Jump to content

Въпрос за Ауди А8 4.0 ТДИ


RR_91

Recommended Posts

Здравейте на всички ауди фенове. Бих искал съвет , понеже съм решил да ходя до Германия и от както падна акциза съм хвърлил око на А8 4.0 тди , за 4.2 нямам нужните парични средства, може ли да ми разясните как стоят проблемите с Двигателя , надежден ли е и горе-долу колко му е подръжката ,

:в момента карам МБ е220 цди 2003 и 4.0 ми се вижда като Изтребител . мерси предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В друга тема в същия подфорум се коментираше,че 4.2 бил доста по-добър от 4.0,но какви точно са проблемите не запомних.Едва ли е много назад-потърси за подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа нищо в детайли,но определено 4.0ТДИ го сочат като неслопучлив.Най-малкото се замисли над факта,че вече никъде не се вгражда и държи относително ниска цена.

Защо не се насочиш към 3.0ТДИ ?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е ли малък за тва купе , търся нещо по мощно и дизелово , но ако 4.0 не го бива ще се насоча към 740д на бмв .... или ако изпадне 4.2 тди по евтино , 4.2 бензиновия на ауди ми идват големи разходи по гориво .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това не трябваше да го казваш - сега кво ше те правят... :lol:

Тука има неписано правило, че щом караш А8 следователно си масон и разхода няма значение :unsure:

Има доста писано че заради спейс фрейма 8цата не е по тежка от 6цата, която е оборудвана в по високия си вариант с 3.0tdi - Така че не знам дали ще е "малко"...

Виж тези данни от ауто.ру за ориентир

3.0tdi 0-100 - 7.8s

4.0tdi 0-100 - 6.7s

4.2tdi 0-100 - 5.9s

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е ли малък за тва купе , търся нещо по мощно и дизелово , но ако 4.0 не го бива ще се насоча към 740д на бмв .... или ако изпадне 4.2 тди по евтино , 4.2 бензиновия на ауди ми идват големи разходи по гориво .

ами не

не забравяй, че А8 е с алуминиеви части

което го прави на килограмите на А6, та в някои случаи и по - малко

това ще рече, че А8 с този мотор си е съвсем прилична за каране

4.0тди е по - стара версия

води се с проблемни области

освен това е доста по - лаком, дори повече от 4.2тди

в крайна сметка е важно за какво ще ползваш колата / смешно изказване - за какво може да се ползва А8 /

но щом казваш, че ти идва малко, значи имаш и по - спортни мераци

аз лично бих предпочел трилитровия турбодизел,

като с леки интервенции задминава характеристиките на по - големите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички ауди фенове. Бих искал съвет , понеже съм решил да ходя до Германия и от както падна акциза съм хвърлил око на А8 4.0 тди , за 4.2 нямам нужните парични средства, може ли да ми разясните как стоят проблемите с Двигателя , надежден ли е и горе-долу колко му е подръжката ,

:в момента карам МБ е220 цди 2003 и 4.0 ми се вижда като Изтребител . мерси предварително .

Аз подкрепям мнението на Raino и също бих се огледал в 3.0TDI, особено след факта че идваш от E220CDI. Чувал съм и чел същите неща за 4.0TDI. За 4.2TDI мога да дам мнение от първо лице ед.число - от чисто нова до 220 000 км - абсолютно никакви драми по мотора. Страхотен двигател - много силен с нисък разход на гориво. 740d също е много приятен мотор и доста силен. Каквото и да избереш ще направиш приличен upgrade.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко има проблеми с мотора. Разхода не знам. В момента се продава една А8 2006 4,2 тди на цена 42 х. евра, на истинки 62 000 км. Фирма е собственик и имат още 2 такива. 4,0 дизел е вграждан за около 2 -3 год., и после е изместен от наследника 4,2 тди. Няма съществени различия, освен кубатурата, управлението на някои механизми, като турбините примерно. Отстранени са забелязаните недостатъци на 4,0 д. Като заключение ще спомена че просто 4,2 е един свръхнадежден мотор, много по рядко посещаващ сервиз от 3,0 д, но цената на частите по мотора е по висока около 2 пъти. Пример - всмукателна тръба на 3,0 дизел е 700 лв., на 4,2 и 4,0 д. е около 1500 лв. Турбина за 3,0 д. е 3 бона, на 4,0 и 4,2 дизел между 4 и 5 бона. Дебитомер за 4,0 д. е 280 лв. и т.н. Подгревни свещи на всички са по 35-40 лв. парчето. Масло събира около 10,5 -11 литра срещу 8,2- 9,2 л. за 3,0 д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за изчерпателните отговори. Няма да е 4.0 тди ще се огледам за 4.2 или за 3.0 . А при бензиновите как стоят нещата ? някакъв разход да ми кажете и горе долу пак цена на части и поддръжка . :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям мнението на Raino и също бих се огледал в 3.0TDI, особено след факта че идваш от E220CDI. Чувал съм и чел същите неща за 4.0TDI. За 4.2TDI мога да дам мнение от първо лице ед.число - от чисто нова до 220 000 км - абсолютно никакви драми по мотора. Страхотен двигател - много силен с нисък разход на гориво. 740d също е много приятен мотор и доста силен. Каквото и да избереш ще направиш приличен upgrade.

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

RR_91 ако си почитател на мощния дизел защо не потърсиш инфо за ФВ Файтон 5.0 ТДИ на много прилични цени са,също и МБ Е400 CDI .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя кратак 18 годишен живот и аз дори знам ,че В10 на VW е проблемно чадо. 4.2 е велик но ми идва доста над цената на а8 4.0 ,740 и с400 цди. Търсенето продължава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да ти кажа че 4.0tdi с чип става самолет! Варвежа е иникален на тази кола прави страхотни ластици на A8 4.2, S500 за бензиновите BMW-та да не говорим, също така бие A8 6.0 до 150km/ч ако не и на горе даже :hilezh: За проблеми по двигатела незнам само искам да ти кажа че върви доста :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

RR_91 ако си почитател на мощния дизел защо не потърсиш инфо за ФВ Файтон 5.0 ТДИ на много прилични цени са,също и МБ Е400 CDI .

Много си далече от истината конкретно за тва сравнение :flehan:

Само мога да ти кажа че 4.0tdi с чип става самолет! Варвежа е иникален на тази кола прави страхотни ластици на A8 4.2, S500 за бензиновите BMW-та да не говорим, също така бие A8 6.0 до 150km/ч ако не и на горе даже :hilezh: За проблеми по двигатела незнам само искам да ти кажа че върви доста :hilezh:

Кои са тия бензинови БМВ-та дето падат от 4.0tdi :lol:740-745- 750-760 :bia: или S500 .БМВ имат и 745Д които е 330 кс и прави тоя мастодонт да върви все едно е лек като перце но тва друга тема :owned:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза , че 4.0 не е читав двигател , 3.0 бил хубав а ако искам мощност и здравина ми трябва 4.2 .Не разбрах при бензиновите как стоят нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

прости ми, глупав съм, с новите и старите означения съвсем си оплетох съзнанието - имах предвид 745d това е верния дизелов мотор на BMW от предишната 7Series (E65 LCI) . Дори при новата 7Series (F01) с 306 к.с. и двете турбини просто няма толкова power колкото 745d. Старата S-class 400CDI, която е 250 к.с. ако не ме лъже паметта не е толкова сила btw. 420CDI е по-интересния двигател, но пак остава зад 4.2TDI в класацията. A8 с това върви много диването.

RR_91 - при бензиновите класиката в жанра 4.2i. Има на доста прилични цени вече.

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще преди 2-3 години мои приятели от водещи сервизи ми се хвалеха, че живеят благодарение на 4.0 TDI, който едва ли не ги бил позлатил. Неслучайно има сериозна разлика в цената на 4.2TDI и 4.0TDI при едни и същи други условия. И неслучайно този мотор изчезва доста бързо от продуктовата линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте на всички фенове на audi, имам проблем и се надявам с ваша помощ да го разреша. Както пътувах по магистралата колата влезе в спортен режим и се смъкна ниско долу. Някой има ли представа как да я оправя в нормалния и режим, пробвам от конзолата, но не иска.Немога да изкарам изобщо режимите на airmatic. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...