Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Една интересна статистика за най-малко надеждни автомобили

Нашите любими файтони са споменати - 6 позиция не е зле smile.gif

Make & Model (Year of manufacture) [Reliability Index rating*]

1 Audi RS6 (02-11) [1282]

2 BMW M5 (04-11) [717]

3 Mercedes SL (02-) [555]

4 Mercedes V-Class (96-04) [547]

5 Mercedes CL (00-07) [512]

6 Audi A6 Allroad (00-05) [502]

7 Bentley Continental GT (03-) [490]

8 Porsche 911 (996) (01-06) [442]

9 Land Rover Range Rover (02-) [440]

10 Citroen XM (94-00) [438]

*RI rating not based purely on failure rate; the lower the RI rating, the more reliable the car overall

Статия

Статия 2

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-скоро застрахователите са изплатили най много пари за този вид автомобили,което според мен си е нормално предвид модела и марката.

Серииното производство е малко,т.е. и купувачите са малко/по си гледкаме колите/само малко да се одраска и айде...

Да не забравяме че нищо евтино няма по изброените...за сравнвние един долен носач,примерно го чакаш 2-5 дни зависи от доставката...

Искаме индивидуалност-Плащаме за това :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Искаме индивидуалност-Плащаме за това rolleyes.gif

zustimm.gif

Другият ми любимец 911 също е в списъка :hilezh:/>

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С N9 имам три прибирания от лов върху репатрак (шегувахме се да ходиме на лов направо с пътната помощ), N10 e загатка за мен. Всичко останало е в моят списък - ФАВОРИТИ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след 20 000 км всичко е като предишното, потропва от ляво и ИЗНЕНАДА нещо тропа отзад - дясно, дали не е амортисьори? На колко ги сменяте че сме се вглъбили само в балони и ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери тампоните и накрайниците,амортисьора е на последно място-поради факта че,въздушното минава през него.

При мои наблюдения предни долни носачи/правия и този с специалната форма/ги сменям на около 65-70х.км.-а са си скъпи.

Горните са косуматив и не ги броя изобщо.Кормилни накрайници също сменям често 20-25х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предницата нещата са ясни, гайка клеясала нямам от години! Интересното е отзад, на старото само амортисьори съм сменял- нищо друго,затова сега ми е странно.Предполагам че Талянеца не си е правил такива разходи.За тази кола, предполагам са по различни от за А6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предницата нещата са ясни, гайка клеясала нямам от години! Интересното е отзад, на старото само амортисьори съм сменял- нищо друго,затова сега ми е странно.Предполагам че Талянеца не си е правил такива разходи.За тази кола, предполагам са по различни от за А6?

Да по различни са колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ядове с гайките и болтовете нза реглаж на задния мост нали сме Австрийци няма раздвижване но успях само единия долен болт да извадя и гледам че там има тампон който при мен е поразбит и имам съвсем леко причукване отзад погледни и ти да нямаш такъв проблем

Някой ъпгрейдвал ли си е Босе системата други колони усиловател нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяташ да сменяш озвучаването или...

Bose вади отличен звук,Bang&Olufsen/в Q-то съм стакава/ още по-добър и накрая за мен най добри са Dynaudio!

Ако си решил,да премахнеш фабричното Bose с нещо като Kenwood или Pioneer-не го прави.

Виж ако си решил да минеш на по висока версия е друга работа от Audi Navigation Plus RNS-D на RNS-E,трябва ти само новия панел и обучение всичко останало си е същото.

Колегите руснаци масово вадят RNS-D и слагат едно китайско

Добро решение и мултитъч панел.

P.S.

Какво стана с кутията или няма развитие?

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В на жена ми Еоса има динаудио и свиренето му е брутално искам и аз в аудито да се доближа до него не искам нито да махам босето нито да слагам новото нави просто искам да ъпгрейдна наличното озвучение с нови колони или нов усиловател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет на всички Allroad фенове.

Днес се поглезихме с ново масло на скоростите, оказа се че е имало за какво. Бях забелязал, че понякога леко пребуксуваше при смяна на предавките под наклон, предимно в изкачване. По принцип това може да се приеме като симптом за недостатъчно масло, но не задължително. Имаше и едно леко тупкане, което се проявяваше най-вече когато колата например спирам и преди пълното спиране подам газ.

При свалянето се оказа, че маслото е черно, а по-лошото е, че в Порше при доливане (наистина във фактурите от стария собственик се вижда, че е доливано два пъти по литър) са повредили филтъра, имало е пукнатина от единия край.

Сега почувствах разлика в посока подобрение работата на кутията - съвсем леко сменя предавките, стегнато, няма "тупкане". Направена е и диагностика на софта за всеки случай, всичко се оказало наред.

Някой друг нещо да се похвали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее бате,чак сега виждам че си си взел Олроуд :redface:/>

Чистито с половин година закъснение.

Със здраве да си я джиткаш и сервиз да не видиш :bia:/>

Редактирано от SLO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Дано всичко е наред и занапред.

А пък аз чак сега виждам, какво съкровище си имаш - на аватарчето на мобилната версия. Да сте живи и здрави цялото семейство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички. малко се позабравихме... Нови ксенони (Osram), нов акумулатор (Exide) и НОВИ ГУМИ (Nokian)!!! :-). това ми донесе Дядо Коледа... Много съм доволен...

Колега Александров, тази операция мисля да я правя профилактично Май месец, когато обикновено сменям масла, филтри и т.н. Кажи малко повече наистина за маслото на скоростите: откъде, какво, колко пари и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серго, добри подаръци от побелелия старец си получил.

За маслото - оригинално ВАГ, плюс филтър и гарнитурка на картера. Събрало е 6,5 литра или малко повече. За финансовата част не знам как да коментирам, защото има няколко варианта:

1. В Порше София (Запад) смяната по оферта струваше около 730 лева заедно с работата, но аз се отказах да я правя там, защото казаха, че гаранция за кутията може да се даде, ако я разкостят и сменят всичко, което според тях има нужда от смяна. Т.е. само при смяна на масло гаранция може и да не признаят при евентуален проблем. Другото е, че за съжаление клиентът не е цар, а цица (с извинение), защото например ги хванах, че по оферта ти предлагат маслото на цена като за еднолитрови разфасовки, а цените за варелчета 20 л. и нагоре са съвсем различни, особено с отстъпката на майстора ми.

2. Има вариант пак да е с консумативи от Порше София, но закупени през колегата Райно, като цената на маслото, филтъра и гарнитурата излизат по спомен около 400 лева. Смяната в сервиз би трябвало да е около 50 лева. Така че вариант 2=450 лева

3. При мен цената беше под 300 лева, но да го кажем за по-прегледно 300. Правих я при много добър майстор, който от години има сервиз за супер луксозни возила. Моята я е взел по изключение, понеже ни свързаха чрез познат. Освен че откри проблема, за който съм писал по-горе, каза че маслото до капчица не може да се източи, оставало до 1-1,5 л. вътре, както си знаех и аз. Имало някаква американска машина, с която под вакуум се изтегля, но не бил сигурен, че и в Порше я имат.

Сега съм доволен от работата на кутията - усещането е за много стегнато и навременно превключване на предавките. Самото превключване става леко, почти не се усеща. Това е.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добра е и толкова си и струва. Не може в Порше хем да си плащаш маслото като еднолитрови, хем работата е по 65 лв./час без ДДС, хем после да не се знае, ще имаш ли гаранция или ще те врътнат по Общи условия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да има идея как стои въпроса с маслото при ръчната скоростна кутия. На колко километри е добре да се смени и т.н., при положение че нямам никакви забележки към безупречната и работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако не е проблем като пари и си сигурен, че няколко десетки хиляди километри не е сменяно, може би по-разумно е да си го смениш. Процедурата със сигурност ще е по-евтина от автоматичните кутии, май маслото е по-малко.

А твоя Allroad особено ако е с low-range опцията е много ценен и аз на твое място не бих се замислил да му подобря работната среда и да сипя прясно масълце.

В крайна сметка всеки решава сам за себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Въпрос: може ли с ваг-ком да се намери кой/кои компонент/и от системата за мониторинг на налягането на въздуха в гумите не работи? Ако да, има ли колега подготвен по програмата, заедно да погледнем на моята защо се ебава нещо.

Принципно четох по англоговорящите форуми, че често се случва и при нови коли системата да не сработва и да дава грешки, но все пак ми е интересно, дали мога да накарам моята да работи - все пак е екстра на колата.

Къде имаше описание на системата - в някое SSP или се заблуждавам?

Едит: намерих описание на системата, SSP 219 ако някой се интересува: http://www.volkspage...ssp/SSP_219.PDF

Едит 2: ся като гледам, системата се състои от сензори, антени, компютър и реле. В сензорите има батерия, което ми се струва най-вероятната причина за възникване на проблем - за десетина години е нормално да умре една батерийка, с каквото и качество да е.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...