vladirysia Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Здравейте колеги !!! Имам AUDI 100 2.5TDI AAT 85kW 1994г. и бих искал да знам кои интерфейсни кабели и съответно версия софтуер биха ми свършили работа? Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 Здравейте колеги !!! Имам AUDI 100 2.5TDI AAT 85kW 1994г. и бих искал да знам кои интерфейсни кабели и съответно версия софтуер биха ми свършили работа? Благодаря Ви предварително.Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 6 Април 2010 Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?Излъгали са те.Особенно пък за твоита кола.Аз съм с евтиния кабел и наи смотания ВАГ 3.11 мога да правя всичко освен да влизам в климатроника.За да не става темата само с някви случаини въпроси и отговори (тя маи е станала) е по-добре да пишем полезни неща на ВАГ-а като цяло.Вчера откри една много интересна особенност - ако си автоматик с ВАГ-Ком-а можеш да видиш въртящия момент.На AutoTrans(02) - Measurment block - Cannel 09 - мери си въртящия момент в реалновремева крива и може да пише лог.От него пък съвсем лесно в екслеа може да се направи мощноста = въртящ момент Х обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2010 Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?Леко са те излъгали, даже версия 3.11 на вагкома ти е много. Кой ти е казал тези глупости? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 Леко са те излъгали, даже версия 3.11 на вагкома ти е много. Кой ти е казал тези глупости?Ами един познат, но няма значение. Значи да разбирам че ми трябва версия на вагкома 3.11, а някой може ли да ми каже точно какъв кабел ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 OBD II Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladirysia Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Благодаря много !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Реших в свободното си време да преведа част от наличната информация за функциите на VAG-COM (VCDS по новому). Ползвал съм информация от постовете на shpeksi и nicoldy, надявам се да не съм ги обидил с това. Не гарантирам за перфектен превод, както и за изчерпателност на съдържанието. Всяка редакция и допълване с информация на файла е добре дошла. Ще се радвам ако с труда си съм улеснил живота на някой колега vag-com functions_2.doc 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?Аз даже съм с китайски кабел от Ибей за 12лв.....ВАГКОМ 311.2 и нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 (Редактирано) ето малко и от мен.разгледайте този линк, аз намерих доста полезни неща тук.http://www.audi-port.../ecu_10533.htmlето и за 1.9 тдиBasic setting for 1.9L TDI in A6 (AJM/AWX/AVF)KNote:To start the "Basic setting" function from GuidedFault Finding: 1) Press mode button 2) Choose "Vehicle self-diagnosis" menu option 3) Choose "01-Engine electronics I" menu option 4) Select "04-Basic setting" and then the number of the display group (e.g. 003 for exhaust gas recirculation)003 Basic setting: Exhaust gas recirculation 1) Start engine 2) Start basic setting 3) Engine speed idling KNote: The exhaust gas recirculation is now switched on and off intermittently. Specifications with "EGR not active": Engine speed: 1350 ... 1450 rpm Activation: EGR not active Air mass: *) mg per stroke Duty cycle : 0 ... 40 % Specifications with "EGR active": Engine speed: 1350 ... 1450 rpm Activation: EGR active Air mass: *) mg per stroke Duty cycle : 60 ... 100 % *) The difference between EGR active and EGR not active must be at least 150 mg per stroke011 Basic setting: Turbochargers 1) Start engine 2) Start basic setting 3) Engine speed idling KNote: The turbocharger is now activated alternatingly at duty cycles of 0...20 % and 80...100 %. In this, the difference in the value 3 (actual charge pressure) between CPC n.active and CPC active must be at least 80 mbar. The engine speed is automatically increased. Редактирано 30 Август 2012 от toshkov81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Тъй като не мога да редактирам мнението си, качвам тук втория вариант на файла с функции и диагностика чрез VAG-COM. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Тъй като не мога да редактирам мнението си, качвам тук втория вариант на файла с функции и диагностика чрез VAG-COM.ЕВАЛА за положения труд.обещавам да го използвам доста често този документ.супер обобщена и добре поднесена информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Благодаря за добрите думи, колега Радвам се, че инфото във файла ще ти помогне с нещо, надявам се не само на теб! Има още доста информация за допълване, но бързах да го кача най-вече заради добре обяснения процес на смесообразуването и диагностиката на О2 сензора. Та, ще има и други "рилийзи" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Може да качите този документ в гугъл докс и само хората които имат линка ще може да го виждат/редактират, а може редакцията да се забрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Идеята е точно противоположна Целта е всеки, който има нужда от такава информация, да може да вижда документа, А още по-добре би било документът да бъде допълван и редактиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 (Редактирано) Не разбирам за каква противоположност говориш, слагаш линка в първа страница на темата и всеки може да го вижда/добавя неща. Правата зависят от това какви настройки ще дадеш за съответният документ, може дори и публичен да бъде и да може да се открива през търсачките на гугъл... Редактирано 13 Септември 2012 от peerless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Не бях ползвал google docs досега, затова не съм качил там документа. Качих го и там, това е линка. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Перфектно, админите може сега да го сложат в началото на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Още едно ръководство за VCDS:https://www.rapidshare.com/files/2382482211/VCDS%20Release%2010%20Manual.BG.pdf 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucanov Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 010,0,Fuel Tank Breather010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3;011,0,Fuel Consumption011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM011,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h;012,0,Fuel Consumtion (during Idling)012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC;Колега би ли погледнал моите показания. Аз също съм с 1.8T AEB и VAG-COM 3.11 но ми изписва други други етикети и стойности според мен нещо е объркано. На 12 канал виж на моята снимка какво пише и какви стойности дава!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2013 Само лейбълите не излизат правилно. Може би бъг на 3.11. Не съм я ползвал не мога да ти кажа. Доколкото помня 4.09 и 3.11 ползваха един и същ кабел. Най добре питай откъде си взел кабела дали може да инсталираш по новата версия и с нея да ползваш кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 ценни!ама много ценни неща се появяват в тоя форум!евалла! за пореден път доказвате че има класни играчи в форума не спирайте да качвате такива неща. за жалост не сме си повярвали достатъчно преди векове и сега езика ни не е официален за света и трябва да се нагаждаме с недоносчета за да боравим с такива софтуеъри.айде че забих на другаде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 Темата е много полезна и крие голям потенциал , поздравления! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
copst Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Браво,много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbinata82 Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) Браво на колегите дали такива подробни обяснения в помощ на мен и много други колеги от форума които ни сърби да си ръчкаме по талигите Ето какво ми излиза на мене като кодове и програмирано в момента,колата е Ц5ца 1,8АЕВ http://prikachi.com/images/628/8501628e.jpgTози код който е при мен защо не го виждам в първия пост???При мен нещата стоят така:Алармата се активира,при заключване светят веднъж мигачите без звукова индикация,акл. се всички врати.При откл. мигат 2 пъти мигачите,без звукова индикация откл. се всички врати с еднократно натискане на бутона.При задържане на който и да е бутон на ключа нито се вдигат,нито се свалят стъклатаКАК да накарам тая талига да се вдигат и свалят стъклата от ключа,като другите настройки си останат така както са ?? Редактирано 6 Декември 2015 от turbinata82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване