1 год. да струва приблизително толкова или с 300-400 лв. надолу. Обаче кола за 7000 лв., може и да падне с 1000-1300 лв. Зависи от модела и моментното състояние. А за времето през което си налял кинти за обслужване или ремонти, почти никой няма да го оцени. Дали си дал 500 лв. или 1500 лв. си е за твой хатър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) аз се учих да карам на БМВ 3-ка след това си купих ауди А3 от голяма кола се качих на по малка но съм доста по доволен :steinigung: а и А3-ките имат хубав дизайн на купето и като мотори се държат ама говоря за голям мотор от порядака на 1.8 бензин или 1.9Т дизел :steinigung: щото карах на баща ми полото баси едвам изпреверва и тромавичко на кръстовищата

:hilezh: моя съвет е ако тепърва ще се учиш да караш или по точно да свикваш с кола по добре не наливай толкова пари за кола която ще ползваш за кратко време :flehan:

:) успех със предстоящата покупка на кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан ... но на по реална цена ---> A4 1.8T quattro AJL Facelift

марто спри се, ти си заразен от тая концепция ;)

това се продава от преди 2 месеца поне...

колега ако ще купуваш А4 си купи не толкова бегачка, едно чисто 1.8 ще ти е идеално.... и да не е куатро, щот за тия пари едва ли ще е напълно здраво...и само да вметна обслужването на 1.8 20V си е 400лв както и да го смяташ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...