Jump to content

Какво толкова му се разваля на този 2.5TDI


Тодор К

Recommended Posts

Купете си 1,8Т да се видите в кола ;)

Моята като я взех беше перфектна. В последствие се оказа, че гори 1л. масло на 2000км. И така:

- чисто нова турбина;

- пълен основен ремонт на мотора с пълна ревизия на главата;

- подмяна на предно окачване и амортисьори.

- мвожество други дреболии.

Иначе беше много запазена, италянеца я е карал само в неделя до църквата и обратно.

PS: Някой може ли да разясни защо на 1,8Т му викат тръц?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щото има "Т" отзадЕ :hilezh: По някакви неведоми пътища "Т" или "Турбо" е еволюирало до "Тръц" :hilezh:

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купете си 1,8Т да се видите в кола....................- пълен основен ремонт на мотора с пълна ревизия на главата..

Сега хвалиш ли го, или го плюеш мотора, че не става ясно :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да сравнявал вървенето на 1.9 ПД 131к.с. примерно с 2.5 163к.с, и двата на ръчни? Говорим за нормално каране, доускорения в средни обороти...

Редактирано от wasteland_TD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега хвалиш ли го, или го плюеш мотора, че не става ясно :hilezh: .

Хваля се, смееш ли да плювнеш :)

По някога се чуда от къде изкарва толкова мощност, често оставям замислени разни TDI та ;)

Просто искам да припомня, както всички знаем, че всичко зависи от правилната поддръжка и експлоатация. Километрите не са толкова от значение, може и на малко километри да се явят сериозни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 тръгва по-рано и реагира по-бързо душко като се развърти му изкъртва зъбите и така. Ама условието е да е с нормално газоразпределение и т.н, което си е тежка задача принципно да не кажа невъзможна...

Достатъчно оптимистично ли е Оги :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за тоя скромен пробег е несериозно да се правят подобни заключения,но всеки сам си преценява.

 

Да, съгласен съм. Просто казвам "дотук добре" :)

 

Това ми е зимната кола и я карам само когато времето е лошо. Затова толкова малко километри съм изминал.

 

Иначе двигателят не ми е любим като динамика. На ниски обороти няма мощност, има огромен turbo lag, а като му дойде мощността пък, почти веднага му свършват оборотите и трябва да сменяш предавката. Но това си е по принцип проблем на дизелите, особено от това поколение. До скоро карах БМВ 320d (2009-а, 177 коня), който има доста по-малък турбо лаг, но пак си е с динамиката на дизел. Иначе аудито върви добре на магистрала и ускорява сравнително добре от висока скорост. Но както и да е, аз съм фен на доста по-мощни и по-високооборотни двигатели, с които сравнение изобщо не може да има (миналата година карах Е46 М3).

 

Но иначе в снега, куатрото си е танк! Много съм доволен от проходимостта и сцеплението в сняг. Може би идеалният вариант щеше да е Allroad 2.7T бензин... напоследък са паднали като цена... но чувам, че и те не били супер надеждни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намалете спама и се придържайте към заглавието на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то на всеки дизел му свършват бързо оборотите :D 2.5 си има лаг, но турбото е голямо и няма как да тръгне от раз. Факт е обаче, че при AFB/AKN например, макс въртящ момент е 310Нм още при 1500 об/мин, а от 1500 до 3000 об/мин има около и над 300Нм. Т.е. в доста голям диапазон на практика имате права линия и колата си тегли доста добре (предполагам кривата ще е аналогична и за другите 2.5 съответно с 350/370Нм).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bojidar76 6г.и малко само каране е сега е в супер дизел заради една дифтунга от 1лв.Просто трябват добри майстори.За тези 6г съм минал 55к само с наливане на масло филтри абе консумативите :) и тук таме малко чупине от моя страна за последноо картер втора ръка 70лв от форума и пак газззз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...