igrizanaprednali Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 (Редактирано) здравейте колеги искам да питам някои може ли да ми помогне на скоро взех ауди 100 2.0 16v аце и не работи никак добре нешто прекъсва от какво може да е? благодаря предварително Редактирано 9 Януари 2012 от RaDi_b4 Редакция на заглавието ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 трудно ще е през форума,дебитомер,нарушен вакум,нарушена диф разлика,прекъснат кабел на регулатора,темп датчик, дюзи ,всичко това се мери с мултицет и манометри ,може и да я закачиш на ваг да се ориентираш,не че ще ти помогне много ,за насока по отстраняване на проблема става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Коментар №5http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=93492 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 здравейте колеги искам да питам някои може ли да ми помогне на скоро взех ауди 100 2.0 16v аце и не работи никак добре нешто прекъсва от какво може да е? благодаря предварителноКолега,ако си от София колегата buzzi-Пепи е твоят човек,ще ти я центрова и нагласи както си трябва,всичкото това което ти е писъл ще го направи с абсолютна точност,нищо че се прикрива зад спирачните апарати но познава тези двигатели и ги лекува доста успешно само му звънни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 9 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 колеги мисля да започна с термостат и бензинов филтър заштото колата пали.когато е студена работи нормално но след като загрее започва да тресе и да работи странно на високите обороти.след това ще прегледам кабели свещи и делко.аз съм от свищов имам го от 5 дена и ми дава невероятен разход от близо 20л.градско ужас..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 (Редактирано) +температурен датчик,който се намира отзад на двигателя.Кабелите са ти минимум 200лв за това първо ги огледай хубаво да не даваш излишни пари,но първо замери този датчик.Потърси с търсачката какви стойности трябва да дава при топъл и студен двигател,че може би да се е прецакал и от там да ти дави двигатела. Редактирано 9 Януари 2012 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 имам го от 5 дена и ми дава невероятен разход от близо 20л.градско ужас.....Газ или бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 10 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 имало е газ но е махната и аз като го взех го карам на бензин къде по точно се намира този датчик да го замеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Ако имаш възможност,закачете я на VAG COM,защото може да има и други проблеми,примерно ламбда сонда, а тя много влияе на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 11 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 вчера открих един проблем кабела на 3 цилиндър му беше скъсана лулата и намотано с изолирбан но немога да открия никъде такъв кабел моля някои ако има да прашта.защото за целия комплект ме заболя главата като чух цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯНКО АУДИ А6 Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Здравей аз имам същия проблем.През Октомври сложих ГАЗ на ACE-то 2000 куб. куатро 16 v,(същия като твоя мотор) и от тогава започнаха проблемите. На празен ход мени оборотите от 0 до 1200 и след малко гасне.По кръстовищата е ужас-само си паля.Като натисна педала на гаста рязко и киха,трещи по някога,ама на бензин си бачка екстра. Моля да дадете съвет към кой да се обърна. От София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Трябва да ти се настрои горивната смес,явно е бедна при теб.Дотогава с дясната част на ходилото натискай спирачката, а с лявата част поддържай газта,иначе ще правиш стартер след време и нов акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯНКО АУДИ А6 Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 Значи ще хода пак при газаджиите. Мерси! Ако има нещо пак ще питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi35 Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 здрасти колега когато загрее виш дали работи ламбда сондата ако не работи гори като ламя и работи както си иска.а за гастаб ги правя с изпАрител на мимгас и работят прфектно среден разход 13 на 100.колегите в града не вярваха че ще работят но аз съм сложил 8 и няма проблеми,куатрото върви перфектно така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 здрасти колега когато загрее виш дали работи ламбда сондата ако не работи гори като ламя и работи както си иска.а за гастаб ги правя с изпАрител на мимгас и работят прфектно среден разход 13 на 100.колегите в града не вярваха че ще работят но аз съм сложил 8 и няма проблеми,куатрото върви перфектно такаЯ опитай отново,че аз нищо не разбрах.Ламбда сондата може да се разбере дали работи както трябва на компютър VAG COM. Има и още един начин,но само при автомобилите с АГУ с ламбда контрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi35 Публикувано 13 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 ламбдата може да се замери с мултицеп мисля че беше 0.9-1.7волта,и с ламбда тестер ,а и може с гас анализатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЯНКО АУДИ А6 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Днес ходих при газаджиите и обогатиха сместа,казаха че от там било. Днес работи добре,ще покарам малко и ще се разбере де. иначе ми дава разход в София около-14 а извън градско около 12-12,5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 18 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 колеги смених кабелите и бензиновия филтър има доста голяма разлика отпреди но вчера закачах колата на vag и ми показа грешка на датчика на температурата можели някои да ме опъти къде се намира и колко струва благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Датчиците за температура са два.Единият е за студен старт на мотора и се намира отзад на цилиндровата глава под делкото.Струва 20лв.Другият датчик е за работната температура на мотора и е завит на фланеца,който излиза отстрани на главатаи на него е надянат маркуча,отиващ в горният край на радиатора.Цената на този датчик обаче е доста солена.Оригиналният е на "VDO" и струва над 200лв.Заместителят е на "BEHR" и цената му е 90лв.Не съм сигурен обаче дали VAG-а отчита тези неща специално при този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 мен ми трябва този който е под делкото значи е по евтин благодаря много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2012 мисля че изобщо няма датчик с цена 200 кинта.цената на температурния е около 30 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2012 мисля че изобщо няма датчик с цена 200 кинта.цената на температурния е около 30 лева.Искаш ли да ти пратя снимка да го видиш и пак ще говорим после? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 колеги намерих датчика но нестига до него кабел някой можели да ме упъти какъв кабел трябва да стига до там и от къде да идва до датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Мисля, че бъркаш датчика - ако е отзад долу на главата съвсем отстрани и е само за един кабел - това не е твоя датчик. Има го на повечето АСЕ-та и не е свързан. Досега не съм открил за какво може да е освен за налягане на маслото към разпределителните валове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 колега сигурен си че това не е моя датчик.а някой може ли да ми каже какъв е този датчик който е над делкото точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване