Jump to content

Нови мотори на Ауди - 3.0 ТДИ Битурбо и 4.0 ТФСИ


Gecata

Recommended Posts

В отговор на БМВ 535 Д, Ауди започва да предлага нови мотори при А6 и А7 това е 3.0 ТДИ Битурбо с 313 кс, както и 8 цилиндров 4.0 ТФСИ с 408 кс за Ауди S6.

Интересно какво ще отговори БМВ предвид, че се очкава скоро да се появи новото М5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време беше за битурбо 3.0TDI ;) S6 и S8 ще са с 4.0TFSI предполагам, RS6 също ще падне на V8 най-вероятно и ще трябва да се постараят да изстискат към 600 кончета от 4.0TFSI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното е V10 атмосферен туч, а това ще е V8.

Къф М5 като 550ix с 4.4 би-турбо 407кс е 4.8с до сто? Него първо да догоним, после М-ки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При използване на правилните турбини резултатите са налице.

Ако Ауди се разделят с ККК, пърформансът им ще отскочи много високо.

Ще спомена, че Ауди мотора с ИХИ турбина също впечатлява с възможностите си с далеч по-малка кубатура.

За мен използването на 2 турбини при голяма кубатура е с рекламна цел. Нещо като 20 клапана при 1.8 125 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При използване на правилните турбини резултатите са налице.

Ако Ауди се разделят с ККК, пърформансът им ще отскочи много високо.

Ще спомена, че Ауди мотора с ИХИ турбина също впечатлява с възможностите си с далеч по-малка кубатура.

За мен използването на 2 турбини при голяма кубатура е с рекламна цел. Нещо като 20 клапана при 1.8 125 коня.

БМВ решиха проблема с туинскрол трубина . А след 6 годишна липса на конкуренция при 3.0 супер дизела , Ауди най-после се сетиха . Силите са изравнени :respekt: Сега вече може да набутат 300+ кс дизел и на А4 и А5 и ще стане интересно :stupid:

3.0 ТДИ е 245 , при БМВ е 258кс а Мерц дори преценяват че има място за два 3литрови дизела - 300 ЦДИ 232кс и 350ЦДИ с 265 кс ( и бомбастичните 620НМ при 1600 оборота :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма разлика в поведението може да дойде от скоростни кутии. Но на практика немците си ползват ЗФ (поне на надлъжните мотори) и на този фронт конкуренция всъщност няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

3.0 ТДИ е 245 , при БМВ е 258кс а Мерц дори преценяват че има място за два 3литрови дизела - 300 ЦДИ 232кс и 350ЦДИ с 265 кс ( и бомбастичните 620НМ при 1600 оборота :respekt: )

трилитровият дизел при БМВ също е 245 коня

258к.с. е 528i бензинката.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха го - вече е 258кс и при дизела :respekt:

оп, сори тогава ,не съм си ъпдейтнал инфото. Те да са едни гърди напред искат винаги

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма разлика в поведението може да дойде от скоростни кутии. Но на практика немците си ползват ЗФ (поне на надлъжните мотори) и на този фронт конкуренция всъщност няма.

На Мерцедес кутиите са си Мерцедес. След 1-2 години се очаква да пуснат 9-скоростна. При Ауди, VW, БМВ хардуерът на класическите автоматици е ZF, но софтуера си го пишат сами и затова се чувстват доста различни.

Последните "масови" трилитрови дизели в момента са 245кс при Ауди, 258 БМВ и 265 Мерцедес.

Обаче да ви кажа, че V8 дизелите са по-приятни за каране от този 3-литровия с каскадно пълнене. Само дето не са толкова икономични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Мерцедес кутиите са си Мерцедес. След 1-2 години се очаква да пуснат 9-скоростна. При Ауди, VW, БМВ хардуерът на класическите автоматици е ZF, но софтуера си го пишат сами и затова се чувстват доста различни.

Последните "масови" трилитрови дизели в момента са 245кс при Ауди, 258 БМВ и 265 Мерцедес.

Обаче да ви кажа, че V8 дизелите са по-приятни за каране от този 3-литровия с каскадно пълнене. Само дето не са толкова икономични.

При Мерц масовия е 231кс 350ЦДИ го пуснаха за нещо като конкурент на 35Д . Във 7ца 3.0 литра би-турбо не харчи по-малко от 4.2 ТДИ , но пък при покупка 740д е по-евтино с един Голф .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Мерц масовия е 231кс 350ЦДИ го пуснаха за нещо като конкурент на 35Д . Във 7ца 3.0 литра би-турбо не харчи по-малко от 4.2 ТДИ , но пък при покупка 740д е по-евтино с един Голф.

Освен, че 6-цилиндровия двигател е по-евтин от V8, и данъците в Германия са му по-ниски, понеже там се плаща на всеки 100 кубика+ на всеки грам CO2. Та по тези измислените норми на БМВ-то му дават нереално нисък разход и вредни емисии. Иначе си харчи приблизително колкото другите.

П.С. на Мерцедес най-последното 350цди(Е,S,CLS) е 265к.с. и с бая въртящ момент - за справка немския сайт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че 6-цилиндровия двигател е по-евтин от V8, и данъците в Германия са му по-ниски, понеже там се плаща на всеки 100 кубика+ на всеки грам CO2. Та по тези измислените норми на БМВ-то му дават нереално нисък разход и вредни емисии. Иначе си харчи приблизително колкото другите.

П.С. на Мерцедес най-последното 350цди(Е,S,CLS) е 265к.с. и с бая въртящ момент - за справка немския сайт.

Да 620 НМ при 1600 , при 3.0ТДИ е от 1400 оборота още , но пък са само 500 НМ . Все пак важно е че тези 500НМ се превръщат в 245кс а при колко оборота , няма значение , защото тези коли идват със автоматици в 95% от случаите .

На емисиите , БМВ са им хванали цаката - на 2тонната 5ца и обявиха разход 4,9 :steinigung: Но пък и Мерц не изостават в надлъгването - 10 на 100 при S63 AMG :wall:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни са ми показанията за въртящ момент на тия два двигателя.

4.0 тфси ще го има и при А8 с 420 коня, а при S8 - с 518.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е предишното S6 е 435к.с. а сега падат на 408к.с.?

То важни са постигнатите динамични качества стия коне, а не самата бройка. Като знаем, че новите А6 и А8 са с доста намалено тегло, защо да не орежат малко и конете за повече икономичност? Щом тала са преценили...

Те да са едни гърди напред искат винаги

Те по мотори винаги ще са леко напред, но нас ни успокоява, че е САМО това. По всичко друго биеме. Да не споменаваме интериора!

Ей ся мЪ изядоха...

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не споменаваме интериора!

Аз заради интериора съм сменил 5 аудита. Всеки път се опитвам да седна в БМВ или японска кола и бързо се връщам при 4-те кръга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те по мотори винаги ще са леко напред, но нас ни успокоява, че е САМО това. По всичко друго биеме. Да не споменаваме интериора!

Ей ся мЪ изядоха...

:icon_arrow:

Почвам те :hilezh: Сериозно - при старите Аудита и БМВта каквито караме масово , БМВ също много ми харесва - Е46 и Е39 са със страхотни интериори , като може би цялата работа се разваля от гадните орнажави подсветки . МОже да му викат на тоя цвят кехлибар , но е доста по-зле от червеното при Ауди , даже Мките са със червено-сини подсветки (като пасат :D )

Тия новите - интериора на 5цата е 1:1 със 7ца и според мен е уникален . А6 също обади уникален стил - супер изчистено и уютно , като единствено дисплея , който е като "наклонената кула в Пиза" разваля работата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като единствено дисплея , който е като "наклонената кула в Пиза" разваля работата .

Абе разваля работата....ти се качи пък после пак го кажи :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз заради интериора съм сменил 5 аудита. Всеки път се опитвам да седна в БМВ или японска кола и бързо се връщам при 4-те кръга.

То в Хонда,Тойота и Мазда си като на наказателна скамейка . Хонда се опитват със футуристичен дизайно , но като седнеш и видиш материали тип детски конструктор и се отчайваш .

Абе разваля работата....ти се качи пък после пак го кажи :icon_arrow:

На теб харесва ли ти ? Това за кулата съм го цитирал , не си го измислям аз . И дано се кача да видя де ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в Хонда,Тойота и Мазда си като на наказателна скамейка . Хонда се опитват със футуристичен дизайно , но като седнеш и видиш материали тип детски конструктор и се отчайваш .

На теб харесва ли ти ? Това за кулата съм го цитирал , не си го измислям аз . И дано се кача да видя де ...

Ами честно да ти кажа, по снимка не се опитвам да си харесвам кола. Даже на моята шестица по снимки не ми харесва много интериора, обаче като седнеш вътре, обхванеш с поглед всичко, пипнеш материалите, видиш подсветката и визуализацията, проследиш всеки един детайл колко е изпипан и буквално забравяш, че има и други автомобили. Ей това е ауди.

На снимка интериорът на Ц5 по ми харесва от на Ц6. Обаче нямат нищо общо на живо и като седнеш вътре. Нито като качество на изработка, нито като егрономия, нито като усещане, нито като визуализация....

008791669.jpg?r=0

011395025.jpg?r=0

021632380.jpg?r=0

Много коли ми харесват, обаче съм обсебен от перфекционизмът в интериорът на ауди. Жестоки са. :icon_arrow:

И аз не съм се качвал нито на А7, нито на новата А6, обаче отсега съм просто убеден, че това ми е следващата кола :D

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за 4Ф спор няма - сядаш и всичко ти е като костюм по поръчка . Ц5 е супер стилно и изчистено , но някак си не те обгръща интериора , както при 4Ф ... и Е39 :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за 4Ф спор няма - сядаш и всичко ти е като костюм по поръчка . Ц5 е супер стилно и изчистено , но някак си не те обгръща интериора , както при 4Ф ... и Е39 :icon_arrow:

Именно, а и красотата на снимка е различна от красотата на живо. Ето и сега гледам снимките и пак не ми харесва този на 4F-ката. Но нямам търпение да седна пак вътре и да му се изкефя. Странно е да се обясни, но е точно така и го казвам искрено.

Разглеждах интериора на новата А8. В шоурума, ама през стъклото, защото я бяха заключили. Какво да кажа, само преглъщах. Невероятно изпипана кола. Цял шедьовър е! Ще ми отнеме седмица да разгледам всички детайли.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...