Svetoslav.d.slavov@abv.bg Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Oki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslav.d.slavov@abv.bg Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 http://dox.bg/files/dw?a=f28c1e3b4b Колата е запалена след час и половина престой. Понеже клипът е голям съм го качил в сайта по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Аз не чувам да тропа верига. Моята тракаше доста отчетливо 2 секунди преди да сменя. 100% имаш сменявани обтегачи, няма как да издържат толкова километри. Дали ще е в гараж или отвън - няма значение за изтропването. Сега дали са разтеглени веригите, не се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 На вас вдига ли ви оборотите веднага след палене? При мен отиват на 1200 и става доста шумно и трудно може да се разбере нещо. А ми се струва, че понякога чувам нещо като не съм палил по седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) Моята стига за момент до 1200 и веднага след това пада на 1000. След няколко минути се стабилизира на около 800. Редактирано 27 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 И при мен е така, стига да не е -10, тогава мисля, че повече време е над 1000. Въпросът е, че при това вдигане изръмжава и не мога да съм сигурен дали има други звуци. Днес запалих като смених ролките на пистовия да видя само дали върви добре ремъка, не беше палена 7 дни и ми се стори, че имаше едно изтракване за 1-2 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) Когато са за смяна се чуват отчетливо и няма да се колебаете дали са Редактирано 25 Ноември 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Сменявайте всичко, иначе само си играете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinkata90 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Аз също имам тракане при запалване на мотора .. само тогава около 2-3 секунди по време на движения няма .... и мисля да смена само обтегачите.....(като я взех тракаше навъртял съм 40 000км до сега).. чуда се какво да правя ... дайте съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Най-вече при смяна на масло пълни филтъра. Доколкото чета даже и да тракат веригите може доста да изкара така. Не се ли увеличи за тия 40х? Да не трака друго? При мен има един шум от стартера като спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Преди 1 час, kalinkata90 написа: Аз също имам тракане при запалване на мотора .. само тогава около 2-3 секунди по време на движения няма .... и мисля да смена само обтегачите.....(като я взех тракаше навъртял съм 40 000км до сега).. чуда се какво да правя ... дайте съвет Значи въобще не си давай парите само за обтегачи. Веригите се разтягат доста, тука има хора писаха по 5 сантиметра. Това с обтегачите въобще не правиш нищо, само замаскира проблема. Може да спре да изтраква за известно време, може и да не спре, но по никакъв начин не влияе на удължената верига и изместеното газоразпределение, заради което колата пуши не върви, по шумна е и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 И малко горчив опит да споделя, обаче едно приятелче така си смени наскоро на на А4ката (Б7, 3.0 TDI) само горните обтегачи и изкара месец преди да удари клапаните... После ремонта е ясен, след това смени и целия комплект вериги с обтегачи. Та по-скоро, ако искате да си карате колите, а не само да спрете (евентуално!) тракането и да замаскирате проблема с цел бърза продажба - сменяйте всичко. Цените на комплектите паднаха, има доста кадърни майстори, които ги сменят за прилични пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Точно, затова го писах и аз от опит, за да предпазя други хора от тази грешка. Защото аз смених само горните обтегачи, видях че не е никакво решение, и гледах колкото се може по-бързо да сменя всичко, за да не плащам два пъти горните обтегачи, които са горе-долу половината от сумата за частите. Веригите спокойно могат да се вземат феби, защото те пакетират Ивис - оригинално вгражданите в Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinkata90 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 На 6.12.2017 г. at 9:41, mili 75 написа: Значи въобще не си давай парите само за обтегачи. Веригите се разтягат доста, тука има хора писаха по 5 сантиметра. Това с обтегачите въобще не правиш нищо, само замаскира проблема. Може да спре да изтраква за известно време, може и да не спре, но по никакъв начин не влияе на удължената верига и изместеното газоразпределение, заради което колата пуши не върви, по шумна е и т.н. Колата не пуши... върви много добре нямам проблем с това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Тя ако е с катализатор и дпф, няма да разбереш дали пуши или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Някой забелязал ли е колко пуши като регенерира? За втори път ми се случва да правя облаци, ама яко. И смятам, че регенерираше. Като включих компютъра вече не пушеше и не можех да видя дали някъде е 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 (Редактирано) На 12/22/2017 at 12:34, mshbul написа: Цитиране на предходно мнение! Тъкмо вчера я засякох моята как се беше разпушила.300-400м чак срам да те хване и изведнъж изчезна пушилката. Редактирано 30 Декември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Колко пък да са паднали цените за вериги и труд? Под 2000 лв в София може ли да се намери сервиз? Аз вече минах процедурата, питам от интерес колко съм се минал. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Еми моята е в сервиза но не е готова още и по сметки без крачмаря около два бона ще стъпи с оригинални части. Ще пиша като я прибера ,че по празниците майстора не си дава много зор апък и аз му написах един списък с дреболии Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Какво освен вериги сменяш, свалят мотора или скоростите? В Das Auto в София някой сменял ли е вериги, че на един приятел от Италия мисля да му занеса A5та с 3ка дизел за вериги там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Предстои ми и аз да сменям след нова година,ще пиша след това колко струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Das auto до колкото знам свалят мотора. Около 2500-3000лв смятам че ще струва там с оригинални части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Попринцип щяхме да сваляме мотора ама като ходих да му пусна един аванс от две хилки (не само за ангренаж а и за други части)видях че е свалил кутията и мисля доста добра видимост имаше към задачата.Иначе сменяме цял комплект ангренж включително и някои запчатки по негово усмотрение,а му имам доверие на човека а е и един от най добрите майстори в Русе,но пак ще пиша накрая за кво става на въпрос.Весели празници за сега[emoji16] Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Да, като се свали кутията си има място спокойно да се смени ангренажа. На някой случвало ли се е да му тече масло и от двата капака на горните вериги. Занимавам се с колата на един приятел 3.0 тди и всичко е в масло, та се чудих да не сменяме вериги за 2ри път. Колата е на 500к минимум. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Вече мога да споделя какво излезе като сума при мен.Първо взехме ангренажен комплект на сваг но вътре както писаха и други колеги бе пакетирано части с щампа ивис и логото на ауди дори които са оригинално вграждани на цена около 1250лв.Отделно се наложи да поръчаме още два плъзгача които не присъстваха в комплекта тях поръчахме оригинални и пак дойдоха с същата щампа те бяха на цена около 300лв.Зъбни колела не сме сменяли според майстора нямат много износване понеже и веригите не бяха прекалено разтегнати.Относно цена труд няма да споменавам понеже във всеки сервиз предполагам е различно ,при мен сваляха кутията което е по евтин вариант.[emoji16] Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване