Jump to content

Quattro vs. 4Matic vs. 4S vs. X-Drive


ThugLord

Recommended Posts

Изобщо целия ти коментар е много добре написан, както и мнението ти е много правилно! Няма да го коментирам хич! :bia:

Аз затова написах, че за истински оф роуд си трябва сериозна джипка!

Въпреки всичко, смея да твърдя, че Quattro по-добре сработва с по-тежки терени, отколкото xDrive или 4Matic!

Ето по темата едно нагледно клипче, как се справя Q7-цата в, да ги наречем по-тежки, реални условия! Аз лично мислех, че ще се окопае зверски, па тя взе, че изкара! :D

пп: Иначе и аз смея да твърдя, че имам на разположение (на баща ми е) доста добре подготвен джип, който се използва за офроуд при това на доста тежки терени. Така, че доста добре разбирам и аз разликата между двете със сигурност! Моят Сайт

Редактирано от Creative89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-проходимото Ауди, което съм имал, беше една 90ка 2.3.

Повдигната, с тежък като котва мотор (заради тази кола смятам, че 5-ка е за всичко друго, но не и за каране по асвалт) и твърд заден блокаж.

С нови гуми УлтраГрип5 (тогава това беше последен модел :)) съм карал пред УАЗ-ка, за да бутам сняг. Уазката беше подготвена и преди често се ползваше за обслужване на клетки на мобилни оператори (защото служебните им джипове и шофьори не могат :hilezh:)

Така, че куатро системата не е само за пред кафето, много сериозна система е. Тази кола можеше да поддържа 200 във всякакви условия и същевременно да минава по всякакви черни пътища.

Удължаването на междуосието (при 100, А6...), махането на задния диф с твърд блокаж, увеличаването на общото тегло и намаляване теглото на мотора, спортните окачвания, широките гуми..... всичко това отдалечава от "офроуд" проходимост. Но торсена от '86-87-ма си е все същия.

Този мотор (2.3) няма нужда от бавни скорости, без които един боксер на субару ще е безпомощен като сивик в дълбока локва кал.......

После съм имал и Б4-ка 2.0/16В, пак с твърд блокаж. Е абсолютно нищо общо като проходимост. Но пък вървеше повече и можеше да дрифти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където аз закъсах с шестицата всяко X5,X6, Q7, ML или Allroad няма да имат проблем просто защото са по-високи.

и тогава какви ще са коментарите.....

Сега си знам, че А6-цата ми е по-добра на хлъзгави терени от коли на предно, от коли на задно и това е. По-зле е от SUV-ве и джипове заради клиренса.

Просто гледам да я държа на пътя и затова тази зима даже не я и изкарах от гаража. Сега като се стопли си тръгва по пътищата по предназначение и забравя за предимствата си на 4x4, докато не се наложи примерно да минеш през снежен проход на който има слежна виелица или залядване. Тогава разбираш всъщност какво караш и къде му е предимството. :bia:

За комфорта по време на пътуване не става въпрос въобще. Там джипките са смешни. Затова хората предлагат такива автомобили като X5 и Q7 като някакъв компромис между лека кола и джип с определена наклонност към леките коли. Тойота с Ленд Круйзер пък предлагат компромис с по-голяма насоченост към офроуда примерно и така.

Всяка жаба да си знае гьола!

Най-проходимото Ауди, което съм имал, беше една 90ка 2.3....

Старите аудита са били най близо да рали автомобилите от това време. Както каза Ники, куатрото е рали технология....

С новата мода колите да растът, да натежават и да разчитат на лектроника нещата отидоха в съвсем друга посока. Затова леко се усмихвам някой като каже колко е проходимо едно А6 или А8.

Явно зависи с какво го сравняваш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичко единствения сериозен проблем е само клиренса, по-добра система може и да няма, но така и никой не обясни как х-драйва минава толкова лесно ролките, а реално видяхте какво става с гума във въздуха? Като се замисля...струва ми се смешно ама като знам, че бронята ми е на 10см от земята....какъв офроуд? Каква проходимост може да има при положение, че при първата по-големичка неравност и следва стойка по корем.

Има едни луди глави, които си бяха направили стара 80-ка специално за офроуд - много по-висока, съответните гуми, механичния блокаж, малко пренареждане на скоростите и колата си върви наред с истинските джипове по някакви луди терени. И реално това си пак торсена, който би бил напълно безпомощен в нормална кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

1:20 :zustimm:

Абе тези бмв-та Х5 защо нямат предни калници,имат само една пластмасова броня,която започва от предна лява врата и свършва до предна дясна или обратно :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

на полеви условия.Ролките................................

PS:Защо Х-Drive са само с дизелови двигатели?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xDrive си е за дизели и бензин от край време. Не знам защо си останал с грешно впечатление

В последния брой на Auto Motor und Sport има тест на няколко автомобила с 4x4. Има БМВ, има Порше Кайен, Субару, Голф 7ца с последното Халдекс предложение, има Лексус.... Ще ви направя screen shot от списанието и ще ги публикувам тук. Интересно е!

Само ще кажа, че не сме върха на сладоледа, но и БНВ не е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xDrive си е за дизели и бензин от край време. Не знам защо си останал с грешно впечатление

Ами от леките коли на БМВ,всичките,които съм виждал,отзад пише:530 Xd; 330 Xd и се чува дизеловия двигател,него не мога да го сбъркам с бензиновия . не говоря за Х3;Х5;Х6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от леките коли на БМВ,всичките,които съм виждал,отзад пише:530 Xd; 330 Xd и се чува дизеловия двигател,него не мога да го сбъркам с бензиновия . не говоря за Х3;Х5;Х6

Има достатъчно Xi-та това че ни си виждал не значи че няма. Съседа има 525 Xi бензиново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

vie samo xd po4etete malko knigi i vi6te koe 4x4 e po dobro samo quttro

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...