Jump to content

Quattro vs. 4Matic vs. 4S vs. X-Drive


ThugLord

Recommended Posts

И какво да прочета там?

от bmw325tds » 29 Окт 2010, 10:12

...понеже мощността се предава повече на задните колела те са забоксували. Още едно доказателство, че колите с предно нямат шанс при изкачване

Бххаххахахах, припаднах.

А коментарите на Спиди и Оптимист ги оставям, за да е ясно колко облъчен народ се шири из дебрите на АКБ. Следващи подобни постове обаче се опасявам, че ще ги пратят на едно по-друго място. А именно - в горния форум, към който има линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама конкретно тва куатро в тва ауди е с халдекс. Начи едва ли става въпрос за някви нови инДжинерни мозъчни изблици на гениална новоидейност в 4х4 системата специално :hilezh:

Иначе и аз карах в сняг тази година и в снежни бури, колегите от работата ми викат да се качвам на буса че бил по-сигурен като имаше 2-метрови преспи със сняг, щот 50 км. до вкъщи са си проблем.. даже един се качи при мене, ако станело нещо да помагал, обаче колицата си вървеше със 70-80 без да мръдне, а буса (Пежо боксер на предно, със зимни гуми Континентал) повече от 50 не вдигна. Още на табелата на Гълъбово го изпреварих и си карах като пич.

В София ми се наложи да ходя, карах по едни коловози в Лозенец, но и там никой не ме бута, тика или рина с лопата. Хем сигурно доста понапуках корите отдолу..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не е нужно да се показват клипчета от vboxa,те са рекламни и антирекламни,предлагам да се съберат няколко коли от форума-куатрота, х-драйф и други и да направят тези тестове на ролки,сняг, лед,щом искате да покажете предимствата и недостатъците на 4х4 системите.Какъв хубав сняг прехвърча навън,действайте :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе според мене по-добре Хъ-драйфа, отколкото куатро с Халдекс (което не е куатро). Вече за торсена, както казах особено за кола на старо е по-добрия вариант.

Интересно защо никъде не се тества Алфа Ромео, според мен тяхната система с торсените е добра.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе според мене по-добре Хъ-драйфа, отколкото куатро с Халдекс (което не е куатро).

:blink: Тъй ли,това от бмв форума ли го прочете :blink: ? Тогава бмв 4х4 не е xd и VW GOLF 4MOTION с халдекс не е 4MOTION

А коментарите на Спиди и Оптимист ги оставям, за да е ясно колко облъчен народ се шири из дебрите на АКБ. Следващи подобни постове обаче се опасявам, че ще ги пратят на едно по-друго място. А именно - в горния форум, към който има линк.

:rolleyes::zustimm:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Спиди ти с пешо боксер ли го сравняваш за проходимиост бе?То нормално с такова сравнение бмв-то да е направо офроудър... :hilezh: И не разбрах като си карал с 80-90 км/ч по равен път какво толкова те кара да се гордееш...Ела зимата на завоя след Драгалевския манастир да видиш кво става от бимата ти! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам пичове, аз на Куатро с Халдекс не казвам куатро.

Колкото до баварките на задно - не са като аудитата в снега, ама все пак нямах НИКАКВИ проблеми тази зима. Не говорим за равно каране само ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо никъде не се тества Алфа Ромео, според мен тяхната система с торсените е добра.

Колко здрави алфи Q4 са останали?Може би 1-2 155-ки.Обзалагам се,че най-голямата част от леките автомобили с постоянно задвижване на четерите колела са от марката Ауди

Не знам пичове, аз на Куатро с Халдекс не казвам куатро.

То си го пише по колата бе,отпред,отзад,отвътре,отвън

А коментарите на Спиди и Оптимист ги оставям, за да е ясно колко облъчен народ се шири из дебрите на АКБ. Следващи подобни постове обаче се опасявам, че ще ги пратят на едно по-друго място. А именно - в горния форум, към който има линк.

:rolleyes::zustimm:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е , че в бмв форума повечето се оплакват с шофирането на колите си през зимата,а тук голямо хвалене ги хвалят,дори собственик на бмв,пише в горепосочената тема, че е бил по проходим с В4-ката.

Sorry за което , НО за краткия ми житейски опит, мога да споделя че с тежка предница, предно предаване и внимателно със съединителя, зимата минаваш на места и сняг, където със задното си аут. Мога да дам доста примери за геройства с Б4-ка , като от друга страна, няма да забравя как миналата година с една 190тка (автомат ) не можах да кача 3 ' баир на Националния .... но спирам излиянията, пазейки ги за друг път на маса
Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве то може да го пише и сам да си го напишеш, обаче куатрото с халдекс не се връзва с идеята на куатрото - нито е симетрично, нито е фултайм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro е само марка Знаете добре, че при TT и А3 е с халдекс.

Аве то може да го пише и сам да си го напишеш, обаче куатрото с халдекс не се връзва с идеята на куатрото - нито е симетрично, нито е фултайм.

Какво значи quattro според теб и какво значи 4MOTION?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатро - казах: Фултайм, симетрично.

Иначе все са някакви техни си търговски означения... аве маркетинг :D

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се върне Спидито след 1 седмица, ще ти обясни! Да видим само Оптимиста дали ще му се наложи да отсъства или не.

И за кво бе Шефче :gruebel::rolleyes: Баси цензурата

Нали си карате 4х4 -та кво се плашите от коментари. А и дали има повече от 5 човека на кръст дето сте И карали неква Х машина не знам\ щот масово не правите разлика между първите х-сове и актуалните за кво говорим\

Отделно не твърдя кое е по-добро или лошо не съм Специалист като спиди :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм шефче.

Просто ме дразни начина на поднесената от вас информация.

И за това приемам изцяло спазването на по-долу приетото правило на АКБ в пълната му тежест.

2.11.1 Потребител, който с поведението си системно (три или повече пъти) пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката "Audi", както и когато това му действие е свързано или от него произтича уронване престижа на Ауди Клуб България, може да бъде наказан с предупреждение, а при преценка на администратор - и с перманентен (постоянен) БАН!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В съвсем не далечното минало имах двама познати който караха БМВ-та 5 серия те тогава беха последен писък на модата пък и те заклети фенове на марката,успоредно с това друг познат караше Ауди А6 с 2.5 мотор куатро,беше го купил доста преди тях .Аверчетата с БМВ-тата върлиха маса пари по ремонти и двамата ги продадоха,като се уговаряха един друг че повече никога нема да си помислят за БМВ-та.Пича с Аудито още го кара дойде си тази година лятото до Бг-то и вика тази ще я оставя на жената да кара малкия поне да съм сигорен в какво го кара пък аз ще си взема една 8-ца.Та лично за мен тази случка е показателна за двете марки.С'я някой ще каже ами пичовете не са случили на БМВ-та е да ама те бяха почти нови,пък и двамата ли да са без късмет.А за аверчето с Аудито хич нема да говоря просто пича сигорно има късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо да се хващаш за правилата но искам да посочиш и къде е проблема в изказванията ми срещу ауди :gruebel: ако въобще има такива щот освен за душегуба не виждам основание за проявеното от теб вглеждане във правилата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти все още пишеш, което значи, че нямаш за момента такива изказвания. Просто предположих, че както обикновено, ще се проявиш в пълната си светлина.

Отговорът ми беше достатъчно подробен, надявам се горния ти пост да е последен, в раздела оффтопик по настоящата тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко пояснения по снимката,кое какво е, с предно ,задно ,средно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...