Jump to content

Ауди 80 Б4 Авант - рали проект


NiTeC

Recommended Posts

по съвет на колегите от vwclub.bg пренасям темата и тук...като гледам доста повече народ ще се радва :hilezh:

значи сдобих се с едно европейско Ауди 80 (по един или друг начин) което е общо взето единственото в Канада така както гледам...поради глупави закони и неправилни документи при вноса (вкарана като дипломатическа кола) е почти невъзможно да я пусна на пътя "легално"....

и за това и теглих една и я пускам на пистата...

колата под въпрос:

001-1.jpg

003-1.jpg

007-1.jpg

най накрая успях да уредя застраховката чрез друг фен на Ауди...дълги битки се водиха но всичко се нареди...

ето го оригиналният интериор...беше пушено вътре и общо взето не беше в някакво цъвтящо състояние...

006.jpg

тъй - нещо не ме радват колите като си имат всички удобства та викам чакай малко да я олекотя...

Audi80005.jpg

Audi80008.jpg

Audi80009.jpg

Audi80011.jpg

Audi80030.jpg

Audi80021.jpg

Audi80033.jpg

какви съм ги свършил то сега..

- нов тайминг белт модифициран с ръчен обтегач

- махнах климатика да не тежи много отпред

- махнах интериора и всички ненужни електроники и техните кабели

- чисто нови спирачки на всички ъгли с HAWK HP+ накладки за пистата

- 15" Falken RT615 гуми

- алумин. табло с необходимите контроли - старт, клаксон и бутони за стъклата

Следва:

- състезателна клетка и седалки...

- 1.8Т двигател

планът беше да вляза в Канадския Рали шампионат тази година но навигаторът ми нещо го хвана липсата и няма да имам време да се подготвя с друг...за това ще гледам всичко да е готово за първото състезание следващата година през февруари...

а намерих и още един комплект 15" джанти че да не прецаквам Falken-a

BankKitchen031.jpg

завършихме задната част на клетката...

преди:

80009.jpg

след:

80010.jpg

и седалките:

80020.jpg

и я разходих малко напред назад :lol:

вчера ходих до Кингстън да направя предложение за дипломната си работа та взех колата на малка разходка :lol:

ETM16km.jpg

80005.jpg

80012.jpg

ето и карта на отсечката...

http://maps.google.ca/maps?f=d&source=...617294&z=11

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 181
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За желанието, старанието, отдадеността и въпреки трудностите може да се каже само едно, и то е :hilezh:

Желая ти успех с дипломната работа и с подготовката за ралито!

Не забравяй да ни държиш в течение на проекта! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу грозна гледка е както е изтъбрушен интериора :lol: .....Абе бухай там каквото прецениш, че им изкърти канчетата на ония галфони, да видят те що е АУДИ :)

Както каза и колегата, дръж ни в течение....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли един поглед тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...972&hl=рали

и.... не губи ентусиазма си :lol: . Nemo propheta in patria sua.

Успех!

Редактирано от V40fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма ти колега :respekt:

Лично на мен обаче Б4 комби на предно не ми се вързва с думичката "рали", но пък аз и много не разбирам :) Всъщност ако има нещо което да направи тази кола пригодна за такъв проект е именно quattro-то което липсва в случая :) Но все пак щом си решил да я правиш давай смело напред и успех :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха всички това казват за куатрото...но в интерес на истината си има клас за предно окачване и конкуренцията си е солидна...а нищо не пречи да се ентисиазирам още малко следващата година и да суапна едно задно задвижване :) то и с предно окачване може да се върти задник с малко спирачка на правилните места...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той го е вкарал, за да си го кара и може би за това не е мислил за quattro и в следствие като е станал проблема е решил да го направи за рали, така че споровете за quattro или не са напълно излишни. Плюс това, както казаха, си има клас рали с предно B)

Успех му пожелавам, не е малко начинание B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха нищо не пречи да се ентисиазирам още малко следващата година и да суапна едно задно задвижване :)

Напротив, май самото шаси е различно

Карай си го с предно и си прави фън-а на макс и това е :)

То важното е задкормилното устройство :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала за ентусиазма

обезкости задните врати, ел. машинките за стъклата не ти трябват, корите също

предните кори ги върнах обратно защото правилата ги изискват...няма да го цитирам но пише че трябва да не се вижда метал...задните ел мотори щях да ги махна но не бях сигурен дали стъклото ще се задържи на място...това е малка грижа...

колкото до развалянето на колата - спорно мнение...дали е по добре да я ползвам както на мен ми е кеф или да я изхвърля на боклука...преди да я взема седя под едно дърво 2 години....когато започнах стария Голф татко ми каза че напълно съм го разрушил когато извадих двигателя...после един път се наложи да я вземе от гаража и не можа да спре да се усмихва 2 седмици....така че това е напълно субективна тема и няма правилен отговор...

двигателя който правя ще е 2.0Л / 20 клапана....имам един 1.8Т от ауди А4 и 2.0Л от Голф 4....и двата двигателя ще завършат със същата конфигурация - намалена компресия, бутала, вилки, строкер и така...този ще остане с малко турбо защото искам налягане на ниски обороти, а за А4-ката ще бъде GT35 или Bullseye...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh:

дай още инфо и до къде си стигнал

предполагам говориш за двигателя - ето го листа с частите:

Двигател:

1.8T AWM – 83мм диаметър

2.0 AEG вал

SCAT вилки

Supertech бутала -83мм/ 92.8мм с 20мм пин

Ръчен тайминг белт обтегач от 16клапанов двигател

Глава:

AEB - полирана

Autotech зъбно колело

Catcams – 3658

Турбо:

Garrett GT 3076R / Garrett HTA GT2868R / Bullseye s259

Tial 44mm уейстгате

Tial 50mm блоу-оф

SEM Intake

75mm TB (R32)

Гориво:

Ross Machine Racing billet fuel rail

Aeromotive A1000 or Walbro 255lph

Aeromotive FPR

630cc Bosch injectors

Management:

Eurodyne (TAPP) 630cc maffless file

качил съм бая инфо и снимки на страницата...

http://www.bdubracing.com/category/the-fleet/audi-quattro/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде малко шум да сътворим...

ETMCruise016.jpg

ETMCruise015.jpg

права тръба след катализатора....мамоу колата не може да се кара вече :huh: хората за това са изобретили каски и интерком...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата кърти мивки... :hilezh: Продължавай в същия дух! Успех!

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЙовчЪ, пак мразиш да четеш, а още повече да мислиш. Тая кола ще е състезателна ве, няма да се движи по public roads. Кво пак пърдиш през ушите?

значи сдобих се с едно европейско Ауди 80 (по един или друг начин) което е общо взето единственото в Канада така както гледам...поради глупави закони и неправилни документи при вноса (вкарана като дипломатическа кола) е почти невъзможно да я пусна на пътя "легално"....

и за това и теглих една и я пускам на пистата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве щот гледам разхождат я по някакви пъблик отсечки за тва питам и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда накрайника отзад!

Интересно ми е как ли звучи.

Дръж ни в час с проекта, следя с интерес темата! Avant Rulezz :gmorning:

Редактирано от m_a_r_t_o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми...тя колата е 'легална' обаче ако ме чуе някое ченге директно ми пише глобата...в правилника няма никаква мярка за шум и са го оставили на произвола на полицията....имах вече една такава глоба със стария Голф...като гледам имам още един пистов ден преди да я паркирам за зимата и да завърша всичко за шампионата следващата година...сега само трябва да си намеря навигатор...

и на мен ми се щеше да имам клипче на звука - трябва да взема от някой тавариш една камера да запиша малко бръмчене...

Редактирано от NiTeC
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...