Inkozi Публикувано 18 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2006 (Редактирано) Това е един от най-важните въпроси, когато става дума за автомобили.Използвани са материали от Автогуми Бояна Груп - един прекрасен сайтв чиито станици съм намерил тази толкова полезна информация Основни параметри на автомобилните гуми Основни параметри на летите автомобилни джанти Методи за правилен подбор и комбиниране на гуми и джанти Редактирано 19 Февруари 2006 от Inkozi 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 19 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 (Редактирано) Надявам се тази информация също да е полезна.Представлява справочна информация, за размерите на оригиналните гуми и джанти с който се продават нашите АудитаСъщо така, тази справка може да се направи и тук на този адрес Редактирано 19 Февруари 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 За някои колеги темата е може би отегчителна,но лино за мен е ценен материал.Благодаря на колегата Инкози..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 (Редактирано) -СКОРОСТЕН ИНДЕКС 185/60 R 14 84 HСкоростния индекс представлява буквен код,показващ максималната скорост,до която гумата може да издържи товар съответсващ на товарния и индекс.N-140 U-200P-150 H-210Q-160 V-240R-170 W-270S-180 Y-300T-190 ZR-над 240-ТОВАРЕН ИНДЕКС 185/60 R 14 84 HТой представлява цифров код,показващ максималния товар,който може да издържи гумата при скоростта,съответстваща на скоростния и символиндекс кг индекс кг70 - 335 ...... 88 - 56071 - 345 ...... 89 - 58072 - 355 ...... 90 - 60073 - 365 ...... 91 - 61574 - 375 ...... 92 - 63075 - 387 ...... 93 - 65076 - 400 ...... 94 - 67077 - 412 ...... 95 - 69078 - 425 ...... 96 - 71079 - 437 ...... 97 - 73080 - 450 ...... 98 - 75081 - 462 ...... 99 - 77582 - 475 ...... 100 - 80083 - 485 ...... 101 - 82584 - 500 ...... 102 - 85085 - 515...... 103 - 87586 - 530 ...... 104 - 90087 - 545 ...... 105 - 925-ПРИЧИНИ ЗА НЕПРАВИЛНО ИЗНОСВАНЕ НА ГУМИТЕНарушена сходимостСходимостта е показател,който отразява разположението на предните колела едно-спрямо друго.Когато разстоянието м/ду предните краища на колелата е по-голямо от разстоянието м/ду задните краища,говорим за така наречената"отворена предница". В този случай се изтрива по-бързо вътрешната част на протектора на гумата.Когато разстоянието м/ду предните краища на колелата е по-малко от разстоянието м/ду задните краища,говорим за "затворена предница".В този случай се изтрива по-бързо външната част на протектора на гумата.Фирмите производителки на автомобили предоставят технически данни за диапазона в който може да се изменя сходимостта за всеки модел автомобил.-НАКЛОННаклонът представлява изместване горния край на автомобилното колело навътре/към карусерията/ или навън/обратно/.Подходящия наклон осигурява равномерно прилепване на протектора на гумата към пътната настилка.При наличие на положителен наклон се износва по-бързо външния край на протектора на гумата и обратно.-МЕКИ ИЛИ ПРЕНАПОМПАНИ ГУМИДруга причина,която може да доведе до неправилно износване на протектора е некоректното налягане на въздуха в гумата.Гумите трябва да бъдат помпени до налягането указано от производителя на автомобила.Ако гумата е мека се получава по-бързо износване на външните части на протектора.Във вътрешността на меката гума се генерира голямо количество топлина,която може да увреди нейната структура.Ако гумата е пренапомпана се износва в по-голяма степен централната част на протектора.В този случай протекторът не осигорява подходящ контакт с повърхността на пътя и поведението на гумата става непредсказуемо Редактирано 19 Февруари 2006 от liubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Съжалявам,че не мога да продължа в предишния пост затова още малко инфо...ЧАРЛЗ ГУДИЪР/CHARLES GOODYER/- се опитва почти десет години да намери начин да запази каучука здрав и въпреки това пластичен независимо от температурните промени.През януари 1839г. в Уобърн,Масачузетс,когато случайно изпуска смес от каучук сяра и оловно белило върху гореща плоча,той стига до решаването на този проблем.Овъгления къс можел да се извива след охлаждане и да се разтяга без да се пречупи,дори при неколкократно разтягане ,парчето възвръщало първоначалната си форма.Високите температури вече не правели каучука лупкав,а ниските температури не го втвърдявали.По същото време Ханкок в Англия се сблъскал със същите проблеми-лепкавост и неустойчивост на каучука при температурни амплитуди и той също се опитал чрез от каучук и сяра да ги преоделее.След като видял мостри от продукта на Гудиър,той преоткрил процеса на нагряване на каучука със сяра,наречен вулканизация-термин,предложен му от негов приятел.КАК ДА ЗАПАЗИТЕ ПЕРФЕКТНИЯ ВЪНШЕН ВИД НА ДЖАНТИТЕ СИ?Независимо дали са алуминиеви или хромирани,дали са оригинално оборудвани към автомобила или сте ги купували отделно,джантите са инвестиция,на която трябва да обърнете специално внимание.-Винаги почиствайте и полирайте джантите с качествени препарати.Съвременните джанти обикновенно са със специално защитно покритие,подобно на това,което запазва боята на автомобила.Ключът за перфектния външен вид на джантите е да поддържате и запазите по-дълго това покритие.Джантите ви са постоянно подложени на лошото влияние на различни замърсяващи частици-уличен прах,камъчета,пепел,сгурия,сол,лепкава кал,които след време повишават своята киселинност,наслояват се върху покритието и го разрушават.Решението е да почиствате редовно джантите си и тук не трябва да се пренебрегва ролята на препаратите,които използвате.Те трябва да са с некиселинен характер/може и разтвор от вода и мек сапун/,да не съдържат абразивни частици и да се прилагат с подходящи четки и гъби.Накрая върху почистената джанта се нанася восък,като тук не трябва да се скъпите за сметка на качеството,защото восъкът запазва лаковото покритие и улеснява следващото почистване.Ако все пак ви се наложи да карате при лоши зимни условия,снабдете се с допълнителен комплект от по -евтини стоманени джанти и не забравяйте да ги обуете със зимни гуми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 Аз имам едно такова питане. Колко е ширината на джантата, и колко е офсета на оригиналните джанти за Б4 - 195/65/15. Има ли варияции на ширината на джантите за този размер или са стандартни, и как влияе този параметър - ширината на джантата. За Б4 открих следната информация :6 Jx15 4x108.00 x 57.00Et 37.00Може ли някой да я разтълкува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 Аз имам едно такова питане. Колко е ширината на джантата, и колко е офсета на оригиналните джанти за Б4 - 195/65/15. Има ли варияции на ширината на джантите за този размер или са стандартни, и как влияе този параметър - ширината на джантата. За Б4 открих следната информация :6 Jx15 4x108.00 x 57.00Et 37.00Може ли някой да я разтълкува.←Попринцип малки рализлики от широчината на джантата не пречи при монтаж на определен размер гуми . В твоя случай дори широчината на джантата да е 7инча може да монтираш гуми 195. Дори в момента при тунинга е модерно да се монтират гуми с малка ширина на джанти с доста по-голяма . Иначе това което си написал се превежда по следния начин 6 Jx15 - 6инча (джаула) широчина , на 15шнча диаметър на джантата 4x108.00 x 57.00 - 4ри болта разположени на 108мм и централин отвор с диаметър Ф 57ммEt 37.00 - Положителен офсет 37ммБих искал да споделя нещо за офсета което би било полезно - мойте джанти са с офсет 15мм (Оригиналните са с офсет 45мм) , което означава че джантата излиза навън с 30мм , това са 60мм на мост . Преди да ги взема много се чудех да не опират в калниците но с гуми 195/50/15 станаха перфектно , дори сега колата е много по-стабилна и доста по-лесно се управлява . Незнам дали вреди това по-някакъв начин , но ефекта е поразителен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 СТАНДАРТ ЗА КАЧЕСТВО НА ГУМИ-UTQGСтандартът сеизползва за определяне на качеството на гумите.Разработен от министерството на транспорта на САЩ и влиза в сила през април 1979г.Показателите в този стандарт са износване на протектора,сцепление/на мокро/ и температура и се отнасят само до гуми за леки автомобили с диаметър на джантата над 13 цола като не включват зимни гуми и гуми за лекотоварни автомобили.Важно е да се знае,че тестовете за оценяване на гумата не се провеждат от Министерството на транспорта ,а от самите производители или от специално ангажирана независима компания.Когато оценката е определена,тя се изписва на страничните стени на гумата и на самия етикет.ИЗНОСВАНЕ НА ПРОТЕКТОРАОценката е базирана в/ху тест,проведен при пеални пътни условия като гумата се тества заедно със стандартизирана контролна гума.Автомобилът,върху който са монтирани гумите прави няколко обиколки от по 400мили докато навърти 7200мили/11520км/ като на всеки 800мили/1287км/ се прави проверка на налягането и дълбочината на протектора,въртене на гумата и центровка.Стойностите за износване на тестваната и стандартната гума се отчитат по време и при приключване на теста.След това се изчислява очакваната издръжливост на гумата като се използва индекс 100%,който отговаря на 30,000 мили /48279км/,оттук оценка 100е стандартна.Например-оценка 150 означава че животът на протектора е 50% по-дълъг от стандартните 30,000 мили т.е. 45,000мили/72400км/.СЦЕПЛЕНИЕТестът се провежда в/ху мокра асфалтова или бетонна настилка и не включва оценка на спиране и завиване на сухо и мокро или устойчивост към хидропланинг при висока скорост.Ремаркето,в/ху което са монтирани гумите се дърпа от камион при постоянна скорост от 65 км/ч в/ху мокър терен.Сензорите на оста на ремаркето отчитат коефициента на триене след натискане на спирачките.През 1997г беше представена нова оценка за сцепление "АА" ЗА ГУМИ С НАЙ ДОБРИ ПОКАЗАТЕЛИ ПО ТОЗИ КРИТЕРИЙ,Т.Е. НАД 0,54g на асфалт и 0,41g на бетон.Другите са "А" -означава,че гумата има коефициент на сцепление над 0,47g на асфалт и 0,35g на бетон."В" -над 0,38g на асфалт и 0,26g на бетон."С"- по-малко от 0,38g на асфалт и 0,26g на бетон.ТЕМПЕРАТУРА/устойчивост/Тази оценка показва до каква степен се образува или разсейва топлината от гумата.Ако гумата не може да разсейва топлината ефективно или да издържа на разрушителното й въздействие високоскоростните характеристики се влошават.Тестът се състои във въртене гумата върху лаболаторна стоманена джанта при увеличаване на скоростта.А-над 184 км/чВ-м/ду 160и 184 км/чС-минимално допустима-м/ду 136 и 160км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Защо не се използва обикновен въздух за гумите на състезателните коли?Много съзтезателни отбори използват азот вместо въздух за гумите си защото азотът притежава много по- постоянна плътност в сравнение с обикновенния въздух.В много случаи 0.03 атмосфери налягане биха променили коренно сцеплението и управлението когато температурните стойности на трасето и на гумите варират,има има нужда от постоянната плътност на азота.Кислорода и влажността " убиват" гумите.Всички гуми,напомпани с въздух,постепенно губят качествата си.Причината е химическата оксидация,т.е наличието на кислород,по-известна като "амортизация на гумата".Истинската причина за загубата на качествата на една гума се крие в кислородните молекули,които се съдържат във въздуха,с който е напомпана тя,а той представлява смес от няколко газа-азот-78%,кислород-21%,аргон-0,9% и други-0,1%.При направата на гумите се слага бандажна лента, чието предназначение е да не позволява на въздуха да прониква във вътрешносттана гумата,но на практика това е невъзможно.Използват се и химикали,наречени антиоксиданти или "вещества,спиращи стареенето".Тяхната цел е да неутрализират навлезлия кислород и те наистина го правят,но само докато самите те не се изхабят,а това става много скоро след като гумата влезе в употреба.И така "стареенето" започва първо от вътрешността на гумата и постепенно се разпространява навън.Първо се разрушава бандажната лента и в последствие съседният й изолационен слой.Този процес продължава да обхваща и по-външните слоеве на гумата,което се дължи на разликата в стойностите на налягането вътре в гумата и на атмосверното налягане извън нея.Протича химична реакция м/ду кислородните молекули и свободните двойно-валентни връзки,които съществуват във всяка гума.Това е причината молекулите на каучука да загубят своята стабилност и еластичност.Така гумата губи типичните си свойства и придобива характеристики на мека пластмаса.Разрушаването на гумата се ускорява и от напомпванията-тогава се вкарва нов влажен въздух,за да се поддържа желаното налягане,а влагата в гумата става причина за възникване на разлика в налягането и ръжда по джантите.За постигане на максимален ефект от помпането с азот,първо трябва да се изтегли всичкия въздух от гумите.След като се свалят от джантите те трябва да се почистят и по тях да няма влага.Преди отново да се монтират,джантите трябва да са намазани с лубрикант,който не съдържа вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 (Редактирано) ХидропланиранеТри са основните фактори ,които влияят на сцеплението на гумите с мокра настилка-Скорост- с увеличението на скоростта се намалява сцеплението-Дълбочина на водата-колкото по-дълбока е водата,толкова по-малко е сцеплението въпреки че дори и при малка дълбочина е възможно да има намалено сцепление и то при ниска скоростДълбочина на грайферите-колкото е по-износена гумата,толкова повече се увеличава възможността за хидропланиране.Тъй като хидропланирането може да е придружено с пълна загуба на сцепление и контрол над превозното средство,е необходимо да намалите скоростта,като разбира се,се съобразите с движението около васШофиране върху заснежена или заледена пътна настилкаВсесезонните гуми са проектирани да осигурят по-добро сцепление със снега, от колкото не всесезонните.Това са гуми върху които е изписано "M+S",което означава "кал и сняг".Дори и най добрите всесезонни гуми не могат да осигурят приемливо ниво на сцепление при шофиране с висока скорост на заледена/заснежена настилка или ако не предвидите поне 12 пъти по-дълъг спирачен път.Какво да направите когато заседнетеКогато заседнете в лед,сняг,кал или мокра трева,автомобилът трябва да бъде разклатен чрез превключване на скоростния лост от предна на задна скорост при автоматични кутий или от задна на втора при механични.Това трябва да бъде направено при възможно най-малко въртене на гумите.Силата предизвикана от бързото въртене на гумата може да причини експлозия от разкъсването на гумата.Някои превозни средства могат да причинят това за броени секунди. Редактирано 22 Февруари 2006 от liubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2006 (Редактирано) Нека да добавя този линк тук за да е по-пълна темата. Симулатора за джанти Редактирано 25 Февруари 2006 от Inkozi 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 7 Март 2006 Доклад Share Публикувано 7 Март 2006 (Редактирано) Основни източници на информация:www.zagumite.comwww.avtogumi.com Редактирано 7 Март 2006 от liubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Март 2006 Доклад Share Публикувано 14 Март 2006 (Редактирано) РАЗЧИТАНЕ НА ДОТ (DOT) маркировка ако има такава:ДОТ е Department Of Transportation.Пример: DOT XB FU XJJX 4703XB - Производител и код на заводаFU - Код за размер на гуматаXJJX - Група символи опция за производителя (за вътрешна употреба)4703 - Дата на производство. В случая 47 седмица на 2003 годинаОще за стандарта Uniform Tire Quality Grade (UTQG) LabelingТова са маркировки върху страната на гумата със следните надписи:TREADWEAR 180 - износване на протектораСтепен на износване спрямо еталон 100% Т.е. 180 е гума която трябва да изкара 1.8 пъти по-голям пробег от еталона. Любо го е описал по-подробноTRACTION A - сцеплениеСцеплението е измерване на възможността на гумата да спира на мокри повърхности от асфалт и бетон при контролирани условия. Категорията се определя само при праволинейно спиране на бетон и асфалт. Тя не включва завиване.Traction Grade A: Държи се добре и на двете повърхностиTraction Grade B: Държи се добре поне на едната повърхностTraction Grade C: Държи се лошо на поне едната повърхностTEMPERATURE A ResistanceИзмерва температурната устойчивост при нормална употреба. Тестови условия и нормално налягане. По-високата скорост може да доведе до допълнителни термични ефекти. Resistance Grade A: Издържа половин час на скорост 184 км/ч (115 mph) без повреда. Resistance Grade B: Издържала е 160 км/ч (100 mph) но не 115 mph. Resistance Grade C: Не издържа половин час при 160км/ч (100 mph).По отношение на помпането с азот за лек автомобил единствената далавера е че е технически чист. Т.е. не съдържа масло и вода (от компресора). Така че ако видите компресор който "пикае" като пуснете въздуха - тичайте другаде. Или към азота. Ето нашата тема по въпроса:АЗОТ & АУДИВъпроси и отговори към ПИРЕЛИ:Q: Колко често да се проверява налягането в гумите? A: Проверките на налягането включително на резервната гума трябва да се извършва всеки две седмици с точен манометър. Добавка от мен: Не проверявайте гумите при минусови температури - игличките може да замръзнат накриво. И вместо всичко да е ОК да се окажете със спаднали гуми. Q: При какви условия да се извършва измерването? A: Само на студени гуми. Налягането се повишава по време на движение, понякога повече от 20%. Това е нормално и е отчетено в проекта на гумата.Q: Какво е препоръчителното налягане за резервната гума? A: Поне 0.3 бара (атм) над нормалното за другите гуми. Да се настрои на нужното след монтаж на колата.Q: Кога гумите да се считат за "студени" (за измерване)? A: Гумите да се считат за студени когато не са в движение поне един час или са карани бавно на не повече от 2-3 километра.И един дядов съвет. Ако гумата спада бавно вариантите са:Пробита е, не е добре залепена за джантата (ако джантата е ръждива), напукана е от старост (след 4-5 години ползване - установява се визуално), има дефектен винтил или игличката не затваря. Изключвам случая шупла в джантата. При всички горни случаи не азот ами и аргон няма да помогне.Та от всичкото това най-лесно се проверява игличката със сочно наплюнчване на пръста и поставяне на плюнката върху игличката. Ако направи мехурче да си знаете... За напуканите пак да си знаете...Изправна, нова гума която е правилно монтирана на здрава джанта не спада с месеци (повече от 6) дори напомпана с въздух. И ако правите измервания по бензиностанциите си носете СОБСТВЕН манометър. Дори да не е супер точен е по-добре от онези изпусканите по 1678 пъти на земята. Така веднъж успях да си надуя две гуми на 3.2 бара преди да се усетя че НЕ може да спаднат чак толкова... Оди после пък изпускай....Ето и една игричка от Пирели да се тествате: ТЕСТ! Редактирано 14 Март 2006 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Март 2006 Доклад Share Публикувано 14 Март 2006 (Редактирано) Имам калкулатор под ръка и искам да си сметна диаметъра на гумата. Как това ще стане без да влизам в интернет?За целта трябва да се запомни че 1инч = 1" = 1цол = 1 дюйм = 25.4мм. Така се мери диаметъра на джантата. ---> Или джанта 14" има диаметър 355.6ммДо тук добреее. И сега колко е диаметъра на гума 175/70 14" ?---> Амиии, гумата е широка 175мм и е висока 70% от тях. Т.е. 175 * 0.7 = 122.5мм ще стърчи над диаметъра на джантата. Да ама стърчи от двете страни или диаметъра на гумата е диаметъра на джантата + два пъти височината на гумата.---> В нашият случай 355.6 + 122.5 + 122.5 = 600.6ммГотово!________________________________________Какви ширини на джантите са допустими за моя размер гуми (според YOKOHAMA)Metric Rim Widths --------------------------------------------------------------------------------35 Series 275/35R17 9.0-10.5 335/35R17 11.0-13.0 345/35R15 11.0-13.5 40 Series 285/40R15 11.0-13.5 215/40R15 7.0-8.5 245/40R17 8.0-9.5 255/40R17 8.5-10.0 265/40R17 8.5-10.0 235/40R18 8.0-9.5 45 Series 195/45R15 6.5-7.5 205/45R16 7.0 215/45R15 7.0-8.5 255/45R15 8.5-10.0 205/45R16 7.0 225/45R16 7.5-9.0 245/45R16 8.0-9.5 215/45R17 7.0-8.5 235/45R17 8.0-9.5 255/45R17 8.5-10.5 50 Series 175/50R13 5.0-6.0 195/50R14 5.5-7.0 205/50R15 5.5-7.5 215/50R15 6.0-7.5 225/50R15 6.0-8.0 195/50R16 5.5-7.0 205/50R16 5.5-7.5 225/50R16 6.0-8.0 235/50R16 6.5-8.5 215/50R17 6.5-7.5 55 Series 205/55R14 5.5-7.5 185/55R15 6.0-6.5 195/55R15 5.5-7.0 205/55R15 5.5-7.5 205/55R16 5.5-7.5 225/55R16 6.0-8.0 60 Series 185/60R13 5.0-6.5 205/60R13 5.5-7.5 185/60R14 5.0-6.5 195/60R14 5.5-7.0 205/60R14 5.5-7.0 195/60R15 5.5-7.0 205/60R15 5.5-7.5 215/60R15 6.0-7.5 225/60R15 6.0-8.0 235/60R15 6.5-8.5 65 Series 185/65R15 5.0-6.5 195/65R15 5.5-7.0 205/65R15 5.5-7.5 215/65R15 6.0-7.5 70 Series 165/70R10 4.5-5.5 175/70R12 5.0-6.0 175/70R13 5.0-6.0 185/70R13 5.0-6.5 185/70R14 5.0-6.5 195/70R15 5.5-7.0 205/70R14 5.5-7.5 185/70R15 5.0-6.5 205/70R15 5.5-7.5 215/70R15 6.0-7.5 82 Series 155R12 4.0-5.0 155R13 4.0-5.5 165R13 4.0-5.5 175R14 4.5-6.0 185R14 4.5-6.0 165R15 4.0-5.5 P-Metric Rim Widths Aspect Ratio Metric Size Designations Approved Rim Width Ranges --------------------------------------------------------------------------------35 Series P315/35R17 10.0-12.0 40 Series P275/40R17 8.5-10.0 50 Series P215/50R13 5.5-8.5 P235/50R13 6.0-9.0 P245/50R14 6.5-9.0 P225/50R15 6.0-8.0 P295/50R15 7.5-11.0 P225/50R16 6.0-8.0 P245/50R16 6.5-9.575 Series P205/75R15 5.5-7.5 P215/75R15 5.5-7.5 P225/75R15 6.0-8.0 P235/75R15 6.0-8.0 80 Series P155/80R13 4.5-5.5 P165/80R13 4.5-6.0 P175/80R13 4.5-6.0 P185/80R13 5.0-6.5 Редактирано 14 Март 2006 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 7 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2006 Благодарско Гризли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Събирам такова полезно инфо и скоро ще го кача на сайта ми- параметри на гумите, структура, калкулатор за налягане, за преминаване от един на друг размер джанти, диагностика по свещите, разстояние между болтовете и централен отвор за повечето модели автомобили и скоро ще е готово. Надявам се, нямате нищо против да добавя и това инфо ←Събрах инфото ТУК. Ползвал съм инфо от техническия раздел в тунинг.бг, www.avtogumi.com, форума на ФауВе, тази тема, както и от сайта на Пирели(където се оказа, че я има всичката информация от предишните източници, но на инглиш ). Енджой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 27 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 (Редактирано) Кажете какви препарати за предпазване на джантите ползвате .. Вертерее .... май теб питам Редактирано 27 Юли 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 (Редактирано) Свинска маз, овча лой(може и заешка , но е дефицит)...в краен случай - олио Ако искаш нестандартно решение - ето : Продуктова гама AS за България Редактирано 29 Юли 2006 от wizard2000bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 4 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2006 (Редактирано) Редактирано 4 Септември 2006 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 5 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2006 Моят въпрос е : при ширина на джантата 7.5/16 цола/ ширината на гумата колко трябва да е - 205 или 215?Как е при V8? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 30 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2006 На тая тема мястото и е в златния фонд сякаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 10 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 А ето и според J/широчината на джантата/, каква по широчина гума може да се ползва.Линка от който е взета информацията е даден от колегата RHiNoX. Тук145 R10 4.00B, 4.50B 3.50B, 5.00B 135 R12 4.00B, 4.50B 3.50B 145 R12 4.00B, 4.50B 3.50B, 5.00B 155 R12 4.50B, 5.00B 4.00B 135 R13 4.00B, 4.50B 3ЅJ, 3.50B, 4J, 4ЅJ 145 R13 4.00B, 4.50B 3ЅJ, 3.50B, 4J, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5.00B 155 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 5.50B 165 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 5.50B 175 R13 5.00B, 5.50B 4ЅJ, 4.50B, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B 145 R14 4J, 4ЅJ 3ЅJ, 3.50B, 4.00B, 4.50B, 5J, 5.00B 155 R14 4ЅJ, 5J 4J, 4.00B, 4.50B, 5.00B 165 R14 4ЅJ, 5J 4J, 5ЅJ 175 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J 185 R14 5ЅJ, 6J 4ЅJ, 5J 125 R15 3ЅJ, 4J 3J 135 R15 4J, 4ЅJ 3ЅJ 145 R15 4J, 4ЅJ 3ЅJ, 5J 155 R15 4ЅJ, 5J 4J 165 R15 4ЅJ, 5J 4J, 5ЅJ 205 R16 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ, 7J 155/80 R13 4.50B, 5.00B 4J, 4.00B, 4ЅJ, 5J 165/80 R13 4.50B, 5.00B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 5.50B 175/80 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J 185/80 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 6J 145/70 R12 4.50B, 5.00B 3.50B, 4.00B 155/70 R12 4.50B, 5.00B 4.00B, 5.50B 145/70 R13 4.50B, 5.00B 3.50B, 3ЅJ, 4J, 4.00B, 4ЅJ, 5J 155/70 R13 4.50B, 5.00B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 5.50B 165/70 R13 5.00B, 5.50B 4.00B, 4J, 4ЅJ, 4.50B, 4Ѕ0C, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B 175/70 R13 5.00B, 5.50B 4.50B, 4ЅJ, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B 185/70 R13 5.50B, 6.00B 4.50B, 4ЅJ, 5J, 5.00B, 5ЅJ, 6J, 6ЅJ 195/70 R13 6.00B, 6ЅJ 5.00B, 5J, 5Ѕ J, 5.50B, 6J, 7J 165/70 R14 5J, 5ЅJ 4J, 41,2J, 4.50B, 5.00B, 5.50B, 6J 175/70 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 5.00B, 5.50B, 6J 185/70 R14 5ЅJ, 6J1 4ЅJ, 5J, 6ЅJ 195/70 R14 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ, 7J 205/70 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ 205/70 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 165/65 R13 5.00B, 5.50B 4ЅJ, 4.50B, 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B 165/65 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 4.50B, 5.00B, 5.50B, 6J 175/65 R14 5ЅJ, 6J 5J, 5.00B, 5.50B 185/65 R14 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ 195/65 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 185/65 R15 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ 195/65 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 205/65 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ 215/65 R15 6ЅJ, 7J 6J 175/60 R13 5.00B, 5.50B 5J, 5ЅJ, 6J, 6.00B 185/60 R13 5.50B, 6.00B 5J, 5.00B, 5ЅJ, 6J, 6ЅJ 205/60 R13 6.00B, 6ЅJ 5ЅJ, 5.50B, 6J, 7J, 7ЅJ 165/60 R14 5J, 5ЅJ 4ЅJ, 5.00B, 6J 185/60 R14 5ЅJ, 6J 5J, 6ЅJ 195/60 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 205/60 R14 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ 215/60 R14 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ 225/60 R14 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ, 8J 195/60 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 205/60 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J, 7ЅJ 215/60 R15 6ЅJ, 7J 6J, 7ЅJ 225/60 R15 6ЅJ, 7J 6J 7ЅJ, 8J 185/55 R15 6J, 6ЅJ 5J, 5ЅJ 195/55 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 205/55 R15 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ 205/55 R16 6ЅJ, 7J 5ЅJ 6J 7ЅJ 195/50 R15 6J, 6ЅJ 5ЅJ, 7J 205/50 R15 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ 225/50 R15 7J, 7ЅJ 6J, 6ЅJ, 8J 205/50 R16 6ЅJ, 7J 5ЅJ, 6J, 7ЅJ 225/50 R16 7J, 7ЅJ 6J, 6ЅJ, 8J 205/45 R16 7J 6ЅJ, 7ЅJ 215/45 R17 7J 7ЅJ, 8J 235/45 R17 8J 7ЅJ, 8ЅJ, 9J 245/45 R17 8J 7ЅJ, 8ЅJ, 9J 255/40 R17 9J 8ЅJ. 9ЅJ. 10J Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 (Редактирано) КОПИРАНО ОТ ДРУГ ФОРУММИСЛЯ че е добре да го имаме и в нашия!инфо:PCD-Диаметър на кръговата стъпка/мм/инфо:Централен отвор-/мм/P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпкапоказва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.Според модела на автомобила варира P.C.D. както и броят на болтовете.OPELAstra/Kadett/Corsa---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmCalibra/Vectra/Ascona---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmTigra/Combo/Zafira---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmBedford CF 230/250---Централен Отвор-110---PCD-5x152,4mmBedford CF 350---Централен Отвор-140---PCD-6x170mmBedford KTS/Campo---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mmMonza/Senator---Централен Отвор-69,5---PCD-5x120mmCommodore---Централен Отвор- 69,5---PCD-5x120mmOmega/Senator/MV 6---Централен Отвор-65---PCD-5x110mmCalibra A/Vectra ---Централен Отвор-65---PCD-5x110mmTrans-Sport---Централен Отвор-70---PCD-5x120,65mmFrontera/Monterey---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mmSintra---Централен Отвор-70,5---PCD-5x115mmALFA ROMEO33/145/146/155---Централен Отвор-58--PCD-4x98mm164 TS, STS---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmSpider (-6/'92)---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm164 / GTV / 156---Централен Отвор-58---PCD-5x98mmSpider ('96-)---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm166---Централен Отвор-58---PCD-5x108mm75 / Spider (7/'92-)---Централен Отвор-58---PCD-4x108mmASTON MARTINLagonda / Virage---Централен Отвор-73,9---PCD-5x120,65mmVolante / Vantage---Централен Отвор-71,4---PCD-5x154,95mmAUDIA4/A6/A8/200---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm80 ('92-)/ 100 ('92-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmS4/S6/C5/S8---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmA3/TT Coupe---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm90 ('92-)---Централен Отвор-57---PCD-4x108mm80/90/100 (-'91)---Централен Отвор-57v-PCD-4x108mmAvant RS2---Централен Отвор-71,6---PCD-5x130mmBMW5 (9/'95-)---Централен Отвор-74---PCD-5x120mm3,5,6,7,8/3 Coupe/Z3---Централен Отвор-72,5---PCD-5x120mm315-325 (-'92)/ Z1---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmCHRYSLERES/GS/Le Baron Daytona---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmVoyager/Neon---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmSaratoga/ Stratus---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmSaratoga/Wrangler---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mmLe Baron Cabrio,Coupe---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mmVoyager/Cherokee---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mmVision/New Yorker---Централен Отвор-71,5---PCD-5x114,3mmViper---Централен Отвор-71,5---PCD-6x114,3mmCITROENEvasion/CX---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm2 CV/Diane/Ami---Централен Отвор-x---PCD-3x160mmSaxo---Централен Отвор-x---PCD-4x108mmAX/Monpti---Централен Отвор-55---PCD-3x98mmBX/ZX/Xantia/Xsara---Централен Отвор-65---PCD-4x108mmVisa 17 D,RD/Berlingo---Централен Отвор-65---PCD-4x108mmC 20/C 35---Централен Отвор-148---PCD-6x205mmC 25---Централен Отвор-72---PCD-5x118mmDS---Централен Отвор-x---PCD-5x160mmXM/Jumper---Централен Отвор-65---PCD-5x108mmDAEWOONexia/Espero/Cielo---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmRacer/Lanos/Nubira---Централен Отвор-56,5---PCD-4x100mmMatiz---Централен Отвор-69,1---PCD-4x114,3mmLeganza---Централен Отвор-56,5---PCD-5x114,3mmDAIHATSUCharmant---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mmCuore/Cab1000---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmGrandMove---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmApplause/Charade('87-)---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mmMove---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mmWildcat/Rocky/Feroza---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mmTerios---Централен Отвор-x---PCD-5x114,3mmSirion---Централен Отвор-54,1---PCD-4x100mmHijet---Централен Отвор-66---PCD-4x110mmFERRARI308/512 Gino/F 4 MD---Централен Отвор-x---PCD-5x108mmMondial/348/Testarossa---Централен Отвор-43---PCD-5x108mm512 TR / 456 GT ---Централен Отвор-43---PCD-5x108mmF 40---Централен Отвор-66---PCD-xmm324---Централен Отвор-67---PCD-5x108mmFIATUlysse---Централен Отвор-58---PCD-5x98mm124/126/Uno/Panda---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmRegata/Scudo/Tempra---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmCinquecento/Ritmo---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm/Barchetta/Coupe/---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmSeicento/Croma/Bravo---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmPalio/Siena/Multipla---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmPunto/Tipo/Brava/Marea---Централен Отвор-58---PCD-4x98mm242---Централен Отвор-148---PCD-6x205mmDaily---Централен Отвор-130---PCD-6x170mmDucato / Talento ---Централен Отвор-71---PCD-5x118mmDucato Maxi---Централен Отвор-78---PCD-5x130 mmFORDBronco---Централен Отвор-86,9---PCD-5x139,7mmEconovan---Централен Отвор-59---PCD-4x114,3mmMustang/Escort---Централен Отвор-63,5---PCD-4x108mmTaunus/Cortina---Централен Отвор-63,5---PCD-4x108mmProbe---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mmScorpio('95-)---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mmMondeo/Escort---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mmKa/Puma/Orion/Sierra---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mmFocus / Cougar/Fiesta---Централен Отвор-63,3---PCD-4x108mmGranada/Scorpio(-'94)---Централен Отвор-63,3---PCD-5x112mmWindstar---Централен Отвор-63,3---PCD-5x112mmGalaxy---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmTransit FT130-190,100 L---Централен Отвор-130---PCD-6x169,9mmTransit FT 75, 100---Централен Отвор-115---PCD-5x160mmTransit FT 80-190 ('85-)---Централен Отвор-65---PCD-5x160mmTransit ('80-'91)---Централен Отвор-72---PCD-5x160mmTransit ('92-)---Централен Отвор-138,8---PCD-6x180mmMaverick / Explorer---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mmGM/CHEVROLETCamaro---Централен Отвор-70,7---PCD-5x120,65mmPontiac TransSport---Централен Отвор-70---PCD-5x115mmBlazer / Tahoe---Централен Отвор-109,5---PCD-6x139,7mmHONDACivic/Prelude/Quintet---Централен Отвор-56---PCD-4x100 mmAccord(-'90)/Concerto---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmJazz/CRX/Integra---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmShuttle / CRV---Централен Отвор-64---PCD-5x114,3mmAccord('90-)/Prelude('92-)---Централен Отвор-64---PCD-4x115mmLegend/Rafaga/Ascot---Централен Отвор-64---PCD-4x115mmAccord('90-)/Prelude('92-)---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mmLegend/Rafaga/Ascot---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mmNSX---Централен Отвор-70/64---PCD-5x114,3mmHYUNDAIPony/Sonata---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmLantra/Accept---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmAtos/Stellar/S-Coupe---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmH 100 / Starex---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mmISUZUCombi Van---Централен Отвор-105---PCD-6x139,7mmPick-Up/Trooper---Централен