Jump to content

На колко градуса трябва да е термостата?


Recommended Posts

здравеите и от мен значи колеги на моята б4-ка като свалих термостата наи-вероятно оригиналния си пишеше 90градоса и сложих берт но маи само името му е берт за 15лв които е щамповано 87градоса и като пускам наклон ми пада под 60 та дори и да не ми отчита вярно уреда в което се смнявам не трябва да има такава разлика да пада толкова много иначе по баир дига 90 но почна ли да пускам пада и искам да си куя оргинален термостат и сум намислил да хода до порше-ауди да видя каква е цената или ако някои знае каде има качествени нека да сподели и колко парички са предпочитам да дам някои лев повечко но да дигне 90 и да не пада независимо дали е -10 или +10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е бензинова и термостатите ни сигурно са различни.

Не съм го купувал от Порше,а от Ауто+.Термостата ми е BEHR.

Нормално е да падне температурата при спускане по наклон,но малко,ане токлова драстично както си писал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за AFN в порше е 63.00 лв. е О-пръстена не мисля, че твоя ще е повече!

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся,ако все още не си направил грешката,която направих аз,чети!

Термостатът и оригинален да го вземеш,пак е Бер :):)

Номерът му е 044 121 113,който е еднакъ с тез за бензиновите 4 цилиндрови мотори! С малка разлика,която ще ти обясня по-надолу!

1.186.87 е номерът по Бер,което ще рече че някой се е избъзикал с твоят (разбирачите с летен и зимен термостат)!

Аудито не е Опел (техните са на по 90+ градуса)

Та искам да кажа,че термостата започва да отваря на 87+/- 2 гр. толеранс!

И ти си каеш,ева го ... Чек да видя оригинален!

И отиваш в Порше/Сакар/Юнитрейд,и почваш да им приказваш какво искаш!

И те гледат презрително,понеже онзи с А15-та зад теб иска течност за чистачки + 2-3 носача евентуално,пък ти ги питаш за нещо колкото да се намираш на работа!

И ти казват 70 кинта !!! И ти аха да клекнеш,ама оставаш на положение!

И както е казал колегата,дай да видим Wahler ... 18 кинта е мноооогооо по-добре!!!

Обаче ..... Батко ти Иво,по незнайни причини реши да направи една врътка! И погледна за неговото АБК как е положението!!!

И о,Ужас .... Моят термостат е еднакъв с този на Манта,Рекорд и Фронтера!

И за него Опел искат безбожните 40 кинта!!! Оригинал,може и с една отсъпка да дойде на 35,или още по-добре!

Не смятам да давам 40 горница на ВАГ-овите вносители при нас,за Бер с оригинален номер на него!

Разликата както казах!

1мм твоят дизелов е по-дълъг от моят ...!

В зората на 2004,подобно нещо не правеше никому впечатление,и съм продал една камара термостати,без проблем ...!

Та,отиваш в Опел,казваш им този номер 13 38 033,и че искаш една бройка!

Ако ти кажат нещо на въпреки,драсни едно ЛС,да те уредим в животУ :lol: !

http://www.behrthermottronik.de/english/after/pkw.pdf

На 296 страница търсиш номера 1.186 който е твоят,и моят който е 1.173!

Търси разликите! :lol:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел на Б4 АБК мотор , си поръча даже от Австрия уж оригинален термостат , 60 лв. плати за него и половин година работеше добре ( седеше стрелката на извънградско на 87 градуса ) а сега вече му седи на 80 градуса . Така че аз лично повече от 20 лв. за термостат не бих дал ( това си е мое мнение и не ангажирам никой с него ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Б4 с 1z двигател и за 3 години, температурата винаги е била 70(делението преди 90), парното идеално, всичко наред. Не знам кои дявол ме накара, та реших да го сменя (за жалост с неоригинален), изобщо не знаех, че има летни и зимни термостати :) , и сега температурата ми е точно 90, но само като карам из града. Натисна ли малко повече и.. 91 , 92 до 95 стига ( не съм чул перките да се завъртат). Имате ли идея от какво може да е проблема, да не би да ми е запушен радиатора, знам ли.

п.с. Не ми се мисли лятото какво ще стане. Стария термостат го изхвърлих :)

Редактирано от Jordany
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма място за притеснение.90гр е работната темп.Перката се включва някъде на 97гр-първа степен,втората някъде след 105гр.Карай и си свиркай. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво сега - летни термостати, зимни термостати - глупости! Тва да не са гуми да ги сменяш!

Велер или Бер си слагаш неоригинален, не се набутваш с много пари и караш! Маса народонаселение така прави и няма оплаквания!

Дакса спомена, че на неговото са сменили оригиналния заводски монтиран термостат гаранционно - защото е много по-добър от афтърмаркета сигурно - аре стига градски легенди! Тва се пише от хора дето не искат да изглеждат странно, защото са набутали 3 пъти повече пари в оригинал, без да са наясно, че няма гаранция и за него колко ще кара!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моята температура пада като пускам 3 км наклон с един вестник пред радиатора пада чак на 50 градоса на уреда това е при -3 а сум го сменял есента с берт от 20 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се двуомих дали да слагам термостат от Юнитрейд или Behr от магазин. В крайна сметка взех Behr от колега от форума, после тествах по пътя за Боровец. По нагорнището държеше 92-93 градуса (49-ти канал на климатроника). Боровец - София: 87-89 градуса. Предишния термостат имаше емблемата на Ауди и другите инициали като на новия Behr. Така че, не виждам смисъл да се купува същия термостат от Ауди магазин на 3-на цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги. Да използвам темата да питам и аз, става въпрос за същия двигател при показание на таблото 90 градуса като пипна радиатора в долния край е студен. Това нормално ли е или термостата си е заминал. Температурата се покачва малко над 90 градуса с около милиметър се измества стрелката и не мръдва по-нагоре. Не съм хванал и перката да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Да използвам темата да питам и аз, става въпрос за същия двигател при показание на таблото 90 градуса като пипна радиатора в долния край е студен. Това нормално ли е или термостата си е заминал. Температурата се покачва малко над 90 градуса с около милиметър се измества стрелката и не мръдва по-нагоре. Не съм хванал и перката да работи.

Възможно е да е останал блокирал в полуотворено или затворено положение.Пробвай я за малко по-дълго време и виж двата маркуча от двете страни на радиатора дали са еднакво топли.

ПС:Оригиналния термостат както споменаха колегите би трябвало да е BEHR Germany и далеч не струва 50-60 лева http://axm-auto.com/index2.php?brand=17&model=196&modif=1152&cat=1&subcat=19∏=8250&numenkl=1&show=1 .Трябва да е на 87 градуса!

Редактирано от AutoUnionQuattro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здр и от мен мойте перки ми се включват на 70 градуса нормално ли е или датчика не е добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ориентирам колегите ...

На оригиналните термостати на VAG групата си има едни чудни номера ...

И там м/у номерата има една такава фраза : expire in или charge in ...

И познайте колко хора отиват и си купуват оригинален термостат, и дали някой връща тези които са с изтекъл гаранционен срок !

Е Жоро или Ники да потвърдят ... !

Специално за термостатите имат гаранционен срок !!!

Купувайте "оборотни" неща, не такива които заседяват по складовете, и се чудят как да намалят цената че да ги разкарат ...

Има промоция на едни маншони в Юнитрейд - Стенли нали беше пуснал тема за скобите !

И Жоро каза за това, после поръчах и маншона беше от 2003 година ... 2003 :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...