Jump to content

Тампони Пауър флекс


daks

Recommended Posts

Мисля да мина на така нашумелите напоследък тампони тип (или марка) POWER FLEX. Чух,че били хипер яки и издръжливи и не позволявали никакво отклонение на колата от пътя, поради липсата на деформация и усукване в тях. Чух обаче и че втвърдявали малко возията, а и не поемали предвидените за оригиналните тампони удари и вибрации, които пък се предавали на останалите части и ги амортизирали преждевременно. Има ли някой, който е слагал такива или поне е по-запознат с темата? Много съм навит да си сложа на носачите и предния мост, но още се чудя дали няма да почнат да гърмят един по един останалите чаркове. Ще съм много благодарен за информация по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
Мисля да мина на така нашумелите напоследък тампони тип (или марка) POWER FLEX. Чух,че били хипер яки и издръжливи и не позволявали никакво отклонение на колата от пътя, поради липсата на деформация и усукване в тях. Чух обаче и че втвърдявали малко возията, а и не поемали предвидените за оригиналните тампони удари и вибрации, които пък се предавали на останалите части и ги амортизирали преждевременно. Има ли някой, който е слагал такива или поне е по-запознат с темата? Много съм навит да си сложа на носачите и предния мост, но още се чудя дали няма да почнат да гърмят един по един останалите чаркове. Ще съм много благодарен за информация по въпроса.

За тия ли става въпрос - полиуретановите.

ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак полиуретанови, просто са друга марка. Днес си поръчах този под двигателя и ми го доставиха. В скоро време ще драсна по обстойни отзиви. Кофти, че събота е работен ден...

FMPFF85420.jpg:wacko:

Интересно освен wheelhop-a и навиването на двигателя какво друго ще промени...

Окачването си ми е предостатъчно твърдо и за момента няма да пипам там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяване, почистване на леглата от налепилата се по тях гума от стария тампон, сглобяване и ето резултата:

14032009296resize.jpg

15032009298resize.jpg

Минал съм само 60км с него, така че ще се въздържа от коментари за момента. Дават му 1000 мили пробег да улегне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Разглобяване, почистване на леглата от налепилата се по тях гума от стария тампон, сглобяване и ето резултата:

...............

Колега твоят тампон по кое разбра ,че е омекнал ? :mellow:

На мен в предната част ми опира в самата ламаринка която свързва с двигателя.

Я дай повече инфо за впечатленията от Powerflex-а :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в сервиза се прави една състезатела Е30ка.Всичко по окачването и е на въпросната марка.Нещата изглеждат нереално качествени,с доживотна гаранция са.В комплекта има смазки,упътвания и какво ли не.Направи ми впечатление,че тампоните се набиват много по-лесно отколкото нормалните,абе монтажа им е като детска игра.

За цени,като пример,цялото окачване на БМВ Е30 излезна 480лв.,но с много големи отстъпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега твоят тампон по кое разбра ,че е омекнал ? :flipoff:

Имаше много ход на двигателя. Като натиснеш газта и тръгва да "рипа" здраво. И понеже гумените тампони бяха омекнали и остаряли, тропаше съвсем леко отвътре оста в която влиза болта в другата част, която не а магарето. Това тропане се установи в последствие, точно преди да го сменя с PowerFlex. Стария тампон (и 2те части) просто се бяха изтрили отвътре и бяха тръгнали да се ронят. Все пак това е над 10 годишна елементарна гума, а не полиуретана, за който казват че е вечен. Не мога да ти го обясня по-добре от това.

Я дай повече инфо за впечатленията от Powerflex-а :lol:

Купуване:

Поръчах го и ми до доставиха (безплатно за София) от http://www.vimaxtuning.com. Много любезни и сериозни хора, въпреки че до момента само това съм закупил от тях. Номера на тампона за всички A3/G4 дигатели, без S3 и автоматици е PFF85-420. Цената само на инсъртите е 45лв. Продават се само те, без металната част на кокала. Оскъпяването спрямо сайта на производителя в Англия е нищожно.

Плюсовете:

При каране буквално усещаш как колелата усещат "прилив на енергия". По голям въртящ момент им се предава, понеже двигателя стои стабилно закрепен към магарето, няма никакво "ритане" и съответно намалява загубата на енергия и "лага" при местенето, което се получава със стария тампон или с оригинален такъв. Поради изместването на двигателя и лекото изместване на генерацията при мен се промени малко и шума, частично от двигателя, частично от генерацията, частично от това че предава звука от двигателя на купето. Звучи по-спортно. Все едно си качил шестак... Колкото хора возих, на всичките им хареса в това отношение. Но идва време и за:

Минусите:

1. Тъй като е по-твърд, колата на свободен ход предава повече енергия и вибрации на магарето и оттам и на купето. Отвън не се чува да работи по-различно. Преди да закупя тампона мислих, че няма да са кой знае какво понеже всеки ги хвали, но след 1200км навъртяни с него - вече не мисля така. Като влезе над 1000 оборота и вибрациите изчезват, но се колата буквално се опитва да ти изкърти ръцете всеки път когато спреш на светофар.

2. При сравнително висока скорост (160-180кмч) шума в колата е осезаемо повече отколкото преди.

За 1200км наистина малко се подобриха нещата, но не достатъчно за да го задържа на колата. А не ми се чакаха 2000 мили. Взех си цял нов кокал и махнах стария да седи за поколенията. Сега пак си карам спокойно, тихо ми е, при висока скорост отново се радвам на тишината. След обратната смяна пак ми трябваше известно време да привикна с новото-старо държане на колата на пътя, но се радвам, че го махнах.

На някоя спортна бегачка 1.8Т 300HP++ с филтри, чипове, генерации, тунинги и т.н. би и отивало определено, но тъй като колата ми е daily-driven малолитражка, нямам нужда (и няма да имам) от подобно нещо.

Това е от мен. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в сервиза се прави една състезатела Е30ка.Всичко по окачването и е на въпросната марка.Нещата изглеждат нереално качествени,с доживотна гаранция са.В комплекта има смазки,упътвания и какво ли не.Направи ми впечатление,че тампоните се набиват много по-лесно отколкото нормалните,абе монтажа им е като детска игра.

За цени,като пример,цялото окачване на БМВ Е30 излезна 480лв.,но с много големи отстъпки.

Я сподели откъде са ги купували

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............. т.е като цяло искаш да кажеш ,че за всекидневно ползване може доста да ме изнерви този Powerflex и да си купя оригинален ? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не искам да казвам. Дал съм си впечатленията, има си плюсовете, има си и минусите, изводите ги оставям за читателите. На доста хора е харесало това, на мен също много ми хареса, но...

Редактирано от ralenekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повозих се и аз на Ralenekov в колата и да кажа , че наистина тресенето на място беше нетърпимо. Да обаче се усещаше промяна в поведението на колата при тръгване и превклюване! Няма никакво мърдане на мотора при потегляне, супер стегнато и плавно поемаше колата, но и аз не бих преглътнал тресенето за сметка на предимствата, които има пред обикновения тампон :dance: Все пак с такъв е излензал от завода.

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

И аз имам известен "проблем " с този тампон. Колата не тресе ,не се усетщат вибрации в купето,ама като разклатя двигателя с ръка много се отмества защото той е поомекнал - искам да го сменя ,ама само оная гума (дето е жълта на снимките по-горе). Някой знае ли и точният каталожен номер? В етка намерих само номера на целият тампон :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...