Отвор-105---PCD-6x139,7mmMidi---Централен Отвор-94---PCD-6x139,7mmJAGUARAll models---Централен Отвор-73,8---PCD-5x120,65mmKIASephia/Leo/Clarus---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmSportage---Централен Отвор-90---PCD-5x139,7mmRocsta---Централен Отвор-95,5---PCD-5x139,7mmPride---Централен Отвор-59,5---PCD-4x114,3mmLADANiva---Централен Отвор-98---PCD-5x139,7mmSamara/VAZ/Forma---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmAlegro---Централен Отвор-52---PCD-4x108mm2105/2107/2110---Централен Отвор-60---PCD-4x98mmLAMBORGHINICountach/Diablo/Miura---Централен Отвор-70---PCD-5x120mmLANCIAPrisma/Y10/A112/Beta/---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmDedra/Thema/Trevi---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmDelta/Ypsilon---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmGamma---Централен Отвор-67---PCD-5x108mmEvoluzione/Zeta---Централен Отвор-58---PCD-5x98mmKappa---Централен Отвор-58---PCD-5x108mmLOTUSEclat/Excel/Elite---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmEsprit(-'81)/Esprit2,3(-'84)---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmEsprit('81-)/Esprit2,3('84-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x120mmTurbo ('81-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x120 mmMASERATIBiturbo / 2000---Централен Отвор-58---PCD-4x108mmQuattroporte/Ghibli---Централен Отвор-67---PCD-5x120,65mmMAZDA323 / MX3 / 121---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmMX5 (Stahl/Steeel)---Централен Отвор-54---PCD-4x100mm323 2ltr. V6---Централен Отвор-54---PCD-5x114,3mm121 DA/626 ('88-'91)---Централен Отвор-59,5---PCD-4x114,3mm626(-'8Cool/RX7('86-)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x114,3mm929 (Alu)---Централен Отвор-59,5---PCD-5x114,3 mmRX 7 (-'86)---Централен Отвор-59,5---PCD-4x110mm929 (Stahl/Steel)/MX 6---Централен Отвор-67,3---PCD-5x114,3mm626('92-)/Xedos/RX7/MPV---Централен Отвор-67,3---PCD-5x114,3mm121(Alu) / MX 5 (Alu)---Централен Отвор-49---PCD-4x100mmB-serie/E-serie---Централен Отвор-93---PCD-6x139,7mmMERCEDES BENZPKW(all types)/A-/M-/V-/---Централен Отвор-66,5---PCD-5x112mmVito / SLK---Централен Отвор-66,5---PCD-5x112mmG-model / Sprinter---Централен Отвор-84---PCD-5x130mmLLKW serie 200, 300---Централен Отвор-84---PCD-5x130mmLLKW serie 100---Централен Отвор-85---PCD-5x140mmLLKW serie 400,500---Централен Отвор-161---PCD-6x205mmLLKW serie 600,700---Централен Отвор-161---PCD-6x205mmT 1 / T 2---Централен Отвор-161---PCD-6x205mmMCC Smart---Централен Отвор-57---PCD-3x112mmMITSUBISHITredia/Sapporo/Cordia---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmStarion/Galant/Carisma---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmColt('88-'92)---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmSpace Wagon---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmSpaceRunner/Lancer 1600---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmSpaceStar / GLX 4*4---Централен Отвор-67---PCD-4x114,3mmShogun---Централен Отвор-115---PCD-6x139,7mmCanter T 35---Централен Отвор-132---PCD-6x170mmCanter T 60---Централен Отвор-150---PCD-5x208 mmCanter T 75---Централен Отвор-164---PCD-6x222,25mmColt('92-)---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmLancer 2000,1600---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmSigma / L300 / Eclipse---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm3000GT / Space Gear---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mmPajero/L200/L300 Allrad---Централен Отвор-107,5---PCD-6x139,7mmGalopper---Централен Отвор-107,5---PCD-6x139,7mmNISSAN280ZX/Cherry/Violet---Централен Отвор-73---PCD-4x114,3mm300ZX/Serena/Cedric---Централен Отвор-66---PCD-5x114,3mmMaxima/Gloria/Skyline---Централен Отвор-66---PCD-5x114,3mmBluebird/Laurel/Silvia---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mmStanza/Skyline---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mm200SX/Primera/Prairie---Централен Отвор-66---PCD-4x114,3mmPatrol/Urvan---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mmTerrano/Pick-Up---Централен Отвор-100---PCD-6x139,7mmTrade---Централен Отвор-70---PCD-5x160mmVanette---Централен Отвор-70---PCD-4x114,3mm100NX/Pulsar/Micra---Централен Отвор-59---PCD-4x100mmSunny/Sentra/Almera---Централен Отвор-59---PCD-4x100mmTerrano 2---Централен Отвор-106---PCD- 6x139,7mmLargo---Централен Отвор-65,9---PCD-4x114,3mmSafari---Централен Отвор-109,6---PCD-6x139,7mmPEUGEOT104---Централен Отвор-x---PCD-3x115mm204/304/305---Централен Отвор-x----PCD-3x120mm403/404---Централен Отвор-x---PCD-3x160mm404 Caravan---Централен Отвор-x---PCD-5x140mm504/505 Caravan/604---Централен Отвор-x---PCD-4x140mm806 (Alu)---Централен Отвор-x---PCD-5x98mm306/205GTI 1.6 (Alu)---Централен Отвор-x---PCD-3/4x108mm605 ('89-)---Централен Отвор-x---PCD-5x108mm605 ('89-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mmJ 5---Централен Отвор-72,2---PCD-5x118mmJ 7/J 9---Централен Отвор-141,5---PCD-5x190mm106/406---Централен Отвор-56---PCD-3/4x98mm505 ('83-'87)---Централен Отвор-63,5---PCD-4x140mm806---Централен Отвор-58---PCD-5x98mmPartner---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm205/305/306/309/405---Централен Отвор-65---PCD-3/4x108mmBoxer---Централен Отвор-86---PCD-5x130mmPORSCHEAll models ('73-)---Централен Отвор-71,6---PCD-5x130mm924---Централен Отвор-57---PCD-4x108mmPROTON300/400 serie---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmRENAULTR9/R11/R19/R21/R25---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmAlpine/Laguna/Espace---Централен Отвор-60---PCD4x100mmSafrane/Rapid/Clio---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmTwingo/Spider/Megane---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmScenic/Champion/Fuego---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmElysee/Kangoo/Bellevue---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmR4/R5---Централен Отвор-x---PCD-3x130mmR8/R20/R30---Централен Отвор-x---PCD-3x150mmTrafic---Централен Отвор-x---PCD-4x160mmR21/R25/Safrane/Laguna---Централен Отвор-60---PCD-5x108mmGrand Espace---Централен Отвор-60---PCD-5x108mmMaster (-'9Cool---Централен Отвор-141,5---PCD-5x190mmMaster ('9Cool---Централен Отвор-130---PCD-5x170mmROLLS ROYCEAll models (-'97)---Централен Отвор-117,5---PCD-5x154,95mmAll models ('97-)---Централен Отвор-72,5---PCD-5x120mmSilver Cloud/Phantom---Централен Отвор-x---PCD-5x139.7mmROVERLandRover/Discovery---Централен Отвор-114---PCD-5x165,1mmRange Rover (-'94)---Централен Отвор-114---PCD-5x165,1mmRange Rover ('95-)---Централен Отвор-70---PCD-5x120mmFreelander---Централен Отвор-70---PCD- 5x120mm2600/3500---Централен Отвор-58---PCD-5x127mm600/800---Централен Отвор-64---PCD-4x114,3mmMini/Metro---Централен Отвор-58,6---PCD-4x101,6mmMaestro/Montego/100---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mmT.Acclaim/MGF/114/214---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mm220/416/420/TR 6,7---Централен Отвор-56,7---PCD-4x95,25mmMaestro Van---Централен Отвор-63,4---PCD-4x114,3mmMetro TD/PTA---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm200/400/Concerto---Централен Отвор-56,1---PCD-4x100mmSAAB9000/900('88-'92)---Централен Отвор-65---PCD-4x108mm93/94/95/96---Централен Отвор-130---PCD-5x170mm99/900(-'87)---Централен Отвор-71,4---PCD-4x114,3mm900('93-)/9-3/9-5---Централен Отвор-65---PCD-5x110mmSEATibiza(-'93)/Malaga/Terra---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmMarbella/Ronda---Централен Отвор-58---PCD-4x98mmToledo/Ibiza('93-)/Inca---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmCordoba('93-)/Arosa---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmToledo 2.0---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmAlhambra---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmSKODAFavorit/Forman---Централен Отвор-58,5---PCD-4x98mmPick Up (-7/'93)---Централен Отвор-58,5---PCD-4x98mmOctavia---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmFelicia/Favorit/Forman---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmPick Up (8/'93-)---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmSUBARUJusty/Libero/Justy(-10/95)---Централен Отвор-56---PCD-4x100mmLegacy/Impreza/Forester---Централен Отвор-56---PCD-5x100mmSVX/Streega---Централен Отвор-56---PCD-5x114,3mmJusty (11/'95-)---Централен Отвор-60,1---PCD-4x114,3mmSSANG YONGMusso/Korando---Централен Отвор-109---PCD-6x139,7mmSUZUKISwift/Alto---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mmLJ 80/SJ 410/Vitara---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mmSJ Samurai/X 90---Централен Отвор-108---PCD-5x139,7mmCarry/Super Carry---Централен Отвор-73,6---PCD-4x114,3mmCarry 1, Carry 2---Централен Отвор-67,5---PCD-4x114,3mmSwift Stufenheck---Централен Отвор-60---PCD-4x114,3mmBaleno/Wagon RX---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmTOYOTA/LEXUSDyna 150---Централен Отвор-132---PCD- 6x185mmLiteAce/HiAce/Dyna-100---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mmFuncruiser (RAV 4)---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mmLandcruiser/4 Runner---Централен Отвор-111,5---PCD-6x139,7mmHiLux 4*4---Централен Отвор-111,5---PCD-6x139,7mmlexus ES 250---Централен Отвор-73---PCD-5x100mmLexus LS400,GS300/MR 2---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mmCamry/Supra/Previa---Централен Отвор-60---PCD-5x114,3mmStarlet/Corolla/Tercel---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmMR2W1/Paseo/Celika---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmCarina (-3/'92)---Централен Отвор-54---PCD-4x100mmCelica/Carina(4/'92-)---Централен Отвор-54---PCD-5x100mmCamry/MR 2/Avensis---Централен Отвор-54---PCD-5x100mmLandcruiser V8---Централен Отвор-106---PCD-5x139,7mmHiLux Surf/Landcruiser TD---Централен Отвор-106---PCD-6x139,7mmPaseo---Централен Отвор-60---PCD-4x100mmVOLKSWAGENLLKW LT 28/31---Централен Отвор-95---PCD-5x160mmLLKW LT 35-55/L 80---Централен Отвор-161---PCD-6x205mmLLKW LT 35 (9/'96-)---Централен Отвор-83---PCD-5x130mmPolo/Golf/Derby/Passat---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmScirocco/Lupo/Jetta/Vento---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmCaddy/Santana/Corrado---Централен Отвор-57---PCD-4x100mmVento VR6/Corrado VR6---Централен Отвор-57---PCD-5x100Golf ('92-)/Bora---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmNew Beetle---Централен Отвор-57---PCD-5x100mmTaro---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mmTaro 4*4---Централен Отвор-107---PCD-6x139,7mmKafer---Централен Отвор-78,6---PCD-4x130mmT2/T3/Caravelle (-'90)---Централен Отвор-68---PCD-5x112mmT1/T4/Caravelle/Sharan---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmPassat (9/'96-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mmVOLVO200/700/900/S90/V90---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm300/400---Централен Отвор-52---PCD-4x100mm850 ('94-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mm850 (-'93)---Централен Отвор-65---PCD-4x108mmS40/V40/S70/V70/S80---Централен Отвор-65---PCD-4x114,3mmS70/V70/S80/960('94-)---Централен Отвор-65---PCD-5x108mmАко е необходимо, нека модераторите преместят темата където преценят, че и е мястото! Редактирано 8 Ноември 2011 от Val Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Направил съм таблицата само за В4 но на този сайт има за всички марки http://www.carlsalter.com/wheel_fitments.htmlп.п. немога да добавя таблицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 Да не се губи вече тази табличка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване