Jump to content

A4 B8 2.0 TFSI/180hp/ или 2.0 TDI/170hp/ от Германия


Recommended Posts

Здравейте, колеги! 
Съдейки от заглавието разбирате, че ме е налегнала дилема относно бъдещата ми кола. След продължително чудене, проучване и търсене най-сетне се спрях на конкретен модел автомобил и най-вече, че ще се купува от Германия, предвид стеснения избор и  качеството на нашия пазар. Понеже имам приятели в Кьолн и гледах колите да са около този град, успях да набележа 2, които по стечение на обстоятелствата се оказаха доста сходни. И двете коли са от Ауди дилър(с Gebrauchtwagen plus) Би трябвало да не се притеснявам за състоянието им, щом са с този сертификат, нали? 

Както вече споменах, колите са сходни по година, пробег, цвят, екстри и основната разлика е в двигателя. 

 

1-вата кола, която съм набелязал е тази : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-s-line-2-0-tfsi-xenon-elektr-sitze-klima-bonn/199375086.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&colors=WHITE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine&noec=1

Притеснява ме този мотор 2.0 тфси 180кс, защото съм чел за него, че може да харчи неприлично много масло, но иначе колата е С-лайн и има убийствена визия, въпреки че с тези 19-ки не мога да си представя как ще е по нашите пътища.

 

2-рият вариант е http://vtp.audi.com/agwb/i/s%7C9,AA%7C10,AAAM%7C94,H%7C1041,150000%7C1051,20000%7C1070,2010/l%7C10,6,INITIAL_MANUF_PRICE,U/d%7CDEU24929084503/controller.do#

170кс 2.0 дизел с малко повече екстри от бензиновата и леко по-висока цена. Пробегът ми на година е около 15 000км.

 

Какво е мнението Ви за тези коли и коя ще е по-подходящия избор? Цената оправдана ли е за това, което се предлага?

Понеже не мисля много да се размотавам, чакам днес какво ще ми кажат моите хора от Кьолн след като говорят с дилърите и евентуално ще се запазват билети за 1ви или 2ри октомври. 

Другото ми основно питане е как ще стане най-лесно плащането. Цялата сума в брой не мисля, че е много удобно да се носи, а в същото време не знам колко време отнема банковия превод от БГ и дали ще трябва много да се чака.

 

Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за дизелака.Превода става в рамките на деня.Някой път искат капаро,даже в почти винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам дизел 170к.с и ще ти препоръчам бензин  ;) От тук на татък ти си прави сам изводите!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, малко ъпдейт по посочените 2 коли:

1-вата е със сменяна предна броня, боядисван преден капак, задна броня, и още някакъв детайл, забравих вече...

2-рата е била продадена днес сутринта.

 

0-късмет с тези и трябва да се търси усилено. Помагайте, хора, искам да го решавам този въпрос, защото съм 3ти месец без кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай, аз 6 месеца търсих ;) гледай да има и гаранция (поне мобилитетна гаранция). Ще излезе твоя екземпляр  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам тфси по старо от това и със сигурност наа повече км и ти препоръчвам бензин.. :-) това с горенето на масло не ми се струва кой знае къв минус когато всичко друго е само плюсове... 1 -2 л масло бъркат ли те?? ;-)

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем не ме бърка бензинът, особено като е с турбо. 2.0 тфси с 211к.с би било добре, но сякаш по-трудно се намират.

 @maximoff, би ли обяснил какво точно включва тази мобилитетна гаранция? Доколкото съм чел няма гаранция, която да важи в България обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мобилитетната гаранция важи и в БГ. Включва:

"Гаранция на автомобила.
Мобилитетна гаранция.
Удължен сервизен интервал.
Автомобилите с удължен сервизен интервал се нуждаят от значително по-малко посещения на сервиза от преди. Автомобилът Ви може да бъде настроен да индикира необходимото обслужване до
 30 000 
км или
 2 
години, което събитие настъпи 
първо. По този начин Вие пестите време, пари и ценни ресурси. Същевременно намаляват количеството отработено масло и свързаните със смяната му отпадъчни продукти, което допринася за опазването на околната среда.
Гаранцията за мобилност е допълнение към гаранцията за нов автомобил и Ви предоставя сигурност и мобилност по време на път. 
Вие получавате автоматично и напълно безплатно гаранцията за мобилност, 
която се подновява всеки път, когато автомобилът премине задължителната интервална инспекция. На практика услугата може да покрие целия период на ползване на автомобила, като задължителното условие за ползването й е обслужване на 
автомобила в оторизираната сервизна мрежа на Ауди 
Услугата Ви гарантира, че в случай на повреда, поради която Вашият автомобил не е в състояние да се движи, и не може да бъде приведен в движение на мястото, където се намира, 
ние ще го транспортираме до най-близкия оторизиран сервиз на
, а на Вас ще предложим заместващ автомобил за времето на ремонта до максимум
 3 
дни, без ограничение на пробега или
 1 
нощувка с включена закуска в хотел за Вас и 
Вашите пътници."
За подробно информация се обърни към ПОРШЕ-бг там има всичко за мобилната гарнция 
Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принципно съм за дизел,не са напрягай от това че някоя кола която си харесал е пребоядисвана, нали не искаш да я купиш с драскотини или вдлъбнатини.Хубаво е да си има и елементарните екстри...

Редактирано от emunio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не дочетох до край  темата преди да почна да пиша, Аз принципно съм за дизел,не са напрягай от това че някоя кола която си харесал е пребоядисвана, нали не искаш да я купиш с драскотини или вдлъбнатини.Хубаво е да си има и елементарните екстри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналия месец трябваше набързо да купя кола.Появи се едно б8 2.0 тфси и го грабнах в рамките на деня .Засега няма дертове с разхода на масло ,скоро ще сменям веригата превантивно .Дизелите от първите години на б8 имат лек проблем с Гнп-то и по скоро ги избягвам .При познат майстор вече две дизелови сменяват помпа и дюзи.След 2011 били подобрени и нямали тези проблеми ,но същото се отнася и за бензиновите.И на тях им оправят тогава проблема с маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за полезната информация досега!!!

Търси се б8-ца в отлично състояние след 2010г, ръчни скорости, приличен набор от екстри, пробег до 120-130к, бюджетът е до 16-17к евро. Много се надявам да излезе нещо читаво скоро, защото вече достатъчно се проточиха нещата. Юни месец съм си продал колата и още съм без :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,гледам в профила ти,че си карал БМВ интересно ми е защо скачаш на Ауди,за тези пари също може да се вземе супер баварец в добро състояние.Просто ме гложди любопитството,защото имам двама познати които караха Аудита,след това си купиха баварци и казаха,че бавареца е по добрата колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението си е твое но за такъв бюджет би трябвало да търсиш кола 4х4...Толкова голяма кола на предно е половин кола а 17 х евро са си пари поне ги дай за истинско ауди.... Иначе съм за бензина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са взели F30 те са по-нова разработка. Нормално е да са по-добрата кола, каквото и да означава това. Управляемостта и като цяло динамичното поведение на бмв тройка е по-добро от В8. Като спиране, комфорт, ускорение и сигурност нещата са на кантар и зависят от гуми, окачване и състояние на сравняваните екземпляри. Това въпреки концепцията от 2007-ма при аудито. То си е направено перфектно и си е супер автомобил. Повече предлага за цената си. Все пак трябва да гледаме и цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От собствен опит ти казвам,че в германия от официален дилър,а и не само трябва много бързо да се реагира и капарира.Другото сам си го знаеш или ще го нучиш.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,гледам в профила ти,че си карал БМВ интересно ми е защо скачаш на Ауди,за тези пари също може да се вземе супер баварец в добро състояние.Просто ме гложди любопитството,защото имам двама познати които караха Аудита,след това си купиха баварци и казаха,че бавареца е по добрата колата.

Да, вярно е,че карах бмв 2007ма купе, но да ти кажа друго освен визията не ми направи кой знае какво впечатление в последствие. Не останах доволен от качеството на изработката вътре(поскърцва какво ли не, въпреки че колата беше на 65000км), а и като цял съм си фен на ауди.Преди него имах а3 2.0 тди куатро и ми беше супер кеф да го карам. Бмв-то го взех по стечение на обстоятелствата, защото изпадна на много добра цена в отлично състояние на малко км. 

 

Решението си е твое но за такъв бюджет би трябвало да търсиш кола 4х4...Толкова голяма кола на предно е половин кола а 17 х евро са си пари поне ги дай за истинско ауди.... Иначе съм за бензина

Да, съгласен съм с теб, но след 2010-та с добро оборудване куатро колите отиват на 19-20к евро. Карал съм куатро и не съм усетил голяма полза от него и не ми е чак такъв приоритет. Не отричам, че е предимство, но не е на всяка цена за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно предложение от мен.Не погледнах дали е много далече от твоя приятел,но мисля че си заслужава :)

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tdi-ambiente-quattro-s-line-klima-xenon-rendsburg/198052214.html?origin=PARK

 

И едно в случаи,че решиш да се върнеш към БМВ :)

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-xdrive-dpf-edition-lifestyle-navi-xenon-pdc-d%C3%BCsseldorf/197825372.html?origin=PARK

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един финален ъпдейт: Явно все пак късмета ми се усмихна и нещата се развиха неочаквано, но за сметка на това много приятно за мен. Купих от познат сребристо Ауди а5 3.0 тди куатро С-лайн (което ми е мечта откакто излезе). Колата е с доста екстри и е в много запазено състояние.

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...