Marian_Georgiev Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Купете си 1,8Т да се видите в кола Моята като я взех беше перфектна. В последствие се оказа, че гори 1л. масло на 2000км. И така:- чисто нова турбина;- пълен основен ремонт на мотора с пълна ревизия на главата;- подмяна на предно окачване и амортисьори.- мвожество други дреболии.Иначе беше много запазена, италянеца я е карал само в неделя до църквата и обратно.PS: Някой може ли да разясни защо на 1,8Т му викат тръц? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) Щото има "Т" отзадЕ По някакви неведоми пътища "Т" или "Турбо" е еволюирало до "Тръц" Редактирано 15 Януари 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Аха, ми те нали и дизелите имат Т... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Еми не знам, ТръцДеИ (TDI) някак не е благо за ухото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Купете си 1,8Т да се видите в кола....................- пълен основен ремонт на мотора с пълна ревизия на главата..Сега хвалиш ли го, или го плюеш мотора, че не става ясно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasteland_TD Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) Някой да сравнявал вървенето на 1.9 ПД 131к.с. примерно с 2.5 163к.с, и двата на ръчни? Говорим за нормално каране, доускорения в средни обороти... Редактирано 15 Януари 2016 от wasteland_TD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 На какви купета? То ако сравним А3 с А6... разликата е няколко стотин килограма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasteland_TD Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 На еднакви... А4 или А6... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Сега хвалиш ли го, или го плюеш мотора, че не става ясно .Хваля се, смееш ли да плювнеш По някога се чуда от къде изкарва толкова мощност, често оставям замислени разни TDI та Просто искам да припомня, както всички знаем, че всичко зависи от правилната поддръжка и експлоатация. Километрите не са толкова от значение, може и на малко километри да се явят сериозни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 1.9 тръгва по-рано и реагира по-бързо душко като се развърти му изкъртва зъбите и така. Ама условието е да е с нормално газоразпределение и т.н, което си е тежка задача принципно да не кажа невъзможна...Достатъчно оптимистично ли е Оги ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор К Публикувано 15 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Според мен за тоя скромен пробег е несериозно да се правят подобни заключения,но всеки сам си преценява. Да, съгласен съм. Просто казвам "дотук добре" Това ми е зимната кола и я карам само когато времето е лошо. Затова толкова малко километри съм изминал. Иначе двигателят не ми е любим като динамика. На ниски обороти няма мощност, има огромен turbo lag, а като му дойде мощността пък, почти веднага му свършват оборотите и трябва да сменяш предавката. Но това си е по принцип проблем на дизелите, особено от това поколение. До скоро карах БМВ 320d (2009-а, 177 коня), който има доста по-малък турбо лаг, но пак си е с динамиката на дизел. Иначе аудито върви добре на магистрала и ускорява сравнително добре от висока скорост. Но както и да е, аз съм фен на доста по-мощни и по-високооборотни двигатели, с които сравнение изобщо не може да има (миналата година карах Е46 М3). Но иначе в снега, куатрото си е танк! Много съм доволен от проходимостта и сцеплението в сняг. Може би идеалният вариант щеше да е Allroad 2.7T бензин... напоследък са паднали като цена... но чувам, че и те не били супер надеждни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Намалете спама и се придържайте към заглавието на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Е то на всеки дизел му свършват бързо оборотите 2.5 си има лаг, но турбото е голямо и няма как да тръгне от раз. Факт е обаче, че при AFB/AKN например, макс въртящ момент е 310Нм още при 1500 об/мин, а от 1500 до 3000 об/мин има около и над 300Нм. Т.е. в доста голям диапазон на практика имате права линия и колата си тегли доста добре (предполагам кривата ще е аналогична и за другите 2.5 съответно с 350/370Нм). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bojidar76 Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Колко от вас колеги дето коментирате,са биле собственици на 2.5 тди повече от година ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Bojidar76 6г.и малко само каране е сега е в супер дизел заради една дифтунга от 1лв.Просто трябват добри майстори.За тези 6г съм минал 55к само с наливане на масло филтри абе консумативите и тук таме малко чупине от моя страна за последноо картер втора ръка 70лв от форума и пак газззз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване