Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://dox.bg/files/dw?a=f28c1e3b4b

Колата е запалена след час и половина престой. Понеже клипът е голям съм го качил в сайта по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не чувам да тропа верига. Моята тракаше доста отчетливо 2 секунди преди да сменя. 100% имаш сменявани обтегачи, няма как да издържат толкова километри. Дали ще е в гараж или отвън - няма значение за изтропването. Сега дали са разтеглени веригите, не се знае. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вас вдига ли ви оборотите веднага след палене?

При мен отиват на 1200 и става доста шумно и трудно може да се разбере нещо. А ми се струва, че понякога чувам нещо като не съм палил по седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята стига за момент до 1200 и веднага след това пада на 1000. След няколко минути се стабилизира на около 800.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, стига да не е -10, тогава мисля, че повече време е над 1000.

 

Въпросът е, че при това вдигане изръмжава и не мога да съм сигурен дали има други звуци. Днес запалих като смених ролките на пистовия да видя само дали върви добре ремъка, не беше палена 7 дни и ми се стори, че имаше едно изтракване за 1-2 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам тракане при запалване на мотора .. само тогава около 2-3 секунди по време на движения няма .... и мисля да смена само обтегачите.....(като я взех тракаше навъртял съм 40 000км до сега).. чуда се какво да правя ... дайте съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вече при смяна на масло пълни филтъра.

 

Доколкото чета даже и да тракат веригите може доста да изкара така.  Не се ли увеличи за тия 40х? Да не трака друго?

При мен има един шум от стартера като спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kalinkata90 написа:

Аз също имам тракане при запалване на мотора .. само тогава около 2-3 секунди по време на движения няма .... и мисля да смена само обтегачите.....(като я взех тракаше навъртял съм 40 000км до сега).. чуда се какво да правя ... дайте съвет

Значи въобще не си давай парите само за обтегачи. Веригите се разтягат доста, тука има хора писаха по 5 сантиметра. Това с обтегачите въобще не правиш нищо, само замаскира проблема. Може да спре да изтраква за известно време, може и да не спре, но по никакъв начин не влияе на удължената верига и изместеното газоразпределение, заради което колата пуши не върви, по шумна е и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И малко горчив опит да споделя, обаче едно приятелче така си смени наскоро на на А4ката (Б7, 3.0 TDI) само горните обтегачи и изкара месец преди да удари клапаните...

После ремонта е ясен, след това смени и целия комплект вериги с обтегачи. Та по-скоро, ако искате да си карате колите, а не само да спрете (евентуално!) тракането и да замаскирате проблема с цел бърза продажба - сменяйте всичко. Цените на комплектите паднаха, има доста кадърни майстори, които ги сменят за прилични пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, затова го писах и аз от опит, за да предпазя други хора от тази грешка. Защото аз смених само горните обтегачи, видях че не е никакво решение, и гледах колкото се може по-бързо да сменя всичко, за да не плащам два пъти горните обтегачи, които са горе-долу половината от сумата за частите. Веригите спокойно могат да се вземат феби, защото те пакетират Ивис - оригинално вгражданите в Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 6.12.2017 г. at 9:41, mili 75 написа:

Значи въобще не си давай парите само за обтегачи. Веригите се разтягат доста, тука има хора писаха по 5 сантиметра. Това с обтегачите въобще не правиш нищо, само замаскира проблема. Може да спре да изтраква за известно време, може и да не спре, но по никакъв начин не влияе на удължената верига и изместеното газоразпределение, заради което колата пуши не върви, по шумна е и т.н.

Колата не пуши... върви много добре нямам проблем с това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой забелязал ли е колко пуши като регенерира?

За втори път ми се случва да правя облаци, ама яко. И смятам, че регенерираше. Като включих компютъра вече не пушеше и не можех да видя дали някъде е 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/22/2017 at 12:34, mshbul написа:

Цитиране на предходно мнение!

Тъкмо вчера я засякох моята как се беше разпушила.300-400м чак срам да те хване и изведнъж изчезна пушилката.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пък да са паднали цените за вериги и труд? Под 2000 лв в София може ли да се намери сервиз?

Аз вече минах процедурата, питам от интерес колко съм се минал.:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми моята е в сервиза но не е готова още и по сметки без крачмаря около два бона ще стъпи с оригинални части.

Ще пиша като я прибера ,че по празниците майстора не си дава много зор апък и аз му написах един списък с дреболии

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво освен вериги сменяш, свалят мотора или скоростите?

 

В Das Auto в София някой сменял ли е вериги, че на един приятел от Италия мисля да му занеса A5та с 3ка дизел за вериги там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип щяхме да сваляме мотора ама като ходих да му пусна един аванс от две хилки (не само за ангренаж а и за други части)видях че е свалил кутията и мисля доста добра видимост имаше към задачата.Иначе сменяме цял комплект ангренж включително и някои запчатки по негово усмотрение,а му имам доверие на човека а е и един от най добрите майстори в Русе,но пак ще пиша накрая за кво става на въпрос.Весели празници за сега[emoji16]

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като се свали кутията си има място спокойно да се смени ангренажа.

На някой случвало ли се е да му тече масло и от двата капака на горните вериги. Занимавам се с колата на един приятел 3.0 тди и всичко е в масло, та се чудих да не сменяме вериги за 2ри път.

Колата е на 500к минимум.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вече мога да споделя какво излезе като сума при мен.Първо взехме ангренажен комплект на сваг но вътре както писаха и други колеги бе пакетирано части с щампа ивис и логото на ауди дори които са оригинално вграждани на цена около 1250лв.Отделно се наложи да поръчаме още два плъзгача които не присъстваха в комплекта тях поръчахме оригинални и пак дойдоха с същата щампа те бяха на цена около 300лв.Зъбни колела не сме сменяли според майстора нямат много износване понеже и веригите не бяха прекалено разтегнати.Относно цена труд няма да споменавам понеже във всеки сервиз предполагам е различно ,при мен сваляха кутията което е по евтин вариант.[emoji16]

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...