QUATTRO_BG Публикувано 25 Април 2006 Доклад Share Публикувано 25 Април 2006 Колеги кажете дали някъде в България мога да си купя такива, защото цената в Германия от 336 Евро ми се струва меко казано висока! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 25 Април 2006 Доклад Share Публикувано 25 Април 2006 Ако имаш впредвид фланци, да има ги и тука, и цената е около 20-50 лева единия в зависимост от дебелината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 25 Април 2006 Доклад Share Публикувано 25 Април 2006 ... на парче (немски).Маргел ... Ботевградското . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 26 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2006 Благодаря на колегите спестявате ми доста пари ,знам къде е Маргел,исках да си купя от АБТ но там първо са 180 Евро второ пасват само на джанти АБТ.Предложиха ми някакви други за 336!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gas Публикувано 27 Април 2006 Доклад Share Публикувано 27 Април 2006 Благодаря на колегите спестявате ми доста пари ,знам къде е Маргел,исках да си купя от АБТ но там първо са 180 Евро второ пасват само на джанти АБТ.Предложиха ми някакви други за 336!!!! ←тези които са 300+лв може би са доста дебели и монтирането им е по-специфично отколкото обикновените...за около 120-130лв/2бр мога да ти намеря...20мм немски(FK) и италянски(ISSOTA).работя в магазин за такива неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 27 Април 2006 Доклад Share Публикувано 27 Април 2006 Надявам се ти е известно колко се прецаква окачването от тези "фланци" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 Другия вариант е като мен - взимаш си джанти с по-малко ЕТ (офсет) и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 Визи- кажи колко се прецаква окачването от фланците? и аз съм чувал, че по-бързо си отива всичко, ама ако имаш реални наблюдения сподели.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 УИЗИ написа:Лични впечатления нямам, но и да имам не бих ти ги дал, защото всичко ще е прекалено относително. Каква кола карам аз, каква ти; колко са високи моите гуми, колко твоите и пр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 и да и не! все ще има някаква обща тенведниця- напримере без фланци сменям шарнири веднъж годишно- с фланци на всеки 7 месеца...примерно! това е импровизация. колата ми е Б4, гумите 195*60*15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 Много ми е интересно,Уизи,от къде ги знаеш тия тайни,след като не си лично убеден??Аз карам с фланци (12мм)на задните джанти от една година и половина и да Ви кажа честно,нищо не се е променило досега...Какво се потрошва??Какви повреди ,какво чудо?Ако ми се преебе нещо,първо на ваз ше кажа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 ...Какво се потрошва??Какви повреди ,какво чудо?Ако ми се преебе нещо,първо на ваз ше кажа.. Яворе, не случайно истинските фланци са толкова скъпи, защото са балансирани. А разните му стругарски творчески работи ще ти разбият главините рано или късно. И не забравяй, че нарушаваш конструкцията на автомобила. Някъде да си чувал за "тунингован самолет". Например документацията на един вертолет МИ-8 е с обем на среден хладилник. Всичко пише, даже кога "Иванушка" е сменял гайка и семеринг. Лично съм я оглеждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gas Публикувано 28 Април 2006 Доклад Share Публикувано 28 Април 2006 Яворе, не случайно истинските фланци са толкова скъпи, защото са балансирани. А разните му стругарски творчески работи ще ти разбият главините рано или късно. И не забравяй, че нарушаваш конструкцията на автомобила. Някъде да си чувал за "тунингован самолет". Например документацията на един вертолет МИ-8 е с обем на среден хладилник. Всичко пише, даже кога "Иванушка" е сменял гайка и семеринг. Лично съм я оглеждал. ←единственото на което биха повлияли са лагерите на главините,и то в редки случай,положителните качества са повече.............нарушаваш "конструкцията на автомобила" с цел-Модифициране.като се замисля,по твойта логика тунинга не би трябвало да съществува .......имал съм джанти,които са си от магазина с фланци(H&R),по този начин си купуваш джанти с две различни ЕТ-та съответно 15 и 25,кеф ти с фланци,кеф ти без.......не са толкова вредни колкото ги изкарвате,положителните качества са повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 Яворе, не случайно истинските фланци са толкова скъпи, защото са балансирани. А разните му стругарски творчески работи ще ти разбият главините рано или късно. И не забравяй, че нарушаваш конструкцията на автомобила. Някъде да си чувал за "тунингован самолет". Например документацията на един вертолет МИ-8 е с обем на среден хладилник. Всичко пише, даже кога "Иванушка" е сменял гайка и семеринг. Лично съм я оглеждал. ←Незнам,Коко,при мене няма нищо нередно засега,нито бие ,нито ми треска...Съгласен съм с тебе ,че се нарушава конструкцията,но като фланеца стъпва на главината няма хептен ядове..по-дълги болтове,за да нема олеле и така... Всеки си знае,ама понеже вечния професор Уизи веднага отхвърли категорично тази рацерска джаджа,затова писах,че не съм имал проблеми... Със здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 (Редактирано) единственото на което биха повлияли са лагерите на главините......не са толкова вредни колкото ги изкарвате,положителните качества са повече←За лагерите съм съгласен че те ще го отнесат. Друга вреда не виждам и аз. Само не ми е ясна каква е далаверата? Че колата ще се обръща по трудно на покрив ли? Или че само вие ще знаете че е по-широка с 2-4 см ? Или ще пръска повече отвън на купето вместо в калника? Предполагам това е най-добрият начин за постигане на "Лада - ефект" на Ауди. Или 100% от водата в първата локва гарантирано да се окаже моментално на предното стъкло.И като сваляш колело ще ти се търкалят още детайли за да не ти е скучно.Абе знам че ще кажете: Друга стойка има.Амааа, това само вие си го знаете. Редактирано 29 Април 2006 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 Абе друго е ..Просто повече ми харесва...НА когот оне му харесва-не го прави,много просто е На мене ми допада и монтирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 (Редактирано) Абе щом ви влече....Хората са казали че секса е само в мозъка. Там е и тунинга. Сигурно в общ дял със секса.Т.е. смисъл няма ама ме сърбят ръцете.Таа, да взема и аз да си струговам шайби. Че и струг си имам. Без пари че ми излезе. Ама се чудя дали, щото на мене секса ми е другаде. ---Едит: Ааа, и ми хрумна че със разширена база на предните колела сервото ще плаче. Това волан (по-тежък), това хидр. рейка. Ама като сте тръгнали на тунинг явно парата (кините) не е проблем (виж гърците) та ремонта си е част от кефа. Давай! Редактирано 29 Април 2006 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 Аз затова не правя секс на Руски паметник,щото всеки дава акьл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 29 Април 2006 Доклад Share Публикувано 29 Април 2006 ама понеже вечния професор Уизи веднага отхвърли категорично тази рацерска джаджа,затова писах,че не съм имал проблеми...←Ако имаш някаква авария по мой адрес - мини на лични. Не ми е приятно да чета такива неща на публични места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 30 Април 2006 Доклад Share Публикувано 30 Април 2006 (Редактирано) Спокойно бе,човек! Аварии нямам никакви с тебе и ти много добре знаеш предполагам...Имам предвид,че си деен из форума,знаеш,но понякога си много краен и в случая така ми дойде Иначе някога да сме влизали в пререкания ,АЗ поне не помня..Уважавам те ,колкото всеки от тоя форум и мисля ,че мога да си позволя подобно нещо.АКо не е така,извини ме,но немам нищо лошо предвидНе съм такъв човек...А иначе фланците са си готино нещо ...!Дигат 5-6 коня Редактирано 30 Април 2006 от Yavor20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 30 Април 2006 Доклад Share Публикувано 30 Април 2006 Колеги кажете дали някъде в България мога да си купя такива, защото цената в Германия от 336 Евро ми се струва меко казано висока!←А аз разбрах,че тука сме от разбирач нагоре и то какви мани мани момчето беше питало кратко и ясно има или не фланци в България а тука станаха някви дискусии спорове за против въздържал се и не знам си кво.Съдейки по въпроса му не е питал полезно или не за колата,а има или няма или съм в грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 30 Април 2006 Доклад Share Публикувано 30 Април 2006 Който е против тунинга ,фланците,подобрения по колата с цел собствен кеф да го д.... .Идеята е,че всеки си преценява за какво ще изхарчи свободната или последната си пара,някой го правят за дрога,други за курви,пиене,фотоапарати и кво ли не,в случая фланци .Защо винаги на конкретни вьпроси се включваме с негативизьм кьм начинанието на човека ентусиаст.Това болест ли е по бьлгарина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 30 Април 2006 Доклад Share Публикувано 30 Април 2006 В целата дискусия не разбрах как ще разплача сервото като разширя следата??? ....Интересно в WRC шампионата съм виждал на Льоб да слагат такиве джажи пък той нито обърна колата нито имаше проблем с управлението.←Колгато увеличиш дължината на рамото ще се увеличи нуждата от по-голяма сила за завиване на колелата. Нали като се изнесе колелото навън се увеличава конзолата на която се крепи. Това ще промени ъгъла на натоварване на лагерите и ще увеличи теглото на волана (сервото). Разбира се всичко зависи от границите в които се прилага ефекта.А във WRC шампионата нали не мислиш че частите се ползват на повече от едно състезание? Вярвам че няма да си сменяш компонентите по колата какато състезателните отбори които имат цели екипи зад гърба си и неограничен бюджет.И колега audi 100, няма негативизъм. Все пак това е форум и обсъждаме за/против. Разбра се че фланци има. Мисля се разбра и къде. Така че чесането на езици е половината от кефа на тунинга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 2 Май 2006 Доклад Share Публикувано 2 Май 2006 УИЗИ написа:Лични впечатления нямам, но и да имам не бих ти ги дал, защото всичко ще е прекалено относително. Каква кола карам аз, каква ти; колко са високи моите гуми, колко твоите и пр.←Ами значи само мелиш -- прецаквало се, ама не се прецаквало, щи кажа ама няма да ти кажа, бла бла. Ама се чудя дали, щото на мене секса ми е другаде. ←Къде, отзад ли? ;-) --------Вече съм сигурен, че нарочно го правиш това да пускаш поредни постове, вместо един общ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 2 Май 2006 Доклад Share Публикувано 2 Май 2006 Прецаква се, защото:а) близко е до акъла, ако човек може да си го напъне малкоб) за всички онези, които не им се нрави "а)" колегата grizzly го е обяснил толкова перфектно, че дори и картинки не са нужни..... а мен си ме знаеш, само си меля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване