Jump to content

Помпата на хидравликата замина.


Recommended Posts

Така, значи проблема е следния, помпата на хидравликата на волана днес се оказа, че е непоправимо пребита или по точно елемента който е скапан, траа ми го прави стругар със некви специални машини и едва ли в БГ щело да има некой да се навие да ми го произведе!Понеже не намерих в нета снимка, горе долу съм го нарисувал, без да претендирам за 100%-ва точност!Ако се сещате за мастор който да ми го направи, щото тоз дето ходих при него каза, че ако се намери такъв, помпата ставала дефакто нова, ще съм ви страшно благодарен!!!Аз намерих една помпа втора ръка за 150 лева, ама ако тоя елемент дойде до тая цена съм склонен да рискувам да ми го произведат!Та познвате ли некав мнооо модерен стругар?

п.п. ако има предложения по скицата ми, ще я отворим пак и ще снимам с фотоапарат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, значи проблема е следния, помпата на хидравликата на волана днес се оказа, че е непоправимо пребита или по точно елемента който е скапан, траа ми го прави стругар със некви специални машини и едва ли в БГ щело да има некой да се навие да ми го произведе!Понеже не намерих в нета снимка, горе долу съм го нарисувал, без да претендирам за 100%-ва точност!Ако се сещате за мастор който да ми го направи, щото тоз дето ходих при него каза, че ако се намери такъв, помпата ставала дефакто нова, ще съм ви страшно благодарен!!!Аз намерих една помпа втора ръка за 150 лева, ама ако тоя елемент дойде до тая цена съм склонен да рискувам да ми го произведат!Та познвате ли некав мнооо модерен стругар?

п.п. ако има предложения по скицата ми, ще я отворим пак и ще снимам с фотоапарат...

Абе колега , аз съм с тази професия. В какво се състой трудното? И от какъв материал ще се работи. Приблизителен , поне размер кажи. Май ще трябва машина координат с комп за отворите. Иначе , друго сложно не виждам. Дай още инфо. Успех.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми аз поне, не съм специалист в тая област, слушам кво ми обяснява тоз дето уж е!Предполагам от некав метал е тоя детайл, на големина е колкото отвор на стандартна чаша за безалкохолно горе долу!Сложното нз кое е, трябвало неква машина да се настрои да го изреже като тоя моя(щото тоз отвор в средата, не е кръг ами неква продълговата такава фигура), ама моя поне имал ръбове и не уплътнявал хубаво и затова не правела налягане помпата и ми се губела хидравликата!Най добре колеги, утре ше я разглобим тая помпа пак и ше го наснимам хубаво от всекви ъгли, за да добиете представа за кво иде реч!Значи все пак според вас не е проблем да се изработи?

п.п. Ояма, не е ламарина а около 1-1.5 см плътен метал...

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Ояма, не е ламарина а около 1-1.5 см плътен метал...

Конкретизирай метал поне... то всъщност няма значение. Ако няма кой да ти го направи на CNC си търси ерозист и приличен размер на джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, разберете че аз съм лаик в тая област и изобщо немам идея кво може да се направи!Идеята е ако тоя детайл може да се произведе в рамките на около 150лв, ОК, инак просто си купувам помпата втора употреба и тва е!Ще го наснимам утре и ше гледам да разбера какъв точно метал е и пак ще ви пиша да дадете предложения!Мерси все пак че се отзовахте толкова бързо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега във варна има места където режат на лазер и там темподобни с предварително компютърно програмиране (тъи да с екаже шаблон по които машината реже) но немога да се сетя кой ми говореше че се занимавал с това за да ти дам точни кординати :musik: но със сигурност могат да ти го направят ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не се поразровиш и не видиш от ZF колко ще струва. Преди в Деталито им работеше каталога но нещо се е збъгясъл. Ако си извадиш номер на часта питай в Тандер те могат да ти го внесът

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз хубу да ида при Миро, ама то нали траа му се зададат на машината размерите, а мойто поне било направило леки ръбове във вътрешната част, там където е неправилната форма, та как ще уцелим точния заводски размер???Освен това никъде по нета не успях да открия схема на разглобена помпа :zustimm:

Ето малко снимки за да видите за кво иде реч и ако може некой да даде насоки вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с наваряване по него и после пилене няма да стане. А като не му знаете и размерите, да направите ново ще е още по-трудно. По-добре опитай да го поръчаш от някъде заводско или направо помпата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Митю , гледам че си стабиляга ... не ме разбирай погрешно , ама земи си купи една нова помпа и не го мисли.Не караш кола за 5-6к лева.

Земи си новото и да ти е мирна главата.

На С3-ката сменях хидравличната помпа , веднъж взех втора употреба и тя се скапа , после пак и накрая си взех нова и ми мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ново мога да си купя, но не мисля че цената която ми искат си заслужава...Както и да е, ще оправим нещата, мерси за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой се наеме да ти изработи този детайл в единична бройка, при което спазвайки всички конструктивни и механични изисквания и характеристики, цената му ще надхвърли неколкократно тази на едно помпе втора ръка със здрава такава плочка.Вероятно ще е по-голяма(цената) и от нова помпа.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такава работа и засега взех втора ръка помпа, с която нещата биват и е доооста по добре от старта!Ще видим колко ще издаяни.....

Благодаря на всички за съветите!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от това което виждам на снимката, проблема ти не е в този детайл. Тези делители на ротора, са отзад на пружини и трябва да се връщат и да опират в този детайл през целия си ход. Центробежните сили също играят роля, но мисля че трява да има и пружини. Не съм сигурен, само споделям мнение......пък и все пак виждам само снимка.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................тези делители на ротора, са отзад на пружини и трябва да се връщат и да опират в този детайл през целия си ход. Центробежните сили също играят роля, но мисля че трява да има и пружини................

тези "делители" са пластини(помпата е широкоразпространен тип "пластинчата" - vane pump http://www.google.bg...iw=1440&bih=717 ) , както сам си се досетил пластините обхождат този неправилен профил(бе той си е баш правилен за целта) , изместват се радиално само и единствено от центробежната сила и нямат никакви пружини.

Не е ясно какво точно му има на камерния фланец, но щом са му казали майсторите че е капо, значи е така.За мен работната повърхнина на тоя фланец да се надере е почти невероятно, освен ако помпата не е оставена да се върти дълго без никакво масло, но тогава не само камерата ще е дала фира, всичко щеше да се стопи и щеше да скъса оста, виждал съм такива подвизи.

И още нещо, да се заеме човек да прави такива "ремонти" на такива възли според мен е все едно(е,почти) да ремонтираш ванкелов двигател в гаража си , като разполагаш с една скапана настолна бормашина например:zustimm:, но нашенския гений е "успявал" и в къде по-сериозни предизвикателства.

Нищо лично към автора.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсех мнения за ремонт, от гледна точка на тва че мастора ми каза, че ако има кой да ми го изработи тва, то помпата става чисто нова, а не втора употреба квато щях и в крайна сметка си взех...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, значи проблема е следния, помпата на хидравликата на волана днес се оказа, че е непоправимо пребита или по точно елемента който е скапан, траа ми го прави стругар със некви специални машини и едва ли в БГ щело да има некой да се навие да ми го произведе!Понеже не намерих в нета снимка, горе долу съм го нарисувал, без да претендирам за 100%-ва точност!Ако се сещате за мастор който да ми го направи, щото тоз дето ходих при него каза, че ако се намери такъв, помпата ставала дефакто нова, ще съм ви страшно благодарен!!!Аз намерих една помпа втора ръка за 150 лева, ама ако тоя елемент дойде до тая цена съм склонен да рискувам да ми го произведат!Та познвате ли некав мнооо модерен стругар?

п.п. ако има предложения по скицата ми, ще я отворим пак и ще снимам с фотоапарат...

Колега този детайл се казва работна камера. Изработката не е възможна извън ZF - липсва ти чертеж, а и допуските са в микрони. Най-добре си вземи нова помпа и задължително ново масло!!!

P.S. По-добре смени и майстора да няма :zustimm:

Редактирано от bah4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Абе аз хубу да ида при Миро, ама то нали траа му се зададат на машината размерите, а мойто поне било направило леки ръбове във вътрешната част, там където е неправилната форма, та как ще уцелим точния заводски размер???Освен това никъде по нета не успях да открия схема на разглобена помпа :hilezh:

Ето малко снимки за да видите за кво иде реч и ако може некой да даде насоки вече...

Zdraveite kolegi ,tozi detail e stomanenena otlivka ,i e obraboten po to4no opredelena texnologiya ne se li prodavat takiva detaili novi ,a ne cyala pompa......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...