dondin Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Колеги,интересува ме има ли някаква особеност при смяната на предни спирачни дискове за Ауди Купе,93',2.0 АБК?Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Гледай да не скъсаш маншончетата на спирачните апарати иначе е много бърза процедура, но с новите дискове и задължително и нови накладки. Ако нямаш дърводелска скоба вземи от някаде да прибереш буталото и за 1час си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) Кое би било особено за теб? Необходими инструменти - 2 бр. ключа (едното може да е тресчотка) 13.1 камък с гедоре 17 по възможност тресчотката да е с по-дълго рамо или да имаш тръба под ръка за нея.Грес за водачите на прирачните апарати.Застопоряваш хубаво колата.Сваляш гумата.Развиваш болтовете на спирачния апарат с 13 ката и 15 ката .Много внимателно можеш да свалиш маншоните с водачите, за да ги накиснеш и промиеш след това в съд с кореселин, преди да ги сглобиш после обратно. Махаш накладките!Развиваш двата болта с гедоре 17 и махаш супорта. Сменяш диска и по обратен ред..... Ако нямаш дърводелска скоба вземи от някаде да прибереш буталото и за 1час си готов.За какво му е ? Прибира се спокойно и с отвертка с дълго рамо. Редактирано 22 Декември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondin Публикувано 21 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 При задните дискове и накладки,процедурата същата ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 С едно изключение - трябва специален инструмент за прибиране на буталото, тъй като е на резба, и се навива !Не е зле да запаУиш фУексо, и да минеш самата челна повърхност където ляга диска - да лъсне както се вика !После с медна смазка, и слагаш диска !Ради е написал основното ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 (Редактирано) а на ауди 80 авант пак ли е с навиване на буталото на задтите апарати? Редактирано 21 Декември 2011 от nikito_ko1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 На моята, като сменях дисковете отпред, имам спомени, че освен с ключ №13, държах контра и с №16 точно там където е маншончето на водача. Без да държа контра, болта не тръгваше на развиване, а пружинираше и усукваше маншончето на водача. След хващането на контрата, нещата се оправиха, болта на водача се разви.За ключа №16 съм абсолютно сигурен, защото нямах такъв номер гаечен ключ и комшията се отзова на помощ с такъв. Спирачните ми апарати са Lucas, с тях колата е дошла от Италия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Аз си раздвижих и болтовете с масълце и след това от покапалото масълце по главината изтърках с телена четка! След това изтърках и джаната там дето ляга.После гравитна грес и на двете повърхности и си кептан.Ако искаш мое да пръснеш хапаратите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 За ключа №16 съм абсолютно сигурен, защото нямах такъв номер гаечен ключ...15 е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Да, вярно №15 беше, благодаря за поправката. Запомнил съм, че малко нестандартен беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Също при смяна на дискове и накладки е хубаво водачите на апаратите да се махнат,да се минат с водна шкурка да се изчистят от налепа по тях и да се сглобят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competitionb4 Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 (Редактирано) Като допълнение мога да кажа, че задните спирачни апарати в добро/отлично техническо състояние се прибират като детска играчка просто с едни клещи Гарги За тези клещи става въпрос. Задължително почистване на супортите + гресиране, но не с обикновена грес. Редактирано 22 Декември 2011 от competitionb4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Каква грес се слага на водачите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Каква грес се слага на водачите? Абе слагаш каквато имаш.По-интересният момент е да са здрави маншончетата и да са почистени водачите на супортите.Не е маловажно разбира се и самите водачи да не са много износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mak_a Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Ами ако са износени кво прайм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Сменяш ги ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_mobil Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Здравейте благодаря много за информацията относно смяната на задните дискове. Ще си купя клещи тип гарга и ще пробвам пак и ще кажа какво стана. Мога да кача снимки ако някой иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Ако не успееш сам с гаргите може да потърсиш помощ от приятел да прилага натиск докато ти въртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 На задните апарати буталцето най-лесно се прибира с дърводелска стега и ключ за флекс.Със стегата прилагаш натиск,а "пъпките" на ключа пасват в буталцето и с него въртиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 A аз ще а..м в темата за което се извинявам, никъде не ги намирам тия маншончета и водачи за предните апарати ни ремонтен комплект ни нищо.Някои колега да ги има налични то май ще сменям и маркучите ако предложи нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106&products_id=114459&ModelId=1439 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Задължително ли е да се сменят и накладките заедно със дисковете и с каква цел? Ако накладките са почти нови на 1000км може ли да мине само със смяна на дисковете? В моя случай дисковете са криви и при едно посещение при стругар,пак ли трябва да се сменят накладки? Не че толкова съм циция просто не искам да сменям нещо ново което почти не е работило със същото такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 ако са износени вълнообразно е добре да се заравнят и тогава да се сложат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Старите накладки ще изкривят новите дискове - затова като се сменят дисковете задължително се сменят и накладките без значение колко феродо имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване