Jump to content

Quattro vs. 4Matic vs. 4S vs. X-Drive


ThugLord

Recommended Posts

Пускана е вече тая тъпа реклама на Акура...Типично по американски...Гледам и в мобиле.бг специално внимание са и отделили.

Ето нещо по-истинско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

накратко да го кажа, тези филмчета ги пускат за потребители като теб, които не са тествали изобщо куатро и си мислят, че ще им се наложи да карат по ролки <_< Перфекна 4х4 система няма, а има из нета видео което показва точно обраното при тест на бмв и ауди. Ама може и за нищо да не става това куатро, чувал съм че и много се чупело :)

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас направо , че и с различни гуми не може да се кара, а и разходите по подръжката са като на две коли и разхода на гориво много се вдига... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук виждам една лоша батка дето пуска една идея газта в точния момент, после ставаме свидетели на изцеление изведнъж премина рампата ( погледнете ускорението и скоростта на успешният опит не са по големи от предишните)

А относно останалите супер проходими алабализми, мога само тихичко да се засмея, та те минават с 50 км през рампата, ще вземе да ги снима някоя спийд камера.

Съседът ми имаше нова 320 ХI от подземния паркинг излязоха баничарки, а той с х-драйва срам бутахме като замаяни, но нищо реши си проблема човека взе да я оставя навън, но се получи друг проблем, като и замръзнаха датчиците на АБС-а отказа Х -драйва, само, че за да научи че е от датчиците, пича смени три сервиза, първият официален на Бенве там искаха да сменят раздатък, вторият свалиха раздатъка и го разглобиха, установиха, че всичко е цяло, а в третият колата стоя няколко дни и се оправи сама като се стопли.

Единственото хубаво от цялата схема е, че жената на съседа се радва на 3-ката, защото той си купи Волво ХС70.

Не пиша за да обиждам марката БМВ цялото ми уважение и респект имат прекрасни и красиви лимузини, но мисля, че силата им не е в четиридвижещите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На спускането от рампата само на Аудито и Пежото свободната гума се върти с бясна скорост.

На Форда дори спира да се върти.

Крайно време при тези системи е да обявят колко максимум Нм се прилага към колела, за да се блокира, при каква разлика в скоростите се активира системата, а при тестовете с какви включени/изключени системи е автомобила.

Примерно Мерцедес обявяват, че блокират кардана с 50Нм на последния 4матик.

Само да раберата тия с Q5-ците, че могат да слага твърди диференциали от Б4-ки и ще вземат да ги изкупят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Е това е реклама на БМВ...Нормално е да го направят Куаттрото да е най-куцото.

Иначе тия нови технологии общо взето са прах в очите...Тази зима направо разби митовете за модерните 4х4 технологии... <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тарикатчета са обаче, от време на време активира ръчната спирачка, за да имитира ЕСП, само, че ЕСП не работи точно така, а отпред нямам думи.

Както многократно съм писал, тези реклами не са за собственици на Ауди, който е карал знае каква е истината, а те нека си правят измислени реклами

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:e459a307

Ето идентична ситуация в реално време.

Тоя ма изкърти с последния коментар,че Бавареца бил на ръчнаsteinigung.gifhilezh.giflaugh.gifsteinigung.gif

Не бях виждАл кола с ръчна да върти гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те очудва, това е тест драйв (реклама) на БМВ. Оставаше и аудито или мерецедеса да са по добри.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охххх... Защо БМВ си правят реклама само на ролки?!?! Значи ЗА ВСИЧКИ СОБСТВЕНИЦИ НА БМВ -----> Когато закъсате някъде(на сняг,лед,кал и т.н.) слагате ролките под гумите и готово излизате! :stupid: Живи и здрави! Куатрото има за цел освен да предаде мощността към гумите с най-много сцепление, а и да върти другите гуми за да може при получаване на сцепление при тях то да бъде използвано веднага! Затова и Куатрото сработва при поддаване на повече газ. А на точно този клип не мисля че това въртене на гумите е възможно с включени системи... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ма изкърти с последния коментар,че Бавареца бил на ръчна

Ни "Тоя" ни "Оня" може да ви изкъртва, по какъвто и да било начин уважаеми!

Не съм писал, че баварци са на ръчна спирачка. Отнася се за Q5, и не съм писал, че е на ръчна спирачка, а че е с изкл ЕСП и активира и деактивира ръчна спирачка, да имитира вкл система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полека, колегата говореше за коментарите за постнатия от мен клип, в самия vbox! Уважаеми!

Учтиво моля за извинение! Не прочетох цитатът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето идентична ситуация в реално време.

Евала Ради, това ще затвори устите на БМВ фанатиците за величието на X-drive.

На X5 и X6 им скачам веднага с черока да видят те колко ще им помогне електрониката и "интелигентността" срещу механиката от 80-те :hilezh:

Не се заяждам, просто са една от многото системи 4x4 , която както се вижда и от клипа може в елементарна ситуация да се предаде и да изглежда безпомощно. Ама не на рампа, а отсреща в градинката пред офиса :lol:

Хубави джипки са, ама да не излизат от пътя по-добре

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея от БМВ изкараха поредния нагласен клип. Аз от тая ситуация ще изляза от първото даване на газ с моето дърто купе.Просто натискам копчето за блокажа и в момента който пусна съединителя съм слязъл от валяците !!

Не знам какво са магарили аудито че така да седи на едно место. Ама е смешно. А лошото е че така тея заблудените беемвисти още повече се надъхват че карат неква страшна система и клипа по горе с белия Х6 показва последствията.

Влади как беше ?

Колкото по голям е джипа толкова по често се вика трактор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето идентична ситуация в реално време.

На тоя пич сигурно му се е доревало... Баси и интелигентната система,,само сняг да не я достига :hilezh: ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече дори не си правя труда да гледам такива тестове, само като видя x-drive, quattro, 4-matic и вече ми е ясно че става въпрос за ролки и непобедимата система на БМВ, ама никой не гледа какво става в реалността...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май целта на този тип клипове е да се пишат гигабайти коментари в тубата, бокса и по форумите. Или с други думи- трафик да има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по голям е джипа толкова по често се вика трактор :hilezh:

Абсолютно вярна констатация .. :hilezh:

А за всички дето са им омръзнали ония клипчета, ето едно по различно, пък и да видят какво могат малките джипки ..

:o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...