Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

На 1.01.2020 г. at 20:41, Nikolay145 написа:

Здравейте колеги и за много години, около празниците си загубих ключа на колата и така и не го намерих, но както и да е идеята ми е да премахна имото и четох доста из темата видях приложените снимки на колегата и браво за старанието но така и не разбрах кyде и как трябва да променя дъмб файла понеже не са ми ясни много нещата. не ми беше проблем да сваля чипа и да сваля информацията от него но не съм наясно колко числа трябва да променя и с какво точно. колата е а4 1.9тди 110 афн компютърът е 038906018s ще съм Ви благодарен ако ми помогнете

original.BIN 256 B · 0 downloads

Колеги, ударете едно рамо моля Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/1/2020 at 6:41 PM, Nikolay145 said:

Здравейте колеги и за много години, около празниците си загубих ключа на колата и така и не го намерих, но както и да е идеята ми е да премахна имото и четох доста из темата видях приложените снимки на колегата и браво за старанието но така и не разбрах кyде и как трябва да променя дъмб файла понеже не са ми ясни много нещата. не ми беше проблем да сваля чипа и да сваля информацията от него но не съм наясно колко числа трябва да променя и с какво точно. колата е а4 1.9тди 110 афн компютърът е 038906018s ще съм Ви благодарен ако ми помогнете

original.BIN 256 B · 0 downloads

 

@Malkata bulka мисля, може да е полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Valsodar написа:

 

@Malkata bulka мисля, може да е полезен

М'не. По мое време мобилайзерите не  бяха още открити от населението.

Ех, младост дива.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов проблем след като сложих файла изпратен ми от англичаните колата спря да пали въобще, преди палеше и гаснеше сега хич нищо не прави, може ли да се е опрасил компютъра вече има ли начин да си върна поне предишното състояние. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да изключиш акумулатора за около 5 минути след като смени дъмпа? Може нещо самия формат на научените стойности да са променили и да се обърква заради стария формат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа го свалям с пистолет за горещ въздух става много лесно и така го връщам обратно, около 3-4 пъти го свалях вече понеже имам IMMO DEC3.2 и с него трябваше да е доста лесно да премахна имото, но уви не стана след това ви писах на вас понеже от доста време следя темата и ми се струва че е доста интересна и че има хора които наистина разбират(измежду Вас имам впредвид), обаче понеже нямам какво да добавя от към знания само попивам от Вас. Ако някой може да ми помогне на драго сърце съм готов да опитам каквото и да е(не ме мързи и имам изключителен интерес към автомобилната електроника). Забравих да кажа че чета и пиша файловете с Willem Eprom PCB5.0C, а самите тях преглеждам с HxD32 ако това има значение. Благодаря и на дотук отзовали те се по моят проблем. Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ ЗАМЕНИ С НОВ, АЗ УСПЕШНО ЗАПИСВАМ НОВИТЕ ДАННИ ВЪХУ НЕГО И ВИНАГИ СЛЕД ЗАПИСА ПРОВЕРЯВАМ ДАЛИ СА НАРЕД ВСИЧКО СИ Е НАРЕД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понякога умират чиповете и колата не пали, ако пали и гасне и влизаш в диагностиката значи може ИММОто да е оакано, ако не влизаш е забил компа заради счупена чексума или хардуерен проблем по компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета случва се следното по рано тази вечер разпоих чипа за да видя дали файла е повреден или чипа не е заминал както предположихте Вие, за щастие не е повреден но за всеки случай отново реших да си сложа оригиналния имо фаил и взе че май се оправи. Имам впредвид че колата отново пали и гасне за секунда две. Но странното е че не се закачи на VAG COM въобще. Сега съм почти в изходна позиция с една крачка май по зле. Искам да попитам относно файла който се преправя за имобилайзера, след като го поставя в IMMO DEC3.2 >избирам от падащият списък audi>BOSH EDC15 (PLUG 1)WITH EPROM 24C02 - TOTAL след това REPIRE>SAVE след тези съвсем прости стъпки в които СМЯТАМ, че не греша зареждам оригиналния и преработеният файл в HxD за да ги сравня за мое съжаление чексумите на двата файла никога не са еднакви както прочетох че е препоръчително и също за мое съжаление никой път не се получи да запали колата пали и гасне. Молбата ми е ако някой вижда къде греша или просто може да ми преработи файла така че да не ми иска скапания ключ и съветите или знанията са му ценни моля просто да ми го направи.

Редактирано от Nikolay145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, kpematop написа:

аз не разбирам от иммота, чексумата е различна, защото съдържанието е различно

Един мексиканец твърди, че за да заработи правилно и процедурата да е успешна след преработката на файла чексум. трябва да е същата иначе компютъра отхвърлял промените. До този момент силно вярвах че е така понеже няколко-то ми опита бяха неуспешни. Ако някой е по наясно нека каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, занимавам се с електроника вече 8 години и ти казвам не използвай отпоения чип! Вземи си нови чипове, по 12 стотинки на бройка са, можеш да си купиш от тук: цък!

 

Също ако отпояваш, не го прави с пистолет за горещ въздух, защото не можеш да контролираш температурата и ги прегряваш. Отпоявай ги с поялник чрез свързване на 4-те крачета с тинол в едно, надигане на чипа, и след това свързване на другите 4 по същия начин. Докато е отпоен само от едната страна го оставяш да изстине напълно. Отпояване с горещ въздух се прави само със станция и се слага станиол около чипа, за да не се нагреят чиповете около него. Станцията винаги трябва да се нагласи на минимален дебит.

 

Запояването на всяка цена с поялник.

 

Също това че можеш да четеш чипа не означава че не е повреден при отпояването. EEPROM чиповете поддържат около 10 команди, а програмата за четене когато е свален използва само една-две от тях. Останалите може да са повредени.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, доста полезна информация понеже аз не се занимавам с това и нямам станция и се сетих че пистолета за горещ въздух е същия(привидно) затова реших да опитам с него, иначе спояването винаги е с поялника поне него имам. За чипа незнаех че се сменя и в понеделник ще отида до Елимекс да си взема няколко за проба. Лека вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...