vladimirnn Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 Схемата с едното реле за която писах работи, трудното е да се намери кабела от генератора вътре в таблото. На служебното Рено го направих, утре ще се мъча и на Аудито. В краен случай ще го хвана от генератора ако не го намеря вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 Имам въпрос по схемата на Дани 94 с едно реле.Като задействат късите и габаритите и решиш да цъкнеш дълги какво става светят и двете или само дълги ако въобще може да се пуснат дълги в този случай? И когато щракнеш ключа за фарове на положение 2 и релето си е сработило за къси светлини и пак искаш дълги дали ще си пусне само дълги или и двете и ще изгори крушката при Н4 .Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 13 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Вчера монтирах устройството на още два автомобила и всичко е наред ако някой не може да се справи сам да свирка 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sergomen Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 (Редактирано) здравей въпросът ти е много навреме и на място. ще се радвам някой да даде мнение.засега версията лепенката е най безопасна и ефтина! Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 по какво се разбира дали става да се отключи тази екстра за дневни светлини с ваг ком за определен автомобил? моята е 2000 година AJM и от всевъзможните глезотии не вярвам че няма такава опция при положение че от близка година на друг производител си ги има заводско вградено.говоря за положението в което ключа е на включени къси светлини и при махане на ключа за запалване от контакта всичко се гаси? ако някой е наясно да ме светне защото като чета темата не е много ясно на кои автомобили може да се отключи тази екстра.айде със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Утре отивам да го монтирам..http://alsys.info/Avtoaksesoari/Ustroystvo-za-Avtomatichno-vklyuchvane-na-Farovete.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 14 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Утре отивам да го монтирам..http://alsys.info/Avtoaksesoari/Ustroystvo-za-Avtomatichno-vklyuchvane-na-Farovete.htmlЩом ти се набутва давай. Същото ще ти го монтирам за 30. Да не говорим, че има дадени в темата вече толкова схеми, че можеш и сам да се справиш. Ако все пак си решил да не се набутваш. Пиши ще ти помогна с каквото мога! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Щом ти се набутва давай. Същото ще ти го монтирам за 30. Да не говорим, че има дадени в темата вече толкова схеми, че можеш и сам да се справиш. Ако все пак си решил да не се набутваш. Пиши ще ти помогна с каквото мога!Свирено вече,колега не знаех,че се занимаваш с електроника,със сигурност бих ползвал услугите ти,излезе ми 55 лв,защото сложи ключе,което прекъсва системата.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 (Редактирано) Накратко ще опиша какво реализирах вчера. Колата е B4 Avant 95 годинаСпоред мен колегата jaby е дал най удачната схема - без силови полупроводникови елементи, не се променя работата на оригиналната инсталация - стандартната работа на габаритите, късите и дългите е запазена, дневните светлини не светят, докато не заработи двигателя, освен това се изключват, когато лоста за светлините е в положение, различно от 0. С това се избягва едновременното светене на късата (ако тя е предвидена за дневна) и дългата светлина, което при лампа H4 натоварва топлинно както нея, така и рефлектора на фара. Мисля да реализирам тази схема със само още една добавка към нея - ключ във управляващата верига, с който по свое желание да изключвам работата на системата. Защо не например стандартен бутон за управление на фарове за мъгла. Хем ще може да му се използва подсветката и индикацията за включено положение като контрол на системата за дневни светлини.. Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Току що монтирах устройство на снимката,и работи много добре.Ето и начина на свързване./АУДИ Б4 АБТ/1.бял - на "+" /черен кабел/ от конт ключ 2.черен - на маса3.син - на клема 30червен кабел от превключвателя за фаровете4.червен - на клема 56б жълт кабел 5.зелен на PL /ляв габарит/6.зелен на PR /десен габарит/7.зелен- свободен8.кафяв - "+" от клема 58 сив кабел Има време на настройк на вкл.Плюса от клема 58 е деактивираш т.е. като включа ръчката на положение различно от нула всичко си е така както трябва.Има и ЦЕКА ключе за изклюване на модула.Габаритите може и да не се свързват въпрос на избор е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 върти ми се в главата някаква заигравка с сигнала за късите който се прекъсва при гасене на колата. т.е. като се спре двигатела нали остават да светят габаритите,ако и те се направят да се спират заедно с късите се получава схемата в най простия и вариянт.палиш и фаровете светват гасиш и гасне всичко без модули и излишни чудеса.немога да намеря някаква по разбираема схема да видя късите и габаритите през релета ли минават или как е, че да го разнищим тоя вариянт.върти ми се нещо с едно реленце чакащо сигнала от конатктния ключ за заработването и спирането на фаровете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 тъкмо попаднах на нещо правено с реленца.по скоро сехмата може да е полезна на някой. http://www.audiworld.com/tech/elec123.shtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Току що монтирах устройство на снимката,и работи много добре.Ето и начина на свързване./АУДИ Б4 АБТ/Връзвах преди време подобен модул като този който си показал на снимката, може и да е леко по-различен по спомен, но пак пишеше на бг. Само че проблема ми беше, че когато цъкнех ключето на положение габарити, би трябвало ключа да си испълнява стандартните функции, т.е. да угаси автоматичните къси от модула и да ми остави само габарити, но не се получи. Пак си ми светеха и къси и габарити. Останалите функции си бяха нормални, та се питам дали не съм свързал някой кабел погрешно и ако може някой да ми каже кой (аз сам с ксенон, ако това има значение). То може да се установи като разглобя и вържа всичко наново... но не ми се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 тъкмо попаднах на нещо правено с реленца.по скоро сехмата може да е полезна на някой...Този линк го има в пост #30 от същата тема.По темата - миналата седмица си монтирах 3 релета. Две нормално отворени за дълги и къси светлини (понеже при Б4 такива липсват), управлявани през ключа и още едно, нормално затворено, което трябва да подава управляващ плюс от алтернатора на релето за късите. Като се щракне ръчката за фаровете в положение различно от изключена последното реле отваря и фаровете си се управляват стандартно, иначе се палят къси при запалване на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Ето какво сътворих аз.Всички функции се запазват при положение различно от "0" на превключвателя на фаровете.Използвам само едно реле а функцията на второ,което възстановява системата в нормалния и вид изпълнява транзистор.Схемата я монтирах на моя автомобил и за сега няма проблеми. Редактирано 17 Август 2012 от denev 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 (Редактирано) Връзвах преди време подобен модул като този който си показал на снимката, може и да е леко по-различен по спомен, но пак пишеше на бг. Само че проблема ми беше, че когато цъкнех ключето на положение габарити, би трябвало ключа да си испълнява стандартните функции, т.е. да угаси автоматичните къси от модула и да ми остави само габарити, но не се получи. Пак си ми светеха и къси и габарити. Останалите функции си бяха нормални, та се питам дали не съм свързал някой кабел погрешно и ако може някой да ми каже кой (аз сам с ксенон, ако това има значение). То може да се установи като разглобя и вържа всичко наново... но не ми се занимава.[/quote/]Свързал си го така както е показано затова.Свържи деактивиращия плюс към клема 58/осветление заден номер, джабка багажник и т.н./ и няма да е така. Редактирано 18 Август 2012 от valentino76bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Колеги някой купувал ли си е това изделие и какви са отзивите? http://www.elimex.bg/product/35873/kit-modul-avtomatichni-farove-12v.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 [/quote/]Свързал си го така както е показано затова.Свържи деактивиращия плюс към клема 58/осветление заден номер, джабка багажник и т.н./ и няма да е така.Мерси, колега. Ще пробам някой ден когато имам време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 (Редактирано) Колеги някой купувал ли си е това изделие и какви са отзивите? http://www.elimex.bg/product/35873/kit-modul-avtomatichni-farove-12v.htmlСпоред мен не струва ,защото като пусне късите ако искаш вечер да караш на дълги как ще изключи късите/няма деактивираш вход "+"/ ,и така на дълги ще светят и късите което е много лошо. Редактирано 18 Август 2012 от valentino76bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Според мен не струва ,защото като пусне късите ако искаш вечер да караш на дълги как ще изключи късите/няма деактивираш вход "+"/ ,и така на дълги ще светят и късите което е много лошо. ako си с H4 донякъде си прав, но всички двусекционни фарове светят и къси и дълги. А ако масата се върже на габарита вмесо на маса при H4 пак ще светят само къси или само дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo v8 Q Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 (Редактирано) Колеги някой купувал ли си е това изделие и какви са отзивите? http://www.elimex.bg/product/35873/kit-modul-avtomatichni-farove-12v.htmlколега на схемата от линка,там където е ключето се слага нормално затворено реле.При вкючване на габарити взимаш + кабела след ключа и го подаваш на релето да прекъсне у-вото.по този начин се избягва едновременна работа на къси и дълги. http://www.elimex.bg/userfiles/editor/image/far.jpg Може да е полезно и на valentino76bs Редактирано 20 Август 2012 от ivo v8 Q Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo v8 Q Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 (Редактирано) Току що монтирах устройство на снимката,...Този модул от снимката от къде го взе и каква е цената. Редактирано 14 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 ako си с H4 донякъде си прав, но всички двусекционни фарове светят и къси и дълги. А ако масата се върже на габарита вмесо на маса при H4 пак ще светят само къси или само дълги.По принцип става ,но ако някой път ти изгори габарита/рядко но може да се случи/ да не ти сработи схемата.Също може и да мъждука габарита почти невидимо.Този модул от снимката от къде го взе и каква е цената.ем комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Добре де колеги дайте някъкви снимки и по просто обяснение например Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) аз ползвам много простичко устройство ... ще опитам да обясня с прости думи щото не знам термините в електроникатаима едно реле със забавен старт ( когато му се подаде + релето стартира след 10-12 секунди ) което подава сигнал към 2ро реле което стартира фаровете... като 2рото реле стартиращо фаровете получава сигнал от габарита който оказва кога релето да спре да работиили иначе казано когато запаля колата фаровете стартират сами след 10-12 секунди и ръчно мога да ги изключа като превключа чрез лостчето на габарит или къси светлини ... системата е много проста но не мога да открия къде се продава такова реле за време със забавен старт... нататък схемата е простичка цялата джаджа ми я продаде един пич от форума на мерцедес който си ги правеше самедит: ако някой знае откъде мога да си поръчам или купя (ако е от Пловдив) такова реле за време със забавен старт ще съм му адски благодарен Редактирано 23 Август 2012 от swindler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts