Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

advokata25 Със смяната на маслото няма да се оправи. Мойто го смених веднага след покупката на колата масло,маслен филтър, горивен и въздушния . Но тракането при палене остана. Колата пушешеше сиво с миризмата на нафта. След диагностика ми казаха , че имам спряла дюлза . Тъй де поръчах нова и я смениха с надежда че ще спре но уви тракането при палене няма нищо общо с дюлзите. А относно с дюлзите имам наблюдени е че тръгне ли една май ще е по добре да се правят всички. Аз карах колата точно една седмица след смяната и вчера изпуших пак. Днес се установи че е друга заминала тъй както бяха наред. Хората от Ауди нямат обяснение защо но в един друг сервиз ми казаха че е нормално след смяната на новата защото задържала по голямо налягане от старите и съответно някоя друга почнала да пикае казано на жаргон. Не твърдя че е точно така просто споделям какво са ми казали на мен.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми те всичките проблеми с катове егр-та и тн идват от дюзи и скапана работа на двигателя. Запушеноъо егр е симптом а не основния проблем...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите е по вероятно да играят заради вихровите клапи. Проверете моторчетата и самите колектори. Клапите са много малки и с неголямо количество нагар започват да правят проблеми. ЕГРа направо го изолирайте. Като поостарее започва самия клапан да заяжда. Пак отваря и затваря но на места блокира при самия ход. Колкото и да чистите трабата все тая.

Относно дюзите... Вече има евтини двудневни решения.

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това ясно за ЕГР клапана не го оспорвам. Просто бе изчистен а оборотите продължиха да играят. И попитах дали има връзка веригите или оптегачите с странното играене на оборотите. Ще проверя тези дни вихровите клапи както каза колегата по горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Baba това беше малко не на място с маслата. Незнам в Ауди какво масло са и сипвали но до последно само там е ходила колата. Аз лично смених масло преди десетина дни и закупих всички филтри от Ауди а маслото закупих от CASTROL а то е Castrol Edge FST Fully Synthetic 5W30 И въпреки всичко имам проблеми. Да тука имаме много различни коли карани и поддържани различно но според мен всичко е от годините и километрите. Няма вечни неща..!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това ясно за ЕГР клапана не го оспорвам. Просто бе изчистен а оборотите продължиха да играят. И попитах дали има връзка веригите или оптегачите с странното играене на оборотите. Ще проверя тези дни вихровите клапи както каза колегата по горе.

Колега, няма как от вериги и обтегачи да ти играят оборотите. Ако веригата е много отхлабена и е прескочила дори един зъб, това значи че е ударила клапаните и не просто ще ти играят оборотите, ами мотора доста ще тресе, ако изобщо работи(виждал съм как работи такъв двигател с прескочила лява верига). Тогава става дебело... Отваря се главата на прескочилата верига... И наред: клапани, водачи, повдигачи, кобилици, шлайфане, гарнитура... Абе кофти като цяло.

Ти вече 1 седмица незнаеш какво и е. Иди в Ауди да ти кажат какво и има и да ти дадат цена за отстраняване на повредата. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Baba това беше малко не на място с маслата. Незнам в Ауди какво масло са и сипвали но до последно само там е ходила колата. Аз лично смених масло преди десетина дни и закупих всички филтри от Ауди а маслото закупих от CASTROL а то е Castrol Edge FST Fully Synthetic 5W30 И въпреки всичко имам проблеми. Да тука имаме много различни коли карани и поддържани различно но според мен всичко е от годините и километрите. Няма вечни неща..!!

Повярвай на баба си ;)

Кастрол не е кой знае какво масло, дори един мотул го превъзхожда в пъти.

Чети и ще разбереш.

Тук е момента да благодаря на Алекс за подробните разяснения!

Останалото може да прочетеж из интернет, разбира се не на сайтовете на производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма как от вериги и обтегачи да ти играят оборотите. Ако веригата е много отхлабена и е прескочила дори един зъб, това значи че е ударила клапаните и не просто ще ти играят оборотите, ами мотора доста ще тресе, ако изобщо работи(виждал съм как работи такъв двигател с прескочила лява верига). Тогава става дебело... Отваря се главата на прескочилата верига... И наред: клапани, водачи, повдигачи, кобилици, шлайфане, гарнитура... Абе кофти като цяло.

Ти вече 1 седмица незнаеш какво и е. Иди в Ауди да ти кажат какво и има и да ти дадат цена за отстраняване на повредата. Успех.

Това за оборотите и веригите просто попитах. В Ауди не можаха да ми кажат от какво е бях го написал по горе. Но ти благодаря са съвета за вихровите клапи.! Оказа се от тях. Намерих едни българи тук в Лондон който имат собствен сервиз и разбирали нещата. Та отидох при тях днес без да казвам предположението да видя какво ще стане. След час и половина колата не менеше оборотите и спря да пуши. Попитах ги какво е а те казаха че оборотите от въпросите клапи , а пушенето не е било дюлза а ЕГР клапана не бил почистен хубаво и не затварял както трябва. Та днес оправихме проблемите. А за веригите (лява и дясна) барбар с оптегачите ги поръчах във вторник ще ги взема и заминавам да ги сменят. Цената не е толкова зле £ 420 за тях от главния дилър на части за ауди. Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си решил проблема. Ще си позволя непоискан съвет да дам: Така и така ще сваляш мотора за смяна на вериги... Смени ги всичките 4 броя заедно с обтегачите!

P.S. Имай предвид, че при свалянето на мотора ще изтече малко от маслото на кутията. Малко, малко близо 2 литра. Добави си го като сметка към разходите. Ти маслото на кутията сменял ли си?

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай на баба си ;)

Кастрол не е кой знае какво масло, дори един мотул го превъзхожда в пъти.

Чети и ще разбереш.

Тук е момента да благодаря на Алекс за подробните разяснения!

Останалото може да прочетеж из интернет, разбира се не на сайтовете на производителя.

Добре колата няма да го оспорвам това за маслото. Дори ще се радвам да ми препоръчаш друго и по хубаво масло. Но си мислех че Castrol е за Ауди и си го купих директно от магазина на BP /Castrol .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си решил проблема. Ще си позволя непоискан съвет да дам: Така и така ще сваляш мотора за смяна на вериги... Смени ги всичките 4 броя заедно с обтегачите!

P.S. Имай предвид, че при свалянето на мотора ще изтече малко от маслото на кутията. Малко, малко близо 2 литра. Добави си го като сметка към разходите. Ти маслото на кутията сменял ли си?

Няма да свалят мотора. Ще сменят само горните вериги с обтегачите . Което би трябвало да реши проблема. Но казаха че след смяната на горните ще се разберете за долните. Масло на скоростната кутия не съм сменял още. Първо искам да оправя проблема с веригите и следващо нещо което ще направя е точно това. Просто всичко е скъпо и нещата ще стават едно по едно. Иначе съм проверил колко ще ми коства и цената е £500 маслото е £35 на литър а до колко знам са нужни 9 литра филтър с гарнитура още 60 за смяната £160 . Искаше ми се да е на куп но другият месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Разбрах. Успех тогава и дано тракането спре. От тук нататък само да сипваш гориво и да караш!

Мерси колега.! Дано. Въпрос относно маслото на кутията трябва ли да се притеснявам със забавянето. За сега всичко си работи нормално поне според мен. Имайки в предвид че това ми е първата дизелова кола и първата с автоматична скоростна кутия.Няма придрусване ряско сменяне. Сменят се гладко и почти не се усеща.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали каза ме става дума само за 1 месец? Няма да е проблем. Аз моята като я взимах 3 месеца я карах със старото докато реша дали изобщо да го пипам. важно е като го сменяш да е ZF зелено на цвят, да смениш филтъра, да се зачистят магнитите и да смениш гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали каза ме става дума само за 1 месец? Няма да е проблем. Аз моята като я взимах 3 месеца я карах със старото докато реша дали изобщо да го пипам. важно е като го сменяш да е ZF зелено на цвят, да смениш филтъра, да се зачистят магнитите и да смениш гарнитурата.

Благодаря ти за отговора. Маслото не го знам какво ще е в Ауди ще го сменям предполагам ще направя всичко описано от теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...