Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Не не лъжат... 3.0 ТДИ моторите от 2005 до 2010 са два - BMK - 224 к.с. и ASB - 233 к.с

Забавното в ситуацията е, че двата са 1000% еднакви - разликата е в софтуера, той дава въпросните 9 к.с. ... т.е. няма нов мотор преди 2009/2010 - там вече железарията на мотора е друга

Искам да кажа, че не трябва да хвалиш нещо като "ново", при положение че с малък хак и 5 минути ъпдейт софта за ASB се качва върху BMK и воала - имаш "новия" мотор :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

баси кви торилници се продават

а като гледам как има жабки да скачат по тях, якото сапунисване

то за това читавите и нормални коли не могат да се продадат, докато има хора, подвеждащи се само по цената

и с желанието да спестят някой лев, после да няма олеле - майко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е било така, не само с този модел. За това колкото и изтъркано да звучи, гледаш да си продадеш колата на ценител за да и вземеш прилични пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, един леко странен въпрос: 3.0 TDI на 4F с верига ли е или е с ангренаж ?

с 4 вериги е.... както и всички останали V-образни мотори на Ауди от тия години

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 4 вериги е.... както и всички останали V-образни мотори на Ауди от тия години

А бензиновите ? И по-специално 2,4 и той ли е с четири вериги? Мисля само една верига е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бензиновите ? И по-специално 2,4 и той ли е с четири вериги? Мисля само една верига е?

Абсолютно всички са с 4 вериги - разликата е в обтегачите (основно в горните) и дължините на самите вериги... но принципа е един и същи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ами, какво да ти кажа-никога не съм се возил отзад, но като цяло ми се вижда по-широка от Б5. Абе тесничко си е отзад и с Рекаро салона :hilezh:. Мястото на водача е в пъти по-функционално разположено от на Б5. А6 си е друга работа-и отпред и отзад е широко, по-голям багажник и възможност за комфортен багажник с рейлинг и стягащи ленти (това е голям плюс, на А4 го има чак на Б8).

А какво имам предвид по доверени автокъщи-такива има доста, които са и едновременно представителство на Ауди (пр.) и предлагат закупуване на нов автомобил, в Германия ги има почти навсякъде. Та швабата отива оставя си А6 (в твоя случай) и тя е на 200к км, редовно обслужвана в сервиза към представителството, оценяват я и в повечето случаи цената, която дава къщата служи за авансова вноска по новата кола, а остатъка на лизинг. Е такава кола си търси-да вярно е, че са по-скъпи, но я купуваш веднъж, няма да купуваш всеки месец :zustimm:

:zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж по-горе Веско ти е отговорил :zustimm:

Абсолютно всички са с 4 вериги - разликата е в обтегачите (основно в горните) и дължините на самите вериги... но принципа е един и същи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой форумец или някой човек изпробван на който мога да му преведа парите примерно по банка, да намери читава 4F-ка от Германия да речем и да ми я купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен правилния подход е да преведеш парите на продавача директно след като човека/съфорумеца ти е намерил подходящата кола. Всичко друго си е риск да загубиш пари или да случиш на кофти кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм, схемата трябва да се доточни. Мисълта ми беше има ли някой, който е познат на хората и върши подобна работа да се чуем примерно да поговорим да го измислим. Защото ако купувам кола от София е ясно - карам я където трябва казват става/нестава - избора е ясен. Ама в Германия е по-различно. Дори и да ида кво, ще му измера налягане на дизела ли, или ще позная, че нещо не е наред. Безсмислено ми се вижда и пускането на обяви - кво ще кажете за тая/оная. Те изглеждат супер, съм гледал коли, които са като нови, ама като пуснеш климатика и копчетата ти остават в ръката примерно...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги сега възникна и дилема 3.0 TDI vs 3.2 FSI. Какво мислите вие. 3.2 FSI по-евтино за подръжка, според мен и по-малко сериозни ремонти поради липса на турбини, дюзи и т.н. Само незнам разхода колко по нагоре ще е от 3.0 TDI. Моля да споделите вашето мнение, защото в главата ми се върти и нещо от сорта на BMW e60 530i

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях на подобен кръстопът.

530 или А6 :)

След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца :)

И така сега карам А6 3.0 дизел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях на подобен кръстопът.

530 или А6 :)

След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца :)

И така сега карам А6 3.0 дизел :)

Извинявай Баба, кое и е ужасното на БМВ Е60??

Така хвърлено в пространството е доста необосновано това изказване.

моля за извинение Н1995, че му спамя темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай Баба, кое и е ужасното на БМВ Е60??

Така хвърлено в пространството е доста необосновано това изказване.

Човекът е имал в предвид чисто и просто, че самите екземпляри са биле тотализирани, а не глобално за моделът, че е " ужасен "...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях на подобен кръстопът.

530 или А6 :)

След като видях няколко 530ки(просто бяха ужасни), попаднах не една адски скъпа А6-ца :)

И така сега карам А6 3.0 дизел :)

Би ли споделил кое му е ужасното на 530-ка. Работата на мотора дет е 2 нива като шум и динамика над 4ф-ката или ужасно по-малкия разход съчетан с управление което ауди още не са измислили ли ?! :hilezh: О да забравих ония раЗкошен интериор със сините и червени лампички ...... Както и удивителния старт след което тди умира безславно носещо сякаш планини на рамената си сравнено с Д-то на лоШите, после идват завоичета и там става хептен...

Тоя модел какво го превъзнасяте толко :gruebel: да огромна стъпка е пред старпия с5 ама конкуренцията е напред.\е60 ,w211...

Ако говорите за бензинови мотори :rolleyes: то там дискусия няма едва ли има по-здрав и доказал се мотор от 3л атмосферен бензин на БМВ.

btw блатодаря за минусчетата все някой трябва да каже на бялото бяло ....B)

  • Like 9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...