Jump to content

Quattro vs. 4Matic vs. 4S vs. X-Drive


ThugLord

Recommended Posts

Работата на 4х4 системата е да върти и четирите колела едновременно когато трябва. В случая всичките коли го постигат. Останалото е работа на гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз като гледам другите коли освен ауди като стъпят на петното със сцепление и въртящият им момент се прехвърля отпред, а не въртят и 4-те колела постоянно

Редактирано от T51R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди май е прав хд реагира по -бързо и като че ли разпределението на тягата става доста адекватно .

Виж и тестове на ролки и др ще видиш че не са празни приказки. Предполагам че куатрото ще се справя по-компетентно в тежки условия кал черни пътища и тн ама на асфалт и мокро надали

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май .....
.... май

май май е добре да почнете да пиете Ривотрил ама не по схема, а некви ударни дози..... :hilezh:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май е добре да почнете да пиете Ривотрил ама не по схема, а некви ударни дози..... :hilezh:

Абе април ти от твоя тунинг проект сън не те лови та дипломиран медик си станал виждаш клиповете има и други аз кво съм виновен че ти е криво огледалото :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди май е прав хд реагира по -бързо и като че ли разпределението на тягата става доста адекватно .

Виж и тестове на ролки и др ще видиш че не са празни приказки. Предполагам че куатрото ще се справя по-компетентно в тежки условия кал черни пътища и тн ама на асфалт и мокро надали

лошото е,че хора каращи или карали 2-те са на мнението,че КУАТТРОТО си е куттро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така сте наказвали оптимиста ве? :stupid:

А беше толкова забавен, като обясняваше с компетентно изражение и плам в погледа, бНв-то ква бегуна е. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не видях освен онЯ педерастин с радьостанцята дето се пречка пред камерата.

А и тая А8-мица някой сигурен ли е дали има торсен ? че леееекинко ме съмнява....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така сте наказвали оптимиста ве? :stupid:

А беше толкова забавен, като обясняваше с компетентно изражение и плам в погледа, бНв-то ква бегуна е. :bia:

I"ll be back :) soon :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисли си... До гуми е, казах :)

Кажи какви са гумите де? Интересно как върви в една линия Баварката, а другите се кълчат по баира. А тия тестове ги гледах още миналата зима, даже мисля че бях пускал тема с тях... ама както и да е

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не видях освен онЯ педерастин с радьостанцята дето се пречка пред камерата.

А и тая А8-мица някой сигурен ли е дали има торсен ? че леееекинко ме съмнява....

Ами не виждаш ли че и предните гуми се въртят, а при Ауди с надлъжен двг друг среден диференциал няма

Работата на 4х4 системата е да върти и четирите колела едновременно когато трябва. В случая всичките коли го постигат. Останалото е работа на гумите.

И аз така мисля + тежеста на автомобила

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какви са гумите де?

Kaк какви? Различни! Това е достатъчно, за да има разлика.

Ами не виждаш ли че и предните гуми се въртят, а при Ауди с надлъжен двг друг среден диференциал няма

Има, има, с автоматични скорости има a-осмици с отворен диф.

П.С. А някой забеляза ли, че нито БнВ-то нито Мерца не можаха да продължат след като предните им гуми преминаха петното със сцепление (бетон ли е, камъни ли са, няма значение). Въртящия им момент продължаваше да се предава повече към предните колела, а задните не можаха да издрапат. Аудито и ПоршАта щом им стъпаха задните гуми на бетона веднага се пренасочи върт. момент към тях и стигнаха най-високо. Дали е случайно?

А клатенето на мерцедеса го отдавам на лошото разпределение на тежестта (много тежест отпред, която иска надооолу) .

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има, с автоматични скорости има a-осмици с отворен диф.

Почти съм сигурен,че всичките са автоматици,Поршето може и да е механична. И на мен ми е любопитно за тези отворени дифове.Не знаех че при автоматика не е торсен,само съм чувал че кутията тежала към 200 кг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахахааа отворените дифове са при мерцедеса. Аудито не вярвам да е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворени дифове има само в Ауди V8 автомат (1988 - 1994), ръчката е с Торсен. Даже не е отворен централния, а е Planetary Gear. Торсен е задния, предния е отворен...

Осмицата от тия клипчета е със Торсен със сигурност, а пък спидито ще твърди, че BMW -то е по-добро дори по таван да се обърне при катеренето

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворени дифове има само в Ауди V8 автомат (1988 - 1994), ръчката е с Торсен. Даже не е отворен централния, а е Planetary Gear. Торсен е задния, предния е отворен...

След като задния е торсен, средния какъв е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...