Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Благодаря на всички за отговорите.идеята ми е понеже сега имам спукана предна възгавница да намеря такава втора употреба с надеждата да изкара лятото а спуканата да я пратя за рециклиране есента и да стои резерва от която страна ми се наложи.и още едно питане предните амортесиори имат ли ляв и десен.успешен ден на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за възглавниците-предни са взаимнозаменяеми няма никакво значение лява- дясна, задни не са!

Урод с ръчна на 2.7мотор е мъка,на 4.2 мотор е приказка,но автомата не отстъпва по никакъв начин.

Живот на възглавници 60-80 000км.рециклаж или по-малко зависи от условията,оригинални гарантирани 120 000км.,Arnot доживотна ама не се знае/минал съм 130 000км.до сега/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При възглавниците по-важния фактор е времето и средата. Времето отнема от качествата на гумата, а средата (мръсотия, дупки) допринася за ускорено износване. Най-честото място, откъдето започват да изпускат, е мястото на прегъване на балона.

Моите първи рециклажи вече гонят 30000 км. Колко ще изкарат - Божа работа.

С ръчна кутия има колегата Георги Маринов.

Оги, да не си се залетял по Allroad?

Принципно каква ти е идеята за ръчна кутия - трябва ти поради някаква специфика или имаш опасения за автомата? Защото второто е благинка и особено за това голямо купе много добре пасва цялостно.

Относно специфика имам предвид например теглене на каравана, ремаркета или нещо такова. Тогава ръчната кутия е оправдна. При Allroad с ръчна кутия се среща и екстрата с демултипликатора. Много подходящо при пресечен терен с голям наклон, също и при въпросното теглене на каравани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна кутия на мотор 2.5 TDI , аз лично съм много доволен. Бавните скорости няколко пъти са ме вадили от мек и дълбок пясък , където с автомат задължително бих останал. Освен това Серго е със същия мотор , но автомат и  сме сравнявали разхода. Ръчната кутия се оказва с около 2,5 л/100км. по икономична. Никакви проблеми за последните 130 000км откак я карам от 2007 г. , за разлика от многосерийните филми с автоматиците за които чета тук. 

Поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо,

понеже един камион почти ми тотализира 6-цата и сега трябва да си търся друга кола и много се оглеждам в олроудите, слабост сами много, ама още съм на кантар дали да се впускам във филма с комресори, възглавници, клапанен блок и т.н., неща които ще ми дойдат задължителен голям разход за 10-15 годишен кокал, или да си търся обикновено куатро.

 

Доста рових тия дни и в обявите и в спритмонитора. Като цяло искам душегуб задължително (и аз като колегата TDI Fan съм мазохист явно :) ) и май ръчка, опасенията ми за автомата са пак ненадеждност, скъп ремонт и изключително висок разход. Както споменахте - почти 2л./100 спрямо ръчка по статистика от спритмонитор. Какво мели толкова в тая кутия та 15-20% трансмисионни загуби има...

 

Лошото на ръчките е, че обикновено са по-базови модели.


Ц5 олроуда ми е по-красив  от ц6

 

Ето такова точно идеално ме устройва:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=203109998&zipcodeRadius=&transmissions=MANUAL_GEAR&od=down&climatisation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&sb=p&scopeId=C&adLimitation=&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&pageNumber=1

 

...ама ше си търся нещо по-такаа... българско :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

...ама ше си търся нещо по-такаа... българско :hilezh:

:hilezh:  Мдааа, това само немец и холандец могат да си го позволят.

 

относно мисленето за нивомата - ти веднъж като вземеш машината, няма да го мислиш толкова много. Просто разходите са малко по-високи. Но пък поне според мен колата си е уникална и си струва.

 

П.п.: Съжалявам за колата ти, не знаех че си имал такива перипетии.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така ми разправяха и се стресирах за 2.5TDI, ама аз с много мерак подходих и след първата драма с ГНП и рециклирането му, от там нататък получих една безгрижна колица, която много ме радваше във всяко отношение и дори с кеф разучавах и обслужвах детайлчетата по мотора. Щях да си я карам още дълго, ако не бе това... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=127811&p=2452130

 

Предполагам си прав, попадна ли на читав екземпляр, вероятно ще скоча в боя. Най-много валовете ме притесняват, това е най-скъпия ремонт, другото се преглъща и реставрира, само да не е накуп :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина колко да е скъп ... като гледам колегите от раздела с Ц6 и какви суми за ремонти дават те.. направо се чувствам горд че карам Душегуб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си прав, попадна ли на читав екземпляр, вероятно ще скоча в боя. Най-много валовете ме притесняват, това е най-скъпия ремонт, другото се преглъща и реставрира, само да не е накуп :)

 

Оги, едни валове няма да те уплашат, сигурен съм. Ако елиминираш и автомата, ти остава само прабългарското божество VP44 :hilezh:

 

Ядове по нивомата никога няма да имаш едновременно във всички компоненти, но кефа е голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж седне ли се в Олроуд те грабва,определено е КОЛА.
 О носно проблемите,ами като всички други,неизбежни са.Аз в момента тегля със ГНП-то и съм благодарен на помощ за намирането на електроника за помпа с номер 0470 506 016 и 059 130 106Е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ГНП се беше споминало няколко седмици, след като взех душегубчето. Дадох го на Кирил/Суперскан, 1.2К ми стъпи ремонта (нов корпус с авансаторно буталце, подмяна на управляващия краен транзистор за соленоиден клапан за горивото , гарнитурки и прехвърлена платка в новия корпус). Като странични ефекти от тая манипулация бе литър отгоре на предишния разход (в подписа ми още седи пълен разчет на возилото), както и криви данни на БК за оставащи КМ, текущ моментен и разход за отсечка (сигнала за тях се взема от ГНП и възможните корекции +/-15% през VCDS не стигаха), tseco, понеже видях страданията ти и в другата тема, имай предвид, че в PSG5 наистина се налива един път софтуерa в главната памет  и ако се случи да се качва повреден имидж (неадекватно CRC) - край! Дано успееш да си намериш съответната част...

 

Нещо много се разписах в тая тема и не  е на  добре, уж олрода ми бе само бързо отклоняване от търсенето... :magic:

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ogip:

както каза Гошо:

- автомат: под 9.4л/100км не можах да го смъкна извънградско. нормално каране, Ришки проход и т.н. на магистрала на темпомат на 140км/ч - 10.5л/100км... това ми изписва.  в града - 13-14/100км (средна скорост около 20км/ч).. вече и не го гледам :-) .

 

- валовете, чакам ги вече 5та година... :-). 60000км откакто е в България в мен... 

 

tseco: 

- не подлежи ли на ремонт? аз се разминах с 150лв по електрониката, след като останах на пътя (изгасна изведнъж, по време на изпреварване от 5та на 3та :-)). за 2ч я отвори и запои нещо... без гаранция, но го запали. съвет от майстора - да си сипвам 2тактово масло в резервоара (200-300мл на резервоар). 

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между ръчка и автомат е 1,5-2л само градско, извънградско разликата е не повече от 400-500мл (стоенето по светофари най-много допринася за това). Разхода и данните към борда на старата ти Ц5-ца са дошли от различния монтаж на датчика за обороти на помпата (цикловата порция е променена).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина колко да е скъп ... като гледам колегите от раздела с Ц6 и какви суми за ремонти дават те.. направо се чувствам горд че карам Душегуб

Спри се с глупостите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт доста време ми е влязла мухата за A6 Allroad обаче тук изниква дилемата кой точно да е.

При C5 основно излизат дизели с автомат като разбира се говорим за добре оборудвани корабчета с печки мечки рекаро BOSE RNS-E.

Или иначе казано нещо такова 1 2 3 ето и пълното му оборудване на това от снимките.

Oт време на време излизат и 2.7Т с добро оборудване, но по-скоро са рядкост.

4.2 няма да го коментирам защото 2.7Т лесно би го настигнало.

 

Така като гледам из германия цената на това което ми се иска се върти около 7 000 Евра което е близо до долната граница на С6.

При С6 с 3.0 TDI 239 коня след 2009 т.е. фейса цената за подобно оборудване е около 14 000 Евра т.е. първоначално имаме двойна разлика.

 

Въпроса е, че идва сметката с последващите разходи възможността за засилване и нещата накланят към С6 въпреки, че при сметки които си играх да правя разликата спрямо С5 и С6 е около 1/3.

Като сметниките които си играх да правя са на 5 годишна база при 15 хил км на година по в комплек или два зимни и летни гуми смяна на масла накладки евентуален ремонт на скоростна кутия

среден разход от 12/100 при С5 и 9/100 при С6 каско граждански, нов компресо, рециклиране на възглавници.

 

От друга страна С5 седи някак по близо до идеологията на Аllroad, но това си е малко въпрос на лично виждане.

 

И малко въпроси:

 

При комбинацията автомат и дизел 2.5 (така известния душегуб) има ли някакъв мегдан за надеждно засилване или риска е прекалено голям?

 

Достатъчно надежно ли са реклираните възглавници или трябва да се залага на оригинални

 

Разликата при въздушното окачване на C5 и C6 освен в повечето нива при С6 в друго изразява ли се ?

 

При въздушното окачване при C5 и C6 кое е по надежното от двете и  еднаква ли е ситуацията при двете ако на път някоя от възглавниците думне и колата спихне.

Оправията единственно репатрак ли е в такава ситуация ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задай си въпросите в правилния раздел „Как и какво Ауди да си купя”. Тук не е правилното място за разглеждане и коментиране на обяви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кои точно?

Аз карах 4 години 2.5тди и сега пак ще си купя точно такова.

А колко години кара 4ф? Няма лошо да си харесваш нещо. Ти си го купуваш.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задай си въпросите в правилния раздел „Как и какво Ауди да си купя”. Тук не е правилното място за разглеждане и коментиране на обяви.

Идеята ми не е да коментираме обяви, все пак в момента съм малко на етап проучване така да се каже. За това прецених, че е по удачно тук да си задам въпросите извинявам се ако съм нарушил правилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай двете коли за да си изясниш коя ти харесва. Искаш да вземеш душегуб за да го засилваш? Доста нерентабилна идея. Вземи си 4.2 да не се занимаваш с глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега P_PETKOV, във всички случаи С6 е по-добра от С5 технологично, а също така и като надеждност на компонентите. От друга страна, духа на Allroad е най-силно въплътен именно в С5.

За засилването на С5 с автомат и душегуб: ако говорим само за софт, лесно се постигат границите от 200-210 к.с. и 420-450 Нм и при изправни скорости и двигател вероятно проблеми няма да има. Въпросът е, че тези кокали вече са на по над 10 години и е трудно да са в 100% изправност споменатите възли.

Ако говорим за по осезаемо тунинговане, доста инвестиции са необходими за да се преодолеят дори и само механичните рестриктори - турбо, дюзи. Сигурно трябва да се отварят скоростите и да се слагат усилени пакети и торкконвертор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай двете коли за да си изясниш коя ти харесва. Искаш да вземеш душегуб за да го засилваш? Доста нерентабилна идея. Вземи си 4.2 да не се занимаваш с глупости.

Колега, вече ми изтриха пост в отговор на твоя, но пак ще пробвам да ти обясня, че хвърляш само бомби тука, темата е за коментиране на характерни за Олроуд неща. Тия за тунинг на атмосферен мотор, за душегуби и малки питанки за 4Ф, хОди да ги пишеш в 20-те други такива теми във форума. Мога да ти кажа и няколко юзъра, които с готовност ще засвирят 2-ри цигулки на солото ти да се самонавивате.

 

За да не съм офф съвсем - почнах да чета цялата тема и стигнах до 30-та стр. още малко ми остана :) Интересно, че казвате, че олроудите обикновено са бъкани с екстри, но текущите на пазара изглеждат всичките много уморени и оглозгани, а и с моето настояване да е ръчка съвсем нищо няма...

Някой пробвал ли е тия просолвути балони Арно с корпус, които са с вечна гаранция и дали наистина са вечни? По-назад видях и някой имаше драма с бавните скорости на ръчката - то и там не е проста работа - хидравлика, сензори, чудо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...