NiTeC Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 по съвет на колегите от vwclub.bg пренасям темата и тук...като гледам доста повече народ ще се радва значи сдобих се с едно европейско Ауди 80 (по един или друг начин) което е общо взето единственото в Канада така както гледам...поради глупави закони и неправилни документи при вноса (вкарана като дипломатическа кола) е почти невъзможно да я пусна на пътя "легално"....и за това и теглих една и я пускам на пистата...колата под въпрос:най накрая успях да уредя застраховката чрез друг фен на Ауди...дълги битки се водиха но всичко се нареди...ето го оригиналният интериор...беше пушено вътре и общо взето не беше в някакво цъвтящо състояние...тъй - нещо не ме радват колите като си имат всички удобства та викам чакай малко да я олекотя...какви съм ги свършил то сега..- нов тайминг белт модифициран с ръчен обтегач- махнах климатика да не тежи много отпред- махнах интериора и всички ненужни електроники и техните кабели- чисто нови спирачки на всички ъгли с HAWK HP+ накладки за пистата- 15" Falken RT615 гуми- алумин. табло с необходимите контроли - старт, клаксон и бутони за стъклатаСледва:- състезателна клетка и седалки...- 1.8Т двигателпланът беше да вляза в Канадския Рали шампионат тази година но навигаторът ми нещо го хвана липсата и няма да имам време да се подготвя с друг...за това ще гледам всичко да е готово за първото състезание следващата година през февруари...а намерих и още един комплект 15" джанти че да не прецаквам Falken-aзавършихме задната част на клетката...преди:след:и седалките:и я разходих малко напред назад вчера ходих до Кингстън да направя предложение за дипломната си работа та взех колата на малка разходка ето и карта на отсечката...http://maps.google.ca/maps?f=d&source=...617294&z=11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 За желанието, старанието, отдадеността и въпреки трудностите може да се каже само едно, и то е Желая ти успех с дипломната работа и с подготовката за ралито!Не забравяй да ни държиш в течение на проекта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Ауууу грозна гледка е както е изтъбрушен интериора .....Абе бухай там каквото прецениш, че им изкърти канчетата на ония галфони, да видят те що е АУДИ Както каза и колегата, дръж ни в течение.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dwor Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 (Редактирано) Хвърли един поглед тук:http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...972&hl=ралии.... не губи ентусиазма си . Nemo propheta in patria sua.Успех! Редактирано 12 Септември 2010 от V40fen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Поздравления за ентусиазма ти колега Лично на мен обаче Б4 комби на предно не ми се вързва с думичката "рали", но пък аз и много не разбирам Всъщност ако има нещо което да направи тази кола пригодна за такъв проект е именно quattro-то което липсва в случая Но все пак щом си решил да я правиш давай смело напред и успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Поздравления за ентусиазма ти колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiTeC Публикувано 13 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 хахаха всички това казват за куатрото...но в интерес на истината си има клас за предно окачване и конкуренцията си е солидна...а нищо не пречи да се ентисиазирам още малко следващата година и да суапна едно задно задвижване то и с предно окачване може да се върти задник с малко спирачка на правилните места... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 евала пич.Прави каквото ти е кеф и упсех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitara6ki Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Ами той го е вкарал, за да си го кара и може би за това не е мислил за quattro и в следствие като е станал проблема е решил да го направи за рали, така че споровете за quattro или не са напълно излишни. Плюс това, както казаха, си има клас рали с предно Успех му пожелавам, не е малко начинание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Очакаме снимки като стане 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 направо си разсипа колицата иначе успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 ха нищо не пречи да се ентисиазирам още малко следващата година и да суапна едно задно задвижване Напротив, май самото шаси е различноКарай си го с предно и си прави фън-а на макс и това е То важното е задкормилното устройство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 евала за ентусиазмаобезкости задните врати, ел. машинките за стъклата не ти трябват, корите също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiTeC Публикувано 14 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 евала за ентусиазмаобезкости задните врати, ел. машинките за стъклата не ти трябват, корите същопредните кори ги върнах обратно защото правилата ги изискват...няма да го цитирам но пише че трябва да не се вижда метал...задните ел мотори щях да ги махна но не бях сигурен дали стъклото ще се задържи на място...това е малка грижа...колкото до развалянето на колата - спорно мнение...дали е по добре да я ползвам както на мен ми е кеф или да я изхвърля на боклука...преди да я взема седя под едно дърво 2 години....когато започнах стария Голф татко ми каза че напълно съм го разрушил когато извадих двигателя...после един път се наложи да я вземе от гаража и не можа да спре да се усмихва 2 седмици....така че това е напълно субективна тема и няма правилен отговор...двигателя който правя ще е 2.0Л / 20 клапана....имам един 1.8Т от ауди А4 и 2.0Л от Голф 4....и двата двигателя ще завършат със същата конфигурация - намалена компресия, бутала, вилки, строкер и така...този ще остане с малко турбо защото искам налягане на ниски обороти, а за А4-ката ще бъде GT35 или Bullseye... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 дай още инфо и до къде си стигнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiTeC Публикувано 14 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 дай още инфо и до къде си стигналпредполагам говориш за двигателя - ето го листа с частите:Двигател:1.8T AWM – 83мм диаметър2.0 AEG валSCAT вилкиSupertech бутала -83мм/ 92.8мм с 20мм пинРъчен тайминг белт обтегач от 16клапанов двигателГлава:AEB - полиранаAutotech зъбно колелоCatcams – 3658Турбо:Garrett GT 3076R / Garrett HTA GT2868R / Bullseye s259Tial 44mm уейстгатеTial 50mm блоу-офSEM Intake75mm TB (R32)Гориво:Ross Machine Racing billet fuel railAeromotive A1000 or Walbro 255lphAeromotive FPR630cc Bosch injectorsManagement:Eurodyne (TAPP) 630cc maffless fileкачил съм бая инфо и снимки на страницата...http://www.bdubracing.com/category/the-fleet/audi-quattro/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiTeC Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 айде малко шум да сътворим...права тръба след катализатора....мамоу колата не може да се кара вече хората за това са изобретили каски и интерком... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 (Редактирано) Тръбата кърти мивки... Продължавай в същия дух! Успех! Редактирано 20 Септември 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 С тази тръба дали ще те пуснат да караш по улиците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 А, защо не?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Щот едва ли някой ще му търпи бръмченето там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badass midget Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 ЙовчЪ, пак мразиш да четеш, а още повече да мислиш. Тая кола ще е състезателна ве, няма да се движи по public roads. Кво пак пърдиш през ушите? значи сдобих се с едно европейско Ауди 80 (по един или друг начин) което е общо взето единственото в Канада така както гледам...поради глупави закони и неправилни документи при вноса (вкарана като дипломатическа кола) е почти невъзможно да я пусна на пътя "легално"....и за това и теглих една и я пускам на пистата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Не ве щот гледам разхождат я по някакви пъблик отсечки за тва питам и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 (Редактирано) Много добре изглежда накрайника отзад!Интересно ми е как ли звучи.Дръж ни в час с проекта, следя с интерес темата! Avant Rulezz Редактирано 21 Септември 2010 от m_a_r_t_o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiTeC Публикувано 21 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 (Редактирано) ми...тя колата е 'легална' обаче ако ме чуе някое ченге директно ми пише глобата...в правилника няма никаква мярка за шум и са го оставили на произвола на полицията....имах вече една такава глоба със стария Голф...като гледам имам още един пистов ден преди да я паркирам за зимата и да завърша всичко за шампионата следващата година...сега само трябва да си намеря навигатор...и на мен ми се щеше да имам клипче на звука - трябва да взема от някой тавариш една камера да запиша малко бръмчене... Редактирано 21 Септември 2010 от NiTeC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване