Jump to content

Дайте съвет - А4 1,6 или А4 1,8


Recommended Posts

Разделям се с Б4-ката ми след 4 години вярна служба и се чудя към кой от горепосочените да гледам.Имайте предвид че досега бях с ABT мотор и ми беше напълно достатъчен - не съм състезател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм А4 с 1.6 мотор 50-тина км....и мога да ти кажа е доста по спънат от АБТ-то....освен на ускорение от място няма на какво др да е по добър тоя мотор....

От 1.8 ADR (Quattro само нат такова имам преки наблюдение) е много добър и балансиран мотор.Аз лично го предпочитам пред 1.8Т ако става въпрос за по стари коли от 95,96. Върви по слабо,но поне няма да се притесняваш за скъп ремонт на турбината. Щом си свикнал на АБТ-то няма как да не ти хареса 1.8 125 коня :hilezh: Въобще не гледаи коли с тоя 1.6....търси си 1.8

1.6

Объем двигателя 1595 см3

Мощность 101 л.с.

При оборотах 5600

Крутящий момент 145/3800 н*м

Объем топливного бака 62 л

Время разгона (0-100 км/ч) 11.9 c

Максимальная скорость 191 км/ч

Расход топлива на шоссе 6 (6.3) л/100км

Расход топлива в городе 11.3 л/100км

Расход топлива Смешанный цикл 7.5 л/100км

1.8

Объем двигателя 1781 см3

Мощность 125 л.с.

При оборотах 5800

Крутящий момент 173/3950 н*м

Объем топливного бака 62 л

Время разгона (0-100 км/ч) 10.5 (12.3) c

Максимальная скорость 205 км/ч

Расход топлива на шоссе 6.5 (7) л/100км

Расход топлива в городе 12.1 (12.3) л/100км

Расход топлива Смешанный цикл 7.8 л/100км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш само да се возиш като бюргер и да плащаш малък данък, вземи 1,6. За мен двигателят е слаб за това купе, но щом не си състезател...

1,8 125 к.с. ще ти достави по-голямо удоволствие като динамика, мощност и поведение на пътя. Все пак по-голяма кубатура и можеш да разчиташ на 24 кончета повече. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е все едно да се чудиш :Луканка или кренвирш : 1.8 ADR - разбира се, ама си помисли и за 1.8 turbo QATRO ,нищо че не си състезател, то може да върви и бавно, и бързо ,и много бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 1.6 е майтап! Предпочетох B4 с ABK мотор.. покарах ги и двете преди да се реша

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не си рейсър по добре 125кс че има по малко работи дето може да му се счупят в сравнение с 1.8Т( макар че аз сега искам да мина на турбо :hilezh: ) а за вървенето мисля че си е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е все едно да се чудиш :Луканка или кренвирш : 1.8 ADR - разбира се, ама си помисли и за 1.8 turbo QATRO ,нищо че не си състезател, то може да върви и бавно, и бързо ,и много бързо.

Е тва е приказка колега. С две ръце съм за.

Абсилютно верно. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека пита за 1.6 и 1.8 ...по добре 1.8 Не е уточнил за коя година става дума. Аз карам 1.8Т...но ако трябва да си взема А4 95 или 96 година ще предпочета мотора 1.8 :bia:

От кола до кола има разлика,все пак говорим за употребявани автомобили а не чисто нови. Шанса да смениш турбината на 1.8Т е много по голям от на 1.8 :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме разхода на гориво на по-големия мотор. Някой ако може да ми каже данни за разход на гориво/ не ми трябват заводските данни говоря за реални/ ще съм благодарен. Няма да се разсърдя ако някой има газова уредба на такава кола да сподели мнения и впечатления. Това е.

Благодаря на отговорилите досега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разхода зависи повече от задкормилното устройство а сщо така и от много други странични фактори , на последно място от които е ДВГ-то. Разхода ти ще бъде близък до този на старата ти кола още повече че и двигателите са близки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме разхода на гориво на по-големия мотор. Някой ако може да ми каже данни за разход на гориво/ не ми трябват заводските данни говоря за реални/ ще съм благодарен. Няма да се разсърдя ако някой има газова уредба на такава кола да сподели мнения и впечатления. Това е.

Благодаря на отговорилите досега :hilezh:

Аз съм с А4 1.8 и с обикновена АГУ. На бензин на градско не ми пада под 12, а с каране през зимата на къси разстояния, ръчки и задръствания съм го докарвал и до 14. В Пловдив с голямо галене и изнервящо за мен каране по пенсионерски съм правил 9-10 градско с климатик (включен компресор). На газ разходът ми е с не повече от 2л отгоре.

Предполагам Nasti ще ти направи много добра оферта, но ако поради някаква причина не ти допадне, можем да си поговорим за моето А4, което искам да продавам скоро.

Относно дали 1.6 е достатъчен за това купе, въпросът е малко субективен. На мен и сегашният 1.8 ми е малко, а от 1.6 сигурно щях да получа нервна криза и щеше да ми гори повече от 1.8. Има обаче много хора, за които 1.6 е предостатъчно, всичко зависи от стил на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е оределено за по-големия мотор. Както може би знаеш по-малкия двигател няма да даде по-нисък разход.Т.е. не виждам никакви предимства на 1.6, а и след време вероятно по-трудно ще се продаде, тъй като повечето хора търсят 1.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко е свързано с темата, за което се извинявам, но все пак става дума за коли на 150-200 + хил. км.

Въпросите ми са:

При а4 с двигател 1,6 не излиза ли по евтина поддръжката от към страна на двигателя все пак 1,6 е 4цил. 2кл. на цилиндър и 1вал, докато при а4 1,8 е 4цил. 5кл. на цилиндър и 2вала.

Каква е цената ориентировъчно на турбината (нова) за а4 1,8Т

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Аве колеги Аудито си е Ауди стига да е с читав мотор.На 1.6 данакът е 20-30лв.двигателят е същият като на 80-ките но с по нова инжекция,а 1.8 е по усаваншенстван по балансиран,по тих но и поскъпо обслужваем.За варвенето можем да поспорим.25 кончета не са кой знай колко много,като се има предвид че все пак движат още един вал и няколко клапана,мотора тежи с около 20кг. повече.Общо взето и двата мотора са добри но и различни.И 1.6 и 1.8 са супер асматици,и на двата макс.скорост е около 200,която я вдигат много бавно.А ако си търсите нещо да варви и да е А4 си вземете А4/Б5 2.5тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, археология ли си завършил и ти?:)

Че и хубави съвети даваш, направо на душегуба се мяташ:)

Та какво толкова?

Темата е само на 4г :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм за 1.8 по големият мотор е по-издражлив по-върви и гори едно и също с 1.6 на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе човека пита за 1.6 и 1.8 мисля че 1.6 по бързо обръща оборотомера от1.8 поне на мене така ми се струва обаче много се тормози и мисля че харчи повече от 1.8 , а като за вървеж 1.8 като понабере почва да си върви с лекота дига 200 на газ без проблем та има и мегдан за още ама мене ме страх турбината вече си е доста по динамична разходът е същия , аз лично предпочетох адр понеже се предполага че е карано от по уравновесен човек и мисля че е по удачно за газ , а сега моментът с подръжката 1.6 е осезаемо по евтин за подръжка и данъци но колега пак казвам този мотор е прекалено малък за тази кола даже на мене и 1.8 ми се струва малък най добре да даподкараш и двата двигателя и да сеи направиш сам изборът

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...