veselin velchev Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 АЦЕ-то си пее и с неговата инжекцияТе така като гледам само моето и твоето пеят,защото не сме ги окуцили с газови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Те така като гледам само моето и твоето пеят,защото не сме ги окуцили с газови.Като се загледаме във всички теми свъразни с този мотор,излиза,че е напълно вярно.Но при мен като работи бензиновата помпа,когато съм на газ,всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Здравейте,Аз имам А6 2.8 ААН Q Авант от 3 месеца и бих казал, че това е най-подходящия мотор за тежкото купе на Шлепа Цената на ГИ Фобос е 1100 лв.Разход градско с климатик 13-14 л/100. Извънградско с климатик и 4 човека+багаж от 10 до 12 л/100 км в зависимост от скоростта. Ангренажа с всички ролки и водна помпа е 280 лв. Динамиката е доста прилична, няма значение дали си сам, с кучето, със слона или си пуснал климатика Поздрави,Цветомир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Ангренажа с всички ролки и водна помпа е 280 лв. Не искам да споря излишно, просто не съм проверявал скоро. Тази цена реална ли е, и със смяната ли е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 ...Тази цена реална ли е, и със смяната ли е???Да, цената е съвсем реална и е за качествени ролки, ремък и в.помпа БЕЗ труда за смяната.По принцип смяната е елементарна и става за около час ако имаш скобата (направата на скобата не е сложна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Да, цената е съвсем реална и е за качествени ролки, ремък и в.помпа БЕЗ труда за смяната.По принцип смяната е елементарна и става за около час ако имаш скобата (направата на скобата не е сложна)Потвърждавам - частите са възможно най-качествените закупени от Димо. Смяната става за 1 час, ако знаеш как. Ако ти е за пръв път около 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Е добре ви е наиграл С ремък Гейтс и ролки Ина, водна помпа Долз - 320 лв - отстъпката ще доде около 10-12%.Навсякъде по магазините ще ви дадат дори 15 за по-съществена покупка ей така. Не го разбирам, честно казано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Димо никога не прави такива неща бе, в грешка сте нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Той каквото прави си го прави добре бре - то си е търговия. А и не пледира, че "помага". Който го устройва пазарува, който не - търси по-добри условия. Просто не е за реклама и по-добре да не казват за какви пари са взели нещата. Защото ако не е дал това, което писах, а то е най-скъпото и читаво, значи къде отива надценката е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) На АЦЕ не може газов инжекцион, осевен това там има едни драми с дебитомер.Само на бързо да спомена че на АЦЕ и ААД може газов инжекцион! Веднага мога да дам номера на човека, който слага (от Севлиево е). И на мен ми предлагаше ама за кола която струва 1500 лв да дам 800 лв за ГИ... малко не ми се връзва Редактирано 9 Септември 2011 от RTM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Привет,Целта не беше да правя реклама на Димо, а по-скоро да споделя в какви рамки се движи едно пълно облужване на 2.8 бензин, което е и името на темата.Поздрави,ЦветомирП.С. Дали съм се набутал или не, мога само аз да го преценя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 (Редактирано) Много поучителна тема за разход на 2.6. Че взех да се чувствам много глупав защо взех 4-ри цилиндров мотор като 6 цилиндровите харчат същото и по-малко, пък вървят много повече Аз не искам да се заяждам ама дайте да си говорим истини. Глупостите от сорта на 2.6 8-9 и 11-12 градско са за кръчмите И да кажа една истина за АЦЕ по системата на ремъците няма скъпи ролки!!! Вие как си ги говорите 300-400лв, при мен няма нищо и да има е 40лв ПП - И сега преди да сипете не казвам дори за миг, че 2.6 е калпав!!! Аз го харесвам, но няма да си го купя. Ако ще 6-так най-големия, за 8-мак важи същото ПоздравиКолега и аз имам АЦЕ (доста време) и като цяло съм доволен (няма газ). Незнам от къде са тези цени за ролки при положение, че само паразита под алтернатора е 80-90лв., зависи от отстъпките. Редактирано 1 Октомври 2011 от Jamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 (Редактирано) Него не съм го сменял, да но не се и налага ако си прав . Като цяло горе визирам НОВИТЕ динамични обтегачи който са си скъпи спрямо всякакви обикновени ролки(демек АЦЕ срещу АБС). Също така визирам, че на гадното АЦЕ има само две ролки една на ангренажа, и тази за която сега стана дума.ПП - И двете стани сме пристрастни ФАКТ. Нямам време да седна да извадя цена на всички консумативи за двата. В поддръжката двата мотора също има изкривяване на истината. В проблемите на моторите също. А целта е просто да ориентираме нашите бъдещи колеги ако вземат едно от двете какво да очакват?Jamo - Ще проверя утре колко пари ще я намеря аз. Ама за 90лв съм убеден, че стругар ще ми я направи от алуминии за половината пари. Все пак е най-прост тип ролка с лагер Редактирано 2 Октомври 2011 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 Него не съм го сменял, да но не се и налага ако си прав . Като цяло горе визирам НОВИТЕ динамични обтегачи който са си скъпи спрямо всякакви обикновени ролки(демек АЦЕ срещу АБС). Също така визирам, че на гадното АЦЕ има само две ролки една на ангренажа, и тази за която сега стана дума.ПП - И двете стани сме пристрастни ФАКТ. Нямам време да седна да извадя цена на всички консумативи за двата. В поддръжката двата мотора също има изкривяване на истината. В проблемите на моторите също. А целта е просто да ориентираме нашите бъдещи колеги ако вземат едно от двете какво да очакват?Jamo - Ще проверя утре колко пари ще я намеря аз. Ама за 90лв съм убеден, че стругар ще ми я направи от алуминии за половината пари. Все пак е най-прост тип ролка с лагерЩе я направи без проблем, но като купиш и един марков лагер, направиш легло за него, набиеш го на преса и т.н. и то пак толкова ще излезе. Плюс това не всеки има време да произвежда и приятел стругар (разполагащ с материал).Аз моята я смених след лек удар отпред , но съм сигурен , че нямаше да се счупи и след още 100 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 Това за заиграването е вярно, но всеки сам си решава. Аз за сега не съм пипнал по мех. инжекция освен когато я взех да почистя от вентилацията мазнотийте. За сметка на това, други колеги имам чувството че не спират да ровят. Темите за славата на АЦЕ ги четох когато я купувах преди година и половина. И тогава се плюеше АЦЕ-то. Зачетох тема по тема силно притеснен, понеже това беше моя избор. След прочитане на половината форум и темите за АЦЕ видях, че да не се изсилвам 85% от темите проблемите са "консумативи" като кабели, палци, дист.капачки.....в една тема от 8-10 страници проблема беше разкачена от държачите бенз.помпа А бе все проблеми на бензинов двигател....От тогава до сега разбрах, че когато имаш букса за диагностика и след даване 20-30лв. да ти кажат какво ти има на колата също е сериозна екстра. А на АЦЕ е по-трудно там вземаш мултицет и манометър и почваш по ред, като предварително трябва да си прочел много за да знаеш какво да правиш....ама така е всеки сам си избира. Ако имах пари 4.2 автомат с кожа същата като сегашната, но уви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 3 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2011 Моите наблюдения за проблеми по двигателя са много бегли , като изключим теч от гарнитурата на главата. Кабелите са доста скъпи впрочем - мисля че на другите модели са доста по евтини.По-честите теми с проблеми по мои наблюдения са от хора с монтирани АГУ, а за да се монтира добре , колата трябвало да бъде в перфектно техническо състояние, което не виждам как точно и с колко средства ще стане при автомобил на 20г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2011 Aми аз съм писал в темата, 4 кабела най-евтините за АСЕ са 200лв и то TESLA, а 6 за АВС са 150 и то от сорта на Беру... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Кабели Bremi - 191.38лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Кабели Bremi - 191.38лв Браво колега!много добра цена, не е зле да кажеш на останалите кой е доставчика, за да не търсят като луди ако закъсат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване