Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

...а през 2005 г. тези двигатели са замемени с новото поколение Common rail само поради изискванията на еконормите...

Иначе 100% щяха да ги правят още :hilezh:

Да живее душегуба :hilezh:

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън-дрън. Лично съм купувал глава от А4 '98 за А4 2003-та.

Номерът не е в годината на производство, а в кода на мотора. През 2003 г. са влагани и старите и новите мотори. Между другото такива ли бяха кобилиците на този двигател:

http://www.ebay.co.uk/itm/COMPLETE-CAMSHAFTS-KIT-2-5-TDI-BAU-BCZ-BDG-BDH-AUDI-VW-INCL-R-ARMS-H-LIFTERS-/321022183343?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4abe69c7af

И хайде престанете да се заяждате "разбирачи"!!! Темата е за хора, които са имали или имат такива коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел ме попита за съвет.. Покупка на 2.5 ТДИ Аллроад куарто.....

Показах му темата.... Въпреки това , той ще си купи въпросната кола.....

"За всеки влак има пътници"........

ПС: Извън темата....Аз лично ,ако съм безгрижен ,взимам си едно 3.3 ТДИ ще работя само за него и толкова..

Неможах да намеря тук във Форума, инфо за (V10 TDI)... (V12 TDI).....

Как стоят нещата там със разход гориво , поддръжка , валове , кобилици....?

Има ли тука собственици на такива "ТИТАНИ" .. А те душегуб-и ли са......?

Че ми е интересно..

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерът не е в годината на производство, а в кода на мотора. През 2003 г. са влагани и старите и новите мотори.

Това е ясно, но много търговци спекулират с новата година, която според тях е достатъчно условие колата да е с оправени проблеми. А това не е така.

И хайде престанете да се заяждате "разбирачи"!!! Темата е за хора, които са имали или имат такива коли.

Не помня кобилиците. Главата я купих за приятел, не за моя кола.

И хайде престанете да се заяждате "разбирачи"!!! Темата е за хора, които са имали или имат такива коли.

Е аз значи може да продължа да пиша в темата.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като внимателно изчетох какво е на писано "ЗА" и "ПРОТИВ" реших да покажа на тези които са чули за какво става въпрос да не говорят глупости и на собствениците на такива двг.да са подготвени.

Тук е показано устройството и принципа на работа,та основния проблем на този двгател 2.5 TDI

са хидрокомпенсаторите т.е. когато заседне/тук ясно се вижда/,вала започва да трие в компенсатора,т.е.клапана засяда и вече нямяаме пълнене или изпразване на даден цилиндър.

Тогава се получава износването на валовете

И уж филма с големи и сложни ремонти а целия набор от нужните части и за двете глави струват 1000лв,сами можете да прецените дали е скъпо или не.

За информация снимките са направени от автомобил на 750000км,дойде в сервиза на собствен ход,собственика се оплака трудно палене сутрин.

Колеги собственици,сменяйте двг.масло от препоръчаното от Audi на нужните километри,дали ще се получи при вас или не зависи само от вас.

За колегите които оплюват двигателя ще кажа че същия принцип на работа го има и в 2.5TDI,3.3 TDI и 4.2 TDI в Audi A8...

Дали съмбил полезен или не с поста ми всеки сам да реши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И уж филма с големи и сложни ремонти а целия набор от нужните части и за двете глави струват 1000лв...

Тия части да не са от DealExtreme, че аз миналата година се бях навил да взема едно V6 за ремонт за да си го стегна и като поразучих тук-там за части по-малко от 1500лв (през ибей) не намерих като тия части бяха малко съмнителни.

Не че нещо ама не виждам как ще вземеш (качествени) 4 вала, 24 клапана, 24 кобилици и т.н. всичко х24 за 1000лв. Може и да греша затова кажи от къде ги търсие тия части, че пак нещо се замислям.

Редактирано от Blagoy Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче продължавате да си ланкате, че ремонти от по 1000-1500 лв са нещо нормално и едва ли не само тва и караш цял животбез грижи. За мене лично тва изобщо не е нормално и това точно е показател кой мотор е читав. Що да ида да си купя душегубче и да треперя всеки един момент, дали нема остана на пътя и да си държа две бинки резерва по тая причина??? Не е ли по добре човек да се ориентира към мотор, който не е предразположен към такива веселия? Поне да имаше неква динамика и да не гори, че да имаш стимул да се филмираш, а то и тва го нема..... Просто не ми е ясно кви хора го купуват тоя отпадък? Отделно оня невменяйко дето каза колко бил еластичен мотора и бърз :hilezh: ма нормално, на фона на тва че е карал некви асматични печки на по 30 години, сигурно му се вижда самолет :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... и едва ли не само тва и караш цял животбез грижи.

На мотора не са му спестени и "нормалните" проблеми - гнп, турбина, дебитомер. А за умрелия кон, вързан на предницата да не споменавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами другото най-болно място на душегуба :rolleyes: електрониката на помпата :hilezh: да имаш и да караш тая кола се изисква сериозен кураж особено ако караш извън Бг..ЗА тия дето казват как се правела за 300-400 :lol: \ понеже знам как се прави няма да карам никога с рециклирана помпа\\.. Никога няма да забравя глупостта си да взема тва WC още със сядането усетих пласмасовия ефект и неква умора в мотора директното сравнение беше с с4 2.5тди.. Еми Boys and girls едното е кола другото е нещо с претенций за кола...

И двете коли съм ги карал и поддържал с еднакво внимание с тая разлика че едната правеше сериозни опити да се саморазпадне....~10 по късно АЕл го кара още бащата и не показва никакви признаци на умора най най -капиталния ремонт заоколо 150-60 х е един маркуч на турбото\ и сменени уплътнения на ГНП-то протекоха от сторост :hilezh: ....

Въобще повечето колеги сте доста заблудени ако си мислите че има някаква целенасочена злобна атака срещу тоя двигател повечето негативни постове са именно заради реални факти и случки с Него мотор...

Колкото до тва че са същите принципи в 4.2тди възможно е но АЗ не съм чул та имат такива масови проблеми по -скоро тва е един от добрите мотори на ауди... Другото е че душегубите станаха на по 15 г и е нормалночастите да поевтиняват друг е въпроса,че политиката на ВАГ е да държи изключително високи цени на рез частите а автърмаркет вариантите са малко 50\50 и не вярвам качествени части за сходен ремонт да стъпят 1000 лв а и не забравяй колега ,че този ремонт не е по силите на всеки форумен ентусиаст :bia:

И не вярвам да има самаряни за по100-200 лв да го сборят душегуба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,

-ето решението на за VP 44,да не мислите че от Audi спят???

Всеки иска комфорт,но малко си го позволяват...

За всеки клас коли има...всеки според джоба си...

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да питам, къде е смисъла, след като тоя мотор не е нищо особенно? Защо да си вкарваш таралежа, след като има огромен избор от моторизации с подобни и/или по добри качества? Кое му е толкоз хубавото? Бърз ли е? Не гори ли? Еластичен ли е? Лаг ли няма? Всяко V6(на газ дори) е в пъти по приятно за каране от душегубката, наистина аз не виждам кое му е толкоз якото и що така се палите като се каже, че е кенеф?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

След като внимателно изчетох какво е на писано "ЗА" и "ПРОТИВ" реших да покажа на тези които са чули за какво става въпрос да не говорят глупости и на собствениците на такива двг.да са подготвени.

Тук е показано устройството и принципа на работа,та основния проблем на този двгател 2.5 TDI

са хидрокомпенсаторите т.е. когато заседне/тук ясно се вижда/,вала започва да трие в компенсатора,т.е.клапана засяда и вече нямяаме пълнене или изпразване на даден цилиндър.

Тогава се получава износването на валовете

И уж филма с големи и сложни ремонти а целия набор от нужните части и за двете глави струват 1000лв,сами можете да прецените дали е скъпо или не.

За информация снимките са направени от автомобил на 750000км,дойде в сервиза на собствен ход,собственика се оплака трудно палене сутрин.

Колеги собственици,сменяйте двг.масло от препоръчаното от Audi на нужните километри,дали ще се получи при вас или не зависи само от вас.

За колегите които оплюват двигателя ще кажа че същия принцип на работа го има и в 2.5TDI,3.3 TDI и 4.2 TDI в Audi A8...

Дали съмбил полезен или не с поста ми всеки сам да реши...

Колко струва един хидрокомпенсатор? Или разлика дали,ще е за изпускателен или всмукателен клапан.....Цената колко е на парче ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги кажете нещо за мотор 2.5TDI AFB

Вече от толкова много четене мога и аз да изразя мнение и да отговоря на колегата.AFB е версията с 150 к.с прилагана при първите А4,А6,А8 1997 год. и PASSAT 5 от 1998 год.С две думи от всичко изчетено до тука трябва много да внимаваш с 2.5 V6 мотора.Като цяло са по ефтини като цени с сравнение с 1.9.Препоръчвам ти да прочетеш темата в която сега пишем от начало и ще ти стане много за какво говорим.

От 15 до 25лв.в зависимост от търговеца...

нямат разлика...

Сега проверих на INNA са 12.5 лв,а на Оригиналните са 24 лв.Викам по-добре INNA :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинални,за да не ги сваляш пак!

Аз нямам такова Ауди но скоро смятам да си закупя един АКЕ,BAU :)/> Клоня повече на АКЕ,като се има в предвид,че като го взема,ще му сваля и проверя Валовете,както и ще подменя и всички компенсатори и ще го обслужа напълно(масла,ремъци),ще сменя филтъра на автомата(ако е автомат де :P ),масло и т.н...И така ще съм си по спокоен :)

Редактирано от stankofm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което нарочате хидрокомпенсатор си е повдигача, нали? Друго: наработката върху вала се получава от триенето в балансьора (или още петата) при блокирал хидравличен повдигач, така ли е? Четох, че самия повдигач се поврежда основно от счупване на пружината над топчето, правилно ли съм разбрал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече от толкова много четене мога и аз да изразя мнение и да отговоря на колегата.AFB е версията с 150 к.с прилагана при първите А4,А6,А8 1997 год. и PASSAT 5 от 1998 год.С две думи от всичко изчетено до тука трябва много да внимаваш с 2.5 V6 мотора.Като цяло са по ефтини като цени с сравнение с 1.9.Препоръчвам ти да прочетеш темата в която сега пишем от начало и ще ти стане много за какво говорим.

казваш до 1997 а мето е 2000г. какво мога да очаквам?колата е австрийска и миналаTUVв Австрия миналата година,благодаря! :gruebel:

Сега проверих на INNA са 12.5 лв,а на Оригиналните са 24 лв.Викам по-добре INNA :)/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе,май не отговорих както трябва!та... колега stankofm казваш че са до 1997 а моята е 2000,внос от Австрия и е минала тюв преглед там.ако има значение де! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги кажете нещо за мотор 2.5TDI AFB

абе,май не отговорих както трябва!та... колега stankofm казваш че са до 1997 а моята е 2000,внос от Австрия и е минала тюв преглед там.ако има значение де! :flehan:/>

Всичко до тук се отнася най-вече за AFB. Колегата има предвид след 97г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги,всичко си зависи от колата.Другото е празни приказки и слухове,казал някой или мой познат,че негов братовчед.Нали сме сериозни фенове на Ауди.Преди доста време имах Ауди А 6 2,5 150 коня,с типтроник.Купих я от България,от човек.Колата беше на 7 години с много екстри,навигация и т.н.Карах я 2 години,кола за извънградско каране,спокойно,комфортно малко мудна при набиране.Но след дълъг път не си изморен.Много си я харесвах.Но проблем...една нощ останах на пътя,типтроника сдаде багажа.Голям проблем,добре че стар мой приятел ме спаси в Пловдив ми намериха и монтираха скоростна кутия 1000лв.ми я дадоха отделно труд и други там работи,както и да е.След две години каране я продадох на познат,всичко разказах и показах фактурата за смяната на кутията.Взе я мои колега и приятел,кара я още.Значи 2 години аз я карах,от 5-6 години той я кара и засега няма проблеми.Колата е 2000 година производство сметнете сами.А на тези които не харесват двигателя ще кажа,когато продадох тази си купих новата А6 беше на 2 години и половина А6 2000 кубика 4 цилиндъра ръчна скоростна кутия.Разбирате защо е с ръчка...парен каша духа,а малкия мотор за икономии.Дадох над 40к...5 години по нея не сам пипнал нищо само от каското драскотини,дребни работи...Но за двигателя....много шумен,трака здраво,като се сетя шестака как звучеше...и за вървенето маи предишната беше по добре.Тази година продадох и втората А6 и купих...пак Ауди ,но А5 2000 бензин 211 коня 4х4,толкова е тиха,невероятна...а как върви....и не е с пикливия мултитроник,а с S tronik.новата скоростна кутия с 2 съединителя......и пак по темата,лично аз мисля че автоматиците на Ауди са проблемни и в Германия го признават,а не двигателите които набеждаваме .Не забравяйте какви са ни горивата и маслата и какви коли идват тук:)...поздрави на колегите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...