Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Аз не виждам нищо сложно, въпросните 80мм перки има доста добри модели с дълъг живот.

Ако се сложи качествена ще се разпадне колата преди да се наложи смяна на вентилатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно бре, ся е под нулата. Аз като гледам ми прилича на временно сложен там :lol:

ПП - При 1,5 над налягане на турбото, на колко ще го пускаш от редукторите? Въобще как се процедира? Втори ред дюзи ще има ли :bia:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 1.5 не е много полезно за Ихи-то ще му се напука чугунчето :bia:

Трябва да се внимава с тия налягания.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя комутатор също не се обдухва от засмуквания въздух, хванал съм го със стяжки за един сноп кабели над ск. кутия, никакви проблеми повече от година и половина...откакто съм с K04-та. все пак е обърнат челно към влизащия в коша въздух, но няма допълнително монтиран радиатор.

При А4-те явно челото на комутатора е гладко, и позволява да се сложи радиатор челно към комутатора, обаче моя комутатор е много релефен отпред и няма начин за поставяне на радиатор.

Няма да е зле ако някои мод земе че отключи темата за колата ми, че искам да питам някои неща.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси наистина не е удачно мястото на комутатора. Имаш ли кора отгоре?

Имам кора. Няма как да се събере вода около него. Няма и как директно да се стече вода върху него. В най лошия случай може някакви пръски да има при порой. Предполагам по натам ще му отделя време да измисля нещо.

Спокойно бре, ся е под нулата. Аз като гледам ми прилича на временно сложен там B)

ПП - При 1,5 над налягане на турбото, на колко ще го пускаш от редукторите? Въобще как се процедира? Втори ред дюзи ще има ли <_<

Ще пиша за тия неща като му дойде времето. Все пак това е различното в тоя проект.

Над 1.5 не е много полезно за Ихи-то ще му се напука чугунчето :)

Трябва да се внимава с тия налягания.

Ники, ще те изпапкам. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добро решение за комутатора <_<

аз моя се чудя дали да не го шунтирам по този начин

или да му играя флекса отдолу и да му сложа едно старо процесорно охлаждане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добро решение за комутатора :dance:

аз моя се чудя дали да не го шунтирам по този начин

или да му играя флекса отдолу и да му сложа едно старо процесорно охлаждане...

От какъв зор ти е да местиш комутатора в бобините. Те се напичат, а там няма охлаждане.Аз за 130 000 км откакто взех колата не съм сменил бобина. Още са оригиналните. И аз тогава слушах форумите и си купих като взех колата една бобина и лули. Още така си стоят.

@Шпекси,

тези дупки често се запушват, и става една голяма локва! На мен 2 пъти ми се бяха задръстили.

Може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината на по-старите 1.8Т изгоряла бобина не съм виждал.. сдиплила лула да, но бобина - никога.. иначе имам някакви продажби и на бобини де, ама незнам кой и за какво си ги е купувал :flehan:

Виж за изгорели комутатори - такива съм виждал доволно много

По-новите нямат комутатор, защото както каза Шпекчо - комутатора е в бобината. Е от тези ако знаете колко много съм продал.. че и на себе си колко много съм продал от тях :dance:

плюсовете са, че като си возиш резервна бобина нема какво да те запре :dance: другия плюс е, че тези по-новите уж имат по-яка искра.. ама нея не съм я виждал, за да потвърдя или отрека

Тези бобини на jimi-то, са по-"рошавите" (просто са Hitachi) и от тях изгоряла много рядко се вижда. Недостатъка е че се ловят с два болта към капака на клапаните и освен резервна бобина, трябва да си возиш и ключе 10-тка :hilezh:

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Публикувано (Редактирано)

А ве при 300 коня маф-а колко грама за секунда трябва да отчита. Айде има много коли тука около 300 коня. Е примерно Ицката да сподели, той беше писал преди ама не се сещам къде.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве при 300 коня маф-а колко грама за секунда трябва да отчита. Айде има много коли тука около 300 коня. Е примерно Ицката да сподели, той беше писал преди ама не се сещам къде.

За 300 коня ти е необходим толкова въздух колкото реално не можеш да измериш с твоя МАФ.......

Иначе MK4 е прав, това е формулата за "имагинерните коне" стига МАФа да мери с достатъчна точност ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 300 коня ти е необходим толкова въздух колкото реално не можеш да измериш с твоя МАФ.......

Иначе MK4 е прав, това е формулата за "имагинерните коне" стига МАФа да мери с достатъчна точност ;)

Ти ше кажеш, че не може. Всичко може, само желание да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, 177 g/s по формулата горе долу трябва да са около 220 коня.

Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли трябва да се обясняват такива елементарни неща. :hilezh: :hilezh:

Явно трябва, щом такива като теб (с претенции) задават такива елементарни въпроси ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера??

Практически не е проблем да се направят 300 коня със сток дебитомер, просто ЕКУто незнае за тези 70-80кс дето са над лимита на дебитомера му, а всичко за което незнае ЕКУто не е много добре...... меко казано......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ти "гръмне" двигателя първо трябва да дадеш няква газ, а не да караш в диапазона до 1500 оборота с преполагаемата си "300 коня" кола.......а иначе говоря по принцип и не само за бензина, все пак ти зададе въпрос за измерване на количество въздух а не за количество газ или бензин прав ли съм ? Също така определено не беше на ясно че нямаш вариант да измериш този въздух, т.е зададе въпрос отговорът на който по принцип трябва да ти е бил ясен, в твоя случай явно не е така.......язък ти за претенциите, кой знае колко още "пропуски" имаш B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера на А6 1.8Т по различен ли е от напречните AGU-та да кажеме, защото знам много 1.8T AGU-та по над 300 коня без интервенции по дебитомера??

Дори американците, които не се свенят да раздават коне, дават ограничение на стоковия дебитомер на "200WHP".

Фабричните 1.8т/225кс са с 3" хаузинг (70мм вътрешен диаметър), 2.7Т мисля, че са с 3.5", т.е. има от какво да се вземе хаузинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори американците, които не се свенят да раздават коне, дават ограничение на стоковия дебитомер на "200WHP".

Фабричните 1.8т/225кс са с 3" хаузинг (70мм вътрешен диаметър), 2.7Т мисля, че са с 3.5", т.е. има от какво да се вземе хаузинг.

Още от доста коли може да се вземе. Да не говорим, че в ибей се продават готови хаузинги.

добре ве шпек,

кажи как лъжеш ЕКУ - то с въздуха на газ

и както каза Тони,не е ли опасно ако караш на заварка.

Доста лесно.

Не е опасно. Но ако е до Пловдив може и да е опасно.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зададох въпрос за да се похраниме. Ама разните душици няма да кажа жалки решихте, че сега е момента да се покажете колко знаете и колко аз не знам. Преди поне за спамене ви биваше. Сега и за това не ставате. Жалко.

Ййййе бре :hilezh: Неуспешен опит да се измъкнеш от смешната ситуация в която сам се набута :hilezh:

Какъвто и корпус да си сложиш различен от оригиналния НЯМА НИКАКЪВ ВАРИАНТ да разбереш дори и с приблизителна точност колко дебит минава през дебитомера !!!

Също така ти желая успех с ползването на корпуси от МЕ7 дебитомери като малко по горе изброените........ :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...