nicoldy Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) Тук е описано, как се проверява на какво дередже е центровката на помпата - http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.htmlНо това е за роторна помпа, ако си с ПД - нямам идея там как стоят нещата. Редактирано 28 Януари 2011 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) Да напиша малко за зимната нафта от ШЕЛ (Симеоново).Бус-дву литров комън рейл, 69 литра гориво градско (София) 50/50 пълен-празен 810 километра.Това го повтарям трети път за да е достоверно, колата е над 100 000 километра.Нафтата не е от скъпата и добавки не съм слагал.п.сумерено шофиране и без напъни на светофарите. Редактирано 28 Януари 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 nicoldy с помпа-дюза съм. Ще разпитам и ще видя как стоят нещата! Бях миналата седмица закачен на ВАГ-КОМ и мисля, че щеше да си покаже ако има проблем! SunShine явно си довоелн от нафтата на Шел и ме караш да се замисля, дали да не сложа 20-тина литра за проба, макар че имам известни съмнения, но може да направя една проба пък дано остана доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Колко време ти отнема да я позагрееш и да я изчистиш от всичкия този лед...? Ами не много Имам си спрей за разледяване на прозорците,но честно казано предпочитам стъргалката.3-4 минутки докато си изтържа леда от челното и двете предни,през това време реотаните са оправили задния,климатроника е пуснат да обдухва предния.Давам ток на 1-2-ма колеги и 5 мин.след паленето тръгвам Понякога се получава кофти като има лед и от вътре по челното,но се оправя бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Самба нямам идея как е на другите шелове, гледам да зареждам от едно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Там е работата, че тук в Пловдив всички ми изглеждат подозрителни така да се каже и се чудя дали няма да съжалявам, но все пак може би ще пробвам все някога - поне да знам дали съм останал с правилно мнение за тях! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Там е работата, че тук в Пловдив всички ми изглеждат подозрителни така да се каже и се чудя дали няма да съжалявам, но все пак може би ще пробвам все някога - поне да знам дали съм останал с правилно мнение за тях! Някой в Варна пробвал ли е shell v power ? Чудя се дали да не я пробвам....повлиях се от коментарите на колегата "verter" ,но много не ми се рискува,та ако някой е слагал в Варна и е доволен да каже от къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Аз и този път пропуснах да правя експерименти, защото си напълних цял резервоар от новата бензиностанция на Ромпетрол в Пловдив и това е то... За сега съм доволен, а пък ако някога ми скимне може и да разнообразя малко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 (Редактирано) Ромпетрола мисля да го преустановя за известно време. Прекалено голям разход ми дава и не само на мен. Препоръчах го на приятел - откъм вървеж ок, но разхода бил уникално висок. Препоръчах го на баща ми на джипа - ненормално много изгорил с тая нафта.Един приятел зарежда газ там, пълен боклук каза, закъсал щото му свършила газта много по-рано от нормалното.Ще я карам на Еко отсега нататък. Редактирано 8 Февруари 2011 от KGK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Факт е, че на ЕКО колата гори по-малко, но не съм останал с впечатлението, че от нафтата на Ромпетрол колата гори повече - поне при мен всичко си беше нормално! Единствено когато бяха големите студове, тогава минах малко по-малко километри, но иначе всичко е нормално! Сега като е по-нормално времето ще видя какъв ще е разхода и ще споделя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Някой в Варна пробвал ли е shell v power ? Чудя се дали да не я пробвам....повлиях се от коментарите на колегата "verter" ,но много не ми се рискува,та ако някой е слагал в Варна и е доволен да каже от къде Пробвал съм...може да съм луд, но каквато и нафта да сложа, разхода и вървежа все един и същ...баси змея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 И при мен няма никви разлики където и да заредя , дори и на прехваленият РОМПЕТРОЛ , колата пак ми гори/върви по един и същи начин. Дори минимална промяна няма.Тва се отнася и там за разните В-пауър и другите шитове дет освен че са с 20ст. по-скъпи разликата е никва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delboske Публикувано 30 Март 2011 Доклад Share Публикувано 30 Март 2011 Само и единствено на РОМПЕТРОЛ. Смятам , че съм пробвал всичко , ама наистина нафтата в РОМПЕТРОЛ прави разлика. Не , че друите продават кофти нафта , просто с тази моето Ауди 6 3.0 гори с 1-1,5 л. по малко и върви повече.А аз обичам да го карам на предела на възможностите му . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Само и единствено на РОМПЕТРОЛ. Смятам , че съм пробвал всичко , ама наистина нафтата в РОМПЕТРОЛ прави разлика. Не , че друите продават кофти нафта , просто с тази моето Ауди 6 3.0 гори с 1-1,5 л. по малко и върви повече.А аз обичам да го карам на предела на възможностите му .От къде си колега? Ако си от София от коя бензиностанция зареждаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 Последно заредих служебния бус с дизел от Ромпетрол и нещо не съм много впечатлен: разход може и да докара (не съм го засичал още, ни динамиката я няма никва . За момента от всички дизели най-добре му се отразява този от ЕКО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bovo Публикувано 31 Март 2011 Доклад Share Публикувано 31 Март 2011 (Редактирано) Някой в Варна пробвал ли е shell v power ? Чудя се дали да не я пробвам....повлиях се от коментарите на колегата "verter" ,но много не ми се рискува,та ако някой е слагал в Варна и е доволен да каже от къде Естествено,че има хора дето зареждат все едно да питаш пие ли някой от Варна кока кола.Зареди си 20 литра и няма да останеш разочарован откъм мощност определено според мен.И разликата е 20 стотинки така,че риска не е много голям само 4 лева Редактирано 31 Март 2011 от bovo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 От около 2 месеца зареждам само скъпия дизел на ЕКО (дизел плюс май беше). Плюс добавка Кастрол ТДА.Може би има разлика около 300-450 гр. на 100 км по-малък разход.По голямата разлика дойде, след като флашнах софтуера на Рибата.При спокойно каране около 100-110 разхода го засякох около 6.1 - 6.2 на 100 км.Преди това беше около 7 - 7,2.Тъй като работя в друг град, колата всеки ден я карам по един и същ маршрут, горе долу по един и същ начин.И мога да отчета и забележа, дали има разлика в разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 1 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 От около 2 месеца зареждам само скъпия дизел на ЕКО (дизел плюс май беше). Плюс добавка Кастрол ТДА.Какъв е този нов дизел на Еко колега? Аз не съм чул за него... Нещо като V-Power-а на Shell ли е или...? Освен, че ти гори по-малко разлика във вървежа намираш ли или пак всичко е до внушение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Април 2011 Доклад Share Публикувано 1 Април 2011 Ами той не е нов.Има си го от бая време.Дизел, на който му слагат добавки.От самия дизел не върви повече, обаче след смяната на софтуера, рибата живна и динамиката и е много по-добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 Не съм забелязвал да има два вида дизел на ЕКО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 Има дизел и дизел плюс.Дизел плюс в момента е 2.62 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 Дизел плюс на Еко си е отдавна, просто не на всички колонки по обектите им го има. Веднъж се натресах на колонка от скъпия дизел, човека почна да зарежда и вика: Това е от скъпия дизел, нали знаеш. Викам му слагай и тръгнах да плащам.Като цяло не усетих разлика, нито вървеж, нито разход. Затва зареждам от обикновенния им дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Най добрата нафта БЯЛА КАТ ВОДИЧКА БИСТРА КАТ РЕКИЧКА танковата рота кара със такава РУСКА до -40. Попаднах на едни 200л. такова вървене не видях никога след това,направо излизаха искри от ауспуха.Старият ми гоУф се беше преродил.Нафта един път,едвали на някоя бензиностанция в българия ще има някога такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 1 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2011 Колеги, някой има ли вече наблюдения от Disel Plus на ЕКО? От Ромпетрол съм си доволен, но се чудя дали да я пробвам ... та ако някой е карал с нея да казва как е! п.п.: Ако знаете на коя бензиностанция в Пловдив я предлагат кажете, защото поне аз до сега не съм виждал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Velchev Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Ползвах Dizel+ на еко, но след тия драстичнни поскъпвания ползвам обикновенната им нафта. Дават 5 ст отстъпка и наливам на полото,аудито,спринтера и магируса. Засега да чукна на дърво нямам ядове. Като вадя горивните филтри също не забелязвам драстични отлагания.Така че Еко+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване