Кирил Стефанов Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 И да забравих на места ги ремонтират самите колектори ,запояват новите и живота му се удалжава но след като ми казаха от сервиза и втулки и лагери и този не прави само колектори ,а държи да е цял ротор за 310 лв предпочетох новия ,все пак може да се окаже и дойди и какво ли не още .Ще ви кажа само едно пет Мазди съм сменил никакви подобни проблеми само газ до ламарина ,колкото и тънка да е тя ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Четки да се сменят без да се престърже колектора не става. Това го изпитах на една пералня. Реших да ги сменя, защото искреше и бъркаше компютъра. Като ги смених още повече искреше. Пак го свалих и го знаесох да го престържат. И вече не искреше, но след 2 месеца изгоря компа. Оправиха го и него и вече 2 години работи. Обаче някой път и с престъргване не става добре, а може и да няма накъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Стефанов Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Предстои ми скоро смяна на маслото ,до сега съм с това и отново съм подготвил същото вече 7 х.км. ,но се чудя дали не вреди на дпф филтъра иначе го взимам на цена 46 лв 4 литра ,и ако някой знае на колко пробег да го сменя ?Пък ако не става мога да го заменя с друго и да доплатя все пак е познат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 тези въпроси ги пускай в общата тема, Кирил А иначе 505.01 не е ли за помпа-дюза и за без ДПФ? За dpf знам, че е 507.00, но не знам длаи точно за твоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 не е за тая кола това масло. Това е по принцип, но може и да си караш с него и да няма проблеми. А и то не става веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Ако дпф-е изваден си е кстра това масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 И аз съм без ДПФ и предпочитам да карав 5w40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 ПичЕве, кви 6 без 10 гледате ве, обърнете внимание на VW спецификациите, там е разковничето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Кат стане на 500 000 км не нито VW нито Ауди, а дърт разпад и се съобразяваме с тия спецификации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Стефанов Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Това беше ,сагата с esp приключи 420 лв с отстъпка и изкупуване на старото ми .Вече съм с чисто нов алтернатор 180 ампера и две години гаранция нищо не свети и алтернатора успешно се свърза с модула за зареждане ,вече всичко е ок !!!!;) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 това не е много скъпо за нов алтернатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 А колко зарежда сега отзад на акумулатора и каква марка е алтернатора,Бош ли е или е валео Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Стефанов Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Това е цена с отстъпка като вземат моя , Валео 180 ампера и в момента имат кампания ,и пристигна с поръчка от Румъния .Зареждането е в нормите на самият алтернатор е 14.30 ,а на акумулатора е 14 защото клемите явно са малко окислени и трябва да се припоят ,и почистят но ще е малко по нататък .За сега и стига тока и нищо вече не свети,като цяло мисля и че спадът на този ток е нормално все пак е 2007 година .... Първо бяхме взели Бош от магазина но не искаше да се свърже с него ,нямаше я връзката с интерфейса и затова се наложи точно същия който си беше Иначе това е въпросният Бош с който не се харесаха ,цената беше същата и отново чисто нов ! Той правеше 14,50 v на него ,но като няма връзка ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Значи и в алтернатора има някакъв комп, който си говори с онзи в багажника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Стефанов Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Ами не знам точно ,самата диагностика показва,че няма връзка между двете и се наложи да пробваме друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 (Редактирано) Колеги след като смених акумулатора го кодирах,но на ММИ пак ми показва 60%.Новият е Fiamm 110Ah 950A кодирах го като за варта 110Ah ползвах Bem код и сериен номер от интернет.Някок има ли идея защо е така.Колата е 3.0 TDI 2006г. Редактирано 31 Май 2019 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 И като караш не се ли качват процентите, виж между другото и колко ти зарежда алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 за 20 мин каране трябва да ти се качи на 100%, ако всичко е наред с алтернатора наистина. Виж в модул battery regulator - там има волтаж на алтернатор и акумулатор и трябва на запалена кола да са 14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Да качва се на 100 % след като покарам,алтернатора зарежда на 14,3V, сутрин като се кача показва 60% нормално ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Щом при каране отива на 100% и след престой пада на 60% значи имаш някаква утечка, която му сваля капацитета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Как мога да я хвана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 (Редактирано) преди 43 минути, Vasil82 написа: Да качва се на 100 % след като покарам,алтернатора зарежда на 14,3V, сутрин като се кача показва 60% нормално ли е Примери му напрежението на самите клеми някоя сутрин когато го показва на 60% и си го запиши. Вечерта когато е на 100% откачи едната клема на акумулатора и го примери на следващата сутрин след като вече си закачил клемата. Дай двете напрежения тук и ще ти кажем дали е утечка, развален акумулатор или просто не е програмиран правилно. Важното тук е и двете измервания да се направят при закачени клеми и с един и същ мултицет. Обикновено се препоръчва да се откача минусовата клема, защото ако откачаш плюсовата може без да искаш да я дадеш на късо към шасито докато я оттягаш или затягаш с ключето. Редактирано 31 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Утечка се мери с мултицет, но тъй като нашите коли "заспиват" след около 10 минути е хубаво да се прави от човек, който е наясно с тези неща. Вероятно някой модул не "заспива" и черпи ток при заключена кола. Може да има и повреден ел. модул, който при изключване да продължава да черпи ток от акумулатора. Най-добрия вариант е да се закара в ел. сервиз за да се прегледат тези неща. Най-лесен тест е ако се остави откачен акумулатора за през нощта и се види на другия ден на колко процента е, но сигурно ще е на 100%. Просто трябва да се открие какво точи акумулатора, когато колата е в покой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 (Редактирано) Първо трябва да е сигурен че има утечка, защото ако няма никога няма да я намери. Ако направи двете измервания които съм описал по-горе ще знае със сигурност дали е от утечка, акумулатор който не държи заряд или просто неправилно програмиране. Редактирано 31 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Ок благодаря ще направя замерванията и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване