Jump to content

Радиатор - нов китайски или стар германски ?


Recommended Posts

Здравейте колеги.Преди седмица имах лек инцидент с колата.Ударих фара, той пък удари пластмасата, която е отстрани на радиатора и я проби.Фар си намерих от един познат в една морга, БОШ - 40лв. питах го за радиатор, каза ми че имал германски, употребяван дава ми го за 80лв., на друго място ми предложиха нов, китайски също за 80лв.

Та се чудя кой вариянт е по-удачен ? - като се има предвид, че германския предварително ще мога да го надуя и евентуално ако изпуска от някъде, да го върна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 100-та лятото сложих китаиски за 120лв и нямах никакви проблеми,все пак е нов,а от моргите не се знае какви помии са сипвани преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро купувах радиатори. Проучването ми показа, че новият радиатор е в пъти по-добро решение от радиатор на възраст. Освен "китайчета" има и други алтернативи на доста прилични цени, с по-добро качество. Относно качеството на различните търговски марки радиатори и производството им е добре разяснено ето тук.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, И аз мисля, че новия е по-доброто решение. Преди време и аз претърпях смяна на радиатора. Откърти ми се щуцера който води течността към разширителния съд. Пуснах една тема тук и един колега от форума който се занимавал специално с радиатори ми се обади и ми донесе нов за моята до дома. Мисля, че беше накаква Белгийска марка. За съжаление не си спомням как се казваше, но ако се разтърсиш малко във форума може да намериш темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си от B.N.R., няма да сбъркаш :D

Много са коректни, отзивчиви, ако имаш проблем с радиатора, наистина си поемат гаранцията, при мен пък направиха жест и казаха, че не е задължително да купя вече поръчания и пристигнал радиатор, понеже теча се оказа около датчика на перката (след това ми се разтече и от друго място и го купих все пак де :D ).

Аз лично съм доволен от качеството на изработката- всичко си пасна без никакво преправяне, подлагане, регулиране :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиф е прав ... На колкото познати съм продал БНР,никой не е ревнал ... Все още! Жалко че малко хора знаят за тази марка ... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто ново дори и суперментаци.Топранчета, биенрчета и пр. :bia:

А защо на останалите са им високи цените? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто ново дори и суперментаци.Топранчета, биенрчета и пр. :sporty:

А защо на останалите са им високи цените? :lol:

Ники,нали се сещаш колко иска на час Юнулматфари във Дания,и колко иска Фанети Мазак*ро в Китай?!

Предполагам вече се сещаш защо?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всички скачате на китайчета и му препоръчвате ментета.КОКО ти ще сложиш ли китайче на твоята бангия.

Изобщо кой от вас кара с менте радиатор да се похвали веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всички скачате на китайчета и му препоръчвате ментета.

А ще разясниш ли на простосмъртните какво означава менте-радиатор? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай продавачите на авточасти те по ги разбират.Аз само знам че не бих карал с китайче за 70 кинта

Чисто ново дори и суперментаци.Топранчета, биенрчета и пр. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, ще изкоментираш ли това? Много ми е любопитна твоята гледна точка.

Когато твърдя, че няма европейски производители на авторадиатори от 4-5 години, абсолютно и категорично заставам зад думите си, защото с всички, с които контактуваме - BEHR,VALEO,AVA и Nissens, ги внасят от Китай,Тайван, Корея, Бразилия и Индия.

Единственият завод, който е останал в Европа не произвежда, а сглобява, като закупува питите и казанчетата като отделни компоненти, които са пак азиатско производство.Говоря за JDeus в Португалия. Това го знам със сигурност,защото моето желание е един ден да започнем да ги сглобяваме радиаторите в България и да стартираме производството на радиатори по поръчка, за по-абстрактни МПС и машини.

Ние сме в много добри отношения с BEHR и VALEO, мога да внасям техните марки в България, но предпочитам да внасям под нашата марка, защото след доста усилия от наша страна я налагаме не само в България, а също и в Румъния, Сърбия и Украйна.

Също така BEHR,VALEO, AVA и Nissens, както и B.N.R. са търговски марки, а не са произодители, говоря конкретно за радиаторите.

От 20-те завода, от които пазаруваме в Китай, от 3 от тях пазаруват и BEHR.

Това го знам,защото имаше 1 объркана пратка - на BEHR радиаторите с техните кутии дойдоха при нас, а нашите заминаха за техен склад за Германия.

Разликата беше само в опаковката- на едните пишеше BEHR, а на другите B.N.R.

Колкото до радиаторите BEHR те се произвеждат в същите заводи, от които пазаруват всички - AVA,Nissens, Valeo и т.н.

И е въпрос на твой избор каква марка ще предпочетеш.

Ние много често се кооперираме с останалите марки,за да покрием съвместно изискуемия минимум на заводите от модел, както в случая за един от радиаторите за Ауди А4 (07), защото изискванията на завода са 300 броя минимум.

взето от тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами безмислен е този спор.Ти си имаш гледна точка,аз си имам моя.Ако на мен ми се случи да сменям радиатор,ще отида на морга и ще взема здрав,работил на Ауди.Ти си купи нов и твоята кола ще охлажда по-добре от моята с оригиналния стар радиатор.

Защо оригинално вгражданите ОЕМ-ски части са в пъти по-скъпи от китайските или турски еквиваленти.Аз ще ти кажа че 3 пъти сменях едно и също каре докато не го купих от Спас.

А ти си твърди каквото си искаш.

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,при частите е както при жените и техниката-вземаш на късмет и ако улучиш халал да ти е,ако не..шанс :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще помоля Жорката(gsb) да се включи в темата, а ако включа ударното ми трио от познати (Поли, Ники и Тани) много неща ще Ви бъдат ясни, но те не четат този форум и няма да го направят.

И моето Галакси в момента е с китайски и тайвански(воден, климатичен) BEHR-HELLA, но марката си носи отговорността за репутацията. :respekt:

По-добрият вариант си остава радиатора с неизвестен произход, но купен от вносителя пред такъв истински, но работил поне 15 години и взет от автоморга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на мен ми се случи да сменям радиатор,ще отида на морга и ще взема здрав,работил на Ауди.Ти си купи нов и твоята кола ще охлажда по-добре от моята с оригиналния стар радиатор.

ПО какво се познава един 16-20 годишен радиатор, ползван дълги години, пълнен с какви ли не боклуци, понатрупал ръждица и всякаква гадост от водните помпи примерно, вероятно позадръстен, тук-таме поизгнил, че е здрав и ще преживее да речем поне още 1 година? Не си ли виждал изгнил БЕР на 16 години, иначе оригинален, съвършено здрав на вид и без никакви деформации на питата и ламелките? Ако не си, мога да ти подаря за детайлно проучване, след което пак да напишеш, че старият радиатор е за предпочитане. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите за радиатор са два да си вземете такъв произведен от фирма Вкара Ми Го но под известна марка или от неизвестната марка Още По Дълбоко. Правилото е просто кола която е със стойност 300Евара никой няма да произведе радиатор по скъп от колата тоест 70лв. са идеална цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...