Jump to content

AUDI 80 B4 - 1.9 TDI - Всичко за модела.


vanco1

Recommended Posts

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

+1 :2gunsfiring_v1:

Подкрепям идеята!

Така ще се локализират проблемите по-лесно и времето за " ровене" ще се съкрати в пъти!

П.П. Колега, ако можеш само коригирай заглавието, че не е хубаво да започваме с грешки...! :hilezh:

Редактирано от Y K
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

По принцип колиците са безпроблемни,като оставим рейката rolleyes.gif и повдигачите.Имам проблем и със скоростите mad.gif

Казаха ми че пълна сиснтетика 5W40 и е малко редко масълце-вярно ли е,че изпадна тъничкоzustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,1.9 ТДИ 90 коня,92година.Пали без проблем,но след 20-30 км.след като загрее започва да прекъсва.След като форсирам 2-3 пъти нормализира за кратко обороти и после пак почва.Диагнозата е електронен блок на горивната помпа за смяна.Казват ,че едва ли ще открия само него,така че издирвам такова нещо или цяла помпа с читав блок за смяна.Модела е 91г. от първите мисля,номера и друго засега не знам.Ако някой може да бъде полезен с нещо ще съм благодарен.Поздрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,1.9 ТДИ 90 коня,92година.Пали без проблем,но след 20-30 км.след като загрее започва да прекъсва.След като форсирам 2-3 пъти нормализира за кратко обороти и после пак почва.Диагнозата е електронен блок на горивната помпа за смяна.Казват ,че едва ли ще открия само него,така че издирвам такова нещо или цяла помпа с читав блок за смяна.Модела е 91г. от първите мисля,номера и друго засега не знам.Ако някой може да бъде полезен с нещо ще съм благодарен.Поздрав!

Цяла помпа с читав блок си е тото според мен, ако намериш не се знае в к'во състояние е, ако е ОК не се знае колко ще издържи преди да стане пак така и да има нужда и тя да се прави :lol:. Аз имах точно такъв случай и намерих помпа, но беше по зле и от моята, та реших да я правя, засега е ОК. Единият човек, който ги прави и си има тема ти е отговорил в темата, която си пуснал със същото питане, има и други само трябва да си избереш кой ти е най-близо. :hilezh:

Аз пък да попитам колегите с Б4 1,9 тди, че се присетих сега, имат ли представа дали могат да се сложат на нашите каляски 3-те уреда от купетата и 90-ките, мисля че са температура на масло, налягане на масло и волтметър на акумулатора. Ако може голяма занимавка ли е или има букси, които трябва само да се включат към уредчетата. :respekt:

:hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да попитам колегите с Б4 1,9 тди, че се присетих сега, имат ли представа дали могат да се сложат на нашите каляски 3-те уреда от купетата и 90-ките, мисля че са температура на масло, налягане на масло и волтметър на акумулатора. Ако може голяма занимавка ли е или има букси, които трябва само да се включат към уредчетата. :hilezh:

:respekt:

Moже ,аз съм си сложил ,доста добре изглежда с тях.Уредите са от б3( в смисъл стария вариант с отделните манометри).Датчика за налягане на маслото е малко по интересен откъм монтаж.Но мога да пусна снимка утре,там се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже ,аз съм си сложил ,доста добре изглежда с тях.Уредите са от б3( в смисъл стария вариант с отделните манометри).Датчика за налягане на маслото е малко по интересен откъм монтаж.Но мога да пусна снимка утре,там се вижда.

ОК :respekt:

А иначе връзването им лесно ли е? В смисъл с букси, които си стоят или се извеждат допълнително, или според зависи годината на производство :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нищо сложно няма.Идеята е да си намериш уредите с инсталацията към тях и стабилизатора на подсветката.Букси съм ползвал много малко.Не помня кой цвят кое беше,има ги дадени от колегите.Към тая инсталация се връзват захранващия от запалката ,подсветката на запалката,пускаше се и един от осветлението на жабката,маса от запалката.Един захранващ след контакт.Тея всичките бяха към една букса,за която не намерих другата половинка, и се наложи да преработя. Има и една кръгла с два пина,тя се удължава до мотора.там се връзват датчиците за температура и налягане на маслото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Колеги имам следния проблем..без значение от темп. навън,както и на колата понякога не пали.Когато започна да прави проблема,на леко бутане и колата си палеше,сега и това не се получава всеки път. С оригиналната аларма съм,с имобилайзер MED..това в случай че има значение,защото доста предположения ми дадоха всякакви "разбирачи",но реших,че тук е най-правилното място да попитам. Някой има ли идея от какво ще да е,че е доста стресиращо с всяко слагане на ключа да потръпвам,ще запали или НЕ! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лафче ли ще си правите?

Почистих, промених заглавието. Да видим сега каква е идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги имам проблем с моята б4-ка значи понякога пали а понякога неще смисал пали но много трудно вартя и започва да се тресе цялата припалва леко и аз продалжавам да вартя пак припалва и така докато запали след като запали излизат много гасти бели пушаци като трагна да я карам турбото леко се чува но колата няма мощност (все едно сам без турбо) на скоро смених маслото и масленият филтар другите филтри не сам ги сменял вазможно ли е да е от горивния филтар понеже сам навартял много километри ве4е с този.от както сам я взел не сам и сменял филтара а сам направил ве4е близо 14000км някои ако може да каже от какво може да е.благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, да попитам и аз нещо... От известно време колицата не е като хората. Сутрин при палене неможе да се изфорсира. При 1200-1400 оборота, прекъсва супер, като излиза бял дим.След като поработи определено време, нещата се укротяват. По време на движение, понякога забива муцуната, после пак хуква... Един майстор ме насочи към дюзите. Свалихме ги и сега са някъде за почистване, защото нямало разпръсквачи - били само по поръчка. Имам чувството че ме клатят. Можете ли да ми кажете какви разпръсквачи са на моята кола и от къде мога да взема. Предварително Ви благодаря.

П.П. Ауди 80, 90 к.с. 1.9 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdraveite!

Imam sledniq problem.Na 4 i5 kogato i sma4kam gasta vmesto da se istrelq zapo4va da la6ka i trese pri polujenie,4e e na okolo 2500,2800 ob. Vazmojno li e da e turbinata? Imam 4uvstvo 4e ne i stiga gorivo.

Първо да ти кажа, че се пише на кирилица само, да знаеш за другия път :steinigung:

При мен е същото само, че на 1800 оборота. Казват ми от ел. блока на помпата или от центровка на помпата за предварение и закъснение. Ще проверявам първо центровката, ако може, и после е ясно. При теб е в оборотите на турбината, така че може да е друго. Нещо правено ли е по колата или ей така от нищото е почнал проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не разбирам много, но покрай моята съм чел доста и съм говорил с хора, които разбират от дизели, и ако има възможност да я закачи някой на ваг-ком, стига и компа на колата да показва данни след като се закачи, и да се погледне какво ще излезе като грешки, да се направят логове по време на движение и да се види кое кара колата да се разлашква и тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотев-рз ,покарай малко колата с откачена букса на датчика за километража.Ако изчезнат вибрациите лошо,ако не пак лошо.В единия случай незнам някой който се е отървал от проблема макар че има някво решение в известен смисъл,а в другия трябва да се види с Ваг-а.

ПП.е кво са писали колегите тука

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98463&hl=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B5&st=0

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, привет.

За много години, спокойна и безаварийна година ви пожелавам.

Я кажете сега какви са ви показанията при загрял мотор, на манометъра за маслото. Говоря за тези които са си сложили такива уреди.

благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ти кажа, че се пише на кирилица само, да знаеш за другия път :zustimm:

При мен е същото само, че на 1800 оборота. Казват ми от ел. блока на помпата или от центровка на помпата за предварение и закъснение. Ще проверявам първо центровката, ако може, и после е ясно. При теб е в оборотите на турбината, така че може да е друго. Нещо правено ли е по колата или ей така от нищото е почнал проблема.

колеги има ли някакво развитие за това лашкане и при мен е така,на 4,5 като натисна газта се чуди да набира ли,да спира ли?ходих при 3ма майстори за диагностика но нищо не стана,неможе да се прави нищо щото е стара версия на компа или нещо от сорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колега, не е лошо да провериш щуцера за обратната нафта, който се намира на главата на помпата. Във въпросния щуцер има цедка и клапан, който отваря при 2 атм.налягане. При мен се беше запушила цедката и също забиваше муцуната. Лошото е че този щуцер не се продава като резервна част, а само по морги или оригинална резервна част. Провери и пиши. Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от известно време насам губи мощност, особено на баири и пуши черно като комин даже и при по-ниски обороти - 1500-2000. Чак ме е срам от хората зад мен. Струва ми се, че и харчи повече. на 5-та мога да вдигна повече от 2500, с мъка 3000 оборота само ако съм по нанадолнище. Имам чувството, че изобщо нямам турбо. Рязкото ускорение, което е типично след като минеш границата от 2000 оборота въобще го няма - като обикновен дизел съм си. Смених филтрите, пробвах да я прочистя с юркане на магистралата,полза - никаква! Даже още-повече пуши. :steinigung: Препоръчайте ми свестен дизелджия в София да я погледне, че и от майстори - аман вече. Пък и ако някой е имал подобен проблем - нека сподели как го е решил. :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! И аз имам същия проблем като колегата горе.

Със мъка дига 3000 оборота на 5-та и сякаш колата няма турбо изобщо.

С тази разлика че при мен колата пуши сиво-син пушек и не иска да върви.

Дебитомера е добре , Въдздушния филтър също е сменен.

Аз очаквам проблема да е в турбината или нещо около клапан Н75!

Поздрави! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моя проблем го оправих с помоща на съфорумеца Nicoldy. Той ме насочи да търся за пробив между турбината и всмукателния колектор. След като огледах, намерих пробива в едно от гумените съединения. Там беше и доста омаслено, по това го открих, защото беше отдолу и не се виждаше. Тъй като не намерих цял ден никъде по автомагазините такова уплътнение го замених с някакво подобно със същия диаметър от камион. След това колата си тръгна както преди и дима изчезна.

Прилагам снимки.

И един въпрос към всички - откъде мога да намеря това уплътнение, че маркуча, който поставих, не знам дали отговаря на изискванията за масло и топло-устойчивост?

Още веднъж благодаря на колегата Nicoldy за точната диагноза.

:bia:

post-42691-0-06370600-1337177668_thumb.j

post-42691-0-78058500-1337177681_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...