kainy Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Все пак и някой му ги е продал и монтирал... Много хора си нямат на идея, че това изобщо е възможно. Ние тука сме го коментирали доста пъти, но имам двама колеги с 3-ки дизели, където идея си нямат от това нещо и ще си напазарят веригите и обтегачите по цената, без изобщо да се замислят. Сега, ако е бил предупреден и все пак е решил така, това си е друг въпрос . На мен един приятел като ми показа, как оригиналната верига беше издълбава Феби обтегача, много бързо ми минаха всякакви фантазии за нещо различно от ОЕМ... Затова пък сега ако на комбито вергите проимат нужда от смяна и още не съм продал мотора от седана, най-вероятно просто ще сменя мотора, че ще излезе по-евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Може ли да е затегнал мотора поради друга причина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Има ли някакъв вариант да се провери тая верига тръгнала ли е или не ?Аз съм с бензинов мотор, но и моя е с вериги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Тя като тръгне и няколко секунди след това разбираш. Не мога да си обясня как може да се произвеждат толкова некачествени части и то сваг, а не не нещо съвсем неизвестно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Тази верига за да се скъса най-вероятно има друга причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Аз съм с оригиналната на 236к километра. Просто питам информативно дали има някакви признаци. Колата пали без проблеми не притраква нищо на студено, но просто да имам едно на ум.В сервиз няма как да се провери освен ако не се разглоби мотора предполагам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 В български сервиз няма как да се провери... Има си редица начини да се диагностицира, един от които е да се провери тайминга дали е в норми (все пак е timing chain нали ). Но в БГ не обичат такива работи. Нито майсторите, нито клиента. Едните защото не искат да се нагърбват с отговорност за диагностика, а другите защото не искат да плащат скъпи диагностики, за нещо което в крайна сметка няма да искат да поправят, защото ремонта е 3000-4000лв (такъв след който да не се случи така, като примера по-горе). Затова едната страна си говори на изуст, а другата чака да стане належащо . Междудругото не знам какво ги храним, но това си е една що годе сложна и пипкава система (вярно на пръв поглед изглежда излишно сложна), която все пак си държи едно 10 години с пробег от 300-500к км. Нали се сещате че гюнтер не ги е плащал тея коли по 5-6к€, че да се коси за 2к€ ремонт на консуматив. БМВ-то на един колега си му трака веригата 2 месеца след като сложи нова (след акция в БМВ), на 2-ка дизел 2008-а... Бих казал че сме си много добре даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) В БМВ не се решава проблема със смяна на верига, там проблемът е друг, ама се правят и те на хитреци.noX На 236 000, ако са реални, нямаш никакви проблеми с веригите. Още повече, че поне при 4F ако си с оригиналните обтегачи и вериги, шансът да скъсаш нещо преди да чуеш проблема, е нулев. Или поне аз не съм чул за скъсана ЗАВОДСКА верига на 4ф 3.0тди без признаци преди това - щото 530д на БМВ ги кине като топъл лЕБ без да знаеш предварително. :) Редактирано 15 Януари 2016 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Благодаря за отговорите колеги. Колата е на реални километри. Преди 3 години е внесена на 190 000 от първи собственник от Берлин. Надявам се че няма да има ядове скоро,макар че на всяка заплата си заделям по малко един ден като дойде заветния ден да ги смена с качествени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaspetelov Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Здравейте и при мен почукват ( по мое мнение доста сериозно ) веригите при палене до колкото разбирам от прочетеното до сега заради обтегачите . Та въпросът ми е само обтегачите ли да сменя или и веригите и евентуално кака марка да търся ( за обтегачите) колата е 3.0 ТДИ и показва на километража 185000. НО не е много сигурно ;-);-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 От това, което съм чел се сменят само горните обтегачи. И трябва да са задължително оригинални. Тук има 1 колега Райно, който снабдява с оригинални части на добри цени. Освен това докато ги смениш, ако сменяш масло, да напълнят новия филтър преди да го сложат, за да не прескочи веригата. И най-добре ги оправи преди да сменяш маслото. Ако решиш да сменяш всичко ще ти трябват 2-3000лв. Като съм чел самите вериги смед 300к са за смяна. Ако няма да я караш много смени само обтегачи. Ако ще караш 100-200к най-добре всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaspetelov Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Благодаря ти колега за информацията маслото го смених преди 4000 км по начина който препоръчваш с пълнене на филтъра. А оригиналните обтегачи каква марка са защото мой близък продава авточасти и ще му възложа задача да ги търси ако някой може да каже каква марка са оригиналните или някакъв номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 И оригиналните и неоригиналните са марка www.iwis.de Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 И сваг ли са такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marantz Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Сменявал съм на мерцедес верига, там тя беше ИВИС, както пише колегата, и тази която свалихме и тази която монтирахме, няма проблем с това, че не е купена от Балканстар. Според мен не е монтирана правилно, при мерцедес тя е разделена и има с нея допълнително звено, което се занитва, ако не е направено добре може да се откъсне, но при ауди незнам дали е така. Според мен има друг проблем в случая, да не забравяме и грешка при монтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Всички немски тоалети излизат с IWIS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 През датчиците на валовете няма ли как да се хване разтегната верига? При бензиновите БМВта така ги измервахме, но ако и тука е така каква е нормата. 1.5 градуса беше на БНВSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Има ли вариант при първи старт сутрин да не чаткат обтегачи , а само на загрял мотор след 15-30мин престой като запаля да изчаткват? Може ли този звук да е от нещо друго? Не го прави винаги това. Другото е ,че при първи старт сутрин върти малко по дълго , но си пали добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Смели сте да чакате тия обтегачи, при мен без предупреждение се счупи един обтегач, само две парчета имаше, другите бяха надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
syscom Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 И сега има ли лек?Със смяна на верига дали ще се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Моторът вън и се сменя всичко - обтегачи, болтове за тях, плъзгачи, вериги, О пръстени, семеринги, гарнитури и колата става нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) И сега има ли лек?Със смяна на верига дали ще се оправи?Нищо й няма на колата, само джоба на собственика ще олекне. Както написа Райно, всичко сменяш да е чиста работата и пак газ до дупка. Редактирано 4 Март 2016 от shmetko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 (Редактирано) Аз направих така...сменихме вериги и обтегачи....дали колата е станала, цитирам: ,,нова", само времето ще покаже...За мое успокоение, избрах един определен сервиз / ясно кой, няма да му правя реклама /, отво за мое успокоение сменихме обтегачи и вериги с оригинални такива...От това не се пести... Редактирано 31 Май 2016 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) Гледах на 1 мерцедес как сменят веригите на мотор без да го махат. Откачат старата верига и нейния край го захващат с началото на новата верига. После с някакъв инструмент въртят мотора докато новата верига навлиза и минава между всички зъбци. а старата лека по лека се изкарва. Накрая се откача и на нейно място се закача края на новата верига. Тая процедура не знам дали е възможна на наще коптори но силно ме съмнява имайки в предвид, че тия вериги са на е*аси мястото. Редактирано 1 Юни 2016 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) Преди 14 часа, noX написа: Цитиране на предходно мнение! При А6 С6/4F 2.4 BDW двигател, замяната на ангренажните вериги е невъзможно да се извърши без снематне на двигателя...Осмен, че са на ,,еба...и мястото", двигателният отсек е толкова тесе, че и игла да пуснеш, не може да стигне до корите под двигателя.... Редактирано 2 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване