BECKO Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 (Редактирано) Не не лъжат... 3.0 ТДИ моторите от 2005 до 2010 са два - BMK - 224 к.с. и ASB - 233 к.сЗабавното в ситуацията е, че двата са 1000% еднакви - разликата е в софтуера, той дава въпросните 9 к.с. ... т.е. няма нов мотор преди 2009/2010 - там вече железарията на мотора е другаИскам да кажа, че не трябва да хвалиш нещо като "ново", при положение че с малък хак и 5 минути ъпдейт софта за ASB се качва върху BMK и воала - имаш "новия" мотор :hilezh: Редактирано 15 Август 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Да не говорим, че за 10 мин още и става 280 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Не съм чувал да се предлагат и хладилна жабка, или електрически усилвател на волана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 баси кви торилници се продавата като гледам как има жабки да скачат по тях, якото сапунисването за това читавите и нормални коли не могат да се продадат, докато има хора, подвеждащи се само по ценатаи с желанието да спестят някой лев, после да няма олеле - майко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Винаги е било така, не само с този модел. За това колкото и изтъркано да звучи, гледаш да си продадеш колата на ценител за да и вземеш прилични пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Или преведено балък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsetsik Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Добре, един леко странен въпрос: 3.0 TDI на 4F с верига ли е или е с ангренаж ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gh0s7r1d3r Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 с верига е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 (Редактирано) Добре, един леко странен въпрос: 3.0 TDI на 4F с верига ли е или е с ангренаж ?с 4 вериги е.... както и всички останали V-образни мотори на Ауди от тия години Редактирано 19 Август 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 с 4 вериги е.... както и всички останали V-образни мотори на Ауди от тия годиниА бензиновите ? И по-специално 2,4 и той ли е с четири вериги? Мисля само една верига е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 А бензиновите ? И по-специално 2,4 и той ли е с четири вериги? Мисля само една верига е?Абсолютно всички са с 4 вериги - разликата е в обтегачите (основно в горните) и дължините на самите вериги... но принципа е един и същи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioorela Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Ами, какво да ти кажа-никога не съм се возил отзад, но като цяло ми се вижда по-широка от Б5. Абе тесничко си е отзад и с Рекаро салона . Мястото на водача е в пъти по-функционално разположено от на Б5. А6 си е друга работа-и отпред и отзад е широко, по-голям багажник и възможност за комфортен багажник с рейлинг и стягащи ленти (това е голям плюс, на А4 го има чак на Б8).А какво имам предвид по доверени автокъщи-такива има доста, които са и едновременно представителство на Ауди (пр.) и предлагат закупуване на нов автомобил, в Германия ги има почти навсякъде. Та швабата отива оставя си А6 (в твоя случай) и тя е на 200к км, редовно обслужвана в сервиза към представителството, оценяват я и в повечето случаи цената, която дава къщата служи за авансова вноска по новата кола, а остатъка на лизинг. Е такава кола си търси-да вярно е, че са по-скъпи, но я купуваш веднъж, няма да купуваш всеки месец :zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Колко вериги има двигатела BDW V6 2.4 на Ауди А6 4F? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Виж по-горе Веско ти е отговорил Абсолютно всички са с 4 вериги - разликата е в обтегачите (основно в горните) и дължините на самите вериги... но принципа е един и същи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Има ли някой форумец или някой човек изпробван на който мога да му преведа парите примерно по банка, да намери читава 4F-ка от Германия да речем и да ми я купи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Според мен правилния подход е да преведеш парите на продавача директно след като човека/съфорумеца ти е намерил подходящата кола. Всичко друго си е риск да загубиш пари или да случиш на кофти кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) Да, съгласен съм, схемата трябва да се доточни. Мисълта ми беше има ли някой, който е познат на хората и върши подобна работа да се чуем примерно да поговорим да го измислим. Защото ако купувам кола от София е ясно - карам я където трябва казват става/нестава - избора е ясен. Ама в Германия е по-различно. Дори и да ида кво, ще му измера налягане на дизела ли, или ще позная, че нещо не е наред. Безсмислено ми се вижда и пускането на обяви - кво ще кажете за тая/оная. Те изглеждат супер, съм гледал коли, които са като нови, ама като пуснеш климатика и копчетата ти остават в ръката примерно... Редактирано 3 Септември 2012 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FidoDido Публикувано 20 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 (Редактирано) Колеги сега възникна и дилема 3.0 TDI vs 3.2 FSI. Какво мислите вие. 3.2 FSI по-евтино за подръжка, според мен и по-малко сериозни ремонти поради липса на турбини, дюзи и т.н. Само незнам разхода колко по нагоре ще е от 3.0 TDI. Моля да споделите вашето мнение, защото в главата ми се върти и нещо от сорта на BMW e60 530i Редактирано 20 Септември 2012 от FidoDido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Аз бях на подобен кръстопът.530 или А6 След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца И така сега карам А6 3.0 дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FidoDido Публикувано 20 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 При мисълта, че дизел под 200 К.км едва ли ще намеря, почвам да клоня повече към бензина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Ако караш малко км не е проблем. Но каква е гаранцията, че бензиновото ще е на малко км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Аз бях на подобен кръстопът.530 или А6 След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца И така сега карам А6 3.0 дизел Извинявай Баба, кое и е ужасното на БМВ Е60??Така хвърлено в пространството е доста необосновано това изказване.моля за извинение Н1995, че му спамя темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Извинявай Баба, кое и е ужасното на БМВ Е60??Така хвърлено в пространството е доста необосновано това изказване.Човекът е имал в предвид чисто и просто, че самите екземпляри са биле тотализирани, а не глобално за моделът, че е " ужасен "... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Аз бях на подобен кръстопът.530 или А6 След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца И така сега карам А6 3.0 дизел Би ли споделил кое му е ужасното на 530-ка. Работата на мотора дет е 2 нива като шум и динамика над 4ф-ката или ужасно по-малкия разход съчетан с управление което ауди още не са измислили ли ?! О да забравих ония раЗкошен интериор със сините и червени лампички ...... Както и удивителния старт след което тди умира безславно носещо сякаш планини на рамената си сравнено с Д-то на лоШите, после идват завоичета и там става хептен...Тоя модел какво го превъзнасяте толко да огромна стъпка е пред старпия с5 ама конкуренцията е напред.\е60 ,w211...Ако говорите за бензинови мотори то там дискусия няма едва ли има по-здрав и доказал се мотор от 3л атмосферен бензин на БМВ.btw блатодаря за минусчетата все някой трябва да каже на бялото бяло .... 9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Говори ми за 3.0i на БМВ. Така съм хвърлил мерак на едно Х3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts