Jump to content

Смесва антифриза с маслото


CaMO_MuHaBaM

Recommended Posts

Хора дайте съвет!

днес сутринта преди тръгване проверих нивото на маслото, щеката беше омазана с жълтеникава емулсия. същата е и под капачката за маслото. ясно е, че смесва антифриза с маслото, но тъй като досега не съм се сблъсквал с такъв проблем бихте ли ме упътили какво да направя за да намаля последствията, гарнитура ли е за смяна?

ако някой от Варна знае сервиз за диагностика и добър ремонт, моля да напише две изречения.

и още нещо - чувам, че може и главата да е заминала, възможно ли е? какви други негативи ще отнеса? и колко ще ми струва оправянето на проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на главата е това. Ужас :rolleyes: Май се сваля главата, ама нека някой по-учен да потвърди. Абе голяма педерастия, от един до три дни без кола и едни пари за труд... Да не си я прегрявал наскоро колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега губи ли антифриз.защото тази жълта каша по капачката на маслото се получава и когато колата се кара на малки разтояния зимата като е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губи антифриз, имам друга тема по този въпрос в този форум. горе долу литър на месец доливам.

все пак дали има връзка между нещата: първо ми светва контролната лампа за температурата (тя свети и когато нивото на антифриз е ниско), няколко дена след това демонтирах датчиците и ги монтирах наново, и два дена след това - емулсия в маслото.

Стрелката за температурата не мърда над 60-70 градуса когато двигателя поработи малко.

Колата наистина се кара в градски условия, на къси разстояния, но е притеснително, все пак е доста опасно ако имам проблем с главата. или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да те питам аз тебе? Как може да наливаш по 1 л. антифриз на месец и да не се заинтересуваш откъде е проблема? Гарнитурата ти е за смяна 100% и колкото по скоро я смениш толкова по добре.При по голям пропуск на антифриз в цил. при стартиране сутрин е възможно да се получи така нареченият: воден удар: при който последствията които може да ти причини са много .............. и смяната на гарнитурата ще ти си стори като барбекю на двора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега ...

значи ..прегрял си я ...поне аз така си мисля ...

имаш скъсана гарнитура и ...недай Боже крива глава ...

второто става ясно след сваляне на главата ...

има решение на проблема ...ама давай по скоро ...

НЕ КАРАЙ КОЛАТА - маслото е пресечено и няма смазващи свойства ..рискуваш много

смени си и датчиците ...щото мисля, че всичко е тръгнало оттам ...не показват вярно...

за майстор ...Сашо Балкански ...аз съм доволен от него , добър е ..ако искаш пиши ми ЛС и ще те свържа

Късмет , че яко си я закъсал :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пуши ли яко бяло през ауспуха че може нещата да отидат и към спукана глава или блок ?

Редактирано от metody
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте плашили човека!

Колата му е бензинова

Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?

Най много една гарнтура да смени-за един ден е готов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата му е бензинова

Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?

Ами аз съм виждал. Направо разцепена. Е, то ония май това искаше да постигне де! Но все пак не е невъзможно!

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички участници тук.

ето какво излезе:

смяна на гарнитура на главата, още една гарнитура над първата, смяна масло, смяна маслен филтър, смяна на тройника към блока с датчиците и уплътненията на датчиците - 156 лв.

сега ще я покарам малко да видим за странични ефекти. а отзад верно си пуши доста бяло, но главата си е здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък спукана, това е прекалено вече. Гарнитура 100%, много вероятно е главата да е крива и да иска шлайфане, това е. Гарнитурата е евтина, шлайфането също не е кой знае какво. Ама има бая труд и те нещата се натрупват. Над 200лв - измислям си я тази цена докато гледам в тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяна на гарнитура на главата, още една гарнитура над първата

а отзад верно си пуши доста бяло, но главата си е здрава.

Това дали значи, че си с две гарнитури? Ако да, защо? И пуши бяло постоянно ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали значи, че си с две гарнитури? Ако да, защо? И пуши бяло постоянно ли?

Най-вероятно точния термин в случая не е "шлайфане на глава", щом се налага слагане на още една гарнитура! По-скоро е престъргване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За начало пътърси проблема на антифриза. Как смятате 1 литър антифриз на месец в маслото и дивгатея е още жив? Конденза който виждаш по принцип не е проблем. Но ако искаш източи маслото в чист съд и виж какъв цвят е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата му е бензинова

Колко от вас са виждали спукана глава на бензинов двигател?

Задай този въпрос с BMW форума.Там със сигурност бая колегеги ще ти отговорят с ДА

Сега по въпроса-веднага да отиваш и да ти свалят главата да се види какво е.Опреацията хич не е толкова сложна.Работата е че изизсва време не става за един ден.Трябва да се свали главата да се види за пукатини,мен ако питаш задължително смени водачите на клапаните(не са скъпи по 2.50 са) да ти направят нови легла на клапаните да се челоса след това главата.Абе така и така ч сваляш да се направи всичко така че после да не я мислиш.Мога да ти препоръчам къде да си закараш главата.На хладилника са момчетата и това е най-добрата шлайф база.А за частите мога да те информирам кое колко ще ти струва само ми кажи с кой мотор си

Успех и действай бързо

Редактирано от thesaint11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали ви казах вече, ремонта вече е извършен. и съжалявам но не съм го обяснил правилно - не са монтирани две гарнитури на мястото на една. просто едната е на главата а "гарнитура над първата" ще рече просто на горния капак на блока. там нали също има гарнитура. казаха ми от сервиза, че главата е наред. досега не ми е губила масло, затова не поисках да ми пипат друго по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали ви казах вече, ремонта вече е извършен. и съжалявам но не съм го обяснил правилно - не са монтирани две гарнитури на мястото на една. просто едната е на главата а "гарнитура над първата" ще рече просто на горния капак на блока. там нали също има гарнитура. казаха ми от сервиза, че главата е наред. досега не ми е губила масло, затова не поисках да ми пипат друго по двигателя.

:unsure::dance::unsure:

Желая ти безаварийно каране!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат монтьор ми я прави. Николай се казва, в "Св. Св. Константин и Елена". Ако искаш ще ти дам номера му когато ти потрябва, а дано изобщо да не ти потрябва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 15 years later...
  • 1 month later...

Здравейте! Ще може ли да напишете номера на майстора Николай? Имам проблем с моята кола. Ако може човека да я погледне? Благодаря Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...