Jump to content

След зареждане колата не иска да пали!


s4_v

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам страшен проблем. Реших да си фулирам резервоара на аудито на ОМВ(ауди а4 б6 1.9 ТДИ), сипах от хубавата нафта макс моушън. Вскичко беше наред докато колата след 1 спиране взе да пали трудно, а сега въобще не иска да пали. На таблото ми свети акумулатора, но след толкова въртене е нормално според мен. Иначе върти, но не може да запали. Незнам дали не направих проблем, казаха ми да сипя спирт за горене в резервоара за да изгори водата, сипах около 1 л на почти пълен резервоар. Колата си палеше перфектно(даже в най-студените дни), докато не допълних догоре. Прегледах касовата бележка, да не са ми сипали бензин, но си пише макс моушън дизел. Ако някой е имал такъв проблем, моля да сподели.

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем и бех разглобил кво ли не после викам я да видя свещите 2 беха изгорели и то изведнъж не знам каква беше при чината но беше като твойта :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ако бяха изгорели свещи, нямаше ли да свети постоянно нажежаемата жичка на таблото?

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ако бяха изгорели свещи, нямаше ли да свети постоянно нажежаемата жичка на таблото?

Не,не свети постоянно като имаш изгорели свещи,но както казва коегата провери ги първо тях може да им е дошъл момента,при мен на предишната ми кола бяха изгоряли три на куп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...въобще не иска да пали. На таблото ми свети акумулатора, но след толкова въртене е нормално според мен. ..

Ми то е нормално при незапалена кола/на контакт/ да свети лампата на акумулатора.

Проблемът е ако не свети.

Както ти казаха смени си горивния филтър.

Провери свещите - с омметър се проверяват лесно - разкачаш свещите от кабелчетата - едната сонда на омметъра на резбичката на свещта, другата сонда на метална част на двигателя опираш.

Ако съпротивлението е безкрайно/или единичка/ е изгоряла, ако е 0 ома е в ред.

Така и 4-те свещи.

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето беше меко за подгревни свещи, а и д аима проблем в 1, 2, че даже и всички при температири малко под нулата колата ще запали! Провери горивния филтър! Явно си запушил по няква причина притока на нафта. Провери за вода и боклуци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира горивния филтър? На стария ми опел филтъра беше точно до резервоара. Съжалявам за лайк въпроса, но аудито ми е от скоро.. А колата си я карах и след няколко продължителни паления спря да пали. Имам още един проблем, филтъра може ли да се смени на място, защото вкарах колата в подземния гараж..кофти положение е..

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така, продължи се..Когато колата е студена пали от раз. Като е топла или пали по-трудно, или не иска да пали. Закарах я в сервиз, където се занимават само с ауди,бмв и мерцедес, и ми заяваиха, че най-вероятно има някакъв софтуерен проблем :steinigung: Когато закачат коалта на кабеляците, програмките не показват нищо, всичко е в ред. Казаха, че щели да сменяват софтуера или нещо такова. Абе общо взето, нещо ми секна ентусиазма тези дни.. :hilezh:

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така, продължи се..Когато колата е студена пали от раз. Като е топла или пали по-трудно, или не иска да пали. Закарах я в сервиз, където се занимават само с ауди,бмв и мерцедес, и ми заяваиха, че най-вероятно има някакъв софтуерен проблем :hilezh: Когато закачат коалта на кабеляците, програмките не показват нищо, всичко е в ред. Казаха, че щели да сменяват софтуера или нещо такова. Абе общо взето, нещо ми секна ентусиазма тези дни.. :wacko:

Не ги слушаи тея шушляци със софтуера,не че не е вазможно ама е много малко вероятно.Това да не е совалка.Провери си помпата за гориво нека я замерят и аз мисля като колегата Райно,че тя е тръгнала да си заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми уж пипали софтуера, бля, бля.. Колата продължава да пали трудно от време на време. Честно казано и аз мисля, че е помпата, но ми казаха, че колата нямало да пали и студена.. А тя като види ключа сутрин пали :hilezh: Въпроса е, че ги прави тези номерца на топъл мотор..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-общия случай при трудно топло палене проблемът е в ГНП-то. Дано не съм прав :hilezh:

P.S. Проблемно ГНП на студен мотор пали :lol:

Редактирано от Снейк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-общия случай при трудно топло палене проблемът е в ГНП-то. Дано не съм прав :hilezh:

P.S. Проблемно ГНП на студен мотор пали :lol:

То хубаво, ама B6 TDI 131 к.с. е PD нали? Освен подкачваща помпа, не съм сигурен дали има такова нещо като ГНП...

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тандем помпа, която управлявава горивното налягане и прави налягане за сервото на спирачките. Не са редки случаите на дефекти. Нова оригинална е близо 800лв. , с отстъпка идва на 600лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взеха ми здравето.. Не е филтър(колата студена си пали и върви нормалноо, докато не я изгася), не са свещи, не е нафтовата помпа(взехме от ауди да проваме), не е софтуер.. Колата студена си пали и върви нормално, когато загрее при изключване или пали трудно, или не иска да пали.. Сега ми казаха, че щели да гледат дюзите. Центровки, всичко било ток, но колата пак не иска да пали топла.. Просто вече незнам. Не дава никакви грешки по компютрите.. Да имате някаква идея от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

След дълго ровене в нета, открих това. Уж са сменили софтуера, но доколкото разбрах не се е оправило.. Да знаете някой майстор, който се занимава с такива работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

След дълго ровене в нета, открих това. Уж са сменили софтуера, но доколкото разбрах не се е оправило.. Да знаете някой майстор, който се занимава с такива работи?

Е ми доколкото разбрах колегата brezel пуснал темата е майстор пусни му едно ЛС. свържи се с него и той може да ти помогне! Кво се чудиш толкова като сам си го намерил този майстор, явно разбира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното :wall: , всичко е наред. Благодаря за всички отговори :zustimm:

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното :wall: , всичко е наред. Благодаря за всички отговори :zustimm:

кажи каква и от каде е тази нафта да не зареждаме от там и ние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е открит, вече всичко е оправено. Оказа се, че уж "хубавата" нафта, няма да цитирам с добавки, е прецакала дюзите на мотора. След смяна на дюзи, горивен филтър и 50 литра "хубава" нафта за горене в парното :wall: , всичко е наред. Благодаря за всички отговори :zustimm:

Колега, колко дюзи бяха заминали? Сигурен ли си в майсторите които са ти правили ремонта, че е трябвало и дюзите да бъдат сменени а не само филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и 4-те дюзи са сменили, майстора ми е приятел, няма да ме прецака. Иначе нафтата е макс моушън, но незнам дали аз нещо не прецаках нещата, като сипах спирт за горене, уж да изгори водата в нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...