Konstantin993 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Колеги чистих си дебитомера и много се изненадах като го извадух.Бях остана с впечатлението че трябва да има една метална жичка така да я нарека от едната страна.Моя няма и естествено малко се шашнах и проверих в интернет по номера изписан в/у дебитомера и това което намерих също беше без жичка.Такива ли са нашите или нещо някога се е случило.Принципно нямам проблем с дебитомера.колата е А4,1.9 ТДИ,100коня,AVG 2000г.Така си мислех че трябва да изглеждаТака е мояТова е по каталогhttp://shop.tdibg.com/index.php?page=shop....=1&Itemid=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Отстрани в дупчицата няма ли жичка която се вижда като пластинка ... то и там най-вече се пръска с спрея за почистване.Горе-долу за това място говоря ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gothic_fan Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Те това е моя. С пластина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 (Редактирано) Има една много блага тема за ТДИ в дизеловия подфорум, мисля че беше закачена като важна, та там се казва за тоз дебитомер, че е с пластина вместо с жица и май ще да е доста по-надежден и издържлив, обяснени са и всички др. елементи по системата, дюзи, помпа, датчици ........ Редактирано 18 Декември 2010 от Motty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 (Редактирано) Отстрани в дупчицата няма ли жичка която се вижда като пластинка ... то и там най-вече се пръска с спрея за почистване.Горе-долу за това място говоря ... Да точно така,значи е с пластина,и точно там пръсках най-много.Мерси за коментарите и помощта колеги.Същият е като на колегата gothic_fan. Редактирано 18 Декември 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 (Редактирано) Тва което ти липсва е термистор, не на всички дебитомери го има там. А вътре, където казваш, че си чистил се намира един сензор елемент, заради който всъщност се извършва цялата операция (чисти се, но без да се пипа, само със струята на спрея)Всичко ти е наред с дебитомера, твоя си е така, (още повече, че термистора независимо, че го няма, все пак е нарисуван ). Тва представлява пластината (сензора): Редактирано 19 Декември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 19 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 (Редактирано) Благодаря ти за професионалния отговор колега.Да прав си това че е нарисуван а пък го няма най-много ме притесни,сигурен бях че са го измислили Редактирано 19 Декември 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 (Редактирано) А това че моя съм го къпал целия с този спрей за почистване проблем ли е?Щото гледам на снимката платки някакви щуротии :flipoff: Редактирано 19 Декември 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 19 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Ми мисля че не то и аз моя,и май сички останали също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Няма никакъв проблем. Всичко е залято с някакъв прозрачен материал ( може би силикон ) и е добре уплътнено. Моя стария го прегледах отвътре след успешна дисекция. Оказа се, че само тоя модел не го вземат за рециклиране,срещу отстъпка при покупката на нов.Известно време карах с такъв с жичка ( някакъв афтърмаркет )но после изпадна оригинален и от тогава насам никакви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 А това че моя съм го къпал целия с този спрей за почистване проблем ли е?Щото гледам на снимката платки някакви щуротии :steinigung: Проблем няма, по принцип се почиства е така:Най-добре с това:Важното е да не се пипа с ръка или търка с четка или парцал сензора и термистора. От самата струя на спрея мръсотията си пада.Повечето от дебитомерите ги вземат в Порше за рециклиране, но само ако не е отварян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 За да не отварям нова тема, моя дебитомер е от Ауди А4 1997 година 1.9 АФН, не е като този от първите постове а в тръба с 3 жички и от двете страни на тръбата има мрежичка от която няма достъп, та идеята е как се чисти и мога ли да използвам ВД40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 WD40 е мазен и не знам колко е подходящ за чистене на дебитомера. Има си спрейове специално за целта на цена 10-15 лв, като имат тръбичка която се монтира на пулвелизатора и така се пръска точно през решетките в двата края на дебитомера. Твърди се, че може да се ползва и спрей за карбуратори. Сваляш, пръскаш, оставяш да изсъхне, монтираш и караш. Не трябва да се пали докато е още мокър. Поне така съм чел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 (Редактирано) За да не отварям нова тема, моя дебитомер е от Ауди А4 1997 година 1.9 АФН, не е като този от първите постове а в тръба с 3 жички и от двете страни на тръбата има мрежичка от която няма достъп, та идеята е как се чисти и мога ли да използвам ВД40?За да не отварям нова тема, моя дебитомер е от Ауди А4 1997 година 1.9 АФН, не е като този от първите постове а в тръба с 3 жички и от двете страни на тръбата има мрежичка от която няма достъп, та идеята е как се чисти и мога ли да използвам ВД40?НЕ може.НЯМА начин да го изчистиш и да го монтираш "мокър", едно че се чисти с такъв спрей, че същият се изпарява за секунди и второ времето за обратния монтаж обезмисля въпроса "-мокър да го сложа ли?" Редактирано 25 Януари 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhan198 Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги днеска направих една голяма глупост почистих дебитомера с памучен тампон понеже нямах спрей и сега колата е скопена дайте идеи кво да правя пари за нов няамам сас спрей за дебитомер дали ще се оправи. Дебитомера е като на снимката без жичка,колата е ауди а3 2.0тди. Благодаря Ви от сега. Редактирано 29 Декември 2013 от erhan198 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Колега не искам да те плаша и дано не съм прав, но по мойте познания за тези порнографии си го убил.Може да потърсиш 2ра ръка, но така и така ще трябва да купуваш спрей за почистване та първо пробвай на твоя дали ще заработи отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Здравейте колеги днеска направих една голяма глупост почистих дебитомера с памучен тампон понеже нямах спрей и сега колата е скопена дайте идеи кво да правя пари за нов няамам сас спрей за дебитомер дали ще се оправи. Дебитомера е като на снимката без жичка,колата е ауди а3 2.0тди. Благодаря Ви от сега. Колега сбъркал си като си го чистил с памук.Колегата над моя пост е прав и дебитомера е мъртъв.Това е сензор с горещ слой и никога не се докосва с каквито и да е предмети.Все едно да чистиш волфрамовата жичка на крушката.Там се потдържа температура от 120 до 180 гр. и компа отчита стойностите на напрежението за потдържане на тази температура.По голям въздушен поток,по голямо охлаждане и съответно по голям ток за възтановяване на температурата на горещия слой.Това е в общи линий действието на този сензор,затова и той иска по честа смяна на въздушния филтър.Когато се сменя сензора се сменя здължително и филтъра и то с качествен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhan198 Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Здравейте колеги днеска направих една голяма глупост почистих дебитомера с памучен тампон понеже нямах спрей и сега колата е скопена дайте идеи кво да правя пари за нов няамам сас спрей за дебитомер дали ще се оправи. Дебитомера е като на снимката без жичка,колата е ауди а3 2.0тди. Благодаря Ви от сега. Здравейте отново. Днес си карах колата на сервиз, и наистина (дебитомерат) беше напълно мъртъв. Тоя проблем го реших с нов на БОШ, сега пак се радвам на количката. И от мен да знаете не си бърникайте колите като си вървят, че тая глупост ми гръмна на 490 бг.лева в цената влиза също и пълна диагностика на колата, въздушен филтър,вак-ком настройки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 А как се проверява дали работи коректно дебитомера? Имам ваг-ком, но не знам какви логове в движение трябва да направя (с 2,5 съм ако има значение). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhan198 Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 М колега за това не знам как се проверява, в движение не ми я тестваха, само на място от време, на време я натоварваше през ваг-кома не знам какво и правеше. Само ми каза че (дебитомера) не давало никакви стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 А как се проверява дали работи коректно дебитомера? Имам ваг-ком, но не знам какви логове в движение трябва да направя (с 2,5 съм ако има значение).Моят майстор ми каза, че се усеща придърпване при ускорение, а на VAG как се вижда не знам.... само че се чудех, че той ми каза, че е тръгнал и дали не мога да взема да го почистя с спрей, може да се оправи, защото колата като тръгне да надува и леко се усеща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Пробвай нищо няма да ти навреди, но само със спрей за дебитомери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване