Rosen Atanasov Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Здравейте колеги,както си карах започна да премигва лампата и колата угасна без грам ток.Подадоха ми ток и запалих след което откачих акумулатора и колата изгасна.Което ме навежда на мисълта че е алтернатора.След това пак ми подадоха ток и запалих,разкачих пак акумулатора и колата продължи да си работи без проблем затворих капака и се прибрах така.Въпроса ми е може ли алтернатора да прекъсва по този начин зареждането ?Последно ми сменяваха патрона и имам впечатлени, че може да са ми подменили клемореда, но е малко вероятно.Помогнете ми от къде да започна да търся проблема..Благодаря Ви предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Не беше ли пуснал тема за този проблем Първо виж дали , като дадеш на контакт ти свети лампата за акумулатора , после при работещ мотор измери напрежението на акумулатора със и без включен консуматори , прегледай за хлабави и окислени проводници и виж ремъка да не е хлабав на алтернатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Atanasov Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 като давам на контакт лампата ту свети ту не различно :/не знам дали да рискувам да се прибера така от софия до вкъщи около 120 км.защото там имам инструменти или да търся някой сервиз утре тук :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Слагаш мултицет на акумулатора при изгасен мотор и виждаш колко волта е Хакумулатора.После въртиш да запали като през това време гледаш колко "пада" напрежението при стартер.Не трябва да пада под 10.5В.Когато запали гледаш колко зарежда.Трябва да бъде 14.2-14.5В.Включваш фаровете и гледаш колко пада зареждането.13.8В е долната граница.Според това какво се случва се решава дали алтернатора е за ремонт или е за смяна акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Ако не свети лампата на контакт значи не се възбужда алтернатора , свали таблото и прегледай пътечките от зад може да смениш и крушката за всеки случай . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6oslav Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 И аз имам подобен проблем, но той идва от мене явно.Сега като е студрено постонянно ми работи вентилатора на парното, карам предимно вечер фаровете също работят, музиката... и проблема идва от там ,че не винаги карам на високи оботои и я пускам по енерция и акомулатора ми не може да се зареди.Когато запаля лампата ми за акомулатор изгасва чак като задържа малко на 2000 Об. поне.Това със Изгасването ми го направи и на мен на едно кръстовище, всичко което изредих беше включено и като потеглях придърпна колата, пресветна няколко пъти лампата на акомулатора и изгасна, лампата светна постоянно.Изгасих почти всичко покарах малко и работата се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 На теб май алтернатора ти е за нови четки , виж и колектора да не е износен . Замери колко зарежда алтернатора , но съм почти обеден , че ще е под 14 волта ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Atanasov Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 колеги мерих го предният път когато ми напраи така и беше около 13.7 V. Но нямам спомен дали бяха запалени фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 13.7 е минимума ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Atanasov Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 което означава че проблема може да е в алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Ако е с включени фарове и парно 13.7 едва ли е в него , но ако като включиш фаровете и парното пада още по надолу е възможно да е в него проблема . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Пускането на парно не е критерий,защото напрежението минава през реостат. Редактирано 9 Февруари 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Росене, какви магазини за авточасти имате в Етрополе !?Питам те, за да те насоча къде да отидеш да си закупиш нов реле-регулатор за алтернатора !Ако рискуваш да караш, може да разредиш акумулатора, и да си купуваш и нов такъв !Веско, 14,5 е много за ПХ ! Нормалното е около 14-14.2 ! С моят нов регулатор на 14.5 V ми даваше 14.1-14.2 на ПХ, а с вкл. консуматори (нормалните за зимният сезон - къси светлини, вентилация в купето, подгрев на задното стъкло) - 13.9-14 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen Atanasov Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 ами има няколко магазина в етрополе, но мисля че никой от тях не е някой голям или верига.По-скоро да го купя утре това нещо от София.Работя в кв.Павлово и там на околовръстното има сервиз на EM Комплект,ходих до тях и ми се видяха доста голям сервиз предполагам че трябва да го имат на склад в магазин.Ако имате мнение за марката и горе доло цената ще се радвам да ги споделите !Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Драснах ти едно ЛС, че от вчера си мисля да ти кажа че си ми комшия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_bg Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Колега Vitcig може ли да кажеш каква марка регулатор си взел,че и аз си купих един топран на който пише 14,5 ама повече от 14,1 не вдига а като го натоваря отива до 13,6-7 Редактирано 9 Февруари 2012 от penko_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Регулатора е "MOBILETRON" и струва 9.50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 След това пак ми подадоха ток и запалих,разкачих пак акумулатора и колата продължи да си работи без проблем затворих капака и се прибрах така.Колега не карай с разкачен акумулатор ,особено на по високи обороти защото може да изгорят някои неща . Най малкияпроблем ще е ако са само крушки . Акумулатора се явява буфер и без него напрежението в ел. инсталацията може да стигне и 16 в. ,въпреки релерегулатора в алтернатора .Иначе както ти подсказаха вече колеги , най вероятно алтернатора ти е за обслужване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yordanov Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Kолега ,това което си правил с алтернатора/откачане на а-ра е недопустимо и се моли да не си изгорил не Kолега ,това което си правил с алтернатора/откачане на а-ра е недопустимо и се моли да не си изгорил нещо друго, диоди,статор/ Ако проблема е само възбуждането то с една пробна лампа можеш да го решиш без да си играеш със сваляне на таблото.Мога да ти дам съвет и помогна.0888609352 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 че и аз си купих един топран на който пише 14,5 ама повече от 14,1 не вдига а като го натоваря отива до 13,6-7Да ти кажа точно същият ще да е !Но мен в обороти не ме интересува колко зарежда - предполагам че си ги достига тез 14.5 волтове !Под товар моят както съм писал не ще да пада под 13.9 ! Евентуално ако боцна дългите светлини, и забича вентилатора на 4-та степен, може и да слезне под 13.9 !Всъщност ето какво дава аутодата по въпроса !Съответно колко Ампера,волтове и оборотите на които да се тества това ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Колега "Vitcig", може ли да ми извадиш от Аутодата съответните (ампера, волтове и оборотите), на които да се тества за Ауди 80 (1995 г.), Avant, 1,9 TDI, 1Z мотор-а?Благодаря предварително! Редактирано 10 Февруари 2012 от Y K Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Ето Понеже ся ше рипна и онез колеги с волтовите АБК-та, после Биадският и той ще подпита, то за моделната линия б4, съответно Код мотор - Ампери/Волтове/ОборотиACE - 65/14/2000NG - 65/14/2000ABC - 90/14/2000AAH - 40/14/2000ADA - 60/14/3000AAZ - 45/14/3000ABT - 60/14/3000 3B - 60/14/3000ABY - 90/14/3000 Редактирано 10 Февруари 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_bg Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Евентуално ако боцна дългите светлини, и забича вентилатора на 4-та степен, може и да слезне под 13.9 !Е аз казвам че дава 13,6-7 със включени реотан,къси и парно на 4,и си мисля че не е добре, друго което съм забелязал че като оборотите са под 1000 се получава едно премигване във светлините,докато със боша го няма това нещо но със него има друг проблем,лятото като загрее колата или алтернатора,започва да пада напрежението,а като го охладя с компресора си вдига напрежението(то май е по-добре така,че лятото трябва с по малко волтове да се зарежда,а зимата с 14,7),даже са чудя дали немога да му сменя четките и да го ползвам,че да не мигат всички лампи. Редактирано 10 Февруари 2012 от penko_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Добре де, знам че предписанията са за минимум 13.8V зарядно напрежение и максимум 14.5V. Ама може ли да ми обясните следното - Когато запаля в студа, заряда е 14.1-14.2V. След 2-3 мин. напрежението спада до 13.4 - 13.6V, без никакво значение дали съм включил консуматори или не. Напрежениата ги меря с качествен мултицет директно на клемите на акумулатора. Пада на напрежение между минусова клема на акумулатора и корпус на алтернатора е НУЛА. Пада на напрежение между плюсова клема на акумулатора и плюс на генератора е 0.2 - 0.3V при включени всички налични консуматори. Смея да твърдя, че всички клеми са изрядни. Акумулатора е Exide Excel 52 Ah, на ШЕСТ ГОДИНИ. Все още си работи безотказно - карам си колата всеки ден на къси разстояния(Зимен дворец - МЕИ и обратно), паля и при -20 градуса без проблем.Да се вкарвам ли във филми, задето алтернатора ми не зарежда на 13.8, а на 13.5? Пак повтарям - Акумулатора е 6 годишен и така си работи без проблем. В една тема Гризли твърди, че в регулатора има температурна компенсация, което го виждам когато запаля на студено, но продължителния заряд е на 13.4 - 13.6VКакво е вашето мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване