Jump to content

TT става ли за ежедневна кола и за дълъг път?


Kestrel

Recommended Posts

Изкушавам се да сменя А4 с ТТ. Наясно съм с ограниченията в пространството и багажа - това не е проблем. Въпросът е дали ТТ-то може да се ползва като нормална кола и за дълъг път, а не само за фън. Това от гледна точка на окачване (колко е твърдо/меко/ниско), комфорт и возия. Как е положението през зимата? С две думи дайте аргументи да се убедя, че това е (поне донякъде) и практична кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш още една опция: http://kamen-cars.com/index.php/bg/component/k2/item/35-audi-tt/35-audi-tt

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо пробвай колко точно е тоя фън с кола на предно, а във вариант куатро - шибан халдекс, тоест куатро, ама не баш куатро... аз фън не усетих, само дискомфорт.
Другото е, че ТТ е мечтата на всяка позамогнала се фризьорка, която иска да е различна от колежките си с А3.
В момента търсим такова ТТ куатро за сестра ми, че скоро взима книжка и съм се качвал в няколко - няма удоволствие в тия коли, поне за мен. ТТ си е женска количка.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви са очакванията на човек спрямо колата. Например аз преди имах Пасат Б5 Highline и се чувствах супер в него. Омръзна ми, исках нещо по-спортно и реших да е ТТ. Да, позицията на сядане в ТТ е по-особена, обзора също. Ходът на скоростния лост е по-къс, предавките се сменят бързо. Правил съм 1000 км в рамките на 2 дни и не съм се чувствал нито изморен, нито схванат след това. Седалките са удобни, сравнително комфортна кола е на дълъг път в класа си. Разходът с 17-ки през лятото на климатик извън града е около 8 на 100, ако караш 100-120 и 140 на магистрала. Темпоматът е много обичана екстра от мен и върши страхотна работа на магистрала в лявата лента. Возията е твърда в града, но е добре измислена кола. Падат задните седалките, събира прилично количество багаж и двигателя е много еластичен и добър. Не е изобщо проблем да тръгнеш да изпреварваш колона коли извън града. Отделно и интериора е качествен и го няма това скърцане на пластмаси както е при Фолксвагените. Общо взето типично Ауди. Казвал съм го преди, ще го кажа и пак. Тази кола няма аналог от към дизайн, задвижване и двигател през тези години. Нито първото SLK, нито Z3 са на нивото и, особено ако става дума за интериор. Питай още нещо ако се сетиш, познавам добре модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Dummkopf said:

Първо пробвай колко точно е тоя фън с кола на предно, а във вариант куатро - шибан халдекс, тоест куатро, ама не баш куатро... аз фън не усетих, само дискомфорт.
Другото е, че ТТ е мечтата на всяка позамогнала се фризьорка, която иска да е различна от колежките си с А3.
В момента търсим такова ТТ куатро за сестра ми, че скоро взима книжка и съм се качвал в няколко - няма удоволствие в тия коли, поне за мен. ТТ си е женска количка.

 

За съжаление в България е трудно да се намери да се пробва. Говорим за актуалното ТТ, но дори Порше Запад го нямат. Иначе куатрото обещават да вдига 0-100 за 5.3 секунди. Това за мен влиза в категорията фън.

 

Този коментар за фризьорките е интересен, защото го чувам за втори път. Като цяло според мен последният вариант на TT пунтира доста R8, та не знам дали фризьорките ще го харесат. В наше време нещата се объркаха малко, защото ако си забелязал повечето големи джипове ги карат жени, та не знам. 

image.jpeg

17 hours ago, Alex_Heat said:

Питай още нещо ако се сетиш, познавам добре модела.

 

Да, точно това исках да разбера - мнение на някой който има ТТ и го ползва по този начин, защото от един тест драйв е трудно да бъдат преценено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Kestrel написа:

 

 Говорим за актуалното ТТ, но дори Порше Запад го нямат.

 

Не взимай мнението ми под внимание, предположих, че става въпрос за първата генерация ТТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Возил съм се и останах добро впечатление .Мотора беше 1.8т .Май 180к върви доста добре, само отзаде седалките са за по малки хора(деца)иначе е супер кошницата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

TT става ли за ежедневна кола и за дълъг път?

Категорично ДА и на двата въпроса! Личен опит. Не съм фризьорка, а голям фен на Ауди, най-вече ТТ. Карам кола от първата генерация 99-06, 1.8т 180кс купе. Не съм съгласна, че ТТ е типично женска кола иначе може би нямаше да го има TT cup . Мисля, че не е подходяща за първа кола, за млад шофьор и за много дебели хора (на последните просто ще им е трудно влизането и излизането).

 

Става за ежедневна кола, аз с тази цел си я взех и няма ден почивка в гаража. Достатъчно широка и удобна ми е, с малко по-ограничената видимост се свиква много бързо. Сигурна в маневрите, изключително лесна за управление. И предната ми кола беше със спортно окачване, така че не ми прави впечатление возията й да е безобразно твърда. 

Задните седалки са по-скоро за украса, но има начин да превозиш възрастен човек на кратко разстояние. Правя го от време на време.

 

На дълъг път - кеф на макс! Не усещаш кога минава времето, не натоварва и не изморява. Без проблем държи прилична скорост, вози бързо и комфортно както на магистрала, така и на извънградски пътища (от първокласни до най-ниско класни).

 

ТТ е шедьовър, естествено е да има толкова много фенове (а също и противници :steinigung: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти мани тва ам кажи тва корсо ли е на снимката, че резолюцията е гадна.

 

Сега сериозно(то и предния въпрос е сериозен) предишната ти кола от същия клас ли беше? Ти колко килца и какво да разбираме под "дебели"? ТТ си е типично градски бръмбар, ненужно усложнен заради габаритите. За да ти е комфортно трябва да си 150-160см и да не минаваш 50-55кила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е перфектна за забавления. Към колегата TiL- аз съм 100 кг., височина 187 см. и нямам никакви проблеми с габаритите на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Хах чак сега видях тая тема. Пояснявам: карам ТТ първо поколение 2000-та година. А бе хора,още ли ги дъвчите тия банални сравнения "за фризьорки" , "женски" , извинете ама това са пълни глупости! Аз какво да кажа като последните пъти когато съм виждал на живо А7 , 370Z, Q5/7 , БМВ 745 ги караха само мацки, така че стига остарели разбирания. Не знам за малките двигатели, но за версията 225 к.с. куатро колата е супер пъргава. Относно фън-а , в момента съм с халдекс контролер който зацепва предна/задна тяга до 50/50 ПОСТОЯННО , при което 0-100 ги прави за под 6 сек, което никак не е зле за "женска" кола на тия години. Завои - ФЪН , зимата сняг - ФЪН, драг - ФЪН. ;) За дълъг път ГАРАНТИРАМ че за двама човека няма да почувствате умора (ние дори двама и с бебо отзад сме пътували повече от 200км, и нямахме никакви проблеми). Задните седалки като паднат багажникът става ОГРОМЕН за спортен автомобил. Не зная кой къде се е возил, но аз съм 1.80 и в ТТ-то таванът ми е по-високо отколкото в А4-ката на баща ми. Не съжалявам нито за миг за покупката преди цели 7 години. Скоро ще го видите за продажба, но не защото ми е омръзнал а защото детето расте и ни трябва нещо с 4 врати, а нямаме финанси да поддържаме 2 автомобила. С нетърпение чакаме да падне повече сняг да почнем да вадим БМВ-тата от преспите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, 
Ще си позволя да използвам темата. Обмислям покупка на малка икономична кола за ежедневно пътуване през работните дни (по 130км - 65км в посока), пътя е кофти през зимата и автомобила трябва да е 4х4. Разбира се спрял съм се на ТТ. Като параметри на двигателя, който ще ми е най-подходящ за целите е 2.0TDI quattro на 8J от 2008 г. Идеята е да не ме натоварва с излишен разход за гориво, гуми, данък и т.н. 

Та идва и най-голямото перо поддръжката - някой има ли наблюдения какви са драмите на този двигател и като цяло на модела ТТ 8J? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е комън рейл,същия като в А3,Голф,Тигуан и т.н.

Серийно с DPF,дюзи Бош/ще кажа само това,че се засягат някои хора/.

Тегли много добре,при ТТ/8J/ мисля,че е само quattro.

Слаби места-всмукателна тръба,EGR,евентуално турбо.Шестостена на маслената помпа е подобрен,но някои потребители казват,че пак прави прави проблеми.

Като разход на гориво-7 средно на това купе.

Другото-за лоши пътища трябва да се внимава,че е ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 months later...

 

Бих желал да чуя нещо по въпроса, че съм се насочил към покупка на такъв автомобил

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кожата на седалките, стъклоповдигачи, шум от вятър в купето, брави на вратите, шум от скърцане на пластмаси и щипки в купето, задните стопове, рейка... После вече идват двигател и окачване. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:steinigung: Тежко звучи...  (колебая се м/у ТТ и 350Z) Ама някак си мисля че ще мога да го приема...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и аз се колебаех между двете (както и още няколко), но с тази се живее най-лесно, 350Z е без багажник, с голям двигател, абе много по-спортен автомобил е, ако не е за ежедневка - давай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, искам нещо по ежедневно, ама за ТТ-то пак гледам 3.2-ката и мен повече като че ли ме устройва. Кола за самостоятелен човек, що-годе спортна/комфортна и да подлежи на бъдещи модификации :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качи се на нея, после на 2.0 тфси, ще се изненадаш колко пъргав е малкия мотор, отделно разликата между двете е 150кг, заради по-тежкия мотор и квадрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каквото и  да е и гледай да е куатро,за мен 1.8 225 к.с.  е много удачен вариант,много носи на тунунг за сравнително малко пари,здрав двигател,стабилно окачване,лесно за поддръжка /на базата на голф 3/,проблема е ,че малко твърдо вози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...