sky Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Пускана е вече тая тъпа реклама на Акура...Типично по американски...Гледам и в мобиле.бг специално внимание са и отделили. Ето нещо по-истинско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2012 (Редактирано) накратко да го кажа, тези филмчета ги пускат за потребители като теб, които не са тествали изобщо куатро и си мислят, че ще им се наложи да карат по ролки Перфекна 4х4 система няма, а има из нета видео което показва точно обраното при тест на бмв и ауди. Ама може и за нищо да не става това куатро, чувал съм че и много се чупело Редактирано 29 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Ужас направо , че и с различни гуми не може да се кара, а и разходите по подръжката са като на две коли и разхода на гориво много се вдига... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Даже и много харчи .... поне с 2лтр в повече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Даже и много харчи .... поне с 2лтр в повече! Най-малко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIRIMBAUA Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Тук виждам една лоша батка дето пуска една идея газта в точния момент, после ставаме свидетели на изцеление изведнъж премина рампата ( погледнете ускорението и скоростта на успешният опит не са по големи от предишните) А относно останалите супер проходими алабализми, мога само тихичко да се засмея, та те минават с 50 км през рампата, ще вземе да ги снима някоя спийд камера.Съседът ми имаше нова 320 ХI от подземния паркинг излязоха баничарки, а той с х-драйва срам бутахме като замаяни, но нищо реши си проблема човека взе да я оставя навън, но се получи друг проблем, като и замръзнаха датчиците на АБС-а отказа Х -драйва, само, че за да научи че е от датчиците, пича смени три сервиза, първият официален на Бенве там искаха да сменят раздатък, вторият свалиха раздатъка и го разглобиха, установиха, че всичко е цяло, а в третият колата стоя няколко дни и се оправи сама като се стопли. Единственото хубаво от цялата схема е, че жената на съседа се радва на 3-ката, защото той си купи Волво ХС70.Не пиша за да обиждам марката БМВ цялото ми уважение и респект имат прекрасни и красиви лимузини, но мисля, че силата им не е в четиридвижещите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 На спускането от рампата само на Аудито и Пежото свободната гума се върти с бясна скорост.На Форда дори спира да се върти.Крайно време при тези системи е да обявят колко максимум Нм се прилага към колела, за да се блокира, при каква разлика в скоростите се активира системата, а при тестовете с какви включени/изключени системи е автомобила.Примерно Мерцедес обявяват, че блокират кардана с 50Нм на последния 4матик.Само да раберата тия с Q5-ците, че могат да слага твърди диференциали от Б4-ки и ще вземат да ги изкупят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 http://fakti.bg/avto/32642-paradoks-x-drive-i-4matic-vs-quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Това май е невъзможно.ASR и ESP дали не са били изключени!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Е това е реклама на БМВ...Нормално е да го направят Куаттрото да е най-куцото.Иначе тия нови технологии общо взето са прах в очите...Тази зима направо разби митовете за модерните 4х4 технологии... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 http://vbox7.com/play:e459a307Ето идентична ситуация в реално време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIRIMBAUA Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 http://fakti.bg/avto/32642-paradoks-x-drive-i-4matic-vs-quattroТарикатчета са обаче, от време на време активира ръчната спирачка, за да имитира ЕСП, само, че ЕСП не работи точно така, а отпред нямам думи.Както многократно съм писал, тези реклами не са за собственици на Ауди, който е карал знае каква е истината, а те нека си правят измислени реклами Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 http://vbox7.com/play:e459a307Ето идентична ситуация в реално време.Тоя ма изкърти с последния коментар,че Бавареца бил на ръчнаНе бях виждАл кола с ръчна да върти гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) http://fakti.bg/avto/32642-paradoks-x-drive-i-4matic-vs-quattroКакво те очудва, това е тест драйв (реклама) на БМВ. Оставаше и аудито или мерецедеса да са по добри. Редактирано 1 Март 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Охххх... Защо БМВ си правят реклама само на ролки?!?! Значи ЗА ВСИЧКИ СОБСТВЕНИЦИ НА БМВ -----> Когато закъсате някъде(на сняг,лед,кал и т.н.) слагате ролките под гумите и готово излизате! Живи и здрави! Куатрото има за цел освен да предаде мощността към гумите с най-много сцепление, а и да върти другите гуми за да може при получаване на сцепление при тях то да бъде използвано веднага! Затова и Куатрото сработва при поддаване на повече газ. А на точно този клип не мисля че това въртене на гумите е възможно с включени системи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIRIMBAUA Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Тоя ма изкърти с последния коментар,че Бавареца бил на ръчнаНи "Тоя" ни "Оня" може да ви изкъртва, по какъвто и да било начин уважаеми!Не съм писал, че баварци са на ръчна спирачка. Отнася се за Q5, и не съм писал, че е на ръчна спирачка, а че е с изкл ЕСП и активира и деактивира ръчна спирачка, да имитира вкл система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Полека, колегата говореше за коментарите за постнатия от мен клип, в самия vbox! Уважаеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIRIMBAUA Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Полека, колегата говореше за коментарите за постнатия от мен клип, в самия vbox! Уважаеми! Учтиво моля за извинение! Не прочетох цитатът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) Ето идентична ситуация в реално време.Евала Ради, това ще затвори устите на БМВ фанатиците за величието на X-drive.На X5 и X6 им скачам веднага с черока да видят те колко ще им помогне електрониката и "интелигентността" срещу механиката от 80-те Не се заяждам, просто са една от многото системи 4x4 , която както се вижда и от клипа може в елементарна ситуация да се предаде и да изглежда безпомощно. Ама не на рампа, а отсреща в градинката пред офиса Хубави джипки са, ама да не излизат от пътя по-добре Редактирано 1 Март 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Тея от БМВ изкараха поредния нагласен клип. Аз от тая ситуация ще изляза от първото даване на газ с моето дърто купе.Просто натискам копчето за блокажа и в момента който пусна съединителя съм слязъл от валяците !!Не знам какво са магарили аудито че така да седи на едно место. Ама е смешно. А лошото е че така тея заблудените беемвисти още повече се надъхват че карат неква страшна система и клипа по горе с белия Х6 показва последствията.Влади как беше ?Колкото по голям е джипа толкова по често се вика трактор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Ето идентична ситуация в реално време.На тоя пич сигурно му се е доревало... Баси и интелигентната система,,само сняг да не я достига .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Вече дори не си правя труда да гледам такива тестове, само като видя x-drive, quattro, 4-matic и вече ми е ясно че става въпрос за ролки и непобедимата система на БМВ, ама никой не гледа какво става в реалността... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Май целта на този тип клипове е да се пишат гигабайти коментари в тубата, бокса и по форумите. Или с други думи- трафик да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Колкото по голям е джипа толкова по често се вика трактор Абсолютно вярна констатация .. А за всички дето са им омръзнали ония клипчета, ето едно по различно, пък и да видят какво могат малките джипки .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване