kokito Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Здравейте колеги ! Значи в скоро време ще се купува автомобил но съм изправен пред сериозна дилема и никак не ми е лесно да взема решение.Спрял съм се на няколко марки автомобили но не знам кой е най добрия избор за мен и затова очаквам да изкажете вашите лични мнения и да ми помогнете .Искам колата да е задължително ТДИ...Марките на които съм се спрял са :Ауди А4/Опел астра(патрулките)/Форд Фокус/Пежо 306 или 406 ..Това което ме интересува е кой от следните автомобили е най надежден откъм Двигател,Купе,Ходова част и Окачване и кой от тях вие бихте предпочели..Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 (Редактирано) Много добре си ги подредил в заглавието, единствено като се разменят местата на опела и пежото, стават точно подредени "по височина". Не знам дали някой би ти препоръчал някоя от тези коли освен Ауди-то. Единствено при някои конкретни условия, може би Пежака да е по-добър избор, но и за него едва ли. Форда и хлОпела въобще няма как да се ставняват с Ауди-то Редактирано 18 Март 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Във форум на Ауди се сещаш какво ще ти препоръчаме.Ако попиташ във форумите на посочените от теб марки е също ясно какво ще те посъветват.И накрая ще си купиш това,за което имаш нужните средства и ти хареса.п.с.Форд за лична кола и бременна ученичка в къщи са срам за семейството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Какво търсиш комфорт или разход ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Понеже стана въпрос за дизели...Пежото HDI или 1.9D-турбо ще е ? Втория е стар като технология и без възможности за софтуерно засилване...Окачването е слабичко и задния мост е...не е скъпо вече, но е нежно като окачване. За това пък първия мотор е доста добре, но за парите , които вървят по-добре Ауди. Опел нямам наблюдения точно за дизелите...а Форд извинявай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Първо да уточним-щом питаш за автомобили Форда го изключи! Второ и най-важно, задай бюджет, щото от там се почва! Както има А4 за 4000, така има и за 40000. Но както и да го погледнем, естествено, че Аудито в сслучая е ери напред пред другите изброени. Нищо непоносимо няма в подръжката, но не е и като на Опел. Ако не стигат парите за читаво А4 тди, огледай се и в адекватния Пасат!Успех! Редактирано 19 Март 2011 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Няма кола от изброените, която да се мери по надеждност с Ford Focus. Специално пък Аудито е на светлинни години назад по здравина, така че такива генерализации са ми супер смешни. Колко Фокуса покарахте колеги, за да говорите такива откровени глупости? По поведение на пътя, ако говорим само за коли на предно, Фокусът също няма аналог. Няма серийно ESP, което е минус. Дизелите обаче са брутално икономични. Мой колега си взе дизелче Фокус от Горубляне на "реални" 136000. Еми за 4 години е направил 1 главина и 1 тампон. Друг приятел баща му има Focus 1.6 бензин, той смени моторче за течността за чистачки, предница прави в началото и мисля претапицира салона или само шофьорската седалка, щото и тя беше на реални "136000". Редактирано 19 Март 2011 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Опела е евтин за поддръжка, но от ръждата и усещането за евтиния в интериора бягане няма. 1.7 дизела знам че харчи мнооого малко, 2.0 също не е зле.Форда нямам наблюдения.А4-ката е икономична, мотора е супер здрав, окачването е мааалко по-специфично, ама не е болка за умиране. Интериора, ако е фейслифт е супер, ама преди фейса се равнява на опеловия според мен(лично мнение). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Няма кола от изброените, която да се мери по надеждност с Ford Focus. Специално пък Аудито е на светлинни години назад по здравина, така че такива генерализации са ми супер смешни. Колко Фокуса покарахте колеги, за да говорите такива откровени глупости? По поведение на пътя, ако говорим само за коли на предно, Фокусът също няма аналог. Иди им обяснявай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Аз ако съм на твое място бих се двуомял между Фокусника и Астрата. Аудито е много класове над тях по комфорт возене и т.н. но и много по скъпо. Имаме 3-те от 4-те които си изброил липсва Пижото в семеиството. Мога да ти кажа абсолютно чесно че бях много против баща ми да си купи фокус понеже бях много резервиран към марката че е кофти обаче с времето като го карах повечко останах много очарован от тази кола за мен е по добрия вариант от Астрата, Вярно е че предния му прозорец е много по голям от останалите но Фокусника е много чаровен и ми прави кеф да го карам е верно малко подрусва но все пак не е лимозина друса колкото и голф 4/3.. горедоло така вози, но същевременно много стегнато и хобаво ми се струва, и сега някакси Форд не ми се струва толкова загубена марка. За дизеловия двигател на Форд нищо немога да кажа понеже на баща ми фокуса е 2.0и зетек и мога да кажа че варви доста прилично а и разхода не е много голям.За астрата DTH 101 коня имам така пак доста добри впечатления варви добре харчи малко.Като цяло и Астрата и Фокуса са много здрави коли дано да попаднеш на читава ако тръгнеш да си копуваш една от двете, а и подръжката им е ЕФТИНА РАБОТА..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Тъй като някой горе спомена че тук е форум на Ауди и "сектата" би препоръчала само Ауди,то нека разбулим духовете.До колкото разбирам става дума за втори автомобил.Трябва да има перфектен дизелов мотор ,евтина поддръжка и надежност.Може да ме оплюете ама защо никой не спомена JTD моторите на Фиат,първия комън рейл монтиран на лекотоварен автомобил,доказал се през годините като един от най-надеждните дизели,икономичен и достатъчно пъргав.Е не е казано че трябва да е Фиат/Алфа/Ланча,този мотор се монтира на още доста марки и модели...Успех с избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Днеска Шкода е на Мода! Една октавийка тур първото поколение с 1.9 TDI моторче Редактирано 19 Март 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokito Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Какво търсиш комфорт или разход ?Определено искам нисък разход а колкото до комфорта от тези автомобили мисля че А4ката е наи добрия избор откъм това ..Първо да уточним-щом питаш за автомобили Форда го изключи! Второ и най-важно, задай бюджет, щото от там се почва! Както има А4 за 4000, така има и за 40000. Но както и да го погледнем, естествено, че Аудито в сслучая е ери напред пред другите изброени. Нищо непоносимо няма в подръжката, но не е и като на Опел. Ако не стигат парите за читаво А4 тди, огледай се и в адекватния Пасат!Успех!Колега бюджета ми е 5500 САМО за закупуването на автомобила ..Аз ако съм на твое място бих се двуомял между Фокусника и Астрата. Аудито е много класове над тях по комфорт возене и т.н. но и много по скъпо. Имаме 3-те от 4-те които си изброил липсва Пижото в семеиството. Мога да ти кажа абсолютно чесно че бях много против баща ми да си купи фокус понеже бях много резервиран към марката че е кофти обаче с времето като го карах повечко останах много очарован от тази кола за мен е по добрия вариант от Астрата, Вярно е че предния му прозорец е много по голям от останалите но Фокусника е много чаровен и ми прави кеф да го карам е верно малко подрусва но все пак не е лимозина друса колкото и голф 4/3.. горедоло така вози, но същевременно много стегнато и хобаво ми се струва, и сега някакси Форд не ми се струва толкова загубена марка. За дизеловия двигател на Форд нищо немога да кажа понеже на баща ми фокуса е 2.0и зетек и мога да кажа че варви доста прилично а и разхода не е много голям.За астрата DTH 101 коня имам така пак доста добри впечатления варви добре харчи малко.Като цяло и Астрата и Фокуса са много здрави коли дано да попаднеш на читава ако тръгнеш да си копуваш една от двете, а и подръжката им е ЕФТИНА РАБОТА..... :hilezh: Тъй като някой горе спомена че тук е форум на Ауди и "сектата" би препоръчала само Ауди,то нека разбулим духовете.До колкото разбирам става дума за втори автомобил.Трябва да има перфектен дизелов мотор ,евтина поддръжка и надежност.Може да ме оплюете ама защо никой не спомена JTD моторите на Фиат,първия комън рейл монтиран на лекотоварен автомобил,доказал се през годините като един от най-надеждните дизели,икономичен и достатъчно пъргав.Е не е казано че трябва да е Фиат/Алфа/Ланча,този мотор се монтира на още доста марки и модели...Успех с избора.Колега бащата не ми дава да си земам италианска кола ОСОБЕНО дизел защото вика че ФИАТ и дизел са смешна работа пък имам и аверчета които карат фиат и да ти кажа през 3 месеца са в бокса за нещо пък и аз съм си превърженик на НЕМСКОТО и ФРЕНСКОТО така че все пак ти благодаря за мнението Опела е евтин за поддръжка, но от ръждата и усещането за евтиния в интериора бягане няма. 1.7 дизела знам че харчи мнооого малко, 2.0 също не е зле.Форда нямам наблюдения.А4-ката е икономична, мотора е супер здрав, окачването е мааалко по-специфично, ама не е болка за умиране. Интериора, ако е фейслифт е супер, ама преди фейса се равнява на опеловия според мен(лично мнение).Колега не знаех че и тез астри хващат ръжда за старите модели знам какво представляват всяка година закърпваш отното и отново но за този по нов модел не знаех че и те са така ... Редактирано 19 Март 2011 от kokito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DTM Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Ръждата изобшо не е проблем при тези астри,както и при фокусите.Но не очаквай много изгодна поддръжка.То това е относително,но хич не са евтини,частите(за астрата,говоря) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokito Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Ръждата изобшо не е проблем при тези астри,както и при фокусите.Но не очаквай много изгодна поддръжка.То това е относително,но хич не са евтини,частите(за астрата,говоря)Колега в какъв смисъл не са евтини частите ..Дай малко инфо как са откъм цени за подръжка тез автомобили..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Ръждата изобшо не е проблем при тези астри,както и при фокусите.Но не очаквай много изгодна поддръжка.То това е относително,но хич не са евтини,частите(за астрата,говоря) Пак изразявам лично мнение и впечатления които имам но от всичките 4-те коли ми се струва че Форда е най-Ефтин за подръжка.Влез в форума на Форд и прегледаи теми свързани с ТДИ моделите на фокус.После в Опел форума, Пежака за мен отпада като кола имам един познат беше си го купил почти ново това HDI след 5 месеца го продаде и каза повече не искам да чувам за Френски изпълнения, все още си кара полицеиската астра която е DTH 101 k.c. която беше купил на женаси преди пежото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) kokito На Opel Astra G дизеловите двигатели (горивната система и периферия) за мен са зле. Отделно Astra-та има по-скъпа подръжка от Golf 4 и Ford Fokus. За справка http://drive.bg/models.php?cModel=561&osCsid=9331ff90393bfc9eab5637ccbb35be4a .За сумата, която си приготвил избягвай двигателите с Common Rail горивна система. Особено Ford Fokus. Peugeot 406 е много добър автомобил. Шансът да намериш такъв в добро състояние е по-голям спрямо AUDI A4.Дизелов автомобил за този бюджет аз бих избирал измежду Golf 4/Bora/Skoda Oktavia. Редактирано 19 Март 2011 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Фокус - ''пъргаво'' и здраво окачване, ниски експлоатационни разходи, добри мотори (особено бензиновите). Редактирано 19 Март 2011 от Thor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokito Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 kokito На Opel Astra G дизеловите двигатели (горивната система и периферия) за мен са зле. Отделно Astra-та има по-скъпа подръжка от Golf 4 и Ford Fokus. За справка http://drive.bg/models.php?cModel=561&osCsid=9331ff90393bfc9eab5637ccbb35be4a .За сумата, която си приготвил избягвай двигателите с Common Rail горивна система. Особено Ford Fokus. Peugeot 406 е много добър автомобил. Шансът да намериш такъв в добро състояние е по-голям спрямо AUDI A4.Дизелов автомобил за този бюджет аз бих избирал измежду Golf 4/Bora/Skoda Oktavia.Много добър саит колега ..Благодаря много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flexa Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Какви глупости говорите.. форд фокус дизел му препоръчвате на човека, толкова ли го мразите? Моето мнение:1. Ауди а4 разбира се - AFN мотор, харчи малко върви доволно = на добро КПД2. Пежо HDI3. Астра G 1.7 (Y17DT) - исузу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Ти сериозен ли си? Тия мотори на Фокус са правени съвместно с Пежо, значи са добри колкото дизела на пежо.. А иначе аз кола от пежо няма да си взема дори ако ми я подарят - тогава ще я продам и за парите ще си взема нещо свястно Не си наясно по същество с темата. За бюджета, който е определен, в случая говорим за Ford Fokus Mk I (CW170). В това поколение дизеловите двигатели са до болка познатите с малък ресурс 1,8л.(с проблемната VP44 или Common Rail). Разработените с Peugeot двигатели сa във Fokus Mk II (C307).За подаръците - не бих отказал някой да ми подари Peugeot 406. Моделът е добър и предлага много за цената си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Какви глупости говорите.. форд фокус дизел му препоръчвате на човека, толкова ли го мразите? Ти колко такива си имал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flexa Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Не съм имал и не мисля и да имам :hilezh: :hilezh: но съм карал такъв 1 седмица и съм доста близък със собственика коментара ще го оставя на теб, че гледам такъв караш :hilezh:Кажи ми сега сериозно, харесваш ли си колата? Би ли си купил пак такава? Редактирано 19 Март 2011 от flexa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lametobg Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Аз пък сега ще кажа за пежо, понеже карам точно 306 1.9тд.Навсякъде ще ти кажат че при правилна поддръжка този двигател е почти вечен!Харчи колкото тди на ауди и върви толкова.Окачването може да е нежно но и вози така.Торсиона , сиреч задния мост трябва да се ревизира на 80х.км. като се сменят лагери за около 80лв.През другото време няма проблеми. Ако искаш малко по-голям 406 е същата работа Ако имаш възможност и желание да сервизираш колата на време, вярвай ще останеш доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 20 Март 2011 Доклад Share Публикувано 20 Март 2011 Определено искам нисък разход а колкото до комфорта от тези автомобили мисля че А4ката е наи добрия избор откъм това ..Пежото е едно ниво над А4(Б5)ТДИ откъм комфорт, звук, пространство в купето(особено последното).От 4 години съм с 406 2.2ХДИ и мога да кажа, че количката е супер, но щом бюджета ти е 5500лв. бих ти препоръчал да пропуснеш Пежото защото аз лично до към 7К не виждам читави(на пръв поглед).Иначе като разход АФНя нема равен И аз би ти препоръчал Пасат пред Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване