Jump to content

Какво толкова му се разваля на този 2.5TDI


Тодор К

Recommended Posts

Та за 1.9 може да си говорим на дълго и широко,стига да имаш поне 1/20 от км които съм направил с тези двигатели за да може инфото да е малко или много вярно. :bia:

1.9ПД не съм виждал като мотор, камо ли да имам километри с него. Допира ми с 1.9 е само с "обикновения". Но за 1.8/20v с Т и без Т, 2.5D, 2.7t може да си говорим много.

:bia:

Като цяло не слагам 2.7т по-напред по надеждност, единствено механичните проблеми ги няма при него. За сметка на по-сложната електроника.....но вероятността да те остави на път пак е по-малка. Тежката предница и при него е проблем, но поне има малко повече мощност за преодоляване на недозавиването.

Конкретно - А6-ца куатро с 2.5Д, е по-тежка дори от 2.7Т с две турбинки. Дизелът е с ръчна кутия и малко екстри, бензинът е автомат и всички екстри (само шибидаха и 10-те еърбега тежат над 70кг)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бях изписал един мнооого дълъг ферман, но сега гледам липсва..

Накратко...

В общи линии според форумните професори 1.6 би трябвало да е най-коравия мотор, понеже е с евтина подръжка и почти никкой не познаваме да се е оплакал от него...

2.5 е 85 % от А6, 60 % от А8 и около 35% от А4...Има го и при останалите от ВАГ групата...А6 и А4 са топ продавания сегмент на марката, което не е като да не го прави масов...Според форумните легенди, всяка втора тема при толкова често срещан двигател би трябвало да е как някой вече не издържа психически и финансово и всеки един момент искат мъките да свършат...Съответно би следвало , други да си блъскат главите в стената , защо не са си изпросили комплект валове от джамбазина и абонаментна карта за посещение в сервиз...На практика хората си карат колите и много рядко четем такива теми. По-често дори се срещат такива за валтроника при 1.8 където доста хора изреваха и занапред цифрата ще се увеличава прогресивно...В този ред на мисли, кой е този мотор на ВАГ без никакви вродени дефекти и можем да го обявим за милионник ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за 1.9 може да си говорим на дълго и широко,стига да имаш поне 1/20 от км които съм направил с тези двигатели за да може инфото да е малко или много вярно.

Е тряаше да кажеш по-рано че си недостижим, кво има повече да се говори с тебе, изобщо как сме посмяли до сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалък опит за измъкване.

...

Нагледен пример за словесно безсилие.

П.С.: Аз не съм искал да се измъквам, а доказах, че съм прав, а ти си в голяма грешка. Аз посочвам факти, базирани на личен опит, а насреща ми се ръсят глупости, чути някъде и от някого. А между другото, дори да не съм прав, пак мога да докажа правотата си, защото такава ми е професията.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво каза баби? Ай нИдей така ...

Те километрите и годините идват със страшна сила, та няма нужда да казвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб знаем, че не си българин :hilezh:

Брей, много сте информирани .. с мосад сте гъсти навярно :hilezh:

....А между другото, дори да не съм прав, пак мога да докажа правотата си, защото такава ми е професията.

Значи или си адвокат или си жена ..., а на шпекса най-добре, не му обръщай внимание,

той е открил тайните съставки на перфектният автомобил: гоолямо купе с малък мотор и мноооого чесън.

И редовно четене на ХавтоБилд - за добро ментално здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината в темата се съдържа в това изречение:

Малко извън темата, да сте виждали българин, признал си че жена му е гювендия, или че колата му е кенеф?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, кой е този мотор на ВАГ без никакви вродени дефекти и можем да го обявим за милионник ?

NG, ABK, PM, AEL, ABC, 1Z, AFN.....

а какъв е проблемът на по-новите 2.4 и 2.8? А на 1.8Т? Хидравличния обтегач ли?

Според те 2.5 V6 е по надежден от горните мотори?

Къде ги намери тия проценти, като дори за 2011 дизелите при А6 са под 80%..... и то за UK. Ако сложим Америка сигурно са под 50%. А за далечната 2000-на година :gruebel: И 35% от А4-ките били с 2.5 :gruebel:

дай някакъв линк.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли прекалено много задълбочихте разговора, който се превърна в спор. Според мен няма смисъл да си чешем езиците по тази тема-всеки мотор си има "кусурите" и предимствата, всичко зависи от съзнанието на човека каква кола ще желае да си закупи. И не забравяйте, че за всеки влак си има пътници и вкус другар няма :bia:

p.s. Само пълним форума с излишни дилеми!

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Raino не искам да се заяждам ти си пич принципно, обаче всички тези неща, които си написал тук е редно да ги сложиш и тук да се знае, какво им предлагаш на хората http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=124327 Същото го беше направил и с оня пасат 2.0 TDI 4motion плю плю наляво и надясно мотора, ама в темата за продажбата му перфектен тихо и кротко, а при пасатите най-проблемни са 2.0 TDI-PD моторите по известни като BKP.

Износват се валовете и нафтовата помпа е известната многочупеща се BOSCH VP44.Лошото е, че вече няма от тези коли на сравнително приемливи километри.Заради скъпичката им поддръжка забелязвам, че масово собствениците на такива не ги поддържат особено.

Обслужването включва всички ремъци, ролки, водна помпа, термостат, антифриз, масло, филтри. Цената на всичко това в Ауди, тоест с оригинални е 2700лв., с определени отстъпки 2000лв.

Тази тема е много коментирина и все едно и също. Някой може да е има късмет с този мотор, но те са толкова малко че не са статистически значими.

Този мотор не става, чуплив е много, шумен е, вървежа не отговаря на разхода.

Не малко съм покарал, не малко хора покрай мен са имали, не малко съм имал за продаване, бая части съм купил за тези мотори, пък и чета тук-там.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NG, ABK, PM, AEL, ABC, 1Z, AFN..... а какъв е проблемът на по-новите 2.4 и 2.8? А на 1.8Т? Хидравличния обтегач ли? Според те 2.5 V6 е по надежден от горните мотори?Къде ги намери тия проценти, като дори за 2011 дизелите при А6 са под 80%..... и то за UK. Ако сложим Америка сигурно са под 50%. А за далечната 2000-на година :gruebel: И 35% от А4-ките били с 2.5 :gruebel: дай някакъв линк.

Ок , добри мотори са наистина, макар че и те си имат някои недостатъци , но до един са по-старо поколение и технологично назад от 2.5. Процентите са приблизителни на база пазара втора употреба в БГ. Все пак за него става въпрос в случая нали ? :) Особено преди да падне акциза сигурно 95% от пазара на А6 беше с 2.5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са технологично назад, но имат съизмерими параметри за обема и със сигурност по-висока ефективност - разход/мощност/вървеж. По-специално визирам АЕЛ и АФН.

И за какво ти да е толкова по-напредничав като не дава нищо повече освен по-скъпа поддръжка и повече проблемни агрегати.

Виж, ако е 180 коня, вече повече си струва, ама за тия 150 коня толкова проблеми.

Друг е въпроса, че ако искаш А6 1997-2000 дизел, 99% са с АФБ и нямаш избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са технологично назад, но имат съизмерими параметри за обема и със сигурност по-висока ефективност - разход/мощност/вървеж. По-специално визирам АЕЛ и АФН.

И за какво ти да е толкова по-напредничав като не дава нищо повече освен по-скъпа поддръжка и повече проблемни агрегати.

Виж, ако е 180 коня, вече повече си струва, ама за тия 150 коня толкова проблеми.

Друг е въпроса, че ако искаш А6 1997-2000 дизел, 99% са с АФБ и нямаш избор.

Освен AFB, също и AKN. Не съм запознат дали се различават по нещо, но са с различни кодове. Като че ли съм чул за повече оплаквания от AFB, отколкото от другия, но това си е мое наблюдение - не претендирам за правота.

А иначе 150-те коне винаги могат да се нахранят с чип и картината се променя. Моторът става още по-приятен за каране и не се усеща и грам липса на тяга. Ама аз съм с ръчки де, при автомата не знам как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са технологично назад, но имат съизмерими параметри за обема и със сигурност по-висока ефективност - разход/мощност/вървеж.

Неоспорим факт е , че АЕЛ с VTG би бил по-голям напредък от шестака, но причините да не е създаден такъв мотор е липсата на място в двигателния отсек заради опита за промяна на разпределението на тежестта и поведението на автомобила. За това и окачването е решено също по нов начин , изобщо инжинерно е създадена нова концепция и платформа. Светът върви напред , а не назад. При автомобилостроенето в наши дни дизайнерите и маркетинговия отдел има все по-голям процент от решенията и инжинерите се съобразяват най-вече с това. Просто някой е решил, че за да е конкурентно способеен, следващия модел трябва да изглежда по определен начин и след това са осттавили на инжинерите да мислят какво да вкарат в коша... Друг въпрос е , че след Ц5 с 2.5 ТДИ , аз самия карам второ Ц4 с АБЦ понеже технологичните предимства не са чак толкова много, че да си заслужава само заради една обновена визия и окачване. Съъщо така пространството в Ц4 ми допада повече. Има и нещо друго... ако разликата в цената на дизела беше с 50-60ст в негова полза , едва ли щеше да има толкова негативно настроени към нафтата. Най-вероятно щяхме да четем подобни форумни легенди за някой от бензиновите мотори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето отговора на въпроса, ненадейно дойде от последния брой на AUTO BILD

заповядайте статийката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал сам три А6-тици 2.5ТДИ АФБ (едната супер запазена). Толкова тромаво нещо не бях подкарвал :blink: даваш газ и нищо не се случва, ако на това казвате вървеж имате много грешни представи.

Някой ако търси такава кола, едната определено много си заслужава :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами милионник и калпав и чуплив според мен са взаимно изключващи се неща.Как може един двигател да прави милион км и да го наречем калпав и чуплив?

колега милионника е редовия 2,5 тди,ААТ АЕЛ и модификациите по Бусовете на ФВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Raino не искам да се заяждам ти си пич принципно, обаче всички тези неща, които си написал тук е редно да ги сложиш и тук да се знае, какво им предлагаш на хората http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=124327 Същото го беше направил и с оня пасат 2.0 TDI 4motion плю плю наляво и надясно мотора, ама в темата за продажбата му перфектен тихо и кротко, а при пасатите най-проблемни са 2.0 TDI-PD моторите по известни като BKP.

Да, не ги харесвам тези мотори. Колата, която продавам не е моя, имам наблюдения от шофирането й и от начина на поддръжка на конкретния екземпляр. Който иска, има сервизи и я проверява.Не бих продавал кола с текущ проблем, но не мога да гарантирам, че няма някога да се появи такъв.

Това дали продавам такава кола и дали бих си купил такава кола са две много различни неща.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте,колеги фенове на четерите кръга.Прочетох темата и искам да изкажа и моето мнение като собственик на ауди а8 2.5 тди 180 ps.Аз лично съм адски доволен,карам този автомобил близо 5 години,никакви проблеми върви като ненормален .Който казва за този мотор,че е душегуб той никога не е бил собственик на 2.5 тди.Обслужвайте двигателите си навреме било дизел или бензин за безпроблемна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...