Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

На случаен - не. Точно за това питам тук. N1995 за кой Мишо става въпрос? Знам този със скоростни кутии дето се занимава. За него ли става въпрос или друг?

Редактирано от cnapku
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Един път съм ходил при Мишо с един приятел и от държането му втори път няма да отида. Между другото на друг приятел за трети път прави типтроника на А4 3,0 ТДИ и все се чупи отново. Не знам половината форум какво ще прави ако примерно Мишо замине за чужбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е, миналата седмица се научих как се сменят вериги на V6 TDI, след някоя и друга година всички майстори ще го могат, не е философия голяма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си позволих да препоръчам Мишо и малко след това се появиха два неблагоприятни коментара,а той не влиза във форума и няма как да вземе отношение,позволих си и да му звънна и да чуя и пренеса неговата гледна точка.

Първият колега е питал за смяна на обтегачи,без да уточни кои.Мишо му е казал,че за смяна на долните се налага сваляне на двигателя,за което при него няма условия и да се обърне към другите препоръчани във форума майстори.Също така му е казал,че е много възможно чукането да са дължи на други неща,често е от дюзи,и че първо трябва да се намери източника.Колегата обаче явно си е навил,че смяната на  обтегачите ще му реши въпроса.Не че не е възможно и да е така, аз лично му стискам палци да мине възможно най-безболезнено.

Колкото до колегата гибонас-както и си знаех,Мишо никога не е правил типтроници.Трябва да се бъркаш,не допускам,че твърдението ти е умишлено.Очна ставка ще дойде прекалено,но при положение,че стои твоя пост,би следвало да стои и моя.

 

П.С. Предлагам да не разводняваме повече темата, има достатъчно информация за който има такъв проблем да отсее възможните варианти,вкл. и майстори.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да, Мишо няма подемник, а един канал, няма как да извади мотора с кутията и да ги разцепи, а и си трябва втори човек за тази операция + това е голяма хамалогия и понякога парите не си заслужава. Отделно частите може да набъбнат до 2000 лв, труда обикновенно е 500-700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път съм ходил при Мишо с един приятел и от държането му втори път няма да отида. Между другото на друг приятел за трети път прави типтроника на А4 3,0 ТДИ и все се чупи отново. Не знам половината форум какво ще прави ако примерно Мишо замине за чужбина.

 

Мишо не прави типтроници. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си позволих да препоръчам Мишо и малко след това се появиха два неблагоприятни коментара,а той не влиза във форума и няма как да вземе отношение,позволих си и да му звънна и да чуя и пренеса неговата гледна точка.

Първият колега е питал за смяна на обтегачи,без да уточни кои.Мишо му е казал,че за смяна на долните се налага сваляне на двигателя,за което при него няма условия и да се обърне към другите препоръчани във форума майстори.Също така му е казал,че е много възможно чукането да са дължи на други неща,често е от дюзи,и че първо трябва да се намери източника.Колегата обаче явно си е навил,че смяната на  обтегачите ще му реши въпроса.Не че не е възможно и да е така, аз лично му стискам палци да мине възможно най-безболезнено.

Колкото до колегата гибонас-както и си знаех,Мишо никога не е правил типтроници.Трябва да се бъркаш,не допускам,че твърдението ти е умишлено.Очна ставка ще дойде прекалено,но при положение,че стои твоя пост,би следвало да стои и моя.

 

П.С. Предлагам да не разводняваме повече темата, има достатъчно информация за който има такъв проблем да отсее възможните варианти,вкл. и майстори.

Бях се поправил за типтроника, друг човек го е правил, но са ми изтрили мнението.

 

Друго, което ме дразни при някои майстори е като кажат: Стари коли не правим. Според мен има две причини: 1. Ще изкарат малко пари от ремонт на стара кола и 2. Като няма къде да боднат Вагкома не могат да направят диагностика.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина смяната на обтегачите не винаги е панацея и не решава проблема с претракването/нията при запалване, но все пак те така или иначе трябва да се сменят в даден момент. Мой приятел има подобен проблем в момента на 3.0 ТДИ , който и след смяната на горните обтегачи, ремъци, ролки, масло, макар и едва доловимо, се чува като леко изчаткване след запалване, а и колата му не пали от раз.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже си позволих да препоръчам Мишо и малко след това се появиха два неблагоприятни коментара,а той не влиза във форума и няма как да вземе отношение,позволих си и да му звънна и да чуя и пренеса неговата гледна точка.

Първият колега е питал за смяна на обтегачи,без да уточни кои.Мишо му е казал,че за смяна на долните се налага сваляне на двигателя,за което при него няма условия и да се обърне към другите препоръчани във форума майстори.Също така му е казал,че е много възможно чукането да са дължи на други неща,често е от дюзи,и че първо трябва да се намери източника.Колегата обаче явно си е навил,че смяната на  обтегачите ще му реши въпроса.Не че не е възможно и да е така, аз лично му стискам палци да мине възможно най-безболезнено.

Колкото до колегата гибонас-както и си знаех,Мишо никога не е правил типтроници.Трябва да се бъркаш,не допускам,че твърдението ти е умишлено.Очна ставка ще дойде прекалено,но при положение,че стои твоя пост,би следвало да стои и моя.

 

П.С. Предлагам да не разводняваме повече темата, има достатъчно информация за който има такъв проблем да отсее възможните варианти,вкл. и майстори.

 

Все повече се убеждавам, че тук се пишат страшно НЕАДЕКВАТНИ мнения. Този Мишо ме отряза на секундата с думите, че се занимава със скоростни кутии и еклектроника, за никакви дюзи не ми е говорил даже не ми обърна внимание. Говореше ми, че и коли с газови уредби не искал, но все такива му карали (това го казвам за да се сети какво ми е говорил след като му се обадиш да му докладваш отново).

 

Благодаря на Влади който ми се обади и се свързахме да поговорим и да даде съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на вас с тия дизели трябва да ви забранят да ходите в сервизи бе, само в Порше да ходите до като не си ги купуте още няколко пъти. Първо си купувата скрап, после почват порлбемите и всеки който ви каже, че за нищо не стават ви му се правите на интересни. Как един път Мишо не ме отразя мене и как един път не ме върна ?

 

Даже днеска бях при него и за 15 минути си свърших работата. Щото говорите глупости за човека, като толкова си разбирач а той е тъп и не разбира ходи си я орпави сам или си я закарай в Порше или при някой квартално-гажен майстор дето през деня е шивач а вечер става автомонтьоротенекеджхиябояджияжичкаджия и т.н. В тоя форум си мислех, че като хората карат относително скъпа кола ще са по-нормални, а то се оказват само селяни, комплексари и мърльовци. Що не ви сложат на тия шибани печки един двоен данък та да спреде да си ги купувате. А тия с ГАЗ-та да си ги боядисат жълти которите и да тръгнат на курсове от централна гара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itolev, направо избухна с това мнение. Май само твоята кола става за нещо, а всички други да ги даваме в Надин направо? Нищо, че нито карам на газ, нито дизел, съм си селянка и мърла. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БМВ форума е още по-страшно със собствениците на БМВ. Лошото е, че 4F-ките стават на години, а поддръжката си е все така дебела по двигателите и скоростните кутии...Отделно, че се внасят и стари кошове на по 300+к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на вас с тия дизели трябва да ви забранят да ходите в сервизи бе, само в Порше да ходите до като не си ги купуте още няколко пъти. Първо си купувата скрап, после почват порлбемите и всеки който ви каже, че за нищо не стават ви му се правите на интересни. Как един път Мишо не ме отразя мене и как един път не ме върна ?

 

Даже днеска бях при него и за 15 минути си свърших работата. Щото говорите глупости за човека, като толкова си разбирач а той е тъп и не разбира ходи си я орпави сам или си я закарай в Порше или при някой квартално-гажен майстор дето през деня е шивач а вечер става автомонтьоротенекеджхиябояджияжичкаджия и т.н. В тоя форум си мислех, че като хората карат относително скъпа кола ще са по-нормални, а то се оказват само селяни, комплексари и мърльовци. Що не ви сложат на тия шибани печки един двоен данък та да спреде да си ги купувате. А тия с ГАЗ-та да си ги боядисат жълти которите и да тръгнат на курсове от централна гара...

 

 

 

 

   Колега, с това си мнение незнам точно какво искаш да кажеш за собствениците на дизели, че сме някакви мършляци ли или ти си Голем вожд с 3.2 бендзин? А и за тези , който карат на газ , пак незнам защо ти е такова мнението. Сигурно и ти си карал кола на газ, но сега  си вече батка на бензин и обиждаш хората.

Редактирано от shefa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече се убеждавам, че тук се пишат страшно НЕАДЕКВАТНИ мнения. Този Мишо ме отряза на секундата с думите, че се занимава със скоростни кутии и еклектроника, за никакви дюзи не ми е говорил даже не ми обърна внимание. Говореше ми, че и коли с газови уредби не искал, но все такива му карали (това го казвам за да се сети какво ми е говорил след като му се обадиш да му докладваш отново).

 

Благодаря на Влади който ми се обади и се свързахме да поговорим и да даде съвет.

 

Колега, респект, но нещо ти куца с нормалната комуникация според мен. Как така на едни се обръща внимание, на други не? Аз лично съм си говорил с Мишо по телефона няколко пъти при това доста дълго преди още да ме познава, и познай - говорихме си за дюзи и обтегачи :). Що не ме отреза мен тогава, въпреки че примерно си поддържам колата при Влади и не съм му клиент? Логично е, че хората работят през деня и няма да си дигнат телефоните докато са омазани и работят. С майстори се говори сутрин и вечер и се уговаряте за час, а не по телефона да му диктуваш какво, кога и как да направи. Ти сам го каза- във форума се пишат неадекватни мнения, а още повече са технически неадекватните мнения - е само си представи какво ще ти е на теб ако трябва по цял ден да си говориш с философ на тема ИКТ технологии. Тва не е Порше, каза се по-горе, а на който не му харесва си търси други по-добри майстори или си взима почасово гараж и си прави колата сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се!

Спирам да пиша тук и да казвам факти. Явно нещата са доста дълбоки и стари щом с едно мнение станаха такива драми... Успех на Мишо и всички около него. Дано дизела ми не се разпадне скоро... и ще се моля да не ги забранят със закон тези печки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с това си мнение незнам точно какво искаш да кажеш за собствениците на дизели, че сме някакви мършляци ли или ти си Голем вожд с 3.2 бендзин? А и за тези , който карат на газ , пак незнам защо ти е такова мнението. Сигурно и ти си карал кола на газ, но сега си вече батка на бензин и обиждаш хората.

Искам да кажа, че само де мармори и 90% от хораа дето пишат нямат никаква техническа култура. Най-добре да стане като в Гърция, да видим как някой ще регистрира дизел на частно лице. Тогава ще се оправят нещата. Никой човек не си купува дизел щото е по-готин за каране или по здрав. Всеки който си е купил дизел го е направил от икономия. Това говори достатъчно. А иначе си прав тия дни станах батка даже и Impreza-та си катам на газ. За по-тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!
 

Пич, стига с тая гъзария да краш бензин... Нито е много по-скъпо, нито е много по-гъзарско, да не говорим, че 3.2 ФСИ си върви като 3.0 ТДИ. Това, че хората карат повече дизел... ами отвори mobile.de и виж там какво се кара - от 3200 А6ци 2006-2008 има 560 бензинови. Аз не виждам една обективна причина да избера бензин пред дизел при еднаква цена на старо - сигурно има, но не се сещам. :anonym:

 

По темата, мойта е 3.0 TDI 160к км - не съм сменял веригата и няма признаци да трябва да се сменя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа, че само де мармори и 90% от хораа дето пишат нямат никаква техническа култура. Най-добре да стане като в Гърция, да видим как някой ще регистрира дизел на частно лице. Тогава ще се оправят нещата. Никой човек не си купува дизел щото е по-готин за каране или по здрав. Всеки който си е купил дизел го е направил от икономия. Това говори достатъчно. А иначе си прав тия дни станах батка даже и Impreza-та си катам на газ. За по-тънко.

 

 

    Батка , а аз като карам дизел може би по-мощен от твоята импреза и харчещ повече гориво, трябва ли да се чувствам по-батка от тебе.  А мизерниците, който са си купули 12 цилиндрови дизели примерно на Q7  сигурно нямат пари да карат Q7 бензин.

 

     п.п. Не мисли, че се заяждам с тебе, но твойте приказки ме карат да си мисля, че ти нямаш техническа култура на ниво.

 

    п.п.2 Аз карам освен две Аудита(едното бензиново другото дизелово) и дизелов Мерцедес с 8 цилиндъра и две турбини, това дали е икономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората за които съм го написал си знаят кой са... Иназе който иска да се слага в знаменател с тях, не можеш да си купуш кола за 15000лв на 300 000км и да си мислиш, зе караш най-новата  S  class и някой като ти постави диагноза да му кажеш, че нищо не разбира. Или пък това, че някой хора нямат култура да общуват нормално. Всичко тръгна от там, че според някой хора един човек е крайно некадърен и некомпетентен. Но просто са се объркали а това кой какво кара си е неговора работа.

 

п.п.  Още не съм видял дизела дето е по-бърз и по харчещ от синьото свлачище, дори и ремапнато 3.0 BiTDi не се справи. Последния рекорд в София с един казан е 141км по бележка пълно/празно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да споделя разни преки впечатления от "ОЕМ-ските" обтегачи за 3.0. Като цяло- зверски боклук. Оставяме настрана промяната в конструкцията, която е меко казано глупава, но за намаляването на разходите са способни на всичко. Та в разстояние на десетина дена се наложи да ревизирам три коли със сменени обтегачи. Един комлект сменен от мен и два от Порше БГ. И в трите случая ведага или след кратка експлоатация единият или двата се разтракват.  При два от повдигачите се установи як пропуск на масло между буталцето и цилиндърчето, тоест гоооолям фал с допуска между двете части. Третият обтегач се оказа със неработещ еднопосочен клапан под буталцето. Пропускяше и в двете посоки. Смених го с клапан от обтегач за агренажен ремък, и заспа. И днес отново кофти клапан. Оправи се с продухване с компресор в двете посоки, но костваше повторно сваляне. Това го думам заради душевното здраве на страдащите от тракащи обтегачи, и зарад тез, които като чуят за "оригинални части" се подмокрят от кеф и благоговение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...