Jump to content

Ауди 100C4 или B4 Куатро?


Recommended Posts

Здравейте Колеги! От вчера имам терзание :wink: , и реших да Ви помоля за съвет!

Та... дилемата е следната:

От 3 години имам АУДИ 100- тъй нареченото С4 купе, със слабичък мотор - 2.0 (AAD),произведена 1992 но аз си го харесвам и ми върши перфектна работа... Колата си я поддържам, смея да твърдя безумно добре - Няма нещо по нея което да се разхлопа, или развали и да не е сменено с ново, и тя винаги е в перфектно състояние. Има си и газова уредба, която колкото и да я плюят значително облекчава разходите за транспорт и работи безупречно- за пример давам това лято, пътувайки към морето с пуснат климатик и доста настъпвайки я, където пътят от София към Слънчев бряг позволява даде разход 10 на 100 газ.

Но.. Вчера се загледах в една B4 - ка:hilezh: - Произведена е 1994г, Куатро, 140КС, комби.Оборудването и е същото като на моята (имам впредвид климатроник, ел стъкла и т.н.). Добре е гледана, а и човека който я продава не и търси много пари. Въпросът ми е струва ли си да сменям моето "БИЖУ", за друго такова, и според Вас какви са плюсовете и минусите в подобна смяна?

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според Вас какви са плюсовете и минусите в подобна смяна?

този мотор на б4ката сигурно е ACE 140кс или 6А 136кс -като моя .... аз не бих му сложил газ - просто не е много икономи4ен но пък върви супер! куатрото също е предимство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са автомобили от различен клас и ти клониш към по-ниския (качеството е перфектно и при двата автомобила). Разбира се куатрото е предимство, но аз си обичам простора на С4. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, каква ти е газовата уредба, че аз със същия двигател и БРЦ ми дава извънградско около 12 разход с включен климатроник?

Стар Газ... Сложих я веднага щом купих колата... Никакви ядове до сега....

Това са автомобили от различен клас и ти клониш към по-ниския (качеството е перфектно и при двата автомобила). Разбира се куатрото е предимство, но аз си обичам простора на С4. :hilezh:

Мда... А аз съм и големичък.... И обичам да ми е просторно......:wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно не си състезател така че малко к.с. в повече в никакъв случай няма да заместят возията и удоволствието да караш С4. Моят съвет е да продължаваш да се кефиш на бижуто си (още повече, щом казваш, че и ти си от големшките :hilezh::wink: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Б4 куатро, колата от подписа. Имах удоволствието да карам А6(С4) 2.8 Куатро. Доколкото съм наясно разликите между 100 С4 и А6 С4 предимно са козметични. Въпросната А6 направо ми докара оргазъм. Разбира се мощният 2.8 двигател имаше пръст в цялата тази работа, но возията, комфорта и по-широкия интериор вътре също бяха няколко крачки пред моята Б4.

Аз бих избрал стотачката :hilezh:

Редактирано от xeterov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не сменяй "парахода" за по-малка лодка. Няма да останеш доволен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз противно на очкванията за мен като върл фен на 100-цата, бих те посъветвал да вземеш б4-ката, Авант+куатро+по-мощен двигател - ще се впуснеш в нови изживявания.

но.....съществуват два проблема

1.какво е състоянието на Б4-ката?

2.Какво ще правиш с твоята кола?

Б4:

Плюсове: Авант / Quattro / годината на производство

Минуси: по-лоша возия, по-малко пространство в салона

100:

Плюсове: готина возия/ простор навсякъде/ газовата ти уредба

Минуси: слаб мотор

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авант+куатро+по-мощен двигател - ще се впуснеш в нови изживявания.
Които могат да бъдат както положителни, така и отрицателни(ходене по сервизите). :wall::wall:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго, ама дълго мислене, проби, консултации и най вече вътрешно усещане реших че няма да сменям колата :wall: Искам да благодаря на всички, които прочетоха и най-вече на тези, които отговориха на въпроса ми!

Благодаря Ви!

А причините са следните:

1.100 - тицата определено е доста по-просторна от В4 - ката.

2. При положение , че по колата ми всичко е ново, не си заслужава да правя втори път това "упражнение" наново:wall:

3. Куатрото е много хубава екстра, но само тя не помага за стабилността на автомобила. Важно е и задкормилното устройство:wall:, а и както каза колегата verter, не ми се вкарва в нови изживявания по сервизите:wall:

4. И последно, но не по значение- аз си Обичам моята кола:wall:

Желая весел ден на всички! :wall:

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилен избор, поне според мене :bia:

Карал съм ги и двете, но в обратна последователност-първо Б4-90к.с., после 100-ца 140к.с. и двете без куатро.

Само липса на пари, би ме накарала да слезна от сегашната :bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго, ама дълго мислене, проби, консултации и най вече вътрешно усещане реших че няма да сменям колата :bia:

Много мъдро решение !!! :bia::D:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

колеги и аз съм пред същата дилема, но и при мен клони С4-ката, само че 2,6 quattro комби, наистина доста широка кола с комфортна возия. иделана за зимата и за вдигане на адреналина :П

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе за мене ц4 и ц3 са си едни от най-добрите в класа си автомобили надминали времето си с дизайн и качество за простор няма кола в която да ми е по удобно отколкото в ауди 100 ц3 и неговият наследник ц4 , малко отклонение по темата миналата седмица имах възможноста да подкарам s5 чисто ново баща ми кара автовоз и ги сваляхме чисто нови незнам с какви двигатели бяха както и да е седнах вътре седалката те обгръща няма мърдане има много екстри помпане и разни други подкарах самолетът беше автомат до 2 хиляди оборота не мърда после изведнъж така тръгна че имах чуството че ще излитам , возенето беше твърдичко но приятно , и все пак после като си седнах в б3 ката ми беше по удобно , сигурно защото съм свикнал с нея , но определно в всеки по нов модел бил то мерцедес или ауди оставам с убежедение че е по тесен вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе за мене ц4 и ц3 са си едни от най-добрите в класа си автомобили надминали времето си с дизайн и качество за простор няма кола в която да ми е по удобно отколкото в ауди 100 ц3 и неговият наследник ц4 , малко отклонение по темата миналата седмица имах възможноста да подкарам s5 чисто ново баща ми кара автовоз и ги сваляхме чисто нови незнам с какви двигатели бяха както и да е седнах вътре седалката те обгръща няма мърдане има много екстри помпане и разни други подкарах самолетът беше автомат до 2 хиляди оборота не мърда после изведнъж така тръгна че имах чуството че ще излитам , возенето беше твърдичко но приятно , и все пак после като си седнах в б3 ката ми беше по удобно , сигурно защото съм свикнал с нея , но определно в всеки по нов модел бил то мерцедес или ауди оставам с убежедение че е по тесен вътре

Ако е било със някакви 18-19ки и спортно окачване е нормално да друса повече от парахода . И аз в общия тон да кажа , че Ц3 и Ц4 са страшно красиви автомобили със уникален за времето си интериор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...