Jump to content

Kakво е vagcom и има ли той почва у нас ?


Recommended Posts

Здравейте колеги !!! Имам AUDI 100 2.5TDI AAT 85kW 1994г. и бих искал да знам кои интерфейсни кабели и съответно версия софтуер биха ми свършили работа? Благодаря Ви предварително. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!! Имам AUDI 100 2.5TDI AAT 85kW 1994г. и бих искал да знам кои интерфейсни кабели и съответно версия софтуер биха ми свършили работа? Благодаря Ви предварително.

Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?

Излъгали са те.Особенно пък за твоита кола.Аз съм с евтиния кабел и наи смотания ВАГ 3.11 мога да правя всичко освен да влизам в климатроника.

За да не става темата само с някви случаини въпроси и отговори (тя маи е станала) е по-добре да пишем полезни неща на ВАГ-а като цяло.Вчера откри една много интересна особенност - ако си автоматик с ВАГ-Ком-а можеш да видиш въртящия момент.На AutoTrans(02) - Measurment block - Cannel 09 - мери си въртящия момент в реалновремева крива и може да пише лог.От него пък съвсем лесно в екслеа може да се направи мощноста = въртящ момент Х обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?

Леко са те излъгали, даже версия 3.11 на вагкома ти е много. Кой ти е казал тези глупости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко са те излъгали, даже версия 3.11 на вагкома ти е много. Кой ти е казал тези глупости?

Ами един познат, но няма значение. Значи да разбирам че ми трябва версия на вагкома 3.11, а някой може ли да ми каже точно какъв кабел ми трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Реших в свободното си време да преведа част от наличната информация за функциите на VAG-COM (VCDS по новому). Ползвал съм информация от постовете на shpeksi и nicoldy, надявам се да не съм ги обидил с това. Не гарантирам за перфектен превод, както и за изчерпателност на съдържанието. Всяка редакция и допълване с информация на файла е добре дошла. Ще се радвам ако с труда си съм улеснил живота на някой колега :)

vag-com functions_2.doc

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така ми казаха че с тези кабели от по 50-100лв не мога да правя нищо освен само да гледам, а за да променям нещо ми трябва кабел, който е над 500лв, някакъв професионален бил?

Аз даже съм с китайски кабел от Ибей за 12лв.....ВАГКОМ 311.2 и нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето малко и от мен.

разгледайте този линк, аз намерих доста полезни неща тук.

http://www.audi-port.../ecu_10533.html

ето и за 1.9 тди

Basic setting for 1.9L TDI in A6 (AJM/AWX/AVF)

KNote:

To start the "Basic setting" function from Guided

Fault Finding:

1) Press mode button

2) Choose "Vehicle self-diagnosis" menu option

3) Choose "01-Engine electronics I" menu option

4) Select "04-Basic setting" and then the

number of the display group (e.g. 003 for exhaust gas recirculation)

003 Basic setting: Exhaust gas recirculation

1) Start engine

2) Start basic setting

3) Engine speed idling

KNote:

The exhaust gas recirculation is now switched

on and off intermittently.

Specifications with "EGR not active":

Engine speed: 1350 ... 1450 rpm

Activation: EGR not active

Air mass: *) mg per stroke

Duty cycle : 0 ... 40 %

Specifications with "EGR active":

Engine speed: 1350 ... 1450 rpm

Activation: EGR active

Air mass: *) mg per stroke

Duty cycle : 60 ... 100 %

*) The difference between EGR active and EGR not active must

be at least 150 mg per stroke

011 Basic setting: Turbochargers

1) Start engine

2) Start basic setting

3) Engine speed idling

KNote:

The turbocharger is now activated alternatingly at duty cycles

of 0...20 % and 80...100 %.

In this, the difference in the value 3 (actual charge pressure)

between CPC n.active and CPC active must be at least 80 mbar.

The engine speed is automatically increased.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тъй като не мога да редактирам мнението си, качвам тук втория вариант на файла с функции и диагностика чрез VAG-COM.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не мога да редактирам мнението си, качвам тук втория вариант на файла с функции и диагностика чрез VAG-COM.

ЕВАЛА за положения труд.

обещавам да го използвам доста често този документ.

супер обобщена и добре поднесена информация :zustimm::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи, колега :) Радвам се, че инфото във файла ще ти помогне с нещо, надявам се не само на теб! Има още доста информация за допълване, но бързах да го кача най-вече заради добре обяснения процес на смесообразуването и диагностиката на О2 сензора. Та, ще има и други "рилийзи" :):zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да качите този документ в гугъл докс и само хората които имат линка ще може да го виждат/редактират, а може редакцията да се забрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е точно противоположна :) Целта е всеки, който има нужда от такава информация, да може да вижда документа, А още по-добре би било документът да бъде допълван и редактиран. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам за каква противоположност говориш, слагаш линка в първа страница на темата и всеки може да го вижда/добавя неща. Правата зависят от това какви настройки ще дадеш за съответният документ, може дори и публичен да бъде и да може да се открива през търсачките на гугъл...

Редактирано от peerless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

43q.jpg

010,0,Fuel Tank Breather

010,1,Charcoal Filter,Solenoid Valve,Specification: 0.0...99.0 %

010,2,Lambda Correction,Factor,Specification: 0.3...1.2

010,3,Charcoal Filter,Charge Level,Specification: -3...+30

010,4,Fuel Tank Venting,Purge Rate,Specification: 0.0...0.3

;

011,0,Fuel Consumption

011,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

011,2,Engine Load,,Specification: 0.5...1.5 ms

011,3,Vehicle Speed,,Specification: 0 km/h

011,4,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h

;

012,0,Fuel Consumtion (during Idling)

012,1,Engine Speed,,Specification (idle): 760...960 RPM

012,2,Supply Voltage,,Specification: 12.0...14.5 V

012,3,Fuel Consumption,,Specification: 0.5...1.5 l/h

012,4,Ignition Angle,,Specification: 12 °BTDC

;

Колега би ли погледнал моите показания. Аз също съм с 1.8T AEB и VAG-COM 3.11 но ми изписва други други етикети и стойности според мен нещо е объркано. На 12 канал виж на моята снимка какво пише и какви стойности дава!!!

post-77955-0-27262600-1361278910_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само лейбълите не излизат правилно. Може би бъг на 3.11. Не съм я ползвал не мога да ти кажа. Доколкото помня 4.09 и 3.11 ползваха един и същ кабел. Най добре питай откъде си взел кабела дали може да инсталираш по новата версия и с нея да ползваш кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

ценни!ама много ценни неща се появяват в тоя форум!евалла! за пореден път доказвате че има класни играчи в форума :respekt: не спирайте да качвате такива неща. за жалост не сме си повярвали достатъчно преди векове и сега езика ни не е официален за света и трябва да се нагаждаме с недоносчета за да боравим с такива софтуеъри.айде че забих на другаде ;):bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Браво на колегите дали такива подробни обяснения в помощ на мен и много други колеги от форума които ни сърби да си ръчкаме по талигите :)

Ето какво ми излиза на мене като кодове и програмирано в момента,колата е Ц5ца 1,8АЕВ 

http://prikachi.com/images/628/8501628e.jpg

Tози код който е при мен защо не го виждам в първия пост???

При мен нещата стоят така:

Алармата се активира,при заключване светят веднъж мигачите без звукова индикация,акл. се всички врати.
При откл. мигат 2 пъти мигачите,без звукова индикация откл. се всички врати с еднократно натискане на бутона.
При задържане на който и да е бутон на ключа нито се вдигат,нито се свалят стъклата

КАК да накарам тая талига да се вдигат и свалят стъклата от ключа,като другите настройки си останат така както са ??

Редактирано от turbinata82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...