Jump to content

Гуми, Джанти, Комбиниране


Inkozi

Recommended Posts

Това е един от най-важните въпроси, когато става дума за автомобили.

Използвани са материали от Автогуми Бояна Груп - един прекрасен сайт

в чиито станици съм намерил тази толкова полезна информация

Основни параметри на автомобилните гуми

pic024yx.jpg

Основни параметри на летите автомобилни джанти

pic031vo.jpg

Методи за правилен подбор и комбиниране на гуми и джанти

pic044gr.jpg

Редактирано от Inkozi
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се тази информация също да е полезна.

Представлява справочна информация, за размерите на оригиналните гуми и джанти с който се продават нашите Аудита

scan2ol.jpg

scan00012np.jpg

scan00027qp.jpg

Също така, тази справка може да се направи и тук на този адрес

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някои колеги темата е може би отегчителна,но лино за мен е ценен материал.Благодаря на колегата Инкози.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-СКОРОСТЕН ИНДЕКС 185/60 R 14 84 H

Скоростния индекс представлява буквен код,показващ максималната скорост,до която гумата може да издържи товар съответсващ на товарния и индекс.

N-140 U-200

P-150 H-210

Q-160 V-240

R-170 W-270

S-180 Y-300

T-190 ZR-над 240

-ТОВАРЕН ИНДЕКС 185/60 R 14 84 H

Той представлява цифров код,показващ максималния товар,който може да издържи гумата при скоростта,съответстваща на скоростния и символ

индекс кг индекс кг

70 - 335 ...... 88 - 560

71 - 345 ...... 89 - 580

72 - 355 ...... 90 - 600

73 - 365 ...... 91 - 615

74 - 375 ...... 92 - 630

75 - 387 ...... 93 - 650

76 - 400 ...... 94 - 670

77 - 412 ...... 95 - 690

78 - 425 ...... 96 - 710

79 - 437 ...... 97 - 730

80 - 450 ...... 98 - 750

81 - 462 ...... 99 - 775

82 - 475 ...... 100 - 800

83 - 485 ...... 101 - 825

84 - 500 ...... 102 - 850

85 - 515...... 103 - 875

86 - 530 ...... 104 - 900

87 - 545 ...... 105 - 925

-ПРИЧИНИ ЗА НЕПРАВИЛНО ИЗНОСВАНЕ НА ГУМИТЕ

Нарушена сходимост

Сходимостта е показател,който отразява разположението на предните колела едно-спрямо друго.Когато разстоянието м/ду предните краища на колелата е по-голямо от разстоянието м/ду задните краища,говорим за така наречената"отворена предница". В този случай се изтрива по-бързо вътрешната част на протектора на гумата.Когато разстоянието м/ду предните краища на колелата е по-малко от разстоянието м/ду задните краища,говорим за "затворена предница".В този случай се изтрива по-бързо външната част на протектора на гумата.Фирмите производителки на автомобили предоставят технически данни за диапазона в който може да се изменя сходимостта за всеки модел автомобил.

-НАКЛОН

Наклонът представлява изместване горния край на автомобилното колело навътре/към карусерията/ или навън/обратно/.Подходящия наклон осигурява равномерно прилепване на протектора на гумата към пътната настилка.При наличие на положителен наклон се износва по-бързо външния край на протектора на гумата и обратно.

-МЕКИ ИЛИ ПРЕНАПОМПАНИ ГУМИ

Друга причина,която може да доведе до неправилно износване на протектора е некоректното налягане на въздуха в гумата.Гумите трябва да бъдат помпени до налягането указано от производителя на автомобила.Ако гумата е мека се получава по-бързо износване на външните части на протектора.Във вътрешността на меката гума се генерира голямо количество топлина,която може да увреди нейната структура.Ако гумата е пренапомпана се износва в по-голяма степен централната част на протектора.В този случай протекторът не осигорява подходящ контакт с повърхността на пътя и поведението на гумата става непредсказуемо

Редактирано от liubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам,че не мога да продължа в предишния пост затова още малко инфо...

ЧАРЛЗ ГУДИЪР/CHARLES GOODYER/- се опитва почти десет години да намери начин да запази каучука здрав и въпреки това пластичен независимо от температурните промени.През януари 1839г. в Уобърн,Масачузетс,когато случайно изпуска смес от каучук сяра и оловно белило върху гореща плоча,той стига до решаването на този проблем.Овъгления къс можел да се извива след охлаждане и да се разтяга без да се пречупи,дори при неколкократно разтягане ,парчето възвръщало първоначалната си форма.Високите температури вече не правели каучука лупкав,а ниските температури не го втвърдявали.

По същото време Ханкок в Англия се сблъскал със същите проблеми-лепкавост и неустойчивост на каучука при температурни амплитуди и той също се опитал чрез от каучук и сяра да ги преоделее.След като видял мостри от продукта на Гудиър,той преоткрил процеса на нагряване на каучука със сяра,наречен вулканизация-термин,предложен му от негов приятел.

КАК ДА ЗАПАЗИТЕ ПЕРФЕКТНИЯ ВЪНШЕН ВИД НА ДЖАНТИТЕ СИ?

Независимо дали са алуминиеви или хромирани,дали са оригинално оборудвани към автомобила или сте ги купували отделно,джантите са инвестиция,на която трябва да обърнете специално внимание.

-Винаги почиствайте и полирайте джантите с качествени препарати.

Съвременните джанти обикновенно са със специално защитно покритие,подобно на това,което запазва боята на автомобила.Ключът за перфектния външен вид на джантите е да поддържате и запазите по-дълго това покритие.Джантите ви са постоянно подложени на лошото влияние на различни замърсяващи частици-уличен прах,камъчета,пепел,сгурия,сол,лепкава кал,които след време повишават своята киселинност,наслояват се върху покритието и го разрушават.Решението е да почиствате редовно джантите си и тук не трябва да се пренебрегва ролята на препаратите,които използвате.Те трябва да са с некиселинен характер/може и разтвор от вода и мек сапун/,да не съдържат абразивни частици и да се прилагат с подходящи четки и гъби.Накрая върху почистената джанта се нанася восък,като тук не трябва да се скъпите за сметка на качеството,защото восъкът запазва лаковото покритие и улеснява следващото почистване.Ако все пак ви се наложи да карате при лоши зимни условия,снабдете се с допълнителен комплект от по -евтини стоманени джанти и не забравяйте да ги обуете със зимни гуми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно такова питане. Колко е ширината на джантата, и колко е офсета на оригиналните джанти за Б4 - 195/65/15. Има ли варияции на ширината на джантите за този размер или са стандартни, и как влияе този параметър - ширината на джантата. За Б4 открих следната информация :

6 Jx15

4x108.00 x 57.00

Et 37.00

Може ли някой да я разтълкува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно такова питане. Колко е ширината на джантата, и колко е офсета на оригиналните джанти за Б4 - 195/65/15. Има ли варияции на ширината на джантите за този размер или са стандартни, и как влияе този параметър - ширината на джантата.  За Б4 открих следната информация :

6 Jx15

4x108.00 x 57.00

Et 37.00

Може ли някой да я разтълкува.

Попринцип малки рализлики от широчината на джантата не пречи при монтаж на определен размер гуми . В твоя случай дори широчината на джантата да е 7инча може да монтираш гуми 195. Дори в момента при тунинга е модерно да се монтират гуми с малка ширина на джанти с доста по-голяма .

Иначе това което си написал се превежда по следния начин

6 Jx15 - 6инча (джаула) широчина , на 15шнча диаметър на джантата

4x108.00 x 57.00 - 4ри болта разположени на 108мм и централин отвор с диаметър Ф 57мм

Et 37.00 - Положителен офсет 37мм

Бих искал да споделя нещо за офсета което би било полезно - мойте джанти са с офсет 15мм (Оригиналните са с офсет 45мм) , което означава че джантата излиза навън с 30мм , това са 60мм на мост . Преди да ги взема много се чудех да не опират в калниците но с гуми 195/50/15 станаха перфектно , дори сега колата е много по-стабилна и доста по-лесно се управлява . Незнам дали вреди това по-някакъв начин , но ефекта е поразителен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СТАНДАРТ ЗА КАЧЕСТВО НА ГУМИ-UTQG

Стандартът сеизползва за определяне на качеството на гумите.Разработен от министерството на транспорта на САЩ и влиза в сила през април 1979г.Показателите в този стандарт са износване на протектора,сцепление/на мокро/ и температура и се отнасят само до гуми за леки автомобили с диаметър на джантата над 13 цола като не включват зимни гуми и гуми за лекотоварни автомобили.Важно е да се знае,че тестовете за оценяване на гумата не се провеждат от Министерството на транспорта ,а от самите производители или от специално ангажирана независима компания.Когато оценката е определена,тя се изписва на страничните стени на гумата и на самия етикет.

ИЗНОСВАНЕ НА ПРОТЕКТОРА

Оценката е базирана в/ху тест,проведен при пеални пътни условия като гумата се тества заедно със стандартизирана контролна гума.Автомобилът,върху който са монтирани гумите прави няколко обиколки от по 400мили докато навърти 7200мили/11520км/ като на всеки 800мили/1287км/ се прави проверка на налягането и дълбочината на протектора,въртене на гумата и центровка.Стойностите за износване на тестваната и стандартната гума се отчитат по време и при приключване на теста.След това се изчислява очакваната издръжливост на гумата като се използва индекс 100%,който отговаря на 30,000 мили /48279км/,оттук оценка 100е стандартна.Например-оценка 150 означава че животът на протектора е 50% по-дълъг от стандартните 30,000 мили т.е. 45,000мили/72400км/.

СЦЕПЛЕНИЕ

Тестът се провежда в/ху мокра асфалтова или бетонна настилка и не включва оценка на спиране и завиване на сухо и мокро или устойчивост към хидропланинг при висока скорост.Ремаркето,в/ху което са монтирани гумите се дърпа от камион при постоянна скорост от 65 км/ч в/ху мокър терен.Сензорите на оста на ремаркето отчитат коефициента на триене след натискане на спирачките.През 1997г беше представена нова оценка за сцепление "АА" ЗА ГУМИ С НАЙ ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ ПО ТОЗИ КРИТЕРИЙ,Т.Е. НАД 0,54g на асфалт и 0,41g на бетон.Другите са "А" -означава,че гумата има коефициент на сцепление над 0,47g на асфалт и 0,35g на бетон."В" -над 0,38g на асфалт и 0,26g на бетон."С"- по-малко от 0,38g на асфалт и 0,26g на бетон.

ТЕМПЕРАТУРА/устойчивост/

Тази оценка показва до каква степен се образува или разсейва топлината от гумата.Ако гумата не може да разсейва топлината ефективно или да издържа на разрушителното й въздействие високоскоростните характеристики се влошават.Тестът се състои във въртене гумата върху лаболаторна стоманена джанта при увеличаване на скоростта.

А-над 184 км/ч

В-м/ду 160и 184 км/ч

С-минимално допустима-м/ду 136 и 160км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не се използва обикновен въздух за гумите на състезателните коли?

Много съзтезателни отбори използват азот вместо въздух за гумите си защото азотът притежава много по- постоянна плътност в сравнение с обикновенния въздух.В много случаи 0.03 атмосфери налягане биха променили коренно сцеплението и управлението когато температурните стойности на трасето и на гумите варират,има има нужда от постоянната плътност на азота.Кислорода и влажността " убиват" гумите.Всички гуми,напомпани с въздух,постепенно губят качествата си.Причината е химическата оксидация,т.е наличието на кислород,по-известна като "амортизация на гумата".Истинската причина за загубата на качествата на една гума се крие в кислородните молекули,които се съдържат във въздуха,с който е напомпана тя,а той представлява смес от няколко газа-азот-78%,кислород-21%,аргон-0,9% и други-0,1%.При направата на гумите се слага бандажна лента, чието предназначение е да не позволява на въздуха да прониква във вътрешността

на гумата,но на практика това е невъзможно.Използват се и химикали,наречени антиоксиданти или "вещества,спиращи стареенето".Тяхната цел е да неутрализират навлезлия кислород и те наистина го правят,но само докато самите те не се изхабят,а това става много скоро след като гумата влезе в употреба.И така "стареенето" започва първо от вътрешността на гумата и постепенно се разпространява навън.Първо се разрушава бандажната лента и в последствие съседният й изолационен слой.Този процес продължава да обхваща и по-външните слоеве на гумата,което се дължи на разликата в стойностите на налягането вътре в гумата и на атмосверното налягане извън нея.Протича химична реакция м/ду кислородните молекули и свободните двойно-валентни връзки,които съществуват във всяка гума.Това е причината молекулите на каучука да загубят своята стабилност и еластичност.Така гумата губи типичните си свойства и придобива характеристики на мека пластмаса.Разрушаването на гумата се ускорява и от напомпванията-тогава се вкарва нов влажен въздух,за да се поддържа желаното налягане,а влагата в гумата става причина за възникване на разлика в налягането и ръжда по джантите.

За постигане на максимален ефект от помпането с азот,първо трябва да се изтегли всичкия въздух от гумите.След като се свалят от джантите те трябва да се почистят и по тях да няма влага.Преди отново да се монтират,джантите трябва да са намазани с лубрикант,който не съдържа вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидропланиране

Три са основните фактори ,които влияят на сцеплението на гумите с мокра настилка

-Скорост- с увеличението на скоростта се намалява сцеплението

-Дълбочина на водата-колкото по-дълбока е водата,толкова по-малко е сцеплението въпреки че дори и при малка дълбочина е възможно да има намалено сцепление и то при ниска скорост

Дълбочина на грайферите-колкото е по-износена гумата,толкова повече се увеличава възможността за хидропланиране.

Тъй като хидропланирането може да е придружено с пълна загуба на сцепление и контрол над превозното средство,е необходимо да намалите скоростта,като разбира се,се съобразите с движението около вас

Шофиране върху заснежена или заледена пътна настилка

Всесезонните гуми са проектирани да осигурят по-добро сцепление със снега, от колкото не всесезонните.Това са гуми върху които е изписано "M+S",което означава "кал и сняг".Дори и най добрите всесезонни гуми не могат да осигурят приемливо ниво на сцепление при шофиране с висока скорост на заледена/заснежена настилка или ако не предвидите поне 12 пъти по-дълъг спирачен път.

Какво да направите когато заседнете

Когато заседнете в лед,сняг,кал или мокра трева,автомобилът трябва да бъде разклатен чрез превключване на скоростния лост от предна на задна скорост при автоматични кутий или от задна на втора при механични.Това трябва да бъде направено при възможно най-малко въртене на гумите.Силата предизвикана от бързото въртене на гумата може да причини експлозия от разкъсването на гумата.Някои превозни средства могат да причинят това за броени секунди.

Редактирано от liubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да добавя този линк тук за да е по-пълна темата.

Симулатора за джанти

Редактирано от Inkozi
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

РАЗЧИТАНЕ НА ДОТ (DOT) маркировка ако има такава:

ДОТ е Department Of Transportation.

Пример: DOT XB FU XJJX 4703

XB - Производител и код на завода

FU - Код за размер на гумата

XJJX - Група символи опция за производителя (за вътрешна употреба)

4703 - Дата на производство. В случая 47 седмица на 2003 година

Още за стандарта Uniform Tire Quality Grade (UTQG) Labeling

Това са маркировки върху страната на гумата със следните надписи:

TREADWEAR 180 - износване на протектора

Степен на износване спрямо еталон 100% Т.е. 180 е гума която трябва да изкара 1.8 пъти по-голям пробег от еталона. Любо го е описал по-подробно

TRACTION A - сцепление

Сцеплението е измерване на възможността на гумата да спира на мокри повърхности от асфалт и бетон при контролирани условия. Категорията се определя само при праволинейно спиране на бетон и асфалт. Тя не включва завиване.

Traction Grade A: Държи се добре и на двете повърхности

Traction Grade B: Държи се добре поне на едната повърхност

Traction Grade C: Държи се лошо на поне едната повърхност

TEMPERATURE A Resistance

Измерва температурната устойчивост при нормална употреба. Тестови условия и нормално налягане. По-високата скорост може да доведе до допълнителни термични ефекти.

Resistance Grade A: Издържа половин час на скорост 184 км/ч (115 mph) без повреда.

Resistance Grade B: Издържала е 160 км/ч (100 mph) но не 115 mph.

Resistance Grade C: Не издържа половин час при 160км/ч (100 mph).

По отношение на помпането с азот за лек автомобил единствената далавера е че е технически чист. Т.е. не съдържа масло и вода (от компресора). Така че ако видите компресор който "пикае" като пуснете въздуха - тичайте другаде. Или към азота. Ето нашата тема по въпроса:

АЗОТ & АУДИ

Въпроси и отговори към ПИРЕЛИ:

Q: Колко често да се проверява налягането в гумите?

A: Проверките на налягането включително на резервната гума трябва да се извършва всеки две седмици с точен манометър. Добавка от мен: Не проверявайте гумите при минусови температури - игличките може да замръзнат накриво. И вместо всичко да е ОК да се окажете със спаднали гуми.

Q: При какви условия да се извършва измерването?

A: Само на студени гуми. Налягането се повишава по време на движение, понякога повече от 20%. Това е нормално и е отчетено в проекта на гумата.

Q: Какво е препоръчителното налягане за резервната гума?

A: Поне 0.3 бара (атм) над нормалното за другите гуми. Да се настрои на нужното след монтаж на колата.

Q: Кога гумите да се считат за "студени" (за измерване)?

A: Гумите да се считат за студени когато не са в движение поне един час или са карани бавно на не повече от 2-3 километра.

И един дядов съвет. Ако гумата спада бавно вариантите са:

Пробита е, не е добре залепена за джантата (ако джантата е ръждива), напукана е от старост (след 4-5 години ползване - установява се визуално), има дефектен винтил или игличката не затваря. Изключвам случая шупла в джантата. При всички горни случаи не азот ами и аргон няма да помогне.

Та от всичкото това най-лесно се проверява игличката със сочно наплюнчване на пръста и поставяне на плюнката върху игличката. Ако направи мехурче да си знаете... За напуканите пак да си знаете...

Изправна, нова гума която е правилно монтирана на здрава джанта не спада с месеци (повече от 6) дори напомпана с въздух. И ако правите измервания по бензиностанциите си носете СОБСТВЕН манометър. Дори да не е супер точен е по-добре от онези изпусканите по 1678 пъти на земята. Така веднъж успях да си надуя две гуми на 3.2 бара преди да се усетя че НЕ може да спаднат чак толкова... Оди после пък изпускай....

Ето и една игричка от Пирели да се тествате: ТЕСТ!

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам калкулатор под ръка и искам да си сметна диаметъра на гумата. Как това ще стане без да влизам в интернет?

За целта трябва да се запомни че 1инч = 1" = 1цол = 1 дюйм = 25.4мм. Така се мери диаметъра на джантата. :hilezh:

---> Или джанта 14" има диаметър 355.6мм

До тук добреее. И сега колко е диаметъра на гума 175/70 14" ?

---> Амиии, гумата е широка 175мм и е висока 70% от тях. Т.е. 175 * 0.7 = 122.5мм ще стърчи над диаметъра на джантата. Да ама стърчи от двете страни или диаметъра на гумата е диаметъра на джантата + два пъти височината на гумата.

---> В нашият случай 355.6 + 122.5 + 122.5 = 600.6мм

Готово!

________________________________________

Какви ширини на джантите са допустими за моя размер гуми (според YOKOHAMA)

Metric Rim Widths

--------------------------------------------------------------------------------

35 Series 275/35R17 9.0-10.5 335/35R17 11.0-13.0 345/35R15 11.0-13.5

40 Series 285/40R15 11.0-13.5 215/40R15 7.0-8.5 245/40R17 8.0-9.5 255/40R17 8.5-10.0 265/40R17 8.5-10.0 235/40R18 8.0-9.5

45 Series 195/45R15 6.5-7.5 205/45R16 7.0 215/45R15 7.0-8.5 255/45R15 8.5-10.0 205/45R16 7.0 225/45R16 7.5-9.0 245/45R16 8.0-9.5 215/45R17 7.0-8.5 235/45R17 8.0-9.5 255/45R17 8.5-10.5

50 Series 175/50R13 5.0-6.0 195/50R14 5.5-7.0 205/50R15 5.5-7.5 215/50R15 6.0-7.5 225/50R15 6.0-8.0 195/50R16 5.5-7.0 205/50R16 5.5-7.5 225/50R16 6.0-8.0 235/50R16 6.5-8.5 215/50R17 6.5-7.5

55 Series 205/55R14 5.5-7.5 185/55R15 6.0-6.5 195/55R15 5.5-7.0 205/55R15 5.5-7.5 205/55R16 5.5-7.5 225/55R16 6.0-8.0

60 Series 185/60R13 5.0-6.5 205/60R13 5.5-7.5 185/60R14 5.0-6.5 195/60R14 5.5-7.0 205/60R14 5.5-7.0 195/60R15 5.5-7.0 205/60R15 5.5-7.5 215/60R15 6.0-7.5 225/60R15 6.0-8.0 235/60R15 6.5-8.5

65 Series 185/65R15 5.0-6.5 195/65R15 5.5-7.0 205/65R15 5.5-7.5 215/65R15 6.0-7.5

70 Series 165/70R10 4.5-5.5 175/70R12 5.0-6.0 175/70R13 5.0-6.0 185/70R13 5.0-6.5 185/70R14 5.0-6.5 195/70R15 5.5-7.0 205/70R14 5.5-7.5 185/70R15 5.0-6.5 205/70R15 5.5-7.5 215/70R15 6.0-7.5

82 Series 155R12 4.0-5.0 155R13 4.0-5.5 165R13 4.0-5.5 175R14 4.5-6.0 185R14 4.5-6.0 165R15 4.0-5.5

P-Metric Rim Widths

Aspect Ratio Metric Size Designations Approved Rim Width Ranges

--------------------------------------------------------------------------------

35 Series P315/35R17 10.0-12.0

40 Series P275/40R17 8.5-10.0

50 Series P215/50R13 5.5-8.5 P235/50R13 6.0-9.0 P245/50R14 6.5-9.0 P225/50R15 6.0-8.0 P295/50R15 7.5-11.0 P225/50R16 6.0-8.0 P245/50R16 6.5-9.5

75 Series P205/75R15 5.5-7.5 P215/75R15 5.5-7.5 P225/75R15 6.0-8.0 P235/75R15 6.0-8.0

80 Series P155/80R13 4.5-5.5 P165/80R13 4.5-6.0 P175/80R13 4.5-6.0 P185/80R13 5.0-6.5

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Събирам такова полезно инфо и скоро ще го кача на сайта ми- параметри на гумите, структура, калкулатор за налягане, за преминаване от един на друг размер джанти, диагностика по свещите, разстояние между болтовете и централен отвор за повечето модели автомобили и скоро ще е готово. Надявам се, нямате нищо против да добавя и това инфо :respekt:

Събрах инфото ТУК. Ползвал съм инфо от техническия раздел в тунинг.бг, www.avtogumi.com, форума на ФауВе, тази тема, както и от сайта на Пирели(където се оказа, че я има всичката информация от предишните източници, но на инглиш :rotcol: ). Енджой :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Кажете какви препарати за предпазване на джантите ползвате .. Вертерее .... май теб питам :D:D

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свинска маз, овча лой(може и заешка , но е дефицит)...в краен случай - олио :box:

Ако искаш нестандартно решение - ето : :)

Продуктова гама AS за България

1401.jpg

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 10 months later...

А ето и според J/широчината на джантата/, каква по широчина гума може да се ползва.

Линка от който е взета информацията е даден от колегата RHiNoX. Тук

145 R10 4.00B, 4.50B 3.50B, 5.00B

135 R12 4.00B, 4.50B 3.50B

145 R12 4.00B, 4.50B 3.50B, 5.00B

155 R12 4.50B, 5.00B 4.00B

135 R13 4.00B, 4.50B 3ЅJ, 3.50B, 4J, 4ЅJ

145 R13 4.00B, 4.50B 3ЅJ, 3.50B, 4J, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5.00B

155 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 5.50B

165 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 5.50B

175 R13 5.00B, 5.50B 4ЅJ, 4.50B, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B

145 R14 4J, 4ЅJ 3ЅJ, 3.50B, 4.00B, 4.50B, 5J, 5.00B

155 R14 4ЅJ, 5J 4J, 4.00B, 4.50B, 5.00B

165 R14 4ЅJ, 5J 4J, 5ЅJ

175 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J

185 R14 5ЅJ, 6J 4ЅJ, 5J

125 R15 3ЅJ, 4J 3J

135 R15 4J, 4ЅJ 3ЅJ

145 R15 4J, 4ЅJ 3ЅJ, 5J

155 R15 4ЅJ, 5J 4J

165 R15 4ЅJ, 5J 4J, 5ЅJ

205 R16 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ, 7J

155/80 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 5J

165/80 R13 4.50B, 5.00B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 5.50B

175/80 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J

185/80 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J

145/70 R12 4.50B, 5.00B 3.50B, 4.00B

155/70 R12 4.50B, 5.00B 4.00B, 5.50B

145/70 R13 4.50B, 5.00B 3.50B, 3ЅJ, 4J, 4.00B, 4ЅJ, 5J

155/70 R13 4.50B, 5.00B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 5.50B

165/70 R13 5.00B, 5.50B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 4.50B, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B

175/70 R13 5.00B, 5.50B 4.50B, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B

185/70 R13 5.50B, 6.00B 4.50B, 4ЅJ, 5J, 5.00B, 5ЅJ, 6J, 6ЅJ

195/70 R13 6.00B, 6ЅJ 5.00B, 5J, 5Ѕ J, 5.50B, 6J, 7J

165/70 R14 5J, 5ЅJ 4J, 41,2J, 4.50B, 5.00B, 5.50B, 6J

175/70 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 5.00B, 5.50B, 6J

185/70 R14 5ЅJ, 6J1 4ЅJ, 5J, 6ЅJ

195/70 R14 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ, 7J

205/70 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ

205/70 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

165/65 R13 5.00B, 5.50B 4ЅJ, 4.50B, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B

165/65 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 4.50B, 5.00B, 5.50B, 6J

175/65 R14 5ЅJ, 6J 5J, 5.00B, 5.50B

185/65 R14 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ

195/65 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

185/65 R15 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ

195/65 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

205/65 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ

215/65 R15 6ЅJ, 7J 6J

175/60 R13 5.00B, 5.50B 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B

185/60 R13 5.50B, 6.00B 5J, 5.00B, 5ЅJ, 6J, 6ЅJ

205/60 R13 6.00B, 6ЅJ 5ЅJ, 5.50B, 6J, 7J, 7ЅJ

165/60 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 5.00B, 6J

185/60 R14 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ

195/60 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

205/60 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ

215/60 R14 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ

225/60 R14 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ, 8J

195/60 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

205/60 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ

215/60 R15 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ

225/60 R15 6ЅJ, 7J 6J 7ЅJ, 8J

185/55 R15 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ

195/55 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

205/55 R15 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ

205/55 R16 6ЅJ, 7J 5ЅJ 6J 7ЅJ

195/50 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J

205/50 R15 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ

225/50 R15 7J, 7ЅJ 6J, 6ЅJ, 8J

205/50 R16 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ

225/50 R16 7J, 7ЅJ 6J, 6ЅJ, 8J

205/45 R16 7J 6ЅJ, 7ЅJ

215/45 R17 7J 7ЅJ, 8J

235/45 R17 8J 7ЅJ, 8ЅJ, 9J

245/45 R17 8J 7ЅJ, 8ЅJ, 9J

255/40 R17 9J 8ЅJ. 9ЅJ. 10J

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

КОПИРАНО ОТ ДРУГ ФОРУМ

МИСЛЯ че е добре да го имаме и в нашия!

инфо:PCD-Диаметър на кръговата стъпка/мм/

инфо:Централен отвор-/мм/

P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпка

показва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.

Според модела на автомобила варира P.C.D. както и броят на болтовете.

OPEL

Astra/Kadett/Corsa---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mm

Calibra/Vectra/Ascona---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mm

Tigra/Combo/Zafira---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mm

Bedford CF 230/250---Централен Отвор-110---PCD-5x152,4mm

Bedford CF 350---Централен Отвор-140---PCD-6x170mm

Bedford KTS/Campo---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm

Monza/Senator---Централен Отвор-69,5---PCD-5x120mm

Commodore---Централен Отвор- 69,5---PCD-5x120mm

Omega/Senator/MV 6---Централен Отвор-65---PCD-5x110mm

Calibra A/Vectra ---Централен Отвор-65---PCD-5x110mm

Trans-Sport---Централен Отвор-70---PCD-5x120,65mm

Frontera/Monterey---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm

Sintra---Централен Отвор-70,5---PCD-5x115mm

ALFA ROMEO

33/145/146/155---Централен Отвор-58--PCD-4x98mm

164 TS, STS---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Spider (-6/'92)---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

164 / GTV / 156---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

Spider ('96-)---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

166---Централен Отвор-58---PCD-5x108mm

75 / Spider (7/'92-)---Централен Отвор-58---PCD-4x108mm

ASTON MARTIN

Lagonda / Virage---Централен Отвор-73,9---PCD-5x120,65mm

Volante / Vantage---Централен Отвор-71,4---PCD-5x154,95mm

AUDI

A4/A6/A8/200---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

80 ('92-)/ 100 ('92-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

S4/S6/C5/S8---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

A3/TT Coupe---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

90 ('92-)---Централен Отвор-57---PCD-4x108mm

80/90/100 (-'91)---Централен Отвор-57v-PCD-4x108mm

Avant RS2---Централен Отвор-71,6---PCD-5x130mm

BMW

5 (9/'95-)---Централен Отвор-74---PCD-5x120mm

3,5,6,7,8/3 Coupe/Z3---Централен Отвор-72,5---PCD-5x120mm

315-325 (-'92)/ Z1---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

CHRYSLER

ES/GS/Le Baron Daytona---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Voyager/Neon---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Saratoga/ Stratus---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Saratoga/Wrangler---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mm

Le Baron Cabrio,Coupe---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mm

Voyager/Cherokee---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mm

Vision/New Yorker---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mm

Viper---Централен Отвор-71,5---PCD-6x114,3mm

CITROEN

Evasion/CX---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

2 CV/Diane/Ami---Централен Отвор-x---PCD-3x160mm

Saxo---Централен Отвор-x---PCD-4x108mm

AX/Monpti---Централен Отвор-55---PCD-3x98mm

BX/ZX/Xantia/Xsara---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

Visa 17 D,RD/Berlingo---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

C 20/C 35---Централен Отвор-148---PCD-6x205mm

C 25---Централен Отвор-72---PCD-5x118mm

DS---Централен Отвор-x---PCD-5x160mm

XM/Jumper---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm

DAEWOO

Nexia/Espero/Cielo---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mm

Racer/Lanos/Nubira---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mm

Matiz---Централен Отвор-69,1---PCD-4x114,3mm

Leganza---Централен Отвор-56,5---PCD-5x114,3mm

DAIHATSU

Charmant---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mm

Cuore/Cab1000---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

GrandMove---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

Applause/Charade('87-)---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mm

Move---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mm

Wildcat/Rocky/Feroza---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mm

Terios---Централен Отвор-x---PCD-5x114,3mm

Sirion---Централен Отвор-54,1---PCD-4x100mm

Hijet---Централен Отвор-66---PCD-4x110mm

FERRARI

308/512 Gino/F 4 MD---Централен Отвор-x---PCD-5x108mm

Mondial/348/Testarossa---Централен Отвор-43---PCD-5x108mm

512 TR / 456 GT ---Централен Отвор-43---PCD-5x108mm

F 40---Централен Отвор-66---PCD-xmm

324---Централен Отвор-67---PCD-5x108mm

FIAT

Ulysse---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

124/126/Uno/Panda---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Regata/Scudo/Tempra---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Cinquecento/Ritmo---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

/Barchetta/Coupe/---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Seicento/Croma/Bravo---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Palio/Siena/Multipla---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Punto/Tipo/Brava/Marea---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

242---Централен Отвор-148---PCD-6x205mm

Daily---Централен Отвор-130---PCD-6x170mm

Ducato / Talento ---Централен Отвор-71---PCD-5x118mm

Ducato Maxi---Централен Отвор-78---PCD-5x130 mm

FORD

Bronco---Централен Отвор-86,9---PCD-5x139,7mm

Econovan---Централен Отвор-59---PCD-4x114,3mm

Mustang/Escort---Централен Отвор-63,5---PCD-4x108mm

Taunus/Cortina---Централен Отвор-63,5---PCD-4x108mm

Probe---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mm

Scorpio('95-)---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mm

Mondeo/Escort---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mm

Ka/Puma/Orion/Sierra---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mm

Focus / Cougar/Fiesta---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mm

Granada/Scorpio(-'94)---Централен Отвор-63,3---PCD-5x112mm

Windstar---Централен Отвор-63,3---PCD-5x112mm

Galaxy---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

Transit FT130-190,100 L---Централен Отвор-130---PCD-6x169,9mm

Transit FT 75, 100---Централен Отвор-115---PCD-5x160mm

Transit FT 80-190 ('85-)---Централен Отвор-65---PCD-5x160mm

Transit ('80-'91)---Централен Отвор-72---PCD-5x160mm

Transit ('92-)---Централен Отвор-138,8---PCD-6x180mm

Maverick / Explorer---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm

GM/CHEVROLET

Camaro---Централен Отвор-70,7---PCD-5x120,65mm

Pontiac TransSport---Централен Отвор-70---PCD-5x115mm

Blazer / Tahoe---Централен Отвор-109,5---PCD-6x139,7mm

HONDA

Civic/Prelude/Quintet---Централен Отвор-56---PCD-4x100 mm

Accord(-'90)/Concerto---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

Jazz/CRX/Integra---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

Shuttle / CRV---Централен Отвор-64---PCD-5x114,3mm

Accord('90-)/Prelude('92-)---Централен Отвор-64---PCD-4x115mm

Legend/Rafaga/Ascot---Централен Отвор-64---PCD-4x115mm

Accord('90-)/Prelude('92-)---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mm

Legend/Rafaga/Ascot---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mm

NSX---Централен Отвор-70/64---PCD-5x114,3mm

HYUNDAI

Pony/Sonata---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Lantra/Accept---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Atos/Stellar/S-Coupe---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

H 100 / Starex---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

ISUZU

Combi Van---Централен Отвор-105---PCD-6x139,7mm

Pick-Up/Trooper---Централен Отвор-105---PCD-6x139,7mm

Midi---Централен Отвор-94---PCD-6x139,7mm

JAGUAR

All models---Централен Отвор-73,8---PCD-5x120,65mm

KIA

Sephia/Leo/Clarus---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

Sportage---Централен Отвор-90---PCD-5x139,7mm

Rocsta---Централен Отвор-95,5---PCD-5x139,7mm

Pride---Централен Отвор-59,5---PCD-4x114,3mm

LADA

Niva---Централен Отвор-98---PCD-5x139,7mm

Samara/VAZ/Forma---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Alegro---Централен Отвор-52---PCD-4x108mm

2105/2107/2110---Централен Отвор-60---PCD-4x98mm

LAMBORGHINI

Countach/Diablo/Miura---Централен Отвор-70---PCD-5x120mm

LANCIA

Prisma/Y10/A112/Beta/---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Dedra/Thema/Trevi---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Delta/Ypsilon---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Gamma---Централен Отвор-67---PCD-5x108mm

Evoluzione/Zeta---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

Kappa---Централен Отвор-58---PCD-5x108mm

LOTUS

Eclat/Excel/Elite---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Esprit(-'81)/Esprit2,3(-'84)---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Esprit('81-)/Esprit2,3('84-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x120mm

Turbo ('81-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x120 mm

MASERATI

Biturbo / 2000---Централен Отвор-58---PCD-4x108mm

Quattroporte/Ghibli---Централен Отвор-67---PCD-5x120,65mm

MAZDA

323 / MX3 / 121---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

MX5 (Stahl/Steeel)---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

323 2ltr. V6---Централен Отвор-54---PCD-5x114,3mm

121 DA/626 ('88-'91)---Централен Отвор-59,5---PCD-4x114,3mm

626(-'8Cool/RX7('86-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x114,3mm

929 (Alu)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x114,3 mm

RX 7 (-'86)---Централен Отвор-59,5---PCD-4x110mm

929 (Stahl/Steel)/MX 6---Централен Отвор-67,3---PCD-5x114,3mm

626('92-)/Xedos/RX7/MPV---Централен Отвор-67,3---PCD-5x114,3mm

121(Alu) / MX 5 (Alu)---Централен Отвор-49---PCD-4x100mm

B-serie/E-serie---Централен Отвор-93---PCD-6x139,7mm

MERCEDES BENZ

PKW(all types)/A-/M-/V-/---Централен Отвор-66,5---PCD-5x112mm

Vito / SLK---Централен Отвор-66,5---PCD-5x112mm

G-model / Sprinter---Централен Отвор-84---PCD-5x130mm

LLKW serie 200, 300---Централен Отвор-84---PCD-5x130mm

LLKW serie 100---Централен Отвор-85---PCD-5x140mm

LLKW serie 400,500---Централен Отвор-161---PCD-6x205mm

LLKW serie 600,700---Централен Отвор-161---PCD-6x205mm

T 1 / T 2---Централен Отвор-161---PCD-6x205mm

MCC Smart---Централен Отвор-57---PCD-3x112mm

MITSUBISHI

Tredia/Sapporo/Cordia---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Starion/Galant/Carisma---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Colt('88-'92)---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Space Wagon---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

SpaceRunner/Lancer 1600---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

SpaceStar / GLX 4*4---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mm

Shogun---Централен Отвор-115---PCD-6x139,7mm

Canter T 35---Централен Отвор-132---PCD-6x170mm

Canter T 60---Централен Отвор-150---PCD-5x208 mm

Canter T 75---Централен Отвор-164---PCD-6x222,25mm

Colt('92-)---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

Lancer 2000,1600---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

Sigma / L300 / Eclipse---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

3000GT / Space Gear---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

Pajero/L200/L300 Allrad---Централен Отвор-107,5---PCD-6x139,7mm

Galopper---Централен Отвор-107,5---PCD-6x139,7mm

NISSAN

280ZX/Cherry/Violet---Централен Отвор-73---PCD-4x114,3mm

300ZX/Serena/Cedric---Централен Отвор-66---PCD-5x114,3mm

Maxima/Gloria/Skyline---Централен Отвор-66---PCD-5x114,3mm

Bluebird/Laurel/Silvia---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mm

Stanza/Skyline---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mm

200SX/Primera/Prairie---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mm

Patrol/Urvan---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm

Terrano/Pick-Up---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mm

Trade---Централен Отвор-70---PCD-5x160mm

Vanette---Централен Отвор-70---PCD-4x114,3mm

100NX/Pulsar/Micra---Централен Отвор-59---PCD-4x100mm

Sunny/Sentra/Almera---Централен Отвор-59---PCD-4x100mm

Terrano 2---Централен Отвор-106---PCD- 6x139,7mm

Largo---Централен Отвор-65,9---PCD-4x114,3mm

Safari---Централен Отвор-109,6---PCD-6x139,7mm

PEUGEOT

104---Централен Отвор-x---PCD-3x115mm

204/304/305---Централен Отвор-x----PCD-3x120mm

403/404---Централен Отвор-x---PCD-3x160mm

404 Caravan---Централен Отвор-x---PCD-5x140mm

504/505 Caravan/604---Централен Отвор-x---PCD-4x140mm

806 (Alu)---Централен Отвор-x---PCD-5x98mm

306/205GTI 1.6 (Alu)---Централен Отвор-x---PCD-3/4x108mm

605 ('89-)---Централен Отвор-x---PCD-5x108mm

605 ('89-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm

J 5---Централен Отвор-72,2---PCD-5x118mm

J 7/J 9---Централен Отвор-141,5---PCD-5x190mm

106/406---Централен Отвор-56---PCD-3/4x98mm

505 ('83-'87)---Централен Отвор-63,5---PCD-4x140mm

806---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm

Partner---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

205/305/306/309/405---Централен Отвор-65---PCD-3/4x108mm

Boxer---Централен Отвор-86---PCD-5x130mm

PORSCHE

All models ('73-)---Централен Отвор-71,6---PCD-5x130mm

924---Централен Отвор-57---PCD-4x108mm

PROTON

300/400 serie---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

RENAULT

R9/R11/R19/R21/R25---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

Alpine/Laguna/Espace---Централен Отвор-60---PCD4x100mm

Safrane/Rapid/Clio---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

Twingo/Spider/Megane---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

Scenic/Champion/Fuego---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

Elysee/Kangoo/Bellevue---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

R4/R5---Централен Отвор-x---PCD-3x130mm

R8/R20/R30---Централен Отвор-x---PCD-3x150mm

Trafic---Централен Отвор-x---PCD-4x160mm

R21/R25/Safrane/Laguna---Централен Отвор-60---PCD-5x108mm

Grand Espace---Централен Отвор-60---PCD-5x108mm

Master (-'9Cool---Централен Отвор-141,5---PCD-5x190mm

Master ('9Cool---Централен Отвор-130---PCD-5x170mm

ROLLS ROYCE

All models (-'97)---Централен Отвор-117,5---PCD-5x154,95mm

All models ('97-)---Централен Отвор-72,5---PCD-5x120mm

Silver Cloud/Phantom---Централен Отвор-x---PCD-5x139.7mm

ROVER

LandRover/Discovery---Централен Отвор-114---PCD-5x165,1mm

Range Rover (-'94)---Централен Отвор-114---PCD-5x165,1mm

Range Rover ('95-)---Централен Отвор-70---PCD-5x120mm

Freelander---Централен Отвор-70---PCD- 5x120mm

2600/3500---Централен Отвор-58---PCD-5x127mm

600/800---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mm

Mini/Metro---Централен Отвор-58,6---PCD-4x101,6mm

Maestro/Montego/100---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mm

T.Acclaim/MGF/114/214---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mm

220/416/420/TR 6,7---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mm

Maestro Van---Централен Отвор-63,4---PCD-4x114,3mm

Metro TD/PTA---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

200/400/Concerto---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mm

SAAB

9000/900('88-'92)---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

93/94/95/96---Централен Отвор-130---PCD-5x170mm

99/900(-'87)---Централен Отвор-71,4---PCD-4x114,3mm

900('93-)/9-3/9-5---Централен Отвор-65---PCD-5x110mm

SEAT

ibiza(-'93)/Malaga/Terra---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Marbella/Ronda---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm

Toledo/Ibiza('93-)/Inca---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Cordoba('93-)/Arosa---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Toledo 2.0---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Alhambra---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

SKODA

Favorit/Forman---Централен Отвор-58,5---PCD-4x98mm

Pick Up (-7/'93)---Централен Отвор-58,5---PCD-4x98mm

Octavia---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Felicia/Favorit/Forman---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Pick Up (8/'93-)---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

SUBARU

Justy/Libero/Justy(-10/95)---Централен Отвор-56---PCD-4x100mm

Legacy/Impreza/Forester---Централен Отвор-56---PCD-5x100mm

SVX/Streega---Централен Отвор-56---PCD-5x114,3mm

Justy (11/'95-)---Централен Отвор-60,1---PCD-4x114,3mm

SSANG YONG

Musso/Korando---Централен Отвор-109---PCD-6x139,7mm

SUZUKI

Swift/Alto---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mm

LJ 80/SJ 410/Vitara---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mm

SJ Samurai/X 90---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mm

Carry/Super Carry---Централен Отвор-73,6---PCD-4x114,3mm

Carry 1, Carry 2---Централен Отвор-67,5---PCD-4x114,3mm

Swift Stufenheck---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mm

Baleno/Wagon RX---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

TOYOTA/LEXUS

Dyna 150---Централен Отвор-132---PCD- 6x185mm

LiteAce/HiAce/Dyna-100---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

Funcruiser (RAV 4)---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

Landcruiser/4 Runner---Централен Отвор-111,5---PCD-6x139,7mm

HiLux 4*4---Централен Отвор-111,5---PCD-6x139,7mm

lexus ES 250---Централен Отвор-73---PCD-5x100mm

Lexus LS400,GS300/MR 2---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mm

Camry/Supra/Previa---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mm

Starlet/Corolla/Tercel---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

MR2W1/Paseo/Celika---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

Carina (-3/'92)---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm

Celica/Carina(4/'92-)---Централен Отвор-54---PCD-5x100mm

Camry/MR 2/Avensis---Централен Отвор-54---PCD-5x100mm

Landcruiser V8---Централен Отвор-106---PCD-5x139,7mm

HiLux Surf/Landcruiser TD---Централен Отвор-106---PCD-6x139,7mm

Paseo---Централен Отвор-60---PCD-4x100mm

VOLKSWAGEN

LLKW LT 28/31---Централен Отвор-95---PCD-5x160mm

LLKW LT 35-55/L 80---Централен Отвор-161---PCD-6x205mm

LLKW LT 35 (9/'96-)---Централен Отвор-83---PCD-5x130mm

Polo/Golf/Derby/Passat---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Scirocco/Lupo/Jetta/Vento---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Caddy/Santana/Corrado---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm

Vento VR6/Corrado VR6---Централен Отвор-57---PCD-5x100

Golf ('92-)/Bora---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

New Beetle---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm

Taro---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm

Taro 4*4---Централен Отвор-107---PCD-6x139,7mm

Kafer---Централен Отвор-78,6---PCD-4x130mm

T2/T3/Caravelle (-'90)---Централен Отвор-68---PCD-5x112mm

T1/T4/Caravelle/Sharan---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

Passat (9/'96-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm

VOLVO

200/700/900/S90/V90---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm

300/400---Централен Отвор-52---PCD-4x100mm

850 ('94-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm

850 (-'93)---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm

S40/V40/S70/V70/S80---Централен Отвор-65---PCD-4x114,3mm

S70/V70/S80/960('94-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm

Ако е необходимо, нека модераторите преместят темата където преценят, че и е мястото!

Редактирано от Val
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Направил съм таблицата само за В4 но на този сайт има за всички марки http://www.carlsalter.com/wheel_fitments.html

п.п. немога да добавя таблицата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...