Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Светлинния пакет може би по нататък във времето ще го осъществя, понеже имам малко по спешни за оправяне неща (пустата перка на радиатора). Ето малко снимки от модификациите(побългаряването) по моята кола. 

post-63909-0-13608900-1373466974_thumb.j

Сцепването на тапицерията го реших с винилно лепило за да огранича отварянето на по голяма дупка. Отгоре с черен маркер го боядисах понеже беше прозрачно.

post-63909-0-06607400-1373467102_thumb.j

Скърцащата седалка. Това е един от болтовете който се хваща за релсата и около него има уплътнение което както се вижда е скъсано. От там се получава леко движение(поклащане) на седалката. Напръсках го със смазочен спрей.

post-63909-0-78988300-1373467536_thumb.j

Счупеното рамо на вратичката на жабката. Малко импровизация от моя страна и взаимстване от други идеи. Вече 7-8 месеца се отваря  безпроблемно.. 

 

Дано да съм полезен на някого. 

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъмните стъкла вече са факт и при мен :)

След проучване се спрях на една от двете най-добри в бранша - Bruxsafol с доживотна гаранция за тоналността/цвета.

Стана малко по-тъмно от това което си представях, следващото обаче най-вероятно щеше пък да е малко по-светло...

Ще се види като изсъхне и слегне добре и надявам се се поизчистят всички малки дефектчета тук таме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Светлинният пакет е най-после завършен след като оборудвах и задните врати!

 

В допълнение обаче задните врати са вече с цялостна звукоизолация с алубутил - максимално покритие както на самата врата, така и на кората от вътре. Резултатът: Звукът отзад е значително по-плътен, макар че обективната оценка ще дойде когато сложа и отпред и на други места. Освен това задните врати тежат осезаемо повече (пада се по близо 1,4кг допълнително тегло на врата) и се затварят много по-"масивно" и глухо. 

 

Предстои същата операция със звукоизолацията и на предните врати и други места когато намеря време :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е а честито! :) 

 

Тая благинка с изолацията на вратите един приятел ми я хвали също ама не мисля че някога бих се захванал да си сложа и на мойта. Сега се замислих като казваш,че тежат повече, пантите как го понасят? Надявам се няма шанс да увиснат под тежеста с времето!?

 

Мен ми е влязла друга муха сега та се чудя как да я гоня от главата си!  :bgdev:  Май ми се иска да се хвърля в бездната на силовия тунинг, като за начало с флаш на софтуера + мод на въздушния поток (затова питах за APR Carbonio онзи ден). Ясно ми че сега ще ми обясниш как ще ми се завие свят с тоя таралеж дето искам да си го сложа в гащите, ама....само незнам дали това ще успее да ме разубеди! :heiss:   :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми за пантите, все пак говорим за кило и половина на врата... А по принцип за максимален ефект могат да се сложат и два слоя плюс опционално допълнителна вата и т.н., но не го направих по простата причина, че задните говорители така или иначе имат само второстепенна роля. Отпред обаче вероятно ще сложа повече. За пантите 2-3 кила отгоре не са проблем. И аз си зададох този въпрос но проучването показа, че няма база за притеснения :)

При цялостна изолация аудиото почва да свири в съвсем друга класа и външните шумове се редуцират осезаемо. В случая има осезаем ефект дори само от задните врати, но е малко подронен от това, че така или иначе събууфера доминира седейки отзад.

Иначе както казах другия ефект е, че вратите сега се затварят доста по-"масивно", "тежко" и глухо. Като затворя първо предната и после задната все едно да затвориш първо врата на Рено и после на Ауди ;)

А за силовия тунинг - правилно си усетил какво бих ти налял, та за това ще си/ти го спестя ;)) не беше ли ти човека, който преди време писа, че мощност повече не му трябва или се бъркам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:balloon: Ей много помниш, аз бях...ама кво се случи незнам. Може би защото не съм се качвал зад волана от близо 12 седмици та взе да ми липсва каквато и да било мощност и от там тези налудничеви мисли за повече! :)

Не съм нито по гонките, нито имам намерение да си меря оная работа с някой си, просто ми е интересно как би се представял автомобила ми с около 40 кобили повече мощност, това е. А може просто да си търся още една дупка да запълня с някой лев, че то като почнеш с тия модификаций...много неща могат да се случат! 

 

За щастие съм далеч от БГ за поне още няколко седмици и има време сам да се разубедя, ако пък не успея, то ще се чуе! :) 

 

Ако ме засърбят ръцете за изолация на вратите, вече знам към кого да се обърна за съвет!  :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;))

А знаеш ли колко ще е жалко ако и видиш сметката на хубавата колица по този начин...  :dead:

 

Иначе изолацията също бърка в джоба порядъчно в зависимост от това с какво я правиш. Алубутил е най-добрия вариант, но и най-скъпия... :-/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е предполагам, то хубаво и евтино няма! Но в крайна сметка целта оправдава средствата, нали така?!

 

Колкото до виждането на сметката...и турбина да замине,може да се смени...и съединител, маховик или скоростна кутия да се прецака,може да се смени...практически каквото и да е,може да се смени стига да си готов да го понесеш психически и най-вече финансово! :)  То мерак с пари се гаси, това е ясно. Мен ако питаш рано или късно всяка част от автомобила се износва и подлежи на ремонт или замяна, модификацийте (ако са направени както трябва разбира се) евентуално може леко да подпомогнат процеса на износване, но не ти гарантират категорично и моментално драма! От всичко което съм прочел и ми е казано от приятели и познати относно тази тема сам стигнах до извода, че по автомобила трябва да се пипа с пари, акъл и в разумни граници, а ако имаш и малко късмет то резултатите биха могли да са само позитивни! Ще го мисля, пък квото сабя покаже! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно всичко, което си написал! Всичко може да се смени - кое с пари, кое с много пари...

Но като коментар ще те върна с въпрос към най-първия ти ред --->

А целта оправдава ли средствата?? ;) За евентуални 30-40 коня отгоре... в държавата на дупките и ограничение 130 км/ч?

 

Моите кончетата за момента ме удовлетворяват напълно, предпочитам глезотийки, от които реално мога да усетя полза и кеф в ежедневието, без да трябва да правя приятелства по серивизите за да ги поддържам ;)

Въпрос на гледна точка и приоритети разбира се :) 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате при положение че си от Варна ... не виждам въобще какво го мислиш.

А тва кво ще ти тръгне и кво не е божа работа.Ако не правиш стартове съединителя няма да ти тръгне със сигурност.

Незнам за теб , аз бих си ремапнал колата за по-добър респонс и доускорение.....

Към колегата над мен:

Имаш смислени постове... но тези свързани с чип тунинг са банални вече и доста тъпи!

Знам че си го разисквал няколко пъти , но обясни пак как ще и се види сметката на колата с един ремап , нещо което не е някаква извънземна технология?

Нещо АБТ и прочие се споменаваше с цени х5 на тези в България да кажем.

Това ли ти е мерилото за сравнение?

Нищо лично просто не мисля че е правилно да го натъртваш във всяка тема където се пита..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали забеляза, че не "навъртам" нищо, а водя диалог с колегата. А ти имаш право на твое мнение, също като мен :) А кое е тъпо и кое е банално пише накрая във фактурата ;)

 

@Tsvetkov83 - предлагам да преустановим размисъла поне тук, че иначе ще се превърне темата в про-/контра- чиптунинг, пък както знаеш идеята и е друга :)

Иначе за Bluetooth OBD II - определено си заслужава според мен, като се има предвид, че не е толкова скъпо :) Особено на дълъг път включвам да видя как стоят нещата при различни режими на шофиране :) Иначе обаче я държа махната (въпреки, че седи много прибрано, въобще не се вижда че има нещо включено, камо ли да пречи), защото загрява дори когато не се ползва и продължава да работи, дори когато автомобилът е изгасен... Няма смисъл да седи постоянно включена.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер.

Може би единствената тема в която някой води диалог с теб.

Евала за постовете ти в тая тема , образователни са и може да се научи нещо.За разлика от чип-тунинга и фактурите :)

И ако все пак ще си правиш труда да ми отговориш с някакъв по смислен отговор го направи на ЛС за да не цапаме излишно темата.

А не какво пише в фактурата.

Довечера и аз ще споделя какво съм направил по колата ;)

 

П.П. Продължете си диалога в темата а не на ЛС , ако е по темата.Нали все пак това е идеята.

Редактирано от owwyxw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предлагам да пием по една интерактивна бира и да не си скъсяваме живота с излишни спорове!  :bia: Всеки си има свое мнение по въпроса и поне аз уважавам това но не се ръководя по него!

@owwyxw: Към момента везните клонят към ремап, но поради факта че съм извън страната си давам време за проучване и размисъл. За сега нямам намерение да се тревожа за неща който я се случат я не, то ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш.

Хвърлил съм око на това за сега: http://shop.performance99.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=624&category_id=1306&option=com_virtuemart&Itemid=53〈=bg&vmcchk=1&Itemid=53

Търся отзиви относно тази тунинг фирма, но за сега нещо не намирам, а във Варна незнам някой да работи с Revo, но хора за качествен ремапо ще се намерят! Пиши на ЛС ако имаш ня'ква идея! 

 

@Moonland: За Bluetooth OBD II набелях вече но още не съм го поръчал. Определено ще е полезна покупка и то на доста приемлива цена, рядка комбинация като се замисля!:) 

И аз това бях чел някаде, че черпи (пренебрежимо) малко ток от акумулатора ако не го сваляш при изгасен двигател, но щом усещаш че грее най-добре да се сваля наистина.

Ти към смартфон ли го "връзваш" или? На мен ще ми е най-удобно с Torque, понеже ползвам Андроид ОС. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не си ме разбрал , имах предвид Тони (Келеша) който е във Варна.

Зависи какво по-точно искаш де.Можеш да пишеш ЛС на kpematop , колегата е много точен а и предполагам няма да ти откаже малко инфо за това как в момента се кара неговата кола / 2.0ТДИ на 4Ф / :) А иначе когато се върнеш във Варна е най-лесно да отидеш до келеша и да му кажеш какво искаш.

Аз лично съм се насочил или към него или Маднес в Пловдив.

Много жалко че Ангел спря да пише в другата тема - тотално замря!Всеки втори пост е въпрос..

Редактирано от owwyxw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не си ме разбрал , имах предвид Тони (Келеша) който е във Варна....

 

Тони не го познавам лично, но имам връзка ако се наложи за там, гледам тук във форума доста го хвалят, предполагам има защо! За Маднес в Пловдив също съм чувал добри отзиви, но за сега не го обмислям като вариант.

Писах ЛС на kpematop, ще видя той какво ще каже по въпроса. Благодаря за насоката!  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има свое мнение по въпроса и поне аз уважавам това

 

 

...Качество, което се оказва изключително рядко поне в този форум... ;)

Свободата на мнение и слово на някои им е чуждо :) owwyxw - абсолютно нищо лично към теб и напълно уважавам бетонираното ти мнение на каквото и да се базира... :) Прави и ти същото, сигурно има и моето на какво да се базира ;) И истината в крайна сметка винаги е по средата.  :bia:

 

 

И аз това бях чел някаде, че черпи (пренебрежимо) малко ток от акумулатора ако не го сваляш при изгасен двигател, но щом усещаш че грее най-добре да се сваля наистина.

Ти към смартфон ли го "връзваш" или? На мен ще ми е най-удобно с Torque, понеже ползвам Андроид ОС. 

 

 

Моите притеснения не са толкова за черпенето на ток, а по-скоро греенето и най-вече това, че съм сложил китайска джаджа за Х евро директно към електрониката на кола за ХХХХХ евро :) И когато не е в употреба си мисля, че няма смисъл от излишни рискове. Особено като не я ползвам със седмици. Иначе в периоди, в които я ползвам по-често си я оставям включена.

 

Ползвам я към таблета (iOS) в комбинация с DashCmd.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2084631

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греенето е от стабилизатора вътре, но не е опасно и харчи само няколко ma ток, което е нищо. Понякога стабилизатора вътре гори (рядко), но основно заради лошото му охлаждане, което са сътворили китайчетата - в интернет има сума клипчета как се лекува бързо и лесно да не гори. Самия стабилизатор е 7805 и струва стотинки. Аз също отдавна си взех и ползвам ELM327 OBD-II, въпреки че бях доста скептичен преди. Основно върши работа за бърз чек за грешки и триене, тъй като повечето неща които показва аз мога да си ги видя през таблото. При всички положения не е лошо човек да има такава "джвъчка" под ръка :). Все пак не може да замести кабела, просто е удобно допълнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Директно по темата:

 

1. Някой сменял ли е ОЕМ air box (intake) с какъвто и да било друг? Интересува ме най-вече тръбичката която подава към N75 клапана как е най-добре да се излъже?! И ако има някоя друга тънкост също е хубаво да се знае разбира се.

 

2. Ампутиране на ЕГР!? Не просто затапване, а премахване физически и софтуерно! Ако някой се е подложил вече на това нека сподели, съмнявам се да съм първия който се е решил.

 

3. Де Кат и модификаций по изпускателната система? Не питам за спортна генерация защото за куатрото май няма произведена такава от сериозна западна фирма. Интересува ме най-вече диаметъра на тръбата която ще замести катализатора и евентуално колко по шумна става колата? Други идей за намаляване на изходното налягане в тази връзка?

 

 

 

.. покрай това ... керамичен съединител и усилен притискател..

 

Колега, сложи ли го или още чакаш стария да се предаде тотал? На кой комплект си се спрял така или иначе?

 

Едит: Припомням, че става дума за 8P 2.0TDI 140hp BKD 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 2. Софтуерно "деактивиране" или "игнориране" не е възможно по обясними причини.

По 3. (Личния ми опит и мнение)

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96170&p=2097200

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай ЕГР-а.. само ти пълни колата със сажди. Малко по-бавно ще загрява, но ще усетиш лека разлика в ниските (по-пъргава ще стане). Разхода дали ще падне или ще се дигне това е различно при всеки. А изцяло премахване мисля, че се казваше race pipe + трябва и софтуерно да го ограничиш. При махането на катализатора колата не става по-шумна, появява се звук наподобяващ виене от турбо + "отпушваш" колата и първите 2-3 дена ще пуши според зависи колко е задръстен катализатора докато се продуха двигателя, а и ще живне малко естествено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай ЕГР-а.. само ти пълни колата със сажди....

:schlaumeier:  ...  :zustimm: ...  :bia:

 

Вариант за EGR...

Полезно четиво, мерси! Нямам грижи с ЕГР за сега, но ще трябва да се махне за да даде своята лепта за постигането на крайната цел!  :bat_angel:

 

По 2. Софтуерно "деактивиране" или "игнориране" не е възможно по обясними причини....

Правено е на същия мотор като моя! Има кой да го излекува!  :bdaysmile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...