Jump to content

3.0 TFSI vs 3.0 TDI


Recommended Posts

Е, ти как мислиш че този двигател само с едно натискане на копче става 313кс?:hilezh:

Абе ясно, ама аз ли4но никога не бих си сложил 4ип, и не бих си купил кола с 4ип....това е динами4но претоварен двигател, на който са му вадили душата постоянно...:)

айде, няма ли някой с опит с двигател 3.0 TFSI да каже кое как е с него, и колко му е разхода на градско??????

за дизела горе долу вси4ко е ясно... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 192
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе ясно, ама аз ли4но никога не бих си сложил 4ип, и не бих си купил кола с 4ип....това е динами4но претоварен двигател, на който са му вадили душата постоянно...:)

Браво колега, и аз съм на същото мнение. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ясно, ама аз ли4но никога не бих си сложил 4ип, и не бих си купил кола с 4ип....това е динами4но претоварен двигател, на който са му вадили душата постоянно...:)

Това е вярно само за дизелчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата тръгна в друга посока, затова ги коментираме.... А от личен опит да ти кажа, не съм видял модел на премиум марка произведен през последните години и купен нов в България да е нямал проблеми(и то още докато е в гаранция) и то не малки. И изобщо, съмнява ме че С7 ще е здрав дори колкото 4F. Такава е тенденцията, и единствено японците и корейците удържат за сега на качество.

п.с. Покарай малко някой нов Опел и ще видиш колко безпроблемно ще минеш 100-200к.км:hilezh:. Последните няколко месеца ми минаха през ръцете около 5-6 нови Инсини, е няма такъв болкук- таблото свети като коледна елха още от 5-6к км. предполагам на 40к. вече ще се е разпаднала.

Това за японската надежност е било едно време имал съм допир с много нови японски автомобили и съм се нагледал на дефекти, отворени мотори, прецакани скоростни кутии и т.н. и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Да изровим темата. Какво мислите за 3.0Т vs 4.2 FSI? По-скоро ме интересува слабите места на 4.2 както и разхода дали е сходен. Евентуална продажба след това. Вървенето е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си отделна тема, за кво пишеш тука. То така или иначе у форума доколкото знам има един с 4.2, май вече бивш и един нов с 3.0т. Голямо инфо ще събереш. Отиваш караш и си харесваш. За твоето "каране" на място не виждам какво значение има разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за трилитровия мотор!

Освен по - съвременната технология, то принудителното пълнене поизравнява силите.

Разход и али - бали също са на страната на 3.0

А "специалисти", които категоризират с лека ръка, не са ми били интересни да ги слушам от замадан време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sky,аз до колкото съм чел мненията ти съм останал с впечатление,че колата ти е хубава и на реални 147 000км,закупена от Германия.Не знам колко време мислиш да я караш,но при положение,че си сигурен в километрите и състоянието не виждам причина да я сменяш,да не казвам голяма дума,но може би твоето ауди ще изкара стотици хиляди километри без сериозни ремонти.Нека не забравяме колко трудно е да се намери истинска кола и как е автокъщите 90% от колите са на над 300 000км,че и по-фрапиращи случай знам.Нямам никакъв опит с бензиновата 6-ца,но знам колко време ми отне да намеря моята и според мен за да си намериш истинска кола трябва да се въоръжиш с търпение и пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска да е сменя поради същата причина поради която и аз се оглеждам :)

Просто за да има нещо ново :) а не защото очаква проблеми по неговата кола или нещо от сорта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exactly

Аудито ми е ок, нямам грижи с него. Просто с мойто каране от време на време бензина ме устройва. Проблема ми е, че ще искам с повече екстри от това сегашното, а то е почти с повечето екстри и мисията става невъзможна. Примерно сега ги гледам ел.седалките са ебаси екстрата. За шибедах да не говорим.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора на въпроса 3.0TFSi vs 4.2FSi е 3.0BiTDi. От съвсем скоро съм с А6-ца с този двигател, е... няма такъв кеф. Карал съм А7 със бензина, но усещането за ускорение при дизела е по-силно. Струва ми се че върви повече, а допирните точки с версията с 240к.с.(такъв е Олроуда ми) са почти нулеви - 6-цилиндрови двигатели с обем 3л. и толкова. С изключен тракшън контрол, при старт с всичката газ оставя 4 следи на пътя, а на трева е много забавно. Не съм толкова запален по автомобилите, но ми омръзват бързо, и напълно те разбирам, че въпреки безупречното състояние на твоята кола, искаш да я смениш. За екстрите, то колкото повече, толкова повече - на Олроуда имам един куп електронни помощници, които не знам дори какво правят, камо ли да съм ги използвал, на А6-цата са 3-пъти повече и най-вероятно никога няма да ми влязат в употреба, а единственото им предназначение е да се хвалиш с тях. Ако ще купуваш втора ръка, няма да ти е проблем да намериш екземпляр с много екстри, с тези, които ти искаш, но намирането на такъв с Bang&Olufsen е почти невъзможно, вярно, аз търсих кратко време, но са малко бройки, понеже е много скъпа екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при Аудита и Мерцедесите основно е в кутиите -S tronic има максимален капацитет от 600нм.А пък е много модно при дизелите напоследък въртящия момент да дойде на 1500 оборота.За автомобил втора ръка категорично бих избрал бензинката-много по щядяща кутията,колата ем е по-лека чувствително,ем няма толкова безмислен въртящ момент в ниските,нагоре не припаде.Разходът е сходен при еднакво вървене-не се плаши от големия обем-при леко каране няма да усетиш парите,проблемът е ,че при бензина темпото ще е много по сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледай заглавието на темата. Скай пише в грешна тема, явно вече нема смелост да пуска нови теми да не му сипват.

Сега се говори за 3.0т вс 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изровим темата. Какво мислите за 3.0Т vs 4.2 FSI? По-скоро ме интересува слабите места на 4.2 както и разхода дали е сходен. Евентуална продажба след това. Вървенето е ясно.

Ако ще е немски премиум с бензинов агрегат, твоя мотор е N55B330, а колата, в която се монтира е BMW 535i Touring / F11 /. Според мен едно евентуално сравнение с бензиновите отрочета на VAG е крайно неуместно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е немски премиум с бензинов агрегат, твоя мотор е N55B330, а колата, в която се монтира е BMW 535i Touring / F11 /. Според мен едно евентуално сравнение с бензиновите отрочета на VAG е крайно неуместно.

Нещо се опита да се изкажеш ли? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е немски премиум с бензинов агрегат, твоя мотор е N55B330, а колата, в която се монтира е BMW 535i Touring / F11 /. Според мен едно евентуално сравнение с бензиновите отрочета на VAG е крайно неуместно.

Само дето А6 3.0Т го пребива точно по-отношение на динамика във всяка една дисциплина, която съществува, ускорение, еластичност, мощност, въртящ момент, 1/4миля, спиране от каквато и да е дистанция, странично ускорение в завой, скорост при слалом, шум в интериора:hilezh:

Няма дисциплина свързана с динамиката в която Баварския експрес да е по-добър от А6 3.0Т куатро !:hilezh:

Та кое сравнение е неуместно, при положение, че на всички тестове 535и показава по-лоши показатели и А6 е по-добро точно в това, което е било досега винаги бастиона на БМВ 5та серия динамиката!

Въпреки, че нормална редова петица или друга кола от тоя клас е толкова динамична колко и форд транзит със задно предаване.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...