Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

Чуваш и компенсаторите като се пълнят с масло, може да ти изчукват на глухо. Не се втелясвай в тия варели на 8-10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет и от мен!Не намирам начин да се сържа с Влади, и ще ви бъда много благодарен ако напишете телефон,или някакви координати! От всичко прочетено май,май ще се сменят обтегачи!:hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,

Знам че темата е стара, но е доста полезна и голяма и затова реших да пиша тук.

Имам съмнения за разтегнати вериги, процедурата и цените са ясни. Това което ме безпокои са зъбчатките. От опита ми с колела (висок клас) и мотори знам че разтегнатите вериги износват зъбчатките по много специфичен начин, като раздалечават зъбците. Ако на байка сменя износена верига без зъбчатките, до няколко стотин км и новата верига ще се разтегне. При моторите до колкото знам е същото. Поради тази причина купуваме по 3 броя вериги на всеки комплект венци, като разменяме веригите през 2-3к км докато не се износят и 3те броя. Доста непрактично за коли.:)

Питането ми е - има ли смисъл от притеснение по този въпрос при веригите на ДВГ. Има ли смисъл да се сменят и зъбчатките ако това изобщо е възможно?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според зависи от клиента. Масово сменят само горен десен обтегач. По-ларж които са сменят и двата горни. Някои сменят обтегачи и вериги... а би трябвало комплект - обтегачи вериги колела. Аз само се ослушвам за шумове, че съм на 400к, ама за сега няма фрапантни звуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това само за горните обтегачи ясно ама тръгнат ли да се сменят вериги дали с вадене на мотор или през скоростната кутия би било глупаво да се спести от нещо като колелата например. И без това най-скъпите части са обтегачите ако не се лъжа.

 

ПП. На 6-та страница от темата ги има описани необходимите части:

 

Редактирано от Fr0sT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Audi V6 said:

Според зависи от клиента. Масово сменят само горен десен обтегач. По-ларж които са сменят и двата горни. Някои сменят обтегачи и вериги... а би трябвало комплект - обтегачи вериги колела. Аз само се ослушвам за шумове, че съм на 400к, ама за сега няма фрапантни звуци.

 

 Колега, на колко км взе колата. Почти е невъзможно да си на такъв пробег без да са сменяни поне обтегачите преди. Може би предния собственик е правил нещо. Може да погледнеш капаците на ангренага, ако има силикон значи нещо е правено. 

 

Има ли представа някой с колко се оскъпява ако се сменят и колела и какви допълнителни неща освен семеринг трябва да се купят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я взех на 360к преди година и половина. Имам пълна разпечатка на поддръжката в официалния сервиз, до момента, в който я купих. Вериги/обтегачи не са пипани. Както и турбината. Сменени са дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е като си купуваш кола сервизирана само в официален сервиз, а не А6ца за 12к лв и после да и налееш още толкова за да върви.

И все пак това е страшно много за оригинални вериги. Предполагам тази кола е карана само на магистрала, за да не са сменени още.

Моята точно като по книга на 230к се разтропа.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма да се обаждам моята на колко е, a веригите не са пипани. :D

Само извънградско е карана и има 72 редовни посещения в представителството.

Вярно, изтракват понякога, но ще ги снемям.. някой ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги смених на 290к км или 10 години. При палене не тракаше, но няколко пъти изтрака при движение. С маслената помпа и труд, всичко оригинално ми стъпи 2500 лв. Упс имам същия пост от преди :)

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво смени, евтино ми се вижда... Всички вериги, всички обтегачи? Колела не си пипал? Части от Порше ли? Моля за инфо, да съм подготвен. Исещаш ли разлика в поведението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е с големи отстъпки и смяна със сваляне само на кутията за около 400-500 лева труд. Тия кошове станаха вече на доста години и нормално е цените да спадат, защото просто няма кой вече да дава 3000 лева за части и 1500 лева за труд за едни вериги.

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последни данни частите са около 1500-1600лв, за колкото ги бях намерил и преди 3 години... Сега също чакам по-актуална информация от майстора ми, понеже ще я вкарвам за ребилд на кутията и мисля да я свърша и тая работа, че така и така ще има достъп :) Та 2500лв, даже може и да се окаже да е малко множко... ако е било през кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти при Ники ходиш доколкото знам, и аз разбрах подобни суми, но вече бях сменил двата горни обтегача. Ако знаех предварително щях да събирам направо за смяна на всичко. Затова пиша и на колегите, които са за вериги, да сменят всичко да не се занимават само с обтегачи. Схемата с обтегачите явно важи ако колата ти е около 200 000 км и се разтропа нещо от горните вериги, да изкара още 60-70 000 километра. Ако си на 400 000 обаче, мисля че ще трябва всичко да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и за моята,имам едва доловимо тракане при палене,веригите ги чувам по осезаемо за 1,2 секунди когато наближавам смяна на масло.

Но след потегляне и каране да кажем 1.5км че чува нещо като аванс,не подавам ли рязко газ си трака,но подам ли рязко газ за момент и изчезва.

Някаква насока ако може от къде да е почна,че не ми се влиза във филм по метода на изключването. 

Мотора е 2.7тди

Редактирано от balu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си първо нивото на маслото, защото при мене след последната смяна на маслото при ниво на средата, горе-долу около 7,2 литра бях налял, се получаваше същото чукане като от аванс. Спрях, долях още 500 грама, за да стане на макс и чукането при подаване на газ в движение изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надали е точно от това. При последната смяна при 7,5л нивото ми е на 2-3 мм над минимума. Така и не долях да стигне до горе и не виждам разлика 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това ми е наблюдението от преди няколко часа, дето се казва. Като й сипах още 500 грама, спря да се чува това потропване при подаване на газ в движение. Иначе на студено палене и при подаване на газ на място нищо не се чува. Ама аз като гледам на нашите коли им дават по каталог 8,2 литра, така че 7-800 грама по-малко може да оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чух нещо днес.

Силно ли това тракане?

При мен беше едва доловимо след палене на топъл мотор след 2 часа престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е масло,колата започва да чука на аванс след 1,2км каране без натискане на газта,напъна ли е малко в тези 1,2км няма да го направи,мисля да пробвам с дюзи първо да видим. 

Редактирано от balu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mshbul написа:

И аз чух нещо днес.

Силно ли това тракане?

При мен беше едва доловимо след палене на топъл мотор след 2 часа престой.

Не е силно тракането, по-скоро леко почукване. Сега маслото е по-рядко от топлото и започват да си показват болежките.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...