SunShine Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Аз не виждам нищо сложно, въпросните 80мм перки има доста добри модели с дълъг живот.Ако се сложи качествена ще се разпадне колата преди да се наложи смяна на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 Шпекси наистина не е удачно мястото на комутатора. Имаш ли кора отгоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 (Редактирано) Спокойно бре, ся е под нулата. Аз като гледам ми прилича на временно сложен там ПП - При 1,5 над налягане на турбото, на колко ще го пускаш от редукторите? Въобще как се процедира? Втори ред дюзи ще има ли Редактирано 4 Януари 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 4 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 (Редактирано) Над 1.5 не е много полезно за Ихи-то ще му се напука чугунчето Трябва да се внимава с тия налягания. Редактирано 4 Януари 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 (Редактирано) Моя комутатор също не се обдухва от засмуквания въздух, хванал съм го със стяжки за един сноп кабели над ск. кутия, никакви проблеми повече от година и половина...откакто съм с K04-та. все пак е обърнат челно към влизащия в коша въздух, но няма допълнително монтиран радиатор.При А4-те явно челото на комутатора е гладко, и позволява да се сложи радиатор челно към комутатора, обаче моя комутатор е много релефен отпред и няма начин за поставяне на радиатор.Няма да е зле ако някои мод земе че отключи темата за колата ми, че искам да питам някои неща. Редактирано 5 Януари 2012 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 Шпекси наистина не е удачно мястото на комутатора. Имаш ли кора отгоре?Имам кора. Няма как да се събере вода около него. Няма и как директно да се стече вода върху него. В най лошия случай може някакви пръски да има при порой. Предполагам по натам ще му отделя време да измисля нещо.Спокойно бре, ся е под нулата. Аз като гледам ми прилича на временно сложен там ПП - При 1,5 над налягане на турбото, на колко ще го пускаш от редукторите? Въобще как се процедира? Втори ред дюзи ще има ли Ще пиша за тия неща като му дойде времето. Все пак това е различното в тоя проект.Над 1.5 не е много полезно за Ихи-то ще му се напука чугунчето Трябва да се внимава с тия налягания.Ники, ще те изпапкам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 много добро решение за комутатора аз моя се чудя дали да не го шунтирам по този начин или да му играя флекса отдолу и да му сложа едно старо процесорно охлаждане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 Аз съм така повече от година и съм доволен. Нямам горяла бобина до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 @Шпекси,тези дупки често се запушват, и става една голяма локва! На мен 2 пъти ми се бяха задръстили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 5 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 много добро решение за комутатора аз моя се чудя дали да не го шунтирам по този начин или да му играя флекса отдолу и да му сложа едно старо процесорно охлаждане...От какъв зор ти е да местиш комутатора в бобините. Те се напичат, а там няма охлаждане.Аз за 130 000 км откакто взех колата не съм сменил бобина. Още са оригиналните. И аз тогава слушах форумите и си купих като взех колата една бобина и лули. Още така си стоят.@Шпекси,тези дупки често се запушват, и става една голяма локва! На мен 2 пъти ми се бяха задръстили.Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 5 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 (Редактирано) В интерес на истината на по-старите 1.8Т изгоряла бобина не съм виждал.. сдиплила лула да, но бобина - никога.. иначе имам някакви продажби и на бобини де, ама незнам кой и за какво си ги е купувал Виж за изгорели комутатори - такива съм виждал доволно многоПо-новите нямат комутатор, защото както каза Шпекчо - комутатора е в бобината. Е от тези ако знаете колко много съм продал.. че и на себе си колко много съм продал от тях плюсовете са, че като си возиш резервна бобина нема какво да те запре другия плюс е, че тези по-новите уж имат по-яка искра.. ама нея не съм я виждал, за да потвърдя или отрека Тези бобини на jimi-то, са по-"рошавите" (просто са Hitachi) и от тях изгоряла много рядко се вижда. Недостатъка е че се ловят с два болта към капака на клапаните и освен резервна бобина, трябва да си возиш и ключе 10-тка Редактирано 5 Януари 2012 от M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Перфектен тест стана днес. Няма мокро по комутатора или радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 (Редактирано) А ве при 300 коня маф-а колко грама за секунда трябва да отчита. Айде има много коли тука около 300 коня. Е примерно Ицката да сподели, той беше писал преди ама не се сещам къде. Редактирано 19 Март 2012 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 (Редактирано) конете * 0.8 = g/sтоест за да си около 300 коня, MAF-а трябва да отчита около 240 g/s Редактирано 19 Март 2012 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 А ве при 300 коня маф-а колко грама за секунда трябва да отчита. Айде има много коли тука около 300 коня. Е примерно Ицката да сподели, той беше писал преди ама не се сещам къде.За 300 коня ти е необходим толкова въздух колкото реално не можеш да измериш с твоя МАФ.......Иначе MK4 е прав, това е формулата за "имагинерните коне" стига МАФа да мери с достатъчна точност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 За 300 коня ти е необходим толкова въздух колкото реално не можеш да измериш с твоя МАФ.......Иначе MK4 е прав, това е формулата за "имагинерните коне" стига МАФа да мери с достатъчна точност Ти ше кажеш, че не може. Всичко може, само желание да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дедо Мраз Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 (Редактирано) Ти ше кажеш, че не може.... голем си пустиняк,ей тука да не съм съвсем офф177g/s Редактирано 19 Март 2012 от дедо Мраз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 Странно, 177 g/s по формулата горе долу трябва да са около 220 коня.Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 Верно ли трябва да се обясняват такива елементарни неща. :hilezh:Явно трябва, щом такива като теб (с претенции) задават такива елементарни въпроси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера??Практически не е проблем да се направят 300 коня със сток дебитомер, просто ЕКУто незнае за тези 70-80кс дето са над лимита на дебитомера му, а всичко за което незнае ЕКУто не е много добре...... меко казано...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 За да ти "гръмне" двигателя първо трябва да дадеш няква газ, а не да караш в диапазона до 1500 оборота с преполагаемата си "300 коня" кола.......а иначе говоря по принцип и не само за бензина, все пак ти зададе въпрос за измерване на количество въздух а не за количество газ или бензин прав ли съм ? Също така определено не беше на ясно че нямаш вариант да измериш този въздух, т.е зададе въпрос отговорът на който по принцип трябва да ти е бил ясен, в твоя случай явно не е така.......язък ти за претенциите, кой знае колко още "пропуски" имаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера??Дори американците, които не се свенят да раздават коне, дават ограничение на стоковия дебитомер на "200WHP".Фабричните 1.8т/225кс са с 3" хаузинг (70мм вътрешен диаметър), 2.7Т мисля, че са с 3.5", т.е. има от какво да се вземе хаузинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Дори американците, които не се свенят да раздават коне, дават ограничение на стоковия дебитомер на "200WHP".Фабричните 1.8т/225кс са с 3" хаузинг (70мм вътрешен диаметър), 2.7Т мисля, че са с 3.5", т.е. има от какво да се вземе хаузинг.Още от доста коли може да се вземе. Да не говорим, че в ибей се продават готови хаузинги.добре ве шпек,кажи как лъжеш ЕКУ - то с въздуха на гази както каза Тони,не е ли опасно ако караш на заварка.Доста лесно.Не е опасно. Но ако е до Пловдив може и да е опасно. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 VR6, TT/S3(225)-3" S4 -3.25"RS4 -3.50" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Зададох въпрос за да се похраниме. Ама разните душици няма да кажа жалки решихте, че сега е момента да се покажете колко знаете и колко аз не знам. Преди поне за спамене ви биваше. Сега и за това не ставате. Жалко.Ййййе бре Неуспешен опит да се измъкнеш от смешната ситуация в която сам се набута Какъвто и корпус да си сложиш различен от оригиналния НЯМА НИКАКЪВ ВАРИАНТ да разбереш дори и с приблизителна точност колко дебит минава през дебитомера !!!Също така ти желая успех с ползването на корпуси от МЕ7 дебитомери като малко по горе изброените........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts