Jump to content

3.0 TFSI vs 3.0 TDI


Recommended Posts

Привет на всички!

Видях темата и въпроса на човека за S-tronic кутията и давам един линк към шкода форума, където един колега съфорумец живеещ в Германия си взе Ауди А7 3.0TDI с въпросната кутия, след като му открадват Октавията. Надявам се информацията да е полезна за вас. http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=27062

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 192
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма ли модел с 8-степенния автомат с хидротрансформатор? А 8-скоростната кутия на Ауди на ZF ли е, или на Aisin?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 степенния е за 313 коня версията. Очевидно А7-ца от поста е била дизелова, но е невъзможно да сложи друг софт. Сами софт няма как да се сложи, защото се правят много проверки по кода на кутията, текущата версия на софта и т.н. Излъгали са го за причината просто за скапването на първата кутия. По-добре, че си е взел парите, но да беше си купил друга А7-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 степенния е за 313 коня версията.

Значи още един плюс за 313кс дизела. Като гледам по ценова листа, разликата с по-малкия дизел е 5 бона, което е нищо. А пък 3.0-тфси е по средата откъм цена. С две думи, битурбо дизела е твоя мотор, слагаш му една тонколона в ауспуха за хубав звук и си ти :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех, че се доплаща. Новото М5 също е със синтетичен звук... Сервизите за ауспуси след 10 години ще трябва да имат и оборудване за музикално студио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с говорителите в ауспусите е ебаси тъпотията.

като фабрично не могат да се справят с този казус, то спокойно могат да се обърнат или към Ремус или Милтек афтърмаркет тунери и да си пуснат по - специалните серии с такива генерации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, що бре? После лесно ще се модифицират, направо мяташ една 12"-ка на мястото на оригиналния говорител и милтек да лягат да спят :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Незнам колеги но това което го прочетох за А7 е някаква смехория.Нее възможно кола за 120 000 лева ПОне да дава такива дефекти или може би е била еденична бройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колеги но това което го прочетох за А7 е някаква смехория.Нее възможно кола за 120 000 лева ПОне да дава такива дефекти или може би е била еденична бройка.

Възможно е и при по-скъпи коли, произведени в Европа :hilezh: :hilezh: Напоследък някак си цената не е гаранция за качество. Неслучайно почнаха да предлагат гаранции по 4-5г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и при по-скъпи коли, произведени в Европа :hilezh: :hilezh: Напоследък някак си цената не е гаранция за качество. Неслучайно почнаха да предлагат гаранции по 4-5г.

В днешно време само надписът "Made in Japan" е гаранция за качество май. Ама пък при тях няма премиум усещане(дори в Лексус пак усещаш че си в Тойота). Сега се сещам как преди няколко години мой познат ми викаше: "купи си Мазда, и ще я караш без проблеми 10 години!". Е да де, но на мен не ми се кара една кола 10 години.. след 2-3 ще ми омръзне и ще я пробам, какво ми пука че още 6-7 няма да има проблеми. Производителите ги интересува колата да е безпроблемна само докато е в гаранция. Японските и корейските наистина дават 5 години гаранция, но пробегът обикновенно е ограничен до 150к.км

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това с маздите не бих казал, че е много вярно. Имах 2 мазди 626, бях доволен, здрави, но не безгрижни. Мъжа на сестра ми има нова 6-ца, колко драми му създаде, не е истина.

Няма капка достоверност в японската здравина на мазда, бях им фен, но никога повече след като съм се сближил с Ауди :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маздата не съм съгласен. На времето баща ми и съдружникът му си взеха съответно опел вектра и мазда 626 - и двете чисто нови. Маздата беше подлагана на всевъзможни издевателства - просто стопанинът и беше такъв . Караше я до преди 2 години и я продаде на над 400 000 км , все още в движение. С вектрата положението беше същото - никакви проблеми за 315 000 .

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за нови мазди, върху каквато имам лични наблюдения и е голямо разочарование -- ако не си разбрал, съм им фен.

То и 80-ката е много здрава ама ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за нови мазди, върху каквато имам лични наблюдения и е голямо разочарование -- ако не си разбрал, съм им фен.

То и 80-ката е много здрава ама ...

Аз точно от новите имам ама мнооого преки наблюдения и да ти кажа, едната е на 1 година(мазда 6 2.0 автомат) и за 85км- само обслужване... а се кара здраво.... не че ми харесва като кола, ама за мен са си здрави машини..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам от лични наблюдения мога да кажа че една кола колкото по-брутално съм е карал толкова по-малко грижи ми създава.Колкото издържи няма да живеем с тях цял живот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола с 2.0 без някакви особени екстри и тегло си прави 100-200к км без никакви ремонти. Единственото изключение, за което чувам, е на Ауди Б6:).

Обикновено това са елементарни мотори с Евро 1 или 2 (често с по 8 клапана), с леки купета - под 1300кг, бавни - над 10с 0-100, с ниска максимална скорост - средно от 190 до 210, с ръчни кутии и малки съединители.

Къде ги наместихте в темата за 3.0Д и 3.0Т - мотори с евро5,6, ускоряващи двутонни купета с автомат за 6сек и харчещи колкото стар 2.0......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата тръгна в друга посока, затова ги коментираме.... А от личен опит да ти кажа, не съм видял модел на премиум марка произведен през последните години и купен нов в България да е нямал проблеми(и то още докато е в гаранция) и то не малки. И изобщо, съмнява ме че С7 ще е здрав дори колкото 4F. Такава е тенденцията, и единствено японците и корейците удържат за сега на качество.

п.с. Покарай малко някой нов Опел и ще видиш колко безпроблемно ще минеш 100-200к.км:hilezh:. Последните няколко месеца ми минаха през ръцете около 5-6 нови Инсини, е няма такъв болкук- таблото свети като коледна елха още от 5-6к км. предполагам на 40к. вече ще се е разпаднала.

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова по една б4-ка и да ти е мирна главата. А и кола ше се видиш.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Имаш право донякъде, но всеки се стреми към по-хубаво и ново. Там обаче идват проблемите и бъркат дълбоко в джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно говорителите в ауспуха - те не издават звук вместо двигателя, а чрез точно програмирани тонове, неутрализират неприятните звуци. Разликата със изключени и включени е минимална, като при изключени само се чува типичното дизелово потракване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, с тези чипове само ще развалите двигателите.... :2gunsfiring_v1: ...

те хората от ауди ако беше целесаобразно щяха да го сложат още в завода.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, с тези чипове само ще развалите двигателите.... :2gunsfiring_v1: ...

те хората от ауди ако беше целесаобразно щяха да го сложат още в завода.....

Е, ти как мислиш че този двигател само с едно натискане на копче става 313кс?:hilezh:

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...