Jump to content

Откриване на неизправност в зареждането


Rosen Atanasov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

както си карах започна да премигва лампата и колата угасна без грам ток.

Подадоха ми ток и запалих след което откачих акумулатора и колата изгасна.Което ме навежда на мисълта че е алтернатора.

След това пак ми подадоха ток и запалих,разкачих пак акумулатора и колата продължи да си работи без проблем затворих капака и се прибрах така.

Въпроса ми е може ли алтернатора да прекъсва по този начин зареждането ?

Последно ми сменяваха патрона и имам впечатлени, че може да са ми подменили клемореда, но е малко вероятно.

Помогнете ми от къде да започна да търся проблема..

Благодаря Ви предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не беше ли пуснал тема за този проблем :gruebel: Първо виж дали , като дадеш на контакт ти свети лампата за акумулатора , после при работещ мотор измери напрежението на акумулатора със и без включен консуматори , прегледай за хлабави и окислени проводници и виж ремъка да не е хлабав на алтернатора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като давам на контакт лампата ту свети ту не различно :/

не знам дали да рискувам да се прибера така от софия до вкъщи около 120 км.

защото там имам инструменти или да търся някой сервиз утре тук :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш мултицет на акумулатора при изгасен мотор и виждаш колко волта е Хакумулатора.

После въртиш да запали като през това време гледаш колко "пада" напрежението при стартер.Не трябва да пада под 10.5В.

Когато запали гледаш колко зарежда.Трябва да бъде 14.2-14.5В.Включваш фаровете и гледаш колко пада зареждането.13.8В е долната граница.

Според това какво се случва се решава дали алтернатора е за ремонт или е за смяна акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не свети лампата на контакт значи не се възбужда алтернатора , свали таблото и прегледай пътечките от зад може да смениш и крушката за всеки случай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем, но той идва от мене явно.Сега като е студрено постонянно ми работи вентилатора на парното, карам предимно вечер фаровете също работят, музиката... и проблема идва от там ,че не винаги карам на високи оботои и я пускам по енерция и акомулатора ми не може да се зареди.Когато запаля лампата ми за акомулатор изгасва чак като задържа малко на 2000 Об. поне.Това със Изгасването ми го направи и на мен на едно кръстовище, всичко което изредих беше включено и като потеглях придърпна колата, пресветна няколко пъти лампата на акомулатора и изгасна, лампата светна постоянно.Изгасих почти всичко покарах малко и работата се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб май алтернатора ти е за нови четки , виж и колектора да не е износен . Замери колко зарежда алтернатора , но съм почти обеден , че ще е под 14 волта ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мерих го предният път когато ми напраи така и беше около 13.7 V. Но нямам спомен дали бяха запалени фаровете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с включени фарове и парно 13.7 едва ли е в него , но ако като включиш фаровете и парното пада още по надолу е възможно да е в него проблема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускането на парно не е критерий,защото напрежението минава през реостат.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Росене, какви магазини за авточасти имате в Етрополе !?

Питам те, за да те насоча къде да отидеш да си закупиш нов реле-регулатор за алтернатора !

Ако рискуваш да караш, може да разредиш акумулатора, и да си купуваш и нов такъв !

Веско, 14,5 е много за ПХ ! Нормалното е около 14-14.2 ! С моят нов регулатор на 14.5 V ми даваше 14.1-14.2 на ПХ, а с вкл. консуматори (нормалните за зимният сезон - къси светлини, вентилация в купето, подгрев на задното стъкло) - 13.9-14 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има няколко магазина в етрополе, но мисля че никой от тях не е някой голям или верига.

По-скоро да го купя утре това нещо от София.Работя в кв.Павлово и там на околовръстното има сервиз на EM Комплект,ходих до тях и ми се видяха доста голям сервиз предполагам че трябва да го имат на склад в магазин.Ако имате мнение за марката и горе доло цената ще се радвам да ги споделите !

Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Vitcig може ли да кажеш каква марка регулатор си взел,че и аз си купих един топран на който пише 14,5 ама повече от 14,1 не вдига а като го натоваря отива до 13,6-7

Редактирано от penko_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това пак ми подадоха ток и запалих,разкачих пак акумулатора и колата продължи да си работи без проблем затворих капака и се прибрах така.

Колега не карай с разкачен акумулатор ,особено на по високи обороти защото може да изгорят някои неща . Най малкия

проблем ще е ако са само крушки . Акумулатора се явява буфер и без него напрежението в ел. инсталацията може да

стигне и 16 в. ,въпреки релерегулатора в алтернатора .

Иначе както ти подсказаха вече колеги , най вероятно алтернатора ти е за обслужване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега ,това което си правил с алтернатора/откачане на а-ра е недопустимо и се моли да не си изгорил не

Kолега ,това което си правил с алтернатора/откачане на а-ра е недопустимо и се моли да не си изгорил нещо друго, диоди,статор/ Ако проблема е само възбуждането то с една пробна лампа можеш да го решиш без да си играеш със сваляне на таблото.Мога да ти дам съвет и помогна.0888609352

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че и аз си купих един топран на който пише 14,5 ама повече от 14,1 не вдига а като го натоваря отива до 13,6-7

Да ти кажа точно същият ще да е :hilezh: !

Но мен в обороти не ме интересува колко зарежда - предполагам че си ги достига тез 14.5 волтове !

Под товар моят както съм писал не ще да пада под 13.9 ! Евентуално ако боцна дългите светлини, и забича вентилатора на 4-та степен, може и да слезне под 13.9 !

Всъщност ето какво дава аутодата по въпроса !

Съответно колко Ампера,волтове и оборотите на които да се тества това !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Vitcig", може ли да ми извадиш от Аутодата съответните (ампера, волтове и оборотите), на които да се тества за Ауди 80 (1995 г.), Avant, 1,9 TDI, 1Z мотор-а?

Благодаря предварително! :bia:

Редактирано от Y K
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето :bia:

Понеже ся ше рипна и онез колеги с волтовите АБК-та, после Биадският и той ще подпита, то за моделната линия б4, съответно

Код мотор - Ампери/Волтове/Обороти

ACE - 65/14/2000

NG - 65/14/2000

ABC - 90/14/2000

AAH - 40/14/2000

ADA - 60/14/3000

AAZ - 45/14/3000

ABT - 60/14/3000

3B - 60/14/3000

ABY - 90/14/3000

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално ако боцна дългите светлини, и забича вентилатора на 4-та степен, може и да слезне под 13.9 !

Е аз казвам че дава 13,6-7 със включени реотан,къси и парно на 4,и си мисля че не е добре, друго което съм забелязал че като оборотите са под 1000 се получава едно премигване във светлините,докато със боша го няма това нещо но със него има друг проблем,лятото като загрее колата или алтернатора,започва да пада напрежението,а като го охладя с компресора си вдига напрежението(то май е по-добре така,че лятото трябва с по малко волтове да се зарежда,а зимата с 14,7),даже са чудя дали немога да му сменя четките и да го ползвам,че да не мигат всички лампи. :gruebel:

Редактирано от penko_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, знам че предписанията са за минимум 13.8V зарядно напрежение и максимум 14.5V. Ама може ли да ми обясните следното - Когато запаля в студа, заряда е 14.1-14.2V. След 2-3 мин. напрежението спада до 13.4 - 13.6V, без никакво значение дали съм включил консуматори или не. Напрежениата ги меря с качествен мултицет директно на клемите на акумулатора. Пада на напрежение между минусова клема на акумулатора и корпус на алтернатора е НУЛА. Пада на напрежение между плюсова клема на акумулатора и плюс на генератора е 0.2 - 0.3V при включени всички налични консуматори. Смея да твърдя, че всички клеми са изрядни. Акумулатора е Exide Excel 52 Ah, на ШЕСТ ГОДИНИ. Все още си работи безотказно - карам си колата всеки ден на къси разстояния(Зимен дворец - МЕИ и обратно), паля и при -20 градуса без проблем.

Да се вкарвам ли във филми, задето алтернатора ми не зарежда на 13.8, а на 13.5? Пак повтарям - Акумулатора е 6 годишен и така си работи без проблем. В една тема Гризли твърди, че в регулатора има температурна компенсация, което го виждам когато запаля на студено, но продължителния заряд е на 13.4 - 13.6V

Какво е вашето мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...