robobug Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Според мен нещата са доста по простички, предполагам знаеш какво представлява АБС, един венец и един датчик и в момента в който датчика отчете информация, че колелото не се върти, просто отпуща и натиска спирачния апарат.Нещата са простички при Б4 и първите А4. След това се намесват G датчици, комуникация с ECU-то и други. За програмта на EBD съм сигурен, че компютъра иска да знае параметрите на предните и задните спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 а някой да е пробвал да промени кодинга на ABS+ESP модула, за да го направи примерно към по-големи спирачки? Щото аз съм пробвал и не ми се получи. Стигнах до извода че не е само до кодинг, явно и модула си е различен.А иначе ме йефят коментарите на тема накладки.. ама всеки да си ги чувства както си му харесват аз за момента дори със стандартната система проблем със спиране по отношение на диск/накладка не съм усетил.. горе долу във всяка ситуация стандартната спирачна система успява да приложи достатъчно усилие за да успее да блокира 17-ка гума и да включи ABS. Виж по отношение на fading определено го има.. все пак е семейно комби, не пистов бегач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 това с ABS и ESP-то не трябва ли да зависи и от датчиците, не само от модула. В смисъл тия датчици дето са на колелата да трябва да се сменят с други ... понеже мисля че те са си изчислени за сток историята ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 пиши някакви цени, може да ти намеря желаещи.400лв. е компекта на диковете,апаратите ще са около 600.Утре ще пусна снимкипиши някакви цени, може да ти намеря желаещи.400лв. е компекта на диковете,апаратите ще са около 600.Утре ще пусна снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 пффф че си похарчих парите тия дни апаратите е оферта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 а някой да е пробвал да промени кодинга на ABS+ESP модула, за да го направи примерно към по-големи спирачки? Щото аз съм пробвал и не ми се получи. Стигнах до извода че не е само до кодинг, явно и модула си е различен.На А6 от едни години фабрично са монтирани и Г60+256мм задни и ХП2+269мм задни. Дават ги с еднакви АБС модули. Кодирането не трябва да е проблем. Но аз искам Г60 + 269мм задни, а такава опция няма.аз за момента дори със стандартната система проблем със спиране по отношение на диск/накладка не съм усетил.. горе долу във всяка ситуация стандартната спирачна система успява да приложи достатъчно усилие за да успее да блокира 17-ка гума и да включи ABS.С почти нови Потенци 235 успявам да задействам АБС-а с 80км/ч. Но имам чувството, че ако засиля задните спирачки ще спира по-добре. Видях, че се предлагат апарати и дискове. Ще се включа и аз - имам 4 бутално Брембо от Порше 944/Ауди РС2. За дискове от 290 до 340 (май). С нелоши накладки Пагид за 300лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) кви години са тия А6 ?намерих че ги слагат на 2001 Audi A6 4.2 Quattro Редактирано 11 Април 2011 от xsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Трябваше по-рано да пуснете тия оферти момчета, на мене до тука с дисковете за осмицата и апаратите от ламбото + фланци за джантите, усилени болтове, накладки и така наречените супорти по поръчка ми е на д 1100лв тотала без маркучи, течност и монтиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) Стояне според този линк http://www.allroadfaq.com/content/brakes.shtml който ако не се лъжа и ти си ми пращал има FNR-G60 в комплект с 269мм заден диск Редактирано 11 Април 2011 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Стояне според този линк http://www.allroadfaq.com/content/brakes.shtml който ако не се лъжа и ти си ми пращал има FNR-G60 в комплект с 269мм заден дискза 269мм заден диск и апарати, трябва ли пак да се правят преходни планки за шенкела и апарата на А4 Б5 1.8Т куатро или заспиват на едни и същи дупки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 незнам, аз моите за всеки случай ги купих със съпортите, ако не станат ще правя нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) За заден диск 269 x 22 на А4 Б5 трябват-апарати от А8 или А6,или от s4 на б5(трудни за намиране)-супорти,(като между супорта и шенкела се слага 2мм шаиба за да се фиксира точно диска в супорта)-спирачни маркучи- ако апаратите са от А8,А6възможно е да се получи малък проблем с ръчната Редактирано 11 Април 2011 от gesev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 На 269мм задни дискове минимума е 17-ка, нали? При мен 256мм задни с 16-ка, от апарата до джантата има не повече от 1см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 според мен би трябвало и в 16-ка да влезнат, но така или иначе в моят случай са за кола която ще се кара със 17-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 На 269мм задни дискове минимума е 17-ка, нали? При мен 256мм задни с 16-ка, от апарата до джантата има не повече от 1см.на мене оригиналните отпред са ми 288 и даже е 15ка си влиза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 на мене оригиналните отпред са ми 288 и даже е 15ка си влиза!В 16" Ауди джанта влиза и 312мм диск с АТЕ57 Апарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) В 16" Ауди джанта влиза и 312мм диск с АТЕ57 Апарат.Място има много, така че колкото по-големи спирачки, толкова по-добре. Аз даже започвам да се чудя дали моите няма да са недостатъчни за последователни интензивни спирания от висока скорост. Редактирано 11 Април 2011 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 На А6 от едни години фабрично са монтирани и Г60+256мм задни и ХП2+269мм задни. Дават ги с еднакви АБС модули. Кодирането не трябва да е проблем. Но аз искам Г60 + 269мм задни, а такава опция няма.С почти нови Потенци 235 успявам да задействам АБС-а с 80км/ч. Но имам чувството, че ако засиля задните спирачки ще спира по-добре. ...Каква е потенцата?пробвал ли си да рекоднеш АБС модула? пробвай.. може и да не стане. Аз си играх защото ми беше интересно ако го излъжа че съм с големи спирачки, дали ще се намесва по-късно esp-то.. ама греда.. не приема друг кодинг освен неговия си. Като съм пробвал съответно да влеза с другия login code, за да сложа "неправилния" кодинг и не ми се получи.В 16" Ауди джанта влиза и 312мм диск с АТЕ57 Апарат.в някой Ауди 16"-ки дори събират FNR-G60 + 321mm диск.Място има много, така че колкото по-големи спирачки, толкова по-добре. Аз даже започвам да се чудя дали моите няма да са недостатъчни за последователни интензивни спирания от висока скорост.а аз се чудя защо пък да е толкоз по-добре... има куп причини поради които не е по-добре - по-големи неокачени маси, по-големи въртящи маси.. като цяло ако нямаш идеята за каране в продължение на километри на газ/спирачка е леко безсмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Каква е потенцата?пробвал ли си да рекоднеш АБС модула? пробвай.. може и да не стане. Аз си играх защото ми беше интересно ако го излъжа че съм с големи спирачки, дали ще се намесва по-късно esp-то.. ама греда.. не приема друг кодинг освен неговия си. Като съм пробвал съответно да влеза с другия login code, за да сложа "неправилния" кодинг и не ми се получи.в някой Ауди 16"-ки дори събират FNR-G60 + 321mm диск.а аз се чудя защо пък да е толкоз по-добре... има куп причини поради които не е по-добре - по-големи неокачени маси, по-големи въртящи маси.. като цяло ако нямаш идеята за каране в продължение на километри на газ/спирачка е леко безсмислено.и ти си прав, така тежестта на спирачките се вдига минимално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 колко е минималното вдигане?аз понеже съм с 312мм по принцип, диска тежи около 9кг/бр.. понеже сетъпа който готвя е с 350мм, там килогремите са около 12кг/бр. Мога да ти кажа че 3кг на колело се усещат доста в поведението на колата.. криво ляво това е разликата в килогремите на 16" и 17" оригинални джанти.относно това което аз съм тръгнал да правя, причината да го правя с 350мм, а не с 330 примерно е само 1 - апаратите ми идват директно болт-он на шенкела без адаптери и т.н.. ако обаче не успея да ги събера в 17-ките си ще иам тема бартер за по-малки апарати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 колко е минималното вдигане?аз понеже съм с 312мм по принцип, диска тежи около 9кг/бр.. понеже сетъпа който готвя е с 350мм, там килогремите са около 12кг/бр. Мога да ти кажа че 3кг на колело се усещат доста в поведението на колата.. криво ляво това е разликата в килогремите на 16" и 17" оригинални джанти.относно това което аз съм тръгнал да правя, причината да го правя с 350мм, а не с 330 примерно е само 1 - апаратите ми идват директно болт-он на шенкела без адаптери и т.н.. ако обаче не успея да ги събера в 17-ките си ще иам тема бартер за по-малки апарати Какви са апаратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) Само че аз говоря за задни спирачни дискове, а там нещата са малко по различни. Отпред и аз съм на 312мм и апарата е на няколко милиметра от джантата. Отзад съм на 256мм и апарата е на не повече от 10мм от джантата.Затова и попитах заден на 269мм би трябвало да става само на 17-ка ? Редактирано 11 Април 2011 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Е какъв е тоя апарат че 256 едвам влиза в 16, предния Гирлинг на 256 е в 14-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Какви са апаратите?6 бутално brembo моноблок.съмнително големи изглеждат (съмнително е дали ще влезат в 17" джанта) иначе са уникално леки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 от каква кола са, че стават директно на шенкела? Колата е А4 Б5 куатро нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване