Gecata Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 В отговор на БМВ 535 Д, Ауди започва да предлага нови мотори при А6 и А7 това е 3.0 ТДИ Битурбо с 313 кс, както и 8 цилиндров 4.0 ТФСИ с 408 кс за Ауди S6.Интересно какво ще отговори БМВ предвид, че се очкава скоро да се появи новото М5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Крайно време беше за битурбо 3.0TDI S6 и S8 ще са с 4.0TFSI предполагам, RS6 също ще падне на V8 най-вероятно и ще трябва да се постараят да изстискат към 600 кончета от 4.0TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Е предишното S6 е 435к.с. а сега падат на 408к.с.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Предното е V10 атмосферен туч, а това ще е V8.Къф М5 като 550ix с 4.4 би-турбо 407кс е 4.8с до сто? Него първо да догоним, после М-ки.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 S-ката се бори с 550, а RS6 има задача да бори М5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 При използване на правилните турбини резултатите са налице.Ако Ауди се разделят с ККК, пърформансът им ще отскочи много високо. Ще спомена, че Ауди мотора с ИХИ турбина също впечатлява с възможностите си с далеч по-малка кубатура.За мен използването на 2 турбини при голяма кубатура е с рекламна цел. Нещо като 20 клапана при 1.8 125 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 При използване на правилните турбини резултатите са налице.Ако Ауди се разделят с ККК, пърформансът им ще отскочи много високо. Ще спомена, че Ауди мотора с ИХИ турбина също впечатлява с възможностите си с далеч по-малка кубатура.За мен използването на 2 турбини при голяма кубатура е с рекламна цел. Нещо като 20 клапана при 1.8 125 коня.БМВ решиха проблема с туинскрол трубина . А след 6 годишна липса на конкуренция при 3.0 супер дизела , Ауди най-после се сетиха . Силите са изравнени Сега вече може да набутат 300+ кс дизел и на А4 и А5 и ще стане интересно 3.0 ТДИ е 245 , при БМВ е 258кс а Мерц дори преценяват че има място за два 3литрови дизела - 300 ЦДИ 232кс и 350ЦДИ с 265 кс ( и бомбастичните 620НМ при 1600 оборота ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Голяма разлика в поведението може да дойде от скоростни кутии. Но на практика немците си ползват ЗФ (поне на надлъжните мотори) и на този фронт конкуренция всъщност няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 (Редактирано) ...3.0 ТДИ е 245 , при БМВ е 258кс а Мерц дори преценяват че има място за два 3литрови дизела - 300 ЦДИ 232кс и 350ЦДИ с 265 кс ( и бомбастичните 620НМ при 1600 оборота )трилитровият дизел при БМВ също е 245 коня 258к.с. е 528i бензинката. Редактирано 9 Февруари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 трилитровият дизел при БМВ също е 245 коня 258к.с. е 528i бензинката.Смениха го - вече е 258кс и при дизела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 (Редактирано) Смениха го - вече е 258кс и при дизела оп, сори тогава ,не съм си ъпдейтнал инфото. Те да са едни гърди напред искат винаги Редактирано 9 Февруари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Голяма разлика в поведението може да дойде от скоростни кутии. Но на практика немците си ползват ЗФ (поне на надлъжните мотори) и на този фронт конкуренция всъщност няма.На Мерцедес кутиите са си Мерцедес. След 1-2 години се очаква да пуснат 9-скоростна. При Ауди, VW, БМВ хардуерът на класическите автоматици е ZF, но софтуера си го пишат сами и затова се чувстват доста различни. Последните "масови" трилитрови дизели в момента са 245кс при Ауди, 258 БМВ и 265 Мерцедес.Обаче да ви кажа, че V8 дизелите са по-приятни за каране от този 3-литровия с каскадно пълнене. Само дето не са толкова икономични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 То V8 дето да не е приятен за каране нема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 На Мерцедес кутиите са си Мерцедес. След 1-2 години се очаква да пуснат 9-скоростна. При Ауди, VW, БМВ хардуерът на класическите автоматици е ZF, но софтуера си го пишат сами и затова се чувстват доста различни. Последните "масови" трилитрови дизели в момента са 245кс при Ауди, 258 БМВ и 265 Мерцедес.Обаче да ви кажа, че V8 дизелите са по-приятни за каране от този 3-литровия с каскадно пълнене. Само дето не са толкова икономични.При Мерц масовия е 231кс 350ЦДИ го пуснаха за нещо като конкурент на 35Д . Във 7ца 3.0 литра би-турбо не харчи по-малко от 4.2 ТДИ , но пък при покупка 740д е по-евтино с един Голф . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 При Мерц масовия е 231кс 350ЦДИ го пуснаха за нещо като конкурент на 35Д . Във 7ца 3.0 литра би-турбо не харчи по-малко от 4.2 ТДИ , но пък при покупка 740д е по-евтино с един Голф.Освен, че 6-цилиндровия двигател е по-евтин от V8, и данъците в Германия са му по-ниски, понеже там се плаща на всеки 100 кубика+ на всеки грам CO2. Та по тези измислените норми на БМВ-то му дават нереално нисък разход и вредни емисии. Иначе си харчи приблизително колкото другите.П.С. на Мерцедес най-последното 350цди(Е,S,CLS) е 265к.с. и с бая въртящ момент - за справка немския сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 (Редактирано) Освен, че 6-цилиндровия двигател е по-евтин от V8, и данъците в Германия са му по-ниски, понеже там се плаща на всеки 100 кубика+ на всеки грам CO2. Та по тези измислените норми на БМВ-то му дават нереално нисък разход и вредни емисии. Иначе си харчи приблизително колкото другите.П.С. на Мерцедес най-последното 350цди(Е,S,CLS) е 265к.с. и с бая въртящ момент - за справка немския сайт.Да 620 НМ при 1600 , при 3.0ТДИ е от 1400 оборота още , но пък са само 500 НМ . Все пак важно е че тези 500НМ се превръщат в 245кс а при колко оборота , няма значение , защото тези коли идват със автоматици в 95% от случаите .На емисиите , БМВ са им хванали цаката - на 2тонната 5ца и обявиха разход 4,9 Но пък и Мерц не изостават в надлъгването - 10 на 100 при S63 AMG Редактирано 9 Февруари 2011 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Интересни са ми показанията за въртящ момент на тия два двигателя.4.0 тфси ще го има и при А8 с 420 коня, а при S8 - с 518. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Е предишното S6 е 435к.с. а сега падат на 408к.с.?То важни са постигнатите динамични качества стия коне, а не самата бройка. Като знаем, че новите А6 и А8 са с доста намалено тегло, защо да не орежат малко и конете за повече икономичност? Щом тала са преценили... Те да са едни гърди напред искат винагиТе по мотори винаги ще са леко напред, но нас ни успокоява, че е САМО това. По всичко друго биеме. Да не споменаваме интериора!Ей ся мЪ изядоха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Да не споменаваме интериора!Аз заради интериора съм сменил 5 аудита. Всеки път се опитвам да седна в БМВ или японска кола и бързо се връщам при 4-те кръга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Те по мотори винаги ще са леко напред, но нас ни успокоява, че е САМО това. По всичко друго биеме. Да не споменаваме интериора!Ей ся мЪ изядоха...Почвам те Сериозно - при старите Аудита и БМВта каквито караме масово , БМВ също много ми харесва - Е46 и Е39 са със страхотни интериори , като може би цялата работа се разваля от гадните орнажави подсветки . МОже да му викат на тоя цвят кехлибар , но е доста по-зле от червеното при Ауди , даже Мките са със червено-сини подсветки (като пасат ) Тия новите - интериора на 5цата е 1:1 със 7ца и според мен е уникален . А6 също обади уникален стил - супер изчистено и уютно , като единствено дисплея , който е като "наклонената кула в Пиза" разваля работата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 като единствено дисплея , който е като "наклонената кула в Пиза" разваля работата .Абе разваля работата....ти се качи пък после пак го кажи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Аз заради интериора съм сменил 5 аудита. Всеки път се опитвам да седна в БМВ или японска кола и бързо се връщам при 4-те кръга.То в Хонда,Тойота и Мазда си като на наказателна скамейка . Хонда се опитват със футуристичен дизайно , но като седнеш и видиш материали тип детски конструктор и се отчайваш .Абе разваля работата....ти се качи пък после пак го кажи На теб харесва ли ти ? Това за кулата съм го цитирал , не си го измислям аз . И дано се кача да видя де ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 (Редактирано) То в Хонда,Тойота и Мазда си като на наказателна скамейка . Хонда се опитват със футуристичен дизайно , но като седнеш и видиш материали тип детски конструктор и се отчайваш .На теб харесва ли ти ? Това за кулата съм го цитирал , не си го измислям аз . И дано се кача да видя де ...Ами честно да ти кажа, по снимка не се опитвам да си харесвам кола. Даже на моята шестица по снимки не ми харесва много интериора, обаче като седнеш вътре, обхванеш с поглед всичко, пипнеш материалите, видиш подсветката и визуализацията, проследиш всеки един детайл колко е изпипан и буквално забравяш, че има и други автомобили. Ей това е ауди.На снимка интериорът на Ц5 по ми харесва от на Ц6. Обаче нямат нищо общо на живо и като седнеш вътре. Нито като качество на изработка, нито като егрономия, нито като усещане, нито като визуализация.... Много коли ми харесват, обаче съм обсебен от перфекционизмът в интериорът на ауди. Жестоки са. И аз не съм се качвал нито на А7, нито на новата А6, обаче отсега съм просто убеден, че това ми е следващата кола Редактирано 10 Февруари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Е за 4Ф спор няма - сядаш и всичко ти е като костюм по поръчка . Ц5 е супер стилно и изчистено , но някак си не те обгръща интериора , както при 4Ф ... и Е39 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 (Редактирано) Е за 4Ф спор няма - сядаш и всичко ти е като костюм по поръчка . Ц5 е супер стилно и изчистено , но някак си не те обгръща интериора , както при 4Ф ... и Е39 Именно, а и красотата на снимка е различна от красотата на живо. Ето и сега гледам снимките и пак не ми харесва този на 4F-ката. Но нямам търпение да седна пак вътре и да му се изкефя. Странно е да се обясни, но е точно така и го казвам искрено.Разглеждах интериора на новата А8. В шоурума, ама през стъклото, защото я бяха заключили. Какво да кажа, само преглъщах. Невероятно изпипана кола. Цял шедьовър е! Ще ми отнеме седмица да разгледам всички детайли. Редактирано 10 Февруари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts