s4_v Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, имам страшен проблем. Реших да си фулирам резервоара на аудито на ОМВ(ауди а4 б6 1.9 ТДИ), сипах от хубавата нафта макс моушън. Вскичко беше наред докато колата след 1 спиране взе да пали трудно, а сега въобще не иска да пали. На таблото ми свети акумулатора, но след толкова въртене е нормално според мен. Иначе върти, но не може да запали. Незнам дали не направих проблем, казаха ми да сипя спирт за горене в резервоара за да изгори водата, сипах около 1 л на почти пълен резервоар. Колата си палеше перфектно(даже в най-студените дни), докато не допълних догоре. Прегледах касовата бележка, да не са ми сипали бензин, но си пише макс моушън дизел. Ако някой е имал такъв проблем, моля да сподели. Редактирано 14 Януари 2012 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Смени филтъра на първо време. Дано да е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 аз имах същия проблем и бех разглобил кво ли не после викам я да видя свещите 2 беха изгорели и то изведнъж не знам каква беше при чината но беше като твойта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 14 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 (Редактирано) Добре, ако бяха изгорели свещи, нямаше ли да свети постоянно нажежаемата жичка на таблото? Редактирано 14 Януари 2012 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Добре, ако бяха изгорели свещи, нямаше ли да свети постоянно нажежаемата жичка на таблото?Не,не свети постоянно като имаш изгорели свещи,но както казва коегата провери ги първо тях може да им е дошъл момента,при мен на предишната ми кола бяха изгоряли три на куп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 (Редактирано) ...въобще не иска да пали. На таблото ми свети акумулатора, но след толкова въртене е нормално според мен. ..Ми то е нормално при незапалена кола/на контакт/ да свети лампата на акумулатора.Проблемът е ако не свети.Както ти казаха смени си горивния филтър.Провери свещите - с омметър се проверяват лесно - разкачаш свещите от кабелчетата - едната сонда на омметъра на резбичката на свещта, другата сонда на метална част на двигателя опираш.Ако съпротивлението е безкрайно/или единичка/ е изгоряла, ако е 0 ома е в ред.Така и 4-те свещи. Редактирано 14 Януари 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 Днес времето беше меко за подгревни свещи, а и д аима проблем в 1, 2, че даже и всички при температири малко под нулата колата ще запали! Провери горивния филтър! Явно си запушил по няква причина притока на нафта. Провери за вода и боклуци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 14 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 (Редактирано) Къде се намира горивния филтър? На стария ми опел филтъра беше точно до резервоара. Съжалявам за лайк въпроса, но аудито ми е от скоро.. А колата си я карах и след няколко продължителни паления спря да пали. Имам още един проблем, филтъра може ли да се смени на място, защото вкарах колата в подземния гараж..кофти положение е.. Редактирано 14 Януари 2012 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOLEV86 Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 колега и аз имам същия проблем. Сутрин пали трудно и пропушва и после цял ден нямам проблем . Не мога да рабера от какво е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 17 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2012 (Редактирано) Та така, продължи се..Когато колата е студена пали от раз. Като е топла или пали по-трудно, или не иска да пали. Закарах я в сервиз, където се занимават само с ауди,бмв и мерцедес, и ми заяваиха, че най-вероятно има някакъв софтуерен проблем Когато закачат коалта на кабеляците, програмките не показват нищо, всичко е в ред. Казаха, че щели да сменяват софтуера или нещо такова. Абе общо взето, нещо ми секна ентусиазма тези дни.. Редактирано 17 Януари 2012 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Това са признаци на горивна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Та така, продължи се..Когато колата е студена пали от раз. Като е топла или пали по-трудно, или не иска да пали. Закарах я в сервиз, където се занимават само с ауди,бмв и мерцедес, и ми заяваиха, че най-вероятно има някакъв софтуерен проблем Когато закачат коалта на кабеляците, програмките не показват нищо, всичко е в ред. Казаха, че щели да сменяват софтуера или нещо такова. Абе общо взето, нещо ми секна ентусиазма тези дни.. Не ги слушаи тея шушляци със софтуера,не че не е вазможно ама е много малко вероятно.Това да не е совалка.Провери си помпата за гориво нека я замерят и аз мисля като колегата Райно,че тя е тръгнала да си заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Еми уж пипали софтуера, бля, бля.. Колата продължава да пали трудно от време на време. Честно казано и аз мисля, че е помпата, но ми казаха, че колата нямало да пали и студена.. А тя като види ключа сутрин пали Въпроса е, че ги прави тези номерца на топъл мотор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 (Редактирано) В най-общия случай при трудно топло палене проблемът е в ГНП-то. Дано не съм прав P.S. Проблемно ГНП на студен мотор пали Редактирано 19 Януари 2012 от Снейк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 (Редактирано) В най-общия случай при трудно топло палене проблемът е в ГНП-то. Дано не съм прав P.S. Проблемно ГНП на студен мотор пали То хубаво, ама B6 TDI 131 к.с. е PD нали? Освен подкачваща помпа, не съм сигурен дали има такова нещо като ГНП... Редактирано 19 Януари 2012 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Помпа дюза е мотора, да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 Има тандем помпа, която управлявава горивното налягане и прави налягане за сервото на спирачките. Не са редки случаите на дефекти. Нова оригинална е близо 800лв. , с отстъпка идва на 600лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Колеги, взеха ми здравето.. Не е филтър(колата студена си пали и върви нормалноо, докато не я изгася), не са свещи, не е нафтовата помпа(взехме от ауди да проваме), не е софтуер.. Колата студена си пали и върви нормално, когато загрее при изключване или пали трудно, или не иска да пали.. Сега ми казаха, че щели да гледат дюзите. Центровки, всичко било ток, но колата пак не иска да пали топла.. Просто вече незнам. Не дава никакви грешки по компютрите.. Да имате някаква идея от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70 След дълго ровене в нета, открих това. Уж са сменили софтуера, но доколкото разбрах не се е оправило.. Да знаете някой майстор, който се занимава с такива работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melano Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70 След дълго ровене в нета, открих това. Уж са сменили софтуера, но доколкото разбрах не се е оправило.. Да знаете някой майстор, който се занимава с такива работи?Е ми доколкото разбрах колегата brezel пуснал темата е майстор пусни му едно ЛС. свържи се с него и той може да ти помогне! Кво се чудиш толкова като сам си го намерил този майстор, явно разбира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) Е тва е човека който лекува проблема с топлият старт: http://bg.powerchip-germany.de/ Редактирано 26 Януари 2012 от talaz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното , всичко е наред. Благодаря за всички отговори Редактирано 26 Януари 2012 от s4_v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното , всичко е наред. Благодаря за всички отговори кажи каква и от каде е тази нафта да не зареждаме от там и ние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното , всичко е наред. Благодаря за всички отговори Колега, колко дюзи бяха заминали? Сигурен ли си в майсторите които са ти правили ремонта, че е трябвало и дюзите да бъдат сменени а не само филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4_v Публикувано 27 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2012 Еми и 4-те дюзи са сменили, майстора ми е приятел, няма да ме прецака. Иначе нафтата е макс моушън, но незнам дали аз нещо не прецаках нещата, като сипах спирт за горене, уж да изгори водата в нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